Oon 15-vuotias tyttö ja aina ollu kamalan laiha, mutta nyt viime aikoina oon alkanu lähes joka päivä ostamaan kaikkea herkkua.. Syön ku sika jonka jälkeen on niin paska olo että usein jätän normaalin ruoan väliin, koska sitä ei tee niin paljoa mieli. Saatan olla parikin päivää syömättä kun ehkä yhen ruoan päivässä, ja sitten tulee taas sikakohtaus... En siis oksenna ollenkaan koska se ällöttää mua vaan enemmän ku se että paisun ku pulla.
BED vai bulimia?
patttu
2
254
Vastaukset
Se on enemmän BED sillä bulimiassa syödään paljon ja sen jälkeen oksennetaan kaikki syöty...
- blöp
kaikki bulimikot ei oksenna, vaan jotkut käyttää muita kompensaatiokeinoja. Toiset paastoaa, toiset liikkuu, jotkut vetää laksoja. Mielestäni aloittajan tilanne kallistuu enemmän bulimian puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922452Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412228Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132048- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 51667