Ahdin määrää tahdin!!

Mese miäs

Eli kävin ruotsissa pari viikkoa sitten ja siellä oli jotkun kiihdytys tapahtumat. No vastakkain oli Honda Civic Type R 2004 ja Mercedes Benz w124 250D 1986 Kuorma-auton turbolla varustettuna. Ei ollu muuten Civicillä mitään jakoa kiihdytyksessä. Mersu tuli varmaa viis sekuntia varttimaili kisassa ennen maaliin ku Civic Type är

3

872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras

Mun typeärräs on kaks turboo ja mä olisin voittanu helposti ja type r on maailman hianoin auto!!!

• AUTOMIES

ONSE NIIN ETTÄ KYLLÄ MESEON AUTO ON SITTTE ANDIN AYI EI MUTTA DIIDDELI PITTÄÄ OLLA JA AUTOMAATTI MULLA ON NISKATUET TAKANA SE ON VALKONEN SEN NIMI ON LUMIKKI SE ON HYVÄ AJETTU VAAN 345000 JA PELAA PAREMMIN KO JOKU HONTA ON NÄIN

• mese män

kylläse vaan pojat on niin että kyllä auton pitää olla mersu ja vieläpä diiseli semmonen kyllä muuten rupee jämään kaiken maaliman type ärrä apinat!!!!!!!!!!!!bensa on pennseleitten pesu ainetta ja kaikki vääntö koneet toimii diiselillä!!!!!!!!! niin se vain on type ärrä apinat!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe