voiei eikai??teenager,not the superhero

moi! olen15vuotias tytto joka on muuttanut ulkomaille asumaan. mulla on tosi suuri pelko etta olen raskaana.. olin viikko sitten silleen yhen miehen kanssa vaikka en halunnu. mun kuukautiset on myohassa ,yleensa ne tulee 22pv ja nytte on 25pv tiian et ne ei oo saannolliset mutta vasyttaa kokoajan,ei ruoka maistu enaa,jotenki tuntuu ku painelen mahaa kadella et se on vhan kovempi ku yleensa. mua oikeesti pelottaa iha hirveesti ja itken kokoaja tan takia,voisko jotkut ihanat ihmiset auttaa mua?? tuntuu ettei ne kuukautise oo tulossakaa.
anteeks ku ei oo tassa koneeessa A:pisteita ylhaalla. toivottavasti ymmarsitte omgelmani:(

6

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainiin ja en todellakaan haluaisi lasta tassa iassa! ja tassa maassa on todella vaikea tehda aborttia

• nii ja ainii mulla ei muute koske mahaa tai oo pahaolo mutta jos syon nii sit alkaa hetken paast koskee mahaa ja tulee paha olo mutta ei muuten. voiko joku auttaaaa???:(

• voimia

Kannattaa aloittaa tekemällä raskaustesti tai menemällä lääkäriin. Ja jos sinut pakotettiin seksiin voi olla että olet vaan niin sekaisin pelkästään siitä että kuukautiskiertosi on mennyt sekaisin. Itselläni välillä stressin yms. takia kuukautiset ovat myöhässä.

Ja varsinkin jos tämä oli ensimmäinen kertasi niin kuukautiset voivat myöhästyä ihan vaan sen takia, ainakin itselläni kävi näin.

• Toimi heti!

Kannattaa mennä poliisiasemalle ja tehdä rikosilmoitus.

• kätilö29

Rikosilmoitus ihan ensimmäiseksi.

Raskaustestiä ÄLÄ tee vielä, se kannattaa tehdä vasta kun yhdynnästä on kulunut noin 3 viikkoa!

Noin alussa (jos olet raskaana) ei ole mitään oireita, korkeintaan kiinnityskipua.

Muistathan sitten testauttaa KAIKKI sukupuolitaudit! (osan voi testauttaa piakkoin, osan vasta kuukausien kuluttua).

• hmm.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8586
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1194
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      836
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe