Herkku pala

Kaikkea kokenut

naisena.Täällä jaksetaan keskustella pituudesta ja paksuudesta mutta oletto pannet merkille se terskan suuruuden se vasta oikea makupala on.

4

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyrpelö

Mulla on mulukussa kissanpään kokonen terska. Ja tytöt tykkää.

• Tykkään naisista kov

Totta on, että tytöt ja etenkin kokeneet naiset diggaavat kovasti kunnolla seisovasta kyyrrväästä ja etenkin kunnon herkkuterskasta. Minulla on sellainen että etenkin suihinotossa moni nainen on joutunut aukomaan kitaansa kuin käärme niellessään ylisuurta saalista. Suupielet ovat olleet kovilla, sekä samaa ahtamista on ollut tehokullini sovitus useisiin emättimiin, joihin nyt yleensä mahtuu muusinuijan ja viinapullon kokoisetkin. Mittani ovat ne että pituutta mulukullani on normaalisti 16sm, mutta ympärysmitta terskan reunasta mitattuna on enemmään eli 19sm, halkaisija siis noin kuusi sm, verresta ympärys 15sm, eli halkaisija alle viisi senttiä, ja nämä mittaukset ovat luotettavan naisen tekemiä, vaimoni tekemiä. Kiertelen naisissa tuon tuosta ja minulla on useita väljävittuisia ja suurisuisia naikkosia jotka tykkäävät tosissaan kunnon naimisesta, suihinotosta, pillunnuolennasta ja kuusysistä.

• Sellanen

ison terskan omaava mies se nautin tuo.

• Anonyymi

En kehotuksestasi laita mitään merkille, mutta olen itse laittanut kyllä merkille miesten terskat. Vakikumppanillani on iso. Se näyttää lähes pallolta kalun päässä, ja tuntuu taivaalliselta.
      Nim. Vanha nainen hungingolla

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5891
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      58
      3376
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      186
      2739
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      12
      2604
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2279
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      30
      2194
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      17
      1961
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      18
      1735
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      148
      1389
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      277
      1287
    Aihe