Ruostetta on ovien saranoiden saumoissa, kuljettajan jalkatilassa joissain pulttien kannoissa. sitten tämän mallin vakiopaikka eli takapuskurin ja kyljen välinen sauma heti takarenkaan jälkeen. Siitä on mennyt puhki ja toisella puolella on jo aluillaan. Korjasin tuon reiän. Ovet on kestäny hyvin, alusta on siisti eikä ulkopuolisi alkuja ole yhtään. Pakoputkessa alkaa olla kohta reikä on ihan viittä vailla mutta onhan se jo palvellut yli 9 vuotta kuten muukin auto!
Ajettu 150tkm.
Mun autoni ruosteet
4
293
Vastaukset
- Golf...
Itselläni -94 VW Golf 1,8 CL eikä ruostetta missään, katsastuksessakin todettiin korin ja alustan olevan ok. Ajettu 210 tkm ja etelämaan suolavelleissä...AUTOILLA ja ajoneuvoilla on eroa.
- InlineFour
Volkkarit ei ole autoja. Meillä oli vanha Jetta, ei paljon ruostetta, mutta tekniikka ihan loppu ja aivan hirveä ajaa. Ovet jumissa pakkasella ym. Ja vielä Ladan näköinen.
Toista on Hontien kanssa.
- accord -94
...1994 accordissa ei löydy ruostetta mistään. Ajettu 250tkm, kannattaa pitää auto puhtaana ja ehkä joskus vahata niin ei tarvi ruosteesta huolehtia.
- acc-1994
ajettu 250-tuhatta ja molemmilta puolilta takalokasuojan reunat puhki. Missään muualla ei yhtään ruostetta.Katsastusmiehet kehuu alustaa joka vuosi,ei ollenkaan ruostetta.On kuulemma suojattu uutena.Joku kertoi että maahantuoja oli korvannut vielä takuuajan jälkeenkin tämän typerien engelsmannien tyyppivian. Onks kellään tarkempaa tietoo asiasta???
Olis vermaan tarvinnu ostaa vuottavanhempi ni olis saanu vielä japsin,mätänevät vähemmän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437