Mä haluan peppuun!!

n3whole

Olen nuori nainen ja en ole kokenut peppuseksiä.. Haluaisin kokeilla.

Miten valmistaudun?!! Ja jotain vinkkejä..???

44

12302

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehhehheh

      kuule erkki.jos kattoisit uudestaan jalkoväliis...

      • n3whole

        Kuule, on jo katottu monta kertaa. Ensin olin asiaa vastaan, mutta nyt olenut sulatellut ja ajatus ei tunnu enään niin pahalta. Ei voi sanoa, etteikö tykkää ellei ole kokeillut. Eikö vain?


      • Anonyymi
        n3whole kirjoitti:

        Kuule, on jo katottu monta kertaa. Ensin olin asiaa vastaan, mutta nyt olenut sulatellut ja ajatus ei tunnu enään niin pahalta. Ei voi sanoa, etteikö tykkää ellei ole kokeillut. Eikö vain?

        Se kirjoitetaan "enää", senkin persläpi.


    • Maritk0

      Hei se on mielestäni yksi kauneinta ja hellintä seksiä, ihan totta!
      Eli sinun tulisi jollain tapaa saada peräaukko ulosteesta tyhjäksi. Harjoittele käsisuihkulla siten, että painat wc-istuimella käsisuihkun peräaukkoasi vasten tiiviisti, anna veden valua hellästi sisään ja puserra se ulos. EI SATU ja on turvallinen ja hellä tapa "pestä" peräaukko.
      Käytä intiimisaippuaa tämän jälkeen, se poistaa tuoksut ja voit olla varma että mitään jäämiä ei ole.

      Sitten sängyssä: varaa aivan ehdottomasti liukastusgeeliä, se on ihan välttämätöntä ettei anaaliseksi satu, eikä miehen terrska tule kipeäksi kuivista paikoista.

      Muista, että penistä ei saa anaaliseksin jälkeen viedä emättimeen, ettei mene kolibakteereita eikä virtsatietulehdusta tule. (Olen lähihoitaja, tiedän nämä jutut!)

      Normaalisti voit harrastaa yhdyntää, sitten voisitte mennä ihanaan lusikka-asentoon, voit ihan reilusti häpeämättä ottaa geelipullon ja laittaa miehelle geeliä penikseen ja itsellesi peräaukon seutuville ihan reilusti. Sitten ohjaan peniksen peräaukon suulle, ja minä ainakin nautin siitä kun käännän pääni taaksepäin ja kumppanini suutelee minua huulille hellästi samalla kun alkaa työntää penistä peräaukkooni. Anna hänen hitaasti painaa sitä, ja yritä rentoutua samalla. Ensin se tuntuu tiukalta, mutta kiihottavalta, sitten kun terska pääsee ihanasti sulkijalihaksen läpi, ei haittaa vaikka työnnöt olisivat kuinka rajuja tahansa, se ei satu yhtään.
      Mutta muista, sormin mies ei saa venyttää sulkija lihasta, ettei se vaurioidu sillä se aiheuttaa ulosteen pidätyskykyyn ongelmia jos sitä repii. Mutta jos peniksen laittaa geelin avulla sisään, koskaan mitään vahinkoa ei voi tapahtua. Ajatteleppa ulostamista, kyllä peräaukko siihenkin venyy joka päivä ja se on luonnollista.

      Sitten kun homma on ihanasti ohi, miehen kannattaa pestä penis hyvin, ja voitte jatkaa vaginan puolelta yhdyntää.

      Anaaliyhdyntä on tosiaan aivan ihanaa!

      • jaames pont

        Minusta paras ohje on: Unohda p.erseröörin röykyttäminen kokonaan! Suolistoa ei ole tarkotettu mulukuilla sohittavaksi!


      • mistä tuollaisia naisia löytää? heh. Todella hieno kirjoitus monen kammoamasta ja perverssinäkin pitämästä asiasta. Upeaa.


    • n3whole

      Olenkin jo pitkään miettinyt miten ihmiset pesettävät itseään, nyt sekin tuli selväksi. Varmaan alustakin kannattaisi suojata jollain? Ja käyttää kondomia..?

    • mies 40 plus

      Mä olen miettinyt tuota asiaa jo aiemmin... siis olen mies....

      Se o aivan turha alkaa miettiä mitää hirveitä riittejä ja noitatansseja ja suunnitella peppupanoon mitää pitkiä illallisia.

