Ensi vuonna lääkikseen hakevat!

Ihan yleistä kaskustelua niiden kesken, jotka ovat päättäneet hakea lääkikseen vuonna 2013. Kiva olisi saada "vertaistukea" ja kuulla kokemuksia niiltä jotka jo ovat pyrkineet yhden tai useamman kerran. :)

Itse nyt lukuprosessin aloittaneena ja valmennuskurssin varanneena olen melko noviisina kaiken uuden rutiinin keskellä.

10

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfgt890
      • oowwiiqq

Ei kannata tonne erehtyä. Siellä itseensä täynnä olevia, jotka sitten mollaa toisia.

• ojäpohkgötohpl
        oowwiiqq kirjoitti:

Ei kannata tonne erehtyä. Siellä itseensä täynnä olevia, jotka sitten mollaa toisia.

Miten he mollaavat?

Jos sivustolla joku mollaa muita, niin todennäköisesti... henkilöltä löytyy useiden vuosien kokemus lääkikseen pyrkimisestä.

• Jeps, käyn kurkkaan!

• hv-dzfnhur

Terve!
      Mihin te lääkikseen pyrkivät haette varavaihtoehtona? Itse en ole muuta keksinyt kuin liikuntalääketieteellinen, sieltä saisi varmasti jnt hyväksilukuja sitten kun joskus pääsee lääkikseen. Tosi monet kuulema hakevat fysiikkaa tai kemiaa lukemaan, mutta ei itsellä oikeen nappaa :/

• afasfasf

Ei saa kyllä mitään hyväksilukuja liikuntalääketieteellisestä.

• ededededed
        afasfasf kirjoitti:

Ei saa kyllä mitään hyväksilukuja liikuntalääketieteellisestä.

no siellä tulee varmaan anatomia yms tutuksi, että jtn hyötyä edes

• Itse oon hyvinvointitekniikalla, joka on lääketieteellisen tieteenalaohjelma ja saan mm. kielet ja tiedonhaun pari kurssia jo hyväksiluettua jos lääkikseen pääsen. :)

• 7+20

Lääketieteen opintoihin kuuluvat kieliopinnot saa korvattua missä tahansa yliopistossa ja tiedekunnassa suoritetuilla vastaavanlaajuisilla kieliopinnoilla, samoin kuin preklinikan tietotekniikkakurssinkin.

Jos kemian opiskelu yliopistolla ei nappaa, molekyylibiotieteiden, biologian ja farmasian koulutusohjelmien kursseja saa jonkun verran hyväksiluettua.
      Farmasian suosiota Plan B:nä tietysti heikentää se ikävä fakta, että farmasian ja lääkiksen pääsykokeet järjestetään perinteisesti samana päivänä samaan aikaan.

• tuleva lääkäri

Tsemppiä urakkaan minnihiirulainen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8731
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3101
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1534
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      74
      1066
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1048
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1005
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      968
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      943
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      904
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      890
    Aihe