voiei eikai??teenager,not the superhero

moi! olen15vuotias tytto joka on muuttanut ulkomaille asumaan. mulla on tosi suuri pelko etta olen raskaana.. olin viikko sitten silleen yhen miehen kanssa vaikka en halunnu. mun kuukautiset on myohassa ,yleensa ne tulee 22pv ja nytte on 25pv tiian et ne ei oo saannolliset mutta vasyttaa kokoajan,ei ruoka maistu enaa,jotenki tuntuu ku painelen mahaa kadella et se on vhan kovempi ku yleensa. mua oikeesti pelottaa iha hirveesti ja itken kokoaja tan takia,voisko jotkut ihanat ihmiset auttaa mua?? tuntuu ettei ne kuukautise oo tulossakaa.
anteeks ku ei oo tassa koneeessa A:pisteita ylhaalla. toivottavasti ymmarsitte omgelmani:(

6

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainiin ja en todellakaan haluaisi lasta tassa iassa! ja tassa maassa on todella vaikea tehda aborttia

• nii ja ainii mulla ei muute koske mahaa tai oo pahaolo mutta jos syon nii sit alkaa hetken paast koskee mahaa ja tulee paha olo mutta ei muuten. voiko joku auttaaaa???:(

• voimia

Kannattaa aloittaa tekemällä raskaustesti tai menemällä lääkäriin. Ja jos sinut pakotettiin seksiin voi olla että olet vaan niin sekaisin pelkästään siitä että kuukautiskiertosi on mennyt sekaisin. Itselläni välillä stressin yms. takia kuukautiset ovat myöhässä.

Ja varsinkin jos tämä oli ensimmäinen kertasi niin kuukautiset voivat myöhästyä ihan vaan sen takia, ainakin itselläni kävi näin.

• Toimi heti!

Kannattaa mennä poliisiasemalle ja tehdä rikosilmoitus.

• kätilö29

Rikosilmoitus ihan ensimmäiseksi.

Raskaustestiä ÄLÄ tee vielä, se kannattaa tehdä vasta kun yhdynnästä on kulunut noin 3 viikkoa!

Noin alussa (jos olet raskaana) ei ole mitään oireita, korkeintaan kiinnityskipua.

Muistathan sitten testauttaa KAIKKI sukupuolitaudit! (osan voi testauttaa piakkoin, osan vasta kuukausien kuluttua).

• hmm.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      271
      4687
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3040
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2857
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      29
      2841
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1801
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1654
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1429
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1292
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1180
    Aihe