Herkku pala

Kaikkea kokenut

naisena.Täällä jaksetaan keskustella pituudesta ja paksuudesta mutta oletto pannet merkille se terskan suuruuden se vasta oikea makupala on.

4

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyrpelö

      Mulla on mulukussa kissanpään kokonen terska. Ja tytöt tykkää.

    • Tykkään naisista kov

      Totta on, että tytöt ja etenkin kokeneet naiset diggaavat kovasti kunnolla seisovasta kyyrrväästä ja etenkin kunnon herkkuterskasta. Minulla on sellainen että etenkin suihinotossa moni nainen on joutunut aukomaan kitaansa kuin käärme niellessään ylisuurta saalista. Suupielet ovat olleet kovilla, sekä samaa ahtamista on ollut tehokullini sovitus useisiin emättimiin, joihin nyt yleensä mahtuu muusinuijan ja viinapullon kokoisetkin. Mittani ovat ne että pituutta mulukullani on normaalisti 16sm, mutta ympärysmitta terskan reunasta mitattuna on enemmään eli 19sm, halkaisija siis noin kuusi sm, verresta ympärys 15sm, eli halkaisija alle viisi senttiä, ja nämä mittaukset ovat luotettavan naisen tekemiä, vaimoni tekemiä. Kiertelen naisissa tuon tuosta ja minulla on useita väljävittuisia ja suurisuisia naikkosia jotka tykkäävät tosissaan kunnon naimisesta, suihinotosta, pillunnuolennasta ja kuusysistä.

    • Sellanen

      ison terskan omaava mies se nautin tuo.

    • Anonyymi

      En kehotuksestasi laita mitään merkille, mutta olen itse laittanut kyllä merkille miesten terskat. Vakikumppanillani on iso. Se näyttää lähes pallolta kalun päässä, ja tuntuu taivaalliselta.
      Nim. Vanha nainen hungingolla

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe