Nimeä kaksi George Harrisonin Beatles-biisiä ,joissa kitarasoolot soittaakin joku muu kuin tekijä itse.
Lokakuun pähkinä
13
125
Vastaukset
- vastustamatonbeatle
Helppo.
Taxman ja While my guitar gently weeps. - 18 + 3
For you blue lienee kolmas?
- Teisco Del Ray
Siinähän niitä on.Voi vitsi, tuskin ehdin konetta sammuttaa kun pähkinä oli jo palasina.
- nuts..
jatkopähkinä: missä kappaleessa soolon soittaa George Martin?...
...
...p.s. joululahjavinkki: Mauri Kunnaksen uusi kirja: Piitles -hienolta näytti teevees...- vastustamatonbeatle
in my life? Cembalon sukuisella soittimella, jon ka pyynnöstä toi kotoaan
- taantuma jää
Ei jaksa ymmärtää, tyhjästä tehdään tärkeää - ja aivot käyvät tyhjää.
- Teisco
Nuo kaikki ovat tärkeitä uskonkappaleita.Eihän noissa tosin vielä päästy kunnolla hifistelemään.
- Dhommi'
Dhommi', kiva kun huomasit sinulle niin käyneen
- ................
-muistaaxeni Martin soitti tavallisella pianolla sen In My Life soolon,se sit vaan nopeutettiin....mut joo; In My Life on oikea vastaus.
- vastustamatonbeatle
Niinhän tuo lukee netin ihmeellisessä maailmassa.
Minkähän soittimen Martin toi kotoaan ja mihin biisiin...
- hyvä....
....kyssäri.
- .nuts.
pähkinät ovat hyväksi
- no nuts
§ ei pähkinä mut, A Day In The Life ja I Want You (She"s So Heavy) ovat kaksi ääripään levyä Beatles-lauluissa; toisessa on kaikkein pisimpään kuuluva loppusointu, toinen loppuu kuin leikaten §
...cool...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6402944- 1091582
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721556Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831400- 1161307
- 1381276
- 1051147
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381061- 48970
- 49949