      Kun tapaat miehen joka tuntuu sopivalle, niin etenette asiasta toiseen ja sitten sopivassa hetkessä vain etenette asiaan. Tottakai voit varata jotain liukastetta siihen ja jos omakosteus ei riitä, niin sitten lisäätte sitä.

      Ja muista. Että se eka kerta ei ole se kaikkein paras. Eli kokeile siitä uudemman kerran ja ajan kanssa opit sen kunnolla, eikä sekää tarkoita että tarvii tykätä.

      • Anonyymi

        pitää muistaa et se pieni kipu alkuun kuuluu asiaan lisää nautintoo


    • n3whole

      Minusta on ihanan positiivista saada molemilta kantilta kommentteja... Huonoja että hyviä, tähän asti aikalailla hyviä. Jesh!

      Entäs sitten peppuseksin aikana? Meneekö joskus ilmaa sisälle ja tulee ns. pieruja? Niin voi käydä ihan normaalinkin seksin aikana, mutta nyt kiinnostaa tietää että voiko näinkin käydä tässäkin asiassa?

      Ja liukasteista, käykö vesipohjainen? vai pitääkö olla mielummin silikoni?

      • Minnoon

        Minnoon kuullu että monella on tullu kurap.askatki lakanoille tuossa äärimmäisen likasessa touhussa. Kannattaa hommata rakennusmuovia iso rulla ja vuorata makkuuhuone tiiviiksi jos on kerran pakko sitä p.ersesuolta reuhtoa.


    • Zax

      Vesiohenteinen lähtee vuodevaatteista normipesulla ...

    • nainen 30v

      Jos mun alavatsatreenillä tiukkana pidetty pillu ei riitä, niin menee äijä vaihtoon.

    • Hih1

      Hyi hel...tti. Mitä köyhäpäistä ajatuksenjuoksua. Ihmisillä kaikki paikat jotakin tarkoitusta varten. Mitä liukastetta laitetaan nenään, korvaan, silmään,..kun p.läpi ei enää riitä? Virtsarakkokin voisi olla aika kiva...ottako kokeillut sitäkin...millä venytetään ensin? Diibadaabasälärämpsis...jo ovat ihmiset turhautuneet elämään, kun pelkkä seksi mielessä...loppuu ideat. Eikö muuta ajateltavaa ja mielekästä tekemistä?
      Esimerkiksi nenään voisi seuraavaksi tunkea porkkanan, kurkun, lantun(palastele ehkä ensin)...mitä kaikkea jääkaapista löytyykään. Seuraavaksi kun alkaa kyllästyttää, kannattanee mennä siivouskomerolle. Huippukliimaksi; nenään porkkanat, korviin lantunmurusia, silmiin makkarasiivut,suuhun kurkku, napaan ketsuppia, persiiläpeen imurin koko letku(kokeile saatko työnnettyä sillä suussa olevan kurkun, virtsarakkoon keittämätön spagetti....Mitäs sinne vaginaan laittaisi? tämän kaiken jälkeen liukastetta...jos tulee mieleen rakastella.
      Peniksen ympärille voi kiepauttaa autonrenkaasta...eri kokoisiin tiivisteisiin lähtien...MUTTA...jos alkaa umpisuoli vaivata, voi samalla leikkauttaa kaikki jonninjoutavat suolenpätkät samaan hintaan: sellainen on esimerkiksi penis nykypäivänä.

    • n3whole

      Anaaliseksi on MINUSTA normaalia.Olen oikeasti harkinnut tätä asiaa vähän jo pidempään ja ajatus ei tunnu niin pahalta enään. Koska p.erseseksi ei ole mitään hardcorea ja nopeantahdin leikki, vaan hellää ja hidasta.

      Sitä en itse ymmärrä, että jengi tekee anaalireiän valkaisuja. Tai japanissa on uusi kauneusvillitys laittaa otsalohkoon nestettä ja muotoilla otsa bagelin näköiseksi. Tai ylipäätänsä kauneusleikkaukset!

      Jos oma lärvi ei ole mieleen niin... ei vaan mahda mitään. Sitä sitten pistellään kaiken maailman piikkejä ja silikoni tissejä. Ei mulla ole sitä mitään vastaan, mutta itse en tekisi. Okei, jos on joku syntymävika (huulihalkio esim.) tai jokin muu vastaava, sitten ymmärrän täysin.

      Jos palataan takaisin näihin "outoihin" seksifetisseihin ja addiktioihin tai muutenvain mistä itse tykkää.. Niin eikö kaikki ole "outoja"? Jos on kaksi miestä ja he todella rakastavat toisiaan ja haluavat antaa itsensä toiselleen niin eikös ne silloin pane peppuun!

      Kaksi naista pitää toisestaan.. no eikös nekin laita omat hunajavakonsa toisiaan vasten. Onko se outoa?! Tai ostavat peniskorvikkeita ja hyväilevät niillä toisiaan.

      Jokainen on erilainen ja tykkää eriasioista. Eikä saisi sanoa hyi.

      Ja jos et ole itse kokeillut, kuinka tiedät, ettet itse tykkää?

      • Henkka 159

        n3whole, hyvin punnittua puhetta.


    • Henkka 159

      Voit ihan hyvin testata ensin dildolla, miltä asia tuntuu. Peppulihakset ovat eri ihmisillä erilaiset. Jotkut naiset saavat orgasmin pepun kautta, sen tunnet varmaan myös dildokokeilulla.

      Peppuseksi on hienoa, jos molemmat osapuolet pitävtät siitä. Muussa tapauksessa kannattaa asiaa välttää.

    • mies 40 plus

      Aika elukkamaista tulla sanoo toiselle, että kokeile dildolla ensin mille tuntuu. Toi lelujan kanssa pelaaminen tälläisessä asiassa kyllä tappaa kaiken. Se on mielipiteeni.

      Niinkuiin ensin sanoin, niin ap. on käynyt varmaa jo asian ensimmäisen askeleen, kun on kiinnostunut asiasta.

      Mä luulen, että se oikea tilanne vain puuttuu ja sitten se että sanoo sille miehelle, että olis kiva kokea. Tai vielä parampi kun saa toisen kiinnostumaan ja kysymään, jolloin on helppo kertoa ettei ole kokenut sitä ja on kuitenkin halukas.

      tollainen asia on kahden ihmisen keskeinen asia. Ei oikeaa seksiäkään ja toisen ihmisen kosketusta korvata tee seitse leikellä, sillä se asian liikaa touhuaminen voi jopa tappaa koko asian.

      Se kerta tapahtumana on iso askel ja asian oppiminen vaatii vain toistoja ja kukaa ei voi sanoa miten sen kokee ja haluaako jatkaa

    • n3whole

      Suurin pelkoni on että kun ehdotan asiaa ja saan täystyrmäyksen....

      Kun joillakin on käsitys siitä, että anaaliseksi on homojen puuhaa. Mut eihän siinä ole mitään homoa jos toinen osapuoli on nainen? Ja eikös miehillä g-piste ole siellä rectumissa?

    • mies 40 plus

      Mä olen itse kysynyt tuolla toisaalla miten nainen tekee aloitteen halustaan anaaliyhdyntäåän?

      Mutta mä ajattalen, että asian vois tehdä sillee, että "kerjäät" korostat peppuasi jotenkin ja saat miehen kysymään asiaa. Kerrot sitten suoraa, että olet ekakertalainen ja jännität asiaa, mutta haluat sen.

      Yks ongelma on se, että mies saattaa olla eläin ja käyttää tillannetta väätin. Siksi se vakituisempi ihminen olisi kiva tuossa. Toivotan sinulle menestystä asiassa ja pääset toteuttamaan sen.

    • mies18.

      oon ite 18v nuorimies ja kiinnostais kyllä tuon anaaliseksin kokeilu. umpiheterona en näe anaaliseksissä mitään homoa, kun mies panee naista. luulen että aika moni mies ois valmis kokeilee sitä, nää palstan tyypit voivat vaa olla nössöjä jotka pitäytyvät siinä rutiiniseksissä vuodesta toiseen eivätkä koskaan kokeile uutta.
      kondoomin kanssa itse nyt ainakin aluksi haluaisin kokeilla, jollei nainen nyt ole sitten peräsuolihuuhtelussa asti käynyt. kannattaa aina kysästä =)
      hitto nyt haluisin päästä panemaan :(

    • Höpö

      Minä 31v nainen ja menin suostumaan PEPPU SEXIIN ja tulos. Pidätyskyky
      meni lopullisesti. Olen juossut lääkärissä 7 kertaa eikä tälle voi tehdä mitään.
      Kun lähden töihin käyn aina wc:ssä samaten jos lähden 2 tunniksi ostoksille.
      Ei ollut peppusexi sen arvoista mitä joudun kokemaan.

