afrikkalaisilla isompi kuin eurooppalaisella onko totta?
pienet huvit
16
190
Vastaukset
- hurisisi
On niillä afrikkalasillakin onneksi pieniä. Ei kaikilla ole iso. Hurraa!!!
- Musta kyy
No ei onneksi afrikkalaislla ole niin pienet kuin suomalaisilla tai aasialaisilla.
- Sullon vitun pieni
Musta kyy kirjoitti:
No ei onneksi afrikkalaislla ole niin pienet kuin suomalaisilla tai aasialaisilla.
Hei Asus,
Vaikka isäsi toimii ruotsissa vittuna ja sä olet olevinaan joku helvetin hans petteri, et sinä ole sen parempi. Luulet että sen varjolla voit haukkua suomalaisia, mutta teet itsestäsi täyspellen.
Sen mitä sinun sielunelämään olen palstalla tutustunut voin sanoa että sä olet sisäisesti helvetin ruma ihminen. - Asus ihan ite
Sullon vitun pieni kirjoitti:
Hei Asus,
Vaikka isäsi toimii ruotsissa vittuna ja sä olet olevinaan joku helvetin hans petteri, et sinä ole sen parempi. Luulet että sen varjolla voit haukkua suomalaisia, mutta teet itsestäsi täyspellen.
Sen mitä sinun sielunelämään olen palstalla tutustunut voin sanoa että sä olet sisäisesti helvetin ruma ihminen.Hah hah :)
- 57yth
Varmasti löytyy afrikkalainen, jolta löytyy alta 15 cm. Pakko olla, on niitä nekkejä niin paljon kuitenkin...
- h-xn afrikan serkku
Yhteyttä rodulla ja peniksen koolla ei ole havainnoitu. Suurin tiedetty ja ehkä jopa mitattu penis on valkoihoisen jalkovälissä.
Ja se ei ole kenenkään tummaihoisen penis, vaikka sellaisenkin voi jalkojen väliin laittaa.
- taas1
jaa poijjaat levittäytyny joka palstalle....naurattaa niin vietävästi tää keskustelu....lisäää pokaset lisääää...mulla on isompi kun sullaa...hahhhaaaaahhha...itsetunto kohillaan...:DDDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663225
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272283Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281745Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167