lieksan tokmanni aivan muuttunut täynnä tavaraa eikä asiakas palvelua oletteko samaa mieltä
tokmanni
49
2357
Vastaukset
- tyhmä kysymys!
Lieksan Tokmannilla ei asiakas palvelua, se pitää paikkansa! Jotenkin tuntuu siltä, ettei siellä saa palvella, kuka on se jöön pitäjä?
- Tokmanni muuttunu
OOn huomannu saman. Ne myyjät ja kassat on tullu jotenki sellaisiksi pelokkaiksi ja vakaviksi ,huono ilmapiiri Tokmannilla nyt, liekö vaihtunut johtaja ? Tietääkö joku? Kumpa nuo kauppiaat tajuaisi miten tärkeä asiakkaalle on se "tunnelma", kun työntekijät on tyytyväisiä ja iloisia, nii ihan menee mielellään sellaseen kauppaan. Kassatkin nykysin tokmannilla ihan hiljasia ja melkeimpä epäluuloisia ja epäystävällisiä ..! Hei vaihtakaa jöön pitäjä tai asiakkaat kaikkoo !
- voi toki
Tokmanni muuttunu kirjoitti:
OOn huomannu saman. Ne myyjät ja kassat on tullu jotenki sellaisiksi pelokkaiksi ja vakaviksi ,huono ilmapiiri Tokmannilla nyt, liekö vaihtunut johtaja ? Tietääkö joku? Kumpa nuo kauppiaat tajuaisi miten tärkeä asiakkaalle on se "tunnelma", kun työntekijät on tyytyväisiä ja iloisia, nii ihan menee mielellään sellaseen kauppaan. Kassatkin nykysin tokmannilla ihan hiljasia ja melkeimpä epäluuloisia ja epäystävällisiä ..! Hei vaihtakaa jöön pitäjä tai asiakkaat kaikkoo !
Olet oikeilla jäljillä.
Omistajan vaihdos Tokmannilla on syy,Kakkonen myi tokmannin.
Muutos näkyy myös tarjous tavaroissa ja hinnat ovat nousseet.
Henkilökunta on syytön tilanteeseen. - eräs entinen asiakas
Kuulin , että eräs tummatukka, jolle asiakkaat ovat täyttä ilmaa, ei minkäänlaista hymyn häivää, tervehdystä tai vastaavaa. Olisi perusteellinen asiakaspalvelukoulutus tarpeen tai mielellään alan vaihto.
- Kyrpä-Jooseppi!
Tuo alustus on valetta !
Tokmannilla saa aina asiakaspalvelua kun sitä älyää ITSE pyytää!
Kauppahan sille ei voi mitään jos pettynyt asiakas, lähtee pois ( vittuuksissaan)!
Teillä on suu muutakin varten kun ruuvanmätön takia ja sitä voi jopa käyttää puhumiseenkin ! - lentoon lähdössä
eräs entinen asiakas kirjoitti:
Kuulin , että eräs tummatukka, jolle asiakkaat ovat täyttä ilmaa, ei minkäänlaista hymyn häivää, tervehdystä tai vastaavaa. Olisi perusteellinen asiakaspalvelukoulutus tarpeen tai mielellään alan vaihto.
Onkohan tämä sama valittaja, joka ei itse saanut myymäläpäälikön virkaa puolenvuoden koulutuksella ja vähäisellä työkokemuksella, Luulee aina itsestään liikaa, ja kehuu itseään joka paikassa.
- tukkanen
eräs entinen asiakas kirjoitti:
ketä tarkoitat,siellä kun on useampi tummatukkainen?????????
- nostahan koipees
Kysymällä myyjiltä on löytynyt kaikki.
Täällä perätöntä paskaajauhamalla ei ole löytynyt mitään.
Mikä on seuraava rakutus kohde, Onko se terkkarin vuoro nyt , kun sostoimen vasta viime viikolla rakutit. - laatu,hinta .