      • analman2

        Tämän on pakko olla provo. Ei kenelläkään mene peppuseksistä tuolla tavalla pidätyskyky.

        Aloittajalle sen verran, että sinuna en hermoilisi niistä pakkien saamisista. Jos mies on niin estynyt ja ennakkoluuloinen, että kuvittelee peppuseksin olevan homojen hommaan, niin voit miettiä tarvitsetko sellaista miestä ollenkaan. Voi tulla monessa muussakin asiassa ennakkoluulot vastaan.

        Kondomia varmaan kannattaa käyttää aina irtosuhteissa. Yhtälailla siinä voi taudit tarttua. Ja vakisuhteessakin, jos ei ole muuta ehkäisyä. On mahdollista, että kun sperma valuu ulos anaalista, niin osa siitä kulkeutuu vaginaan ja tulet raskaaksi. Varmaankin aika epätodennäköistä, mutta en itse ottaisi silti sitä riskiä.


    • Normaali__

      Ja nyt MÄÄ HOKASIN...joka läpeen voi tunkea vispilän...tekee varmaan naiselle kutaa...ja mulla miehenä se g-piste perseessä, niin nakkaan naapurin isännän pukkimaan. Ei HEL-VET...Rakkaudesta rakastelen ja mulle riittää naiseni normipaikat, sillä kykenen normaaliin seksiin: hyvä kunto ja timmi kroppa!

    • Naaaaaaaaainen

      Kyllä ainakin omalla kohdalla jokainen heteromies on halunnut laitella takaluukkuunkin :) Itse en paljon lähempää tuttavuutta tekisi miehen kanssa, joka ei ole seksuaalisesti avoin :)

      Joku kirjoittikin aika kattavasti tuolla yllä.. Suolihuuhtelu on aivan ehdoton. Itsellä on oma suutin bidee-suihkuun, jonka saa helposti sujautettua pepun sisään. Kannattaa vaikka vesilasin kanssa kokeilla kuinka nopeasti se täyttyy. Jos suihkutat liikaa vettä sinne kakkoseen, niin saat juosta pari tuntia piereskelemässä sitä vettä ulos, heh..
      Jos pesäsuolen tyhjentää kunnolla, ei se muutamaan tuntiin täyty (ellet ole jotain supermegabuffet'a syönyt välissä) :) Homma voi olla hyvinkin likaista ilman ko.huuhtelua ja siinä menisi vähän psyykkisestikin ainakin minulla naisena halut, jos tarvitsisi miettiä, että koska miehen vehkeet on ruskeina :D

      Mitä tulee ilmanmenoon peräaukkoon.. Ikinä ei ole anaaliseksissä ilmaa niin mennyt, että siitä mitään kuuluisi. "Normaalissa" yhdynnässä kyllä. Suoli on niin pitkä, että on varmasti tekemistä sen kanssa.. Ilma varmaan vain nousee ylemmäs.

      Mitä liukkareihin tulee, niin riippuu henkilöstä. Jos anaaliseksi on vasta harjoitusvaiheessa, niin liukkaria ei voi olla liikaa. Meillä, ketkä sitä vähintään kerran viikossa harrastavat, ei välttämättä tarvitse :) Ihan oman tunteen mukaan. Rentoutuminen kaiken A ja O :)

      Jossain muussa keskustelussa hehkutinkin viime viikolla Gun Oilin vesipohjaista liukkaria. Ei edes ollut anaaliversio, mitä ostin. Aivan loistavaa tavaraa! Suosittelen :)

      • Naaaaaaaaaaaaainen

        PS. Vesilasijutulla meinasin sitä, että itse peräsuoli (mihin penis yltää) on usein tyhjä jo valmiiksi, mutta hyvä huuhdella. En osaa sanoa tarkkaa vetoisuutta, mutta joku 2,5-3dl on aika lähellä. Eli ei todellakaan kannata laittaa bidétä paikoilleen ja vain avata hanaa ja avot :D Siinä on nimittäin paksusuolessa asti pian vesi, eikä vetisen riibelin takia paljon teekään mieli sitä anaalia :)


    • sibelius2

      Anaaliin on naitu ja anaalia olen antanut ja molemmat tuntuu taivaalliselta...

    • n3whole

      Ihan selvennykseksi, että minulla on mieskandidaatti tällähetkellä.. Luotan häneen täysin ja en häpeile mitään itsessäni ollessani alasti hänen silmien alla. Mutta olen kuitenkin ujo ottamaan uusia asioita esille ja ehdottamaan jotain erilaista.

      Vaikka minulla on vakituinen suhde, käyttäisin kuitenkin kondomia, sillä jos haluaisinkin vaihtaa takaisin ykköseen, kumi pois päältä ja homma jatkuu. Not big deal. Ja luulen että toisen ajatus paljaalla peppuseksissä ei ole ensimmäisellä kerralla houkuttava...

      Saan aivan valtavasti rohkeutta lukiessani teidän kommentteja, Kiitos : ) todella..

      En kuitenkaan uskaltanut ottaa asiaa esille viimeksi hänet nähdessäni, nautin suunnattomasti yhteisestämme hetkestä silloin.. ilman peppuseksiä, mutta haluan kuitenkin kokea sen..!

    • hyi hyi,.,.,,.,,

      pitäkää pillunne tiukkana ja etsikää hyvin varusteltuja miehiä niin ei tarvii homojen hommia harrastaa se peräsuoli on bakteeri pesä ja pukamia tulee jee ihanaa ja paska lentää tai ei hah hah hahhah.................................

      • peppudiggari

        Kyllä naisella ne molemmat paikat on kivoja: erilaisia mutta molemmat yhtäkaikki nautinnollisia.

        Miksi tyytyä yhteen kun voi käyttää kolmeakin reikää?


    • jutska1

      soitappa lex steelille nii se jyrskäyttää kolokytä senttiä mustaa makkaraa sun pakariin, varmasti teggee gutaa!?

      • mies.....mies

        Peppu seksi on ihanaa!


    • Anonyymi

      "Miten valmistaudun" Hanki dildo, jolla treenaat. Sen on hyvä olla vähintäänkin oletetut mieshenkilön peniksen kokoinen, mieluummin isompi. Pienemmällä voi aloittaa., mutta jos haluaa oikeasti nautiskella, niin peniksen täytyy liikkua kipua tuottamatta. Liukastetta sitten tarpeeksi. Suoli tyhjäksi hyvissä ajoin, eli aamulla. Vettä voi käyttää tyhjennyksen apuna, mutta ei juuri ennen yhdyntää, jos ei halua sotkea.

    • Anonyymi

      Rentoudut. Menet mahallesi. Laita tyyny alavatsan alle ja nosta perse pystyyn. Odota kun mies ottaa kannikoista kiinni ja alkaa tunkemaan kovaa elintä sisääsi. Nauti siitä että olet astuttavana.

    • Anonyymi

      Haluan että ihana nainen nuolee minun pippeliä.

    • Anonyymi

      Persreikä on paskantamista varten eikä panemista. Sitä varten on pillu naiselle luotu.
      Vain homot hoonaa paskannusaukkoa.

    • Anonyymi

      Ole varovainen ettei satu. Näyttäisin sinulle ja tekisin myös sen taidolla.

      • Anonyymi

        Aloitus on 10 vuotta vanha, eiköhän aloittaja ole jo saanut peppuun?
        Minä olen AP:n ikäinen eli tämän keskustelunaloituksen aikaan olin 20v ja haaveilin saavani joskus perseeseen (olin jo useamman vuoden ajan välillä masturboinut sinne), nyt olen 30v ja kerran saanut kullia perseeseen :D Mutta oli kyllä ikimuistoisen upeaa se kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on 10 vuotta vanha, eiköhän aloittaja ole jo saanut peppuun?
        Minä olen AP:n ikäinen eli tämän keskustelunaloituksen aikaan olin 20v ja haaveilin saavani joskus perseeseen (olin jo useamman vuoden ajan välillä masturboinut sinne), nyt olen 30v ja kerran saanut kullia perseeseen :D Mutta oli kyllä ikimuistoisen upeaa se kerta.

        Haluat uudelleenkin tietenkin


    • Tuntuu todella hyvältä 😋

    • Anonyymi

      Lienee tarpeen vähän selittää meinaan, kun oon ennenkin ollu. Ei siinä muuta, kun rauhallisesti se on otettava, turha hätäily ei edusta mitään, hätäilemällä ei tule, kuin kusipäisiä kakaroita! :D

      • Anonyymi

        👍👍👍👍 mennään noiden kannikoiden väliin niin että heilahtaa


    • Anonyymi

      Kyllä sinne kaksi kättää kohta mahtuu. Ei aikaakaan kun omaat koko kaupungin väljimmän rectumin. Siitä se ilo alkaa.

    • Anonyymi

      Lue Kalle päätalon iijokisarjs.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe