Muhoksen hyvät ja huonot puolet?
Millaiset koulut/ kouluhenki lapselle?
kannattaako muuttaa?
17
1468
Vastaukset
- tervetuloa
Mukava paikka. Hyvät palvelut ja uudet/remontoidut koulut. Ollaan tykätty.
- Ei ikinä Muhokselle
Juorut kukoistaa ja paskaa puhutaan minkä keritään toisista.
Eikä tiedetä asioiden oikeita laitoja. - tuluvantuoma
Mitä nyt oon koulujen opettajakuntaan tutustunu, niin ihan nuo vaikuttaa fiksuilta ja asiansa osaavilta. En tosin itse eikä lapseni ole ollut Muhoksella koulussa.
- todellakinentinen as
en suosittele, itse siellä olen asunut lähes 20v mutta nyt pois ollut saman verran ja takaisin en muuttaisi mistään hinnasta! kauheaa juoruamista ja seläntakana ppashkan puhumista.
- Pavel Plotz
Vitusti deekuja ja pirinisti-kriminaaleja!!!
- Vaala rulz
Muhoksella on ennen ollut suuria valtion laitoksia, voimalaitokset, poko, topila ym., minkä takia paikkakunnalle on kulkeutunut aikanaan vähälahjaisempaa väestönosaa työn perässä. Noiden jälkeläiset nykyisin asuttaa Muhosta ja jälki on sen mukaista.
- Juunas1
Muhokselle en muuta enää ikinä, surkea kylä joka on täysiä juntteja täynnä.
- En muuttais
Kateellinen, ristiinnussittu ongelmapesä!!
- Juunas1
En muuttais kirjoitti:
Kateellinen, ristiinnussittu ongelmapesä!!
Taidat itse olla katkera Muhoslainen joka ei edes tiedä millaista on asua jossakin muualla kuin Muhoksella. Suosittelen lämpimästi muuttoa vaikka Ouluun.
- viihdyn täällä
Kunta- ja koulumaailma riitaista. Jollekin pikkukoululle voisi mennä. Kirkonkylän koululla opeista osa sellaisia, etten suosittelisi sinne lastaan. Yks iskenyt vuosien saatossa oppilaittensa isiä. Osa aika ala-arvoista porukkaa.
Juoruilua ja pahansuopaisuutta. Kannattaa tarkoin valita seuransa , eikä luottaa kehenkään, eikä omia asioitaan kannata kertoa juuri kenellekkään.
Palveluja on nykyään hyvin. Harrastusmahdollisuuksia paljon. Ympäristö viihtyisä. Kaupunkiin ei liian pitkä matka.
Kyllä tänne kannattaa muuttaa, kunhan pääsee tutuksi paikkakuntaan. - mimmilä
meijän palvelut huippua. TK etenkin ja vanhusten sekä lapsiperheitten asiat. Terkkariin pääsee heti ja hoito erikoislääkäritasoa. Pieni paikkakunta vaan ei liika pieni. Omia asioita voi hoitaa joustavasti, ihmistä virkamiehet osaa kuunnella! Asialliset muuttajat tervetulleina otetaan vastaan. Työssäkäyntialueena monella Oulu.
Kouluissa hyvät opettajat, mutta johto tökkii. Kuntapolitiikkaaan sekoittuu nyt koko ajan ouluun/ei ouluun liittymiskisa, joka estää jopa järkevän päätöksenteon esim. kyläkouluasiassa. Itämuhosta ei haluta kehittää vaikka se maisemiltaan ja luonnonantimiltaan on meijän parasta aluetta. Vaan mitäpä me siitä! Osataan ittekkin.
suhteellisen paljon harrastusmahdollisuuksia, ihan hengästymiseen asti. Tervetuloa asumaan ja viihtymään!- monenlaista puolta
Kaunista seutua. Honkala-Mäntyvaara alue olisi ollut ihanteellinen lasten koulunkäyntien suhteen. Koulun ja kunnan johto on täysi fiasko.
- muuttotappio
jos olet tulossa umpimielisestä paikkakunnasta suosittelen lämpimasti muuttoa ratkiriemukkaasaaen muhokseen :)) olen ollut nyt 3 vuotta ja itkua vailla lähdössä pois..nämä saamarin murjaanit ovat saanut hermot kireälle.tervemenoa iloiseen ja luonnonläheiseen muhokseen..toivottavasti et tapaa siellä ihmisiä koska eläinten kanssa pärjää aina..
- kkkk888888888kkkkkkk
No misä täälä sellasia muka on, ettet vaan nyt omias keksi vai asukko jossai kommuunissa?
- Dallasin Pera
Kannattaako muuttaa? Riippuu mitä haluat? Jos tykkäät että paskaa puhutaan selän takana ja juorut jyllää misä ei ole mitää perää nii muuta ihmeessä.
- Tänne jään
Seuransa voi aina valita. Joka paikkakunta on samanlainen. Täällä Muhoksella on myös mukaviakin ihmisiä. Olin pessimistinen pitkään, kunnes kohdalle tuli myös niitä fiksuja ja mukaviakin. Mukavat hukkuvat helposti muiden joukkoon.
- 444444444456
No kyllä jokaikisellä pikku paikkakunnalla on samat ongelmat.
Mitä hittoa noista juoruilijoista oikeasti ees tarvii välittää, se pitää vaan aatella että oman köyhän elämänsä takia se siellä taas juoruilee, toisilla ku ei muuta elämää vaan yksinkertaisesti ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999