Kysymys Substralin kasviravinnepuikoista. Pakkauksessa sanotaan, että "vaihda puikot kahden kuukauden välein". Tämä selvä, mutta onko ne todella tarkoitus löytää vielä myöhemmin tuolta mullan seasta?
Vielä en kääntänyt rönsyliljojani mullin mallin löytääkseni niitä, mutta muuten kyllä tutkinut niitä, enkä vain löydä niitä puikkoja niistä ruukuista. Tosin, voi olla että olen työntänyt ne syvemmälle multaan kuin muistan... Mutta katsotaan tämä ensin. :)
Ruukkuja on siis kolme, eivätkä ole edes mitään ison mallisia (12-15cm), jokaisessa yksi ravinnepuikko/kasvi ja kaikista näyttää puikko kadonneen kuin tuhka tuuleen...
Joten mitä mä varsinaisesti sieltä nyt haen vai onko niiden tarkoituskin maatua mullan sekaan? Ts. Mylläänkö mullan kokonaan vai annanko olla? :)
Kiitoksia vastauksesta/vastauksista! :)
Kysymys Substral-kasviravinnepuikoista
rönsyransu
3
4748
Vastaukset 3
- ,-,-
Ne puikot liukenee vähitellen sinne mullan sekaan, niitä ei siis kannata yrittää etsiä mullasta.
Pukkaat vaan uudet puikot multaan kun se 2 kuukautta on kulunut edellisten puikkojen multaan laittamisesta. - Kukahöperö.
Tottakai niiden on tarkoituskin maatua, sillä nehän menee lannoitteeksi aivan kuin nestemäinenkin aine.Onnea vaan kasvi ihmisille ja kokeiluille.Tv.Kukkahöperö.
- Anonyymi
Laitoin kerran jukkapalmuun ravinnepuikot aivan kuten neuvottiinkin mutta vähän sen jälkee palmu märäntyi/kuoli kokonaan. Onko nää puikot ihan jotain huijausta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7486