Kävin kaks halpaa mäyristä tänään myyjä kysyi haluatko kuitin sanoin en palauta en ole nirso mutta kiitos kuitenkin .
- imee ku sieni
Nythän se on kännissä hyvä kirjoitella eri nimimerkeillä. Otahan Olvia taas
- Mummeliini5
Olen käynyt Tokmannilla jo vuosien ajan silloin tällöin. Myyjät&kassat ihan ok. Talossa on tavaraa paljon, valikoimat hyvät. Henkilökunta tekee työtään parhaamman mukaan joten heille kiitos.
- torkkeli1
Asiakaspalvelulla on tärkeärooli asiakkaan ostohalukkuuteen ja tuleeko hän sitten vielä toistekin? On niitä asiakkaita, jotka eivät välitä paskan vertaa, miten te siellä palvelette, mutta suurin osa kävijöistä, he kyllä havaitsevat, sen hyvin tärkeän ilmapiirin, mitä te edustatte, siellä kaupassa!?
Jos tarvinnut jotakin tuotetta jota ei itse äkkiä löydä ainakin suuta avaamalla ystävällisesti on asia hoitunut,on kuitenkin niin,että todella palvelua saavista kaupoista on hyvä ostaa esim vaatetta jotka löytyy sopivat sen todisti jälleen eilen vaatekaupan mies myyjä Lieksassa, sieltä haet esim esiintymisvaatteet arvostettuihin kisoihin. markku
- kludyhlifudfliugfiuw
Tarkoittanet urheilukilpailuja? Onko siellä urheiluasusteitakin? Kiletämättä joku lipunkantaja urheilukilpailussa pitää olla siisteissä esiintymisvaatteissa!
todella se asia ei ole mitenkään huomioitu koko lieksassa ja en tiedä edes harrastaako kukaan painia ?Kilpailuissa minun piti pitää isävainaan painirikoota
Todella sitä urheilumuotoa olen harrastanut aikanaan ja juoksua, jopa kukasta kukkaan öiseen aikaan, mutta nyt kuljen pyörien päällä kisoista toiseen ja jälleen uudet tulossa.joten katsotaan tuleeko ääniä tavalla tai toisella mutta kuitenkin toimintaa riittää meikeläiselle myös äänen käytön osalta Lieksassa.
Mutta toivottavasti palvelut kohdallasi pelaa ja onhan täällä myös muita liikkeitä ja uskon että saat laadukasta palvelua hankkiessasi noita kilpavarusteita.MK
- Autotarvikkeista
Varaosaliikkeissä on riistohinnat kun ei ole kilpailua? Tulispa Motonet tai joku muu ketju tännekkinpäin, niin eiköhän hintapolitiikka muuttuisi asiakaystävällisempään suuntaan! Minä olen saanut aina Tokmannilta hyvää palvelua ja tarvittaessa myyjältä opastusta, sekä ystävällistä palvelua kassoiltakin!
Sen olen havainnut että Tokmannilla on halvimmat autotarvikkeet kuten esim. moottoriöljyt!- sokota
Suathan nuo tavarat ja härpäkkeet netin kautta tilaamalla,toimii.Olen tilannu jo monen vuoden ajan ja suapi rojjuu hinnallaan.
- Mummeliini5
Niin, onko Cittarissakaan asiakaspalvelua muualla kuin kassoilla=rahastus toimii...Niin, kyllä asiakas palvelee itseään vaate-ja kenkäosastoilla jne...Ehkä elintarvikepuolen palvelutiskeillä on vielä "myyjiä" antamassa asiakkaille lihaa, kalaa ja salaatteja...Mutta koko ajan maailma/liikebisnes muuttuu. Palvelu voipi kaupoissa olla "katoavaa kansanperinnettä"...
- kilimanzaro
Korpinen ja hänen arvostetut kisat !!!!! Voi vittu sentään ja anna mun kaikki kestää !!!! Joka saatanan palstalle tämän pölhön pitää tuoda tuo itsensätyrkky jollottaja esille.......
Jälleen tuo ihailijani pääsi vauhtiin?
Kuitenkin todella hyvät ihmiset käykää katsomassa viihdesallapin sivustot ja eri maakuntien lehdet mitkä kertovat kultakurkkukisoista muuten Lieksassa on myös koko kisan voittajia. ja jos olen ollut mukana semifinaaliin kutsutuista 500 laulajasta jotka jakaantui kolmeen ryhmään ja olin omassa sarjassa 50 mukana kolmannella kierroksella tuossa pudotuspelissä ainoana pohjois-Karjalasta kymmen joukossa ja viiden miehen niin, puhu ystäväni mitä tahansa niin jokainen voi harrastaa ja annan sille myös arvon mutta oudoksun tuollaista joutavaa läältystä jolla ei herranhuonetta rakenneta sen sanon suoraan, koska en ole jees mies ollenkaan ja pokkuroisin näillä palstoilla.MK- Joutavaa joilotusta
markkukorpinen kirjoitti:
Jälleen tuo ihailijani pääsi vauhtiin?
Kuitenkin todella hyvät ihmiset käykää katsomassa viihdesallapin sivustot ja eri maakuntien lehdet mitkä kertovat kultakurkkukisoista muuten Lieksassa on myös koko kisan voittajia. ja jos olen ollut mukana semifinaaliin kutsutuista 500 laulajasta jotka jakaantui kolmeen ryhmään ja olin omassa sarjassa 50 mukana kolmannella kierroksella tuossa pudotuspelissä ainoana pohjois-Karjalasta kymmen joukossa ja viiden miehen niin, puhu ystäväni mitä tahansa niin jokainen voi harrastaa ja annan sille myös arvon mutta oudoksun tuollaista joutavaa läältystä jolla ei herranhuonetta rakenneta sen sanon suoraan, koska en ole jees mies ollenkaan ja pokkuroisin näillä palstoilla.MKAi sinunko eläkeläiskaraokejoilotuksellasi se Herranhuone sitten rakennetaan???? Ja niihin kisoihin pääsee ihan kuka tahansa kun maksaa osallistumismaksun.
Kyllä minunkin rahoilla pidetään Herran huonetta pystyssä ja myös herraskaisten huoneita veroja maksan myös.
Tuo väittämäsi ei taaskaan pidä paikkaansa .Kultakurkkukisaaan ei ole osallistumismaksua mutta kustannuksita olen aina huolehtinut itse matkat ja majoituksen joten sellainen 200e meni.Kist on ensin karsinta semifinaaliin voinee päästä mutt sitten jo toiselle kierrokselle ei pääse kaikki eikä myöskään kolmannelle eli finaaliin vain tuomarien mielestä parhaat.
Kuitenkin tänäänkin toin esiin eriävän mielipiteen pöytäkirjaan koska kulttuuri ja vapaa-ajan lautakunta on esittelijän narussa ja siten kaupunkimme tukee vain tiettyä taidetta avustuksin jopa ulkomaanmatkoihin ja jopa lautakunnan jäsenten lapsia koska he opiskelemat taiteilijaksi.sekä tuotetaan ns korkeakulttuuria joissa on muutama kuulija yleisesti.
Mutta tavan" tolliaisia" joihin lukeudun pilkataan ja halvelksitaan jotka kyllä esiintyvät jopa pohjois-Karjalaa edustaen työtä ei arvosteta esittelijän sanoin, työllä ei ole merkitystä. Väitän toisin vapaaehtoistyöstä kansan parissa.
Mutta kaupoissa selviän ja tavan ihmisten parissa mainiosti mutta todettakoon ,olen kyllä ystävällinen mutta jos käännän sen toisen puolen niin sarvet löytyy ja en ole tähän tullessa antanut pirulle pikkusormea.MK- joen elli
Vai on Viihde Sallap hyväntekeväisyysjärjestö. Ohhoh jo pomppasi.
Sen minkä vierestä kattoin, niin plus 50 sarjassa oli vaan kymmenen tolliaista, jotka oli päässyt kotoaan lähtemään ja omin avuin lavalle pääsi.
- jaksaa sössöttää
Voi itkun parahdus taas kerran.
Vai on kutsuttu ja ihan parhaat pääsee. 500 kutsua ja vain n. 200 on paikalla maksamassa .
No minkä ihmeen takia siellä osallistumiskaavakkeessa on kohta, jossa kysytään haluatko osallistua semifinaaleihin. Raksi ruutuun ja maksu, niin taas mennään.
Kyseessä on yritystoiminta joka kerää rahat pois näiltä harrastajilta.
Vai pitäs vielä apurahat tuollaiseen yritystukeen antaa. Kaikkea kanssa. - JA PISTE
ILMOITTAUDUN KULTAKURKKU - KARAOKE 2012 SEMIFINAALIIN JA FINAALIIN.
- Muumimuamo5
Ja taas kerran keskustelu sössittiin Tokmannista Korpisen Markkuun..Voe hyvä jyssäys.Kumpihi on hyviä; Tokmanni kauppana ja Markku ihmisenä ja vaaliehdokkaana...
Olet oikeassa muumimuamo.
Apurahoja en tule saamaan Lieksan kaupungilta sen asian olen todennut jo aikaisemmin, ettätäällä avustetaan joidenkin lautakunnan jäsenten lapsia jotka kentie kerran esiintyvät jollekkin porukalle.Toiseksi tuo taiteen tukeminen on vain ja ainoastaan esittelijän mieltymisten mukaista toimintaa ja ulkopuolisten esiintyjien tukemista.
urheilupuolella pienenmätkin saavutukset valtakunnalisesti palkitaan.
On kuitenkin niin,että jopa joidenkin taiteilijoiden ulkomaanmatklaa tuetaan useasti.
Mutta nostan kissan pöydälle ja moitin asiassa myöskin kh kpuheenjohtajaa taitamattomuudesta joka ei ymmärrä asiaa, että meillä on henkilöitä jotka edustavat eri kilpailuissa koko maakuntaa ja jopa menestyen kärkeen.
Olen todella loukkaantunut siitä asiasta, että jossakin esittelyssä oli toteamus ettei työlläni ole merkitystä ollut! se on sama kuin koko elämäntyöni oli poistettu mitä olen tehnyt vammaisten hyväksi ja eri järjestöissä.tällaisen asian on myös kaupunkimme johto siunannut ja saatan tämän asian kaikkien tietoon jotka ovat kuulleet lauluani esimerkikisi ja sitä talkootyötä jopa järjestyksenvalvojana itse koulutuksen maksaneena ja sitten talkoillen eri järjestöissä ilmaiseksi edes kiitosta saamatta..
Minulla on oikeus sanoa asia nyt halki jos tuollaista taitamatonta kateellista kirjoitusta on vielä.
Siis omilla rahoilla olen toiminut ja nekin puolukankeruulla hankittu.MK
Olen kui- Kyrpä-Jooseppi!
[Apurahoja en tule saamaan Lieksan kaupungilta sen asian olen todennut jo aikaisemmin, ettätäällä avustetaan joidenkin lautakunnan jäsenten lapsia jotka kentie kerran esiintyvät jollekkin porukalle.]
Tuo oma harrastetoiminta, varsinkin eläkeläisillä ei kaipaa avustuksia kaupungin !
[Olen todella loukkaantunut siitä asiasta, että jossakin esittelyssä oli toteamus ettei työlläni ole merkitystä ollut! se on sama kuin koko elämäntyöni oli poistettu ]
Kaikella työllä on merkitystä, oli se jatkunut pitkään tai vähän aikaa! Kyrpä-Jooseppi! kirjoitti:
[Apurahoja en tule saamaan Lieksan kaupungilta sen asian olen todennut jo aikaisemmin, ettätäällä avustetaan joidenkin lautakunnan jäsenten lapsia jotka kentie kerran esiintyvät jollekkin porukalle.]
Tuo oma harrastetoiminta, varsinkin eläkeläisillä ei kaipaa avustuksia kaupungin !
[Olen todella loukkaantunut siitä asiasta, että jossakin esittelyssä oli toteamus ettei työlläni ole merkitystä ollut! se on sama kuin koko elämäntyöni oli poistettu ]
Kaikella työllä on merkitystä, oli se jatkunut pitkään tai vähän aikaa!Tattista vaan KJ Vaikka aiheesta poiketen, mitkä ovat vammaisten mahdollisuudet asioida eri liikkeissä?
Mitkä on vammaisten oikeudet osallistua ja vaikuttaa kun kaupungintalolle ei pääse portaiden vuoksi se on häpeä mielestäni:
Itse vammaisena ja eläkeläisenä koitan vielä osallistua ja tehdä vapaaehtoistyötä ja hymyilläkkin vielä tuon kivun ollessa joskus, mutta kun ei kuunnella ja saa hoitoa kokonaisuutena vaan jokin ea yhteen asiaan, nyt vasta kolmen vuoden jälkeen pääsin pkks tutkimukseen ja hoitoon sen sanon, että moni olisi sängyn pohjalla tai toisten työnnettävissä jopa vihanneksena mutta tiedän myös sen että jokaisella on oikeus hyvään hoitoon ja kohteluun ja jos joskus on avannut mtt oven se ei edellytä terveysviranomisilta syrjintää eikä vammaisten henkilöiden epäasiallista syrjintää se pitääisi olla myös keskustelussa täällä.
Toisaalta on puhuttu noiden kauppojen parkkipaikoista mutta missä on esim suurennuslasit hyllyissä, että voisi katsoa huononpinäköinen tuoteselosteet.. Missä on huononpijalkaiselle levähdyspiste missä on vesipiste kaupassa jos alkaa heikottaa. Kyllä näihin asioihin on esim kiinnitetty huomiota keskisellä MK- Johan Pomppasi
markkukorpinen kirjoitti:
Tattista vaan KJ Vaikka aiheesta poiketen, mitkä ovat vammaisten mahdollisuudet asioida eri liikkeissä?
Mitkä on vammaisten oikeudet osallistua ja vaikuttaa kun kaupungintalolle ei pääse portaiden vuoksi se on häpeä mielestäni:
Itse vammaisena ja eläkeläisenä koitan vielä osallistua ja tehdä vapaaehtoistyötä ja hymyilläkkin vielä tuon kivun ollessa joskus, mutta kun ei kuunnella ja saa hoitoa kokonaisuutena vaan jokin ea yhteen asiaan, nyt vasta kolmen vuoden jälkeen pääsin pkks tutkimukseen ja hoitoon sen sanon, että moni olisi sängyn pohjalla tai toisten työnnettävissä jopa vihanneksena mutta tiedän myös sen että jokaisella on oikeus hyvään hoitoon ja kohteluun ja jos joskus on avannut mtt oven se ei edellytä terveysviranomisilta syrjintää eikä vammaisten henkilöiden epäasiallista syrjintää se pitääisi olla myös keskustelussa täällä.
Toisaalta on puhuttu noiden kauppojen parkkipaikoista mutta missä on esim suurennuslasit hyllyissä, että voisi katsoa huononpinäköinen tuoteselosteet.. Missä on huononpijalkaiselle levähdyspiste missä on vesipiste kaupassa jos alkaa heikottaa. Kyllä näihin asioihin on esim kiinnitetty huomiota keskisellä MKOn sillä KePulaisella kuntavaaliehdokkaalla outo ajatusmaailma.
Ensin pitäs herralle tulla harrastuksensa hoitoon kunnan apurahat. Ja kun ei niitä saa, kiukutellaan kuin pikkulapsi.
Joo ja samaan hengen vetoon kauppiaiden tulisi varustaa kauppansa suurennuslaseilla, että herra näkisi pakkausselosteet. Ja vielä kauppoihin pitäs asentaa juoma-altaat.
Kaikkiko ne yhteiskunnan tai toisten tulisi maksaa ja hoitaa. Kaikkea kanssa.
Noita suurennuslaseja saa vaikka Tokmannilla parin euron hintaan ja juomapulloja joka mökissä.
- ossi ostaja
Niin,olikos se alkuperäinen aihe tokmanni..aikapaljon poikettiin aiheesta.Totta on,tympeetä on.
- ALOITELAATIKKOON
KANSALAISALOITE
Eikös Markulle voisi perustaa oman karaoke/kultakulukku ja kehupalstan jonne ei kukaan muu kirjoittelisi kuin sellainen jota tuo karaoke ja kultakulukku homma kiinnostaa?
Näinollen ei meidän joita asia ei kiinnosta ei tarvitsisi kärsiä karaoke/kultakulukku kotkotuksesta kun pysyisimme erillään palstasta ja samoin Markku ei kommentoisi Karaoke/kultakulukku asioita muilla palstoilla! - Heja sverige!
Näin uuden omistajan myötä: Onkohan Lieksankin Tokmanni lopetusuhan alla??????
Älä sahaa oksaa jossa istut, eli on ihan joutavaa lähteä tuolle tielle vaan lähteä omiin kauppoihin ja tietysti kiertää katselemassa ympärille myös.
siinä suhteessa joudun oman harrastukseni vuoksi ostamaan esim levyjä muualta mutta esin soittimen ostin aikanaan Lieksan Lidl yamaha soitin.Aikanaan täällä oli Muikun Onnin liike josta ostin hammondit ja hyvin usein nuotteja laulun opiskeluun ja sieltä myös lapset omiin tarpeisiin.Hyvä palvelu on jatkunut ja siten olen ostanut nyt käytössäni olevat vahvistimet Onnilta terveiset vaan, eli arvostan asiantuntevaa palvelua.
Mitä tulee tuohon tokmanniin niin aikanaan näin piirustukset ja katsoin ovien koot esim ja soitin omistajalle asiasta joka lupasi tarjota kahvin mutta empä ole sitä saanut ja erikseen pyytänyt, koska se ei kuulu tapoihini.
Mutta aikanaan kyllä tein Tapiolassa vakuutukset ja luvattiin jossakin tarjouksessa villasukat, kävin konttorissa toteamassa tytöille joko sukkapuikot heiluu, ei ole vielä heilunut vuosikymmeneen, sen totesin nyt kun tehtiin kuluttajatutkimusta tutkijalle huumorilla, sukata en ole jäänyt kotona on kutoja Siis tuollaista markkinointia ja lupausta en katso hyvällä silmällä.Myös aikanaan PK osuuskauppa Tenhunen lupasi pyhästi ravintolassa olevan varttuneenman väen tansseja ja karaokea. hän jäi eläkkeelle ja koskaan ei tuota toimintaa siellä tapahtunut joten huulten havinaa kirjallisesti minulle sieltäkin tuli rakennusvaiheessa , toivottavasti uusia valtuutettuja ei viilata näin linssiin Markku- santakulausss
tokmanni on hyvä kauppa, paljon tavaraa kn joulukin lähestyy!
Olen pannut merkille parhaimmat bonukset saat kun käytät kuluttajana monta Lieksalaista kauppaa.MK
- turha luulo!
Onko Tokmannin kassoilla monestikin perusteettomia maksupetos epäilyjä, vai muuten vaan häiritä asiakkaan ekoa kohtaan?
- kurttu hei
Joo onks sulla jäsenkirja,jos on,sitten ei mittään hättee. Juna mäni justtiinsa.
- älykö on jo jättänyt
No siellähän se itse Lieksan ääniharava työskentelee. Voisi hoidella enstöikseen Tokmannin palveluasiat. Miten voi laajemmin hoidella meidän lieksalaisten asioita, jos ei kylkene vaikuttamaan omalla työpaikallakaan. Miä aloittaisin paloturvallisuudesta. Nimittäin moisesta kaupasta ei hyllyjen sijoittelun takia pääse edes ulos, jos tulipalo tai muu hätä tulee. Ihan A:sta siis liikkeelle.
- höpinää
Älä höpötä nimim. älykö on jättänyt.
Lieksan ääniharava EI työskentele Tokmannissa,ja paloturvallisuus asiat hoitaa
palotarkastaja.
- ghg vgvigigggiuiuhgi
Voipi olla ettei politiikkaa sotketa työasioihin! Tuosta paloturvallisuus asiasta voi kysellä palotarkastaja mielipidettä jos ketä haittaa? Luulen että paloturvallisuusasiat on kunnossa jos se tuolleen saa olla!
- Siitäs sait!
Kiitos kaikille hauskasta ketjusta, tuli ihan iloinen mieli lukiessa!
Mutta ihan tuohon alkuperäiseen aiheeseen sen verran (oli Tokmannin henkilökunnan epäillyt puutteet asiakapalvelussa jos nyt joku ei muista), että yleensä suomalaisena v...uttaa jos myyjä tulee utelemaan "kuinka voin auttaa" ja sekin kyllä v...uttaa jos myyjä ei sitä tajua tulla kysymään.
Jälkimmäisessä tapauksessa olen joskus itse mielenosoituksellisesti poistunut liikkeestä sanomatta sanaakaan (ähäkutti, varmaan kauppiasta nyt harmittaa!) ja joskus taasen kovaan ääneen sanonut "kröhöm, anteeksi...ANTEEKSI, VOISITTEKOHAN YSTÄVÄLLISESTI AUTTAA, ETSIN NIMITTÄIN...".
Suosittelen jälkimmäistä, on yleensä toiminut. - Sai siitä
Nöyryys puuttuu osalta tokmanin työntekijältä ja osa työntekijöistä tekee pakon sanelemana samaista myyntityötä, jossakin on vikaa? Mitä tulee kassojen paikallis asetteluun,niin siinä on ajateltu ja vain vaalityön tekemistä, ei asiakkaan ostovapautta, tulee mieleen, tyrky, tyrky, kierrä vielä nurkan kautta. Uskokaa tai älkää, niin se näkyy, tuo asiakkaan palvelu tympeys myynti työssä.
- pistolero
No jo lentää mielikuvitus!
Kassojen sijoittelulla ajateltu vaalityötä,sen tekemistä ?
Kuinka kassojen sijoitus voi rajoittaa tai määrätä asiakkaan ostovapautta ?
Kaiken liiketoiminnan tarkoitus on tarjota ostettavaa,ja mahdollisimman
paljon,kuinka kova narina olisikaan jos hyllyt ammottaisi tyhjyyttä ?
Tokmanni on vieläkin edullinen ostospaikka,sen henkilökunta ammatti-
taitoista ,palvelualtista ja ystävällistä.
- Sannoo hän
Sannoo hän,kuitenkin tokmannilla on aina ollut hyvät työntekijät,mutta nyt näyttäisi siltä,että näiltäkin hyviltä olisi leikattu siivet.
- onpataivaassatarjoil
Kyllä ,ainakin lieksassa todella hyvät,mutta kirjoitat että työtekijöitä olisi
leikattu siivet ?
Ei niillä ole ollukkaa siipä,sitä kun kunnon pöllyssä tötterehtää kauppaan
ja tollistelloo,tirkistellöö yhellä silimällä niinvoi näyttää jotta enkeli kävelöö
iliman siipijä.
- siipijät
Kyl se nii on,et ku poltiikalla nousoo kus päähän nin kaik män sekasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1153545Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801311GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys511277- 831212
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351132- 601067
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn291030- 54911
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39892- 67888