Keskiarvo 154/83 onko se teidän mielestä huono? Olen 65 v. ja lääkäri sanoi että voisi olla alempi. Minulla on ollut 180/113 luokkaa ja olen saanut alas liikunnalla.
Eihän meidän kaikkien paineet voi olla 120 /75 luokkaa. Eiköhän myös ikä ole jo sellainen että ei voi olla nuorten arvoja. Mitä mieltä olette arvoistani. Jouduin lopettamaan verenpainelääkkeet utrikarian vuoksi.
Verenpainelukemat
ei ihannepaineet
2
328
Vastaukset
- melkein ok
Miten verenpainelääkkeet haittaavat utrikariaa? Kokeiltiiko sinulla moniakin eri verenpaineryhmän lääkkeitä?
Paineesihan ovat vain vähän koholla, alapaine jopa kohtuullisen hyvä, mutta yläpaine vähän koholla. Eli voisi toki etenkin yläpaine olla hivenen alempi. - tämmöistä
Minulla on kokeiltu kymmeniä lääkkeitä, mutta jokainen aiheuttaa jotain sivuvaikutuksia. Tämä utrikaria on kauhea tauti ja en toivoisi sitä kenellekän. Jalkapohjat rakoilla, samoin huulet. Kämmenet kutiaa, silmät turvoksissa, kutiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653