Kostiainen kertoi täydellisen totuuden valtuustosta ja lautakunnista, jäsenet ovat täysin virkamiesten johdateltavissa, eikä esimerkiksi kaavoituksessa oteta asukkaiden eikä maanomistajien muistutuksia millään tavalla huomioon, vaikka maankäyttö ja rakennuslaki niin edellyttää.
Toivottavasti uudet valtuutetut osaavat ottaa kantaa aivottomien invaliidien virkamiesten ehdotuksiin ja palauttaa lainvastaiset ehdotukset uuteen käsittelyyn.
Kari Kostiaisen kirjoitus kaarina lehdessä
2
320
Vastaukset
- kauan katsonut
Niin, toivottavasti emme valitse niitä joojoo miehiä ja naisia sinne uudelleen. Samahan tuo eduskunnassakin on ettei sen puoleen, Jeesjees miehii ja naisii, rahan takia vaan tupataan joka paikkaan, muusta viis.
- 12 vuotta mukana
Tuskinpa sitä rahan takia kukaan kunnallispolitiikkaan pyrkii, kun kokouspalkkioista 60 prosenttia menee veroihin ja 20 prosenttia puolueveroon. Harvase ilta saa opiskella nipun papereita ilmaiseksi. Kyllä kyse on harrastuksesta, mikä ei varmasti montakaan kiinnosta.
Se on Kaarinassakin selvää että roolit ovat menneet sekaisin ja virkamiehistä on tullut suuri palkkaisia päätöksen tekijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512