Ataman jujutsupukuja!

_oZ_

Jeps. Asustelen Brasiliassa ja taalla Ataman jujutsupuvut (musta,valkoinen tai sininen) ovat melko edullisia. Loytyisiko kiinnostusta ostaa mikali toimittaisin pukuja Suomeen, hinta tulisi olemaan (veroineen yms.) about 60-70 euroa per puku.

8

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Ompa todellakin aika edullista. itse tilasin juuri jenkeistä goldweaven ja hinnaksi tuli kaikkine kuluineen noin 120e.

• sdfghdfhgd
    • Porkkis
    • kelv

Multa repes hetko sitte 12unssin musta takki, joten count me in..

mailaa [email protected]

• sgsdg

Kauanko meinaat Brasseissa vielä olla ja miten meinaat puvut suomeen toimittaa?

• _oZ_

Noniin, eli olen tulossa Suomeen jo tassa kuussa kun opiskelut alkavat. Puvut (mikali saan kokoon riittavan suuren maaran) hoidan todennakoisesti rahtina Suomeen. Ja hinta jonka laitoin on arvio, silla minun pitaa viela selvittaa kaikki maksut mita rahdista/tullista jne jne aiheutuu. Eli 60-70 euroa on arvio, ja hinta saattaisi liikkua aavistuksen verran suuntaan tai toiseen. Toinen ongelma on se, etta taalla kimonoissa ei lue erikseen single-/double/gold weave, vaan puku kulkee nimella "traditional jiujitsu gi" mikali oikein muistan. Puku on kuitenkin ihan normaali jamakka jiujitsupuku, ja vahintaan single weave bleached. Yritan viela onkia tietooni mallin tarkalleen, ja kun saan sen tietoon ja tarkan hinnan niin ilmoitan taalla ja tod.nak. muissakin "alan" foorumeissa. Siina kaikki talla eraa.

• eryery
        _oZ_ kirjoitti:

Noniin, eli olen tulossa Suomeen jo tassa kuussa kun opiskelut alkavat. Puvut (mikali saan kokoon riittavan suuren maaran) hoidan todennakoisesti rahtina Suomeen. Ja hinta jonka laitoin on arvio, silla minun pitaa viela selvittaa kaikki maksut mita rahdista/tullista jne jne aiheutuu. Eli 60-70 euroa on arvio, ja hinta saattaisi liikkua aavistuksen verran suuntaan tai toiseen. Toinen ongelma on se, etta taalla kimonoissa ei lue erikseen single-/double/gold weave, vaan puku kulkee nimella "traditional jiujitsu gi" mikali oikein muistan. Puku on kuitenkin ihan normaali jamakka jiujitsupuku, ja vahintaan single weave bleached. Yritan viela onkia tietooni mallin tarkalleen, ja kun saan sen tietoon ja tarkan hinnan niin ilmoitan taalla ja tod.nak. muissakin "alan" foorumeissa. Siina kaikki talla eraa.

Oulrait.

Laitathan mulle mailia ([email protected]) jossain välissä kun tiedät niistä puvuista lisää.

• Paraiba
        _oZ_ kirjoitti:

Panet puvut postiin, maksu tulee paketin painon mukaan, about 10€. Arvoksi paketille panet sen 20 taalaa tai mikä se kattoluku onkaan niiden postilapuissa. Pari viikkoa menee niin paketti on tyylikkästi Suomessa.
        Ja jos joku brassi on merkitty lähettäjäksi, hän saa lähettaa lain mukaankin lahjoja, joiden arvo 40€ pari kertaa vuodessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe