Moro!
Olen 21v jätkä jolla tulossa asp-tilin 8-vuosineljännestä täyteen ja pitäisi tammikuussa asuntoa ostaa. itsellä noin 30k säätössä ja asunnon hinta 100k. Mutta jään kohta työttömäksi ja rupean liitolta saamaan n.1700e/kk bruttona. Enkös kuitenki saa lainan kun on valtio takaamassa tuon aspin avulla?
ASP kysymys
asp-säästäjä
1
177
Vastaukset
- säästäjä myös
No et välttämättä, ei pankkia kiinnosta niinkään vakuus vaan se että pystytkö sinä maksamaan lainasi takaisin. mene siis ensin lainaneuvotteluun eläkä asuntonäytölle. Ja muista että ASP-tili jossain pankissa ei sido sinua ottamaan lainaa juuri siitä samasta pankista. eläkä lopeta ASP-tilille säästämistä, lisäkoron saat kuitenkin aloitusvuodelle viidelle seuraavalle vuodelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828