Kostiainen kertoi täydellisen totuuden valtuustosta ja lautakunnista, jäsenet ovat täysin virkamiesten johdateltavissa, eikä esimerkiksi kaavoituksessa oteta asukkaiden eikä maanomistajien muistutuksia millään tavalla huomioon, vaikka maankäyttö ja rakennuslaki niin edellyttää.
Toivottavasti uudet valtuutetut osaavat ottaa kantaa aivottomien invaliidien virkamiesten ehdotuksiin ja palauttaa lainvastaiset ehdotukset uuteen käsittelyyn.
Kari Kostiaisen kirjoitus kaarina lehdessä
2
372
Vastaukset 2
- kauan katsonut
Niin, toivottavasti emme valitse niitä joojoo miehiä ja naisia sinne uudelleen. Samahan tuo eduskunnassakin on ettei sen puoleen, Jeesjees miehii ja naisii, rahan takia vaan tupataan joka paikkaan, muusta viis.
- 12 vuotta mukana
Tuskinpa sitä rahan takia kukaan kunnallispolitiikkaan pyrkii, kun kokouspalkkioista 60 prosenttia menee veroihin ja 20 prosenttia puolueveroon. Harvase ilta saa opiskella nipun papereita ilmaiseksi. Kyllä kyse on harrastuksesta, mikä ei varmasti montakaan kiinnosta.
Se on Kaarinassakin selvää että roolit ovat menneet sekaisin ja virkamiehistä on tullut suuri palkkaisia päätöksen tekijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396