Tampereella näyttää olevan todella virkaintoisia parkkipirkkoja. Vaimoni kanssa pysäköimme kadun varteen, kävimme maksamassa pysäköintimaksun ja tultuamme takaisin, oli auton tuulilasiin jo lämätty sakkolappu "maksamattomasta pysäköintimaksusta". Emme viipyneet kuin korkeintaan pari minuuttia, mutta silti sakkolappu oli ikkunassa. Onneksi saimme asian selvitettyä virastossa, emmekä joutuneet maksamaan mitään mutta kyllä siinä rupeaa sapettamaan kun joutuu ramppaamaan ympäri kaupunkia tuollaisen takia. Onko parkkipirkoilla niin kova kiire ettei jouda odottamaan hetken aikaa onko auton omistaja mahdollisesti maksamassa pysäköintimaksua? Autolta oli vielä näköyhteys kyseiselle maksuautomaatille.
Tampereen parkkipirkot
3
493
Vastaukset
- Amurilainen
... ikävä yllätys. Tiedä sitten, käykö noin useinkin ja millaiset ohjeet parkkipirkoilla on. On sitä itsekin joskus miettinyt, että mitäs jos lappu jysähtää sinä aikana, kun on automaatilla maksamassa. Onneksi niin ei ole käynyt, ainakaan vielä.
- P-paikka
Parkkipirkoilla on aina tarkka tieto siitä, kuinka paljon alueen autoissa on pysäköintiaikaa jäljellä (voivat päivittää sen jokaisesta maksuautomaatista). Maanantaina kävi niin, että sattumalta minun piti käydä autolla juuri maksun umpeutumisen aikoihin ja parkkipirkot olivat siellä jo odottamassa. Maksoin 20snt asiani loppuunhoitamisen ajaksi, 5 sekunttia ennen takaisin liikkeeseen astumista aika olisi tullut täyteen, tuuria siis.
Parkkipirkot siirtyivät kulman taakse, seuraavan auton viereen...
Parkkipekkojakin näkee. Kuukausi sitten meinasin saada slaagin, että mikä pitkätukka se autoni ympärillä pyörii. Toisella silmäyksellä tunnistin tekstiilikaksosten olevan ihan virallisella asialla. - otso
työtään ne tekee, olisit jättänyt eukkos seisomaan siihen auton viereen kuin terrieri. köyhät ne on jokka valittaa. niissä parkkipirkoissa on muuten muutama aika napee mimmi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm67727J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 100637
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18488