Onko kenelläkään kokemuksia japanilaisesta vixen 1-6 x 24 tähtäinkiikarista ? Usa:ssa luvataan elinikäinen takuu, meillä 30 v. Onko siis laatupeli, kestääkö 9,3:n päällä, minkälainen optiikka tosipaikassa, kädessä katsottuna vaikuttaa hyvältä. Laite on meillä ilmeisesti varsin uusi. Pyytävät hintaa 960 eur. Kuinka punapiste pelittää, säätöjä näyttäisi kyllä riittävän.
Siis kannattaako ostaa ?
Vixen tähtäinkiikari hirviaseeseen ?
3
3536
Vastaukset
- hirvex
Kyselin pari päivää sitten kokemuksia Vixen -kiikaritähtäimestä. Vastauksia en ole saanut. Onko niin ettei Vixeniä ole meillä juurikaan myyty ? Vai onko syy siinä että tällä palstalla olisi vähän lukjoita ? En ole itsekään yleensä käynyt tällä palstalla. Siis vielä kerran alkuperäinen kysymykseni, heittäkää kehiin tietojanne Vixenistä.
- jormateppotapsajoe
Tietoja ei voi heittää, veikkauksia kyllä. Kyseessä kuitenkin on harvinainen kiikaritähtäin meitin maassamme. Asetalo oy näyttäisi olevan ko. merkin maahantuoja (?), mutta muualta ei ainakaan netistä tarjontaa löydy.
Mutta jees, asiaan. Hinta ja laatu käyvät kiikaritähtäimissä käsi kädessä paljon paremmin kun monen muun tavaran kohdalla. Jos tähtäin maksaa uutena ja liikkeestä ostettuna tonnin, ei sen ainakaan ihan täyttä kuraa pitäisi olla. Japanilaisissa kiikareissa on laatueroja merkkien välillä hyvinkin paljon, vaan hinta se on aika varma laadun mittari niissäkin.
Japsimerkeistä itselläni on kokemusta kymmenen vuotta vanhasta Nikonista, joka on ollut erittäinkin pätevä tötterö lintuniuhan päällä. Huhuja olen kuullut, ja myös omat havainnot tukevat sitä että japsikiikarit ovat ainakin hämäräominaisuuksiltaan erittäin kelvollisia pelejä, huomattavasti jenkkikiikareita parempia. Keskieurooppalaisille eivät ehkä pärjää.
Veikkaisin että hamuamasi Vixen on hirvipyssysi päällä ihan pätevä vaihtoehto. Tuon hintaisessa vehkeessä tuskin kannattaa enää stressata rekyylinkeston tai valopisteen toimivuuden kanssa. Ne on niitä halppismerkkien probleemia ne. Ja onhan tuossa Vixenissä ainakaan lontoonkielisen mainoksen mukaan elinikäinen takuu.
- Hifistelyä
Tosipaikassa ei ole pystykorvan voittanutta. Tuohon hintaan pitää saada jo kaupantekijäisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043