Tampereen parkkipirkot

JaniK

Tampereella näyttää olevan todella virkaintoisia parkkipirkkoja. Vaimoni kanssa pysäköimme kadun varteen, kävimme maksamassa pysäköintimaksun ja tultuamme takaisin, oli auton tuulilasiin jo lämätty sakkolappu "maksamattomasta pysäköintimaksusta". Emme viipyneet kuin korkeintaan pari minuuttia, mutta silti sakkolappu oli ikkunassa. Onneksi saimme asian selvitettyä virastossa, emmekä joutuneet maksamaan mitään mutta kyllä siinä rupeaa sapettamaan kun joutuu ramppaamaan ympäri kaupunkia tuollaisen takia. Onko parkkipirkoilla niin kova kiire ettei jouda odottamaan hetken aikaa onko auton omistaja mahdollisesti maksamassa pysäköintimaksua? Autolta oli vielä näköyhteys kyseiselle maksuautomaatille.

3

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amurilainen

      ... ikävä yllätys. Tiedä sitten, käykö noin useinkin ja millaiset ohjeet parkkipirkoilla on. On sitä itsekin joskus miettinyt, että mitäs jos lappu jysähtää sinä aikana, kun on automaatilla maksamassa. Onneksi niin ei ole käynyt, ainakaan vielä.

    • P-paikka

      Parkkipirkoilla on aina tarkka tieto siitä, kuinka paljon alueen autoissa on pysäköintiaikaa jäljellä (voivat päivittää sen jokaisesta maksuautomaatista). Maanantaina kävi niin, että sattumalta minun piti käydä autolla juuri maksun umpeutumisen aikoihin ja parkkipirkot olivat siellä jo odottamassa. Maksoin 20snt asiani loppuunhoitamisen ajaksi, 5 sekunttia ennen takaisin liikkeeseen astumista aika olisi tullut täyteen, tuuria siis.

      Parkkipirkot siirtyivät kulman taakse, seuraavan auton viereen...

      Parkkipekkojakin näkee. Kuukausi sitten meinasin saada slaagin, että mikä pitkätukka se autoni ympärillä pyörii. Toisella silmäyksellä tunnistin tekstiilikaksosten olevan ihan virallisella asialla.

    • otso

      työtään ne tekee, olisit jättänyt eukkos seisomaan siihen auton viereen kuin terrieri. köyhät ne on jokka valittaa. niissä parkkipirkoissa on muuten muutama aika napee mimmi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe