kuinka tod.näköistä, että raskaana?

erehdy s

yhdyntä tapahtui 13.7.2012 erään ikävän henkilön kanssa ja tämä siis ilman kumia. sen jälkeen ollut 3 menkat suht normaalisti ja 5 negatiivista raskaustestiä. kuitenkin tullut 10kg lisää painoa (syönyt enemmän?) ja pelottaa, että olen raskaana. mikä neuvoksi. mihin asti voisin tehdä abortin jos olenkin raskaana?

13

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiirus kiirus

      Ikävän ihmisen kanssa ilman kumia, auts... No, en ala sen enempää saarnaamaan ja melko epätod. näk. että olet raskaana, koska noin kauan mennyt ja 5 negaa, mutta menehän nyt ihmeessä lääkäriin varmistamaan asia, sillä jos oletkin raskaana, kiire tulee, sillä 12 vkoa on raja, että abortin saa ilman perusteluita.

    • erehdy s

      humalassa sattuu ja tapahtuu. soitin neuvolaan tänään ja siellä sanottiin myös, että erittäin epätodennäköistä raskauden suhteen. huomenissa vielä neuvolan raskaustesti ja sit pitäisi olla varma? olisi kyllä kiva käydä ultrassa myös. huhhuh mikä ahdistus meneillään. ja kyllä löytyy hyvät perustelut jos se abortti pitää tehdä, mutta olisi nyt kiva tietää ensin, että onko raskaana vai ei.

    • miksi olit

      ikävän henkilön kanssa ilman kumia tai ylipäätään?

      Tekiskö tuon henkilön ikävyys lapsestakin ikävän, onko se lapsen syy?

    • millanen isä, sillan

      "Tekiskö tuon henkilön ikävyys lapsestakin ikävän"

      Tottahan ne geenit periytyy.

    • ...........

      Muista sitten käydä _kaikissa_ sp-tautitesteissä; HIV, hepatiitit, kuppa, tippuri, klamydia, herpeksen vasta-aineet....

    • hei tietaako joku onko mahdollista kuwaitsissa tehda abortti. en ole muslimi enka kuwaittilainen vaa iha suomalaine mutta muutin jonku aikaa sitte tanne ja pelkaaan etta oon raskaana . en todellakaaan halua lasta varsinkaan isin kanssa joka pakotti minut siihen. en halua kertoa aidille, en halua sille turhaa murhettta. kuukautisia ei o nakyny tassa kuussa ollenkaa ja kun painelen massua se tuntuu vhan kovemmalta kuin ennen. yhdynta tapahtui noin viikko sitten. paha olo on vain jos syon ruokaa alkaa mahaan koskemaan ja pahaolo. en halua raskaaksi!apua auttakaa joku??:( mita lulette olenko raskaana vai en? ainiin ja olen vasta15.

      • Dara

        Abortti on Kuwaitissa laiton sekä raiskausperusteella että sosiaalisilla perusteilla. Muutoinkin Kuwaitin aborttilaki on äärimmäisen rajoitettu.

        Vaikket äidillesi haluaisi murhetta tuottaa, niin tässä tapauksessa sellaisen tuottaminen ei minusta ole turhaa, vaan se on välttämätöntä. Sinun TÄYTYY kertoa äidillesi nyt asiasta. Tarvitset aikuista apua, ehdottomasti. Uskoisin, että vanhempiesi tuella, voitte tarvittaessa lähteä maasta ja tulla vaikka Suomeen.


      • niin että
        Dara kirjoitti:

        Abortti on Kuwaitissa laiton sekä raiskausperusteella että sosiaalisilla perusteilla. Muutoinkin Kuwaitin aborttilaki on äärimmäisen rajoitettu.

        Vaikket äidillesi haluaisi murhetta tuottaa, niin tässä tapauksessa sellaisen tuottaminen ei minusta ole turhaa, vaan se on välttämätöntä. Sinun TÄYTYY kertoa äidillesi nyt asiasta. Tarvitset aikuista apua, ehdottomasti. Uskoisin, että vanhempiesi tuella, voitte tarvittaessa lähteä maasta ja tulla vaikka Suomeen.

        "Uskoisin, että vanhempiesi tuella, voitte tarvittaessa lähteä maasta ja tulla vaikka Suomeen."

        aborttiin vaan. Vieläkö kehtaat väittää ettet muka yllytä aborttiin?


      • Juttu on näin
        niin että kirjoitti:

        "Uskoisin, että vanhempiesi tuella, voitte tarvittaessa lähteä maasta ja tulla vaikka Suomeen."

        aborttiin vaan. Vieläkö kehtaat väittää ettet muka yllytä aborttiin?

        Kerrohan, missä kohtaa tuossa oli yllyttämistä? Tyttö on 15 (ellei sitten provo) ja haluaa itse abortin, miten sellaista tarvitsee enää yllyttää. Ja no, noin nuorelle saakin ihan yleisesti puhua vähän järkeä, ettei pilaa vielä tuossa iässä elämäänsä lapsella.


      • Dara
        niin että kirjoitti:

        "Uskoisin, että vanhempiesi tuella, voitte tarvittaessa lähteä maasta ja tulla vaikka Suomeen."

        aborttiin vaan. Vieläkö kehtaat väittää ettet muka yllytä aborttiin?

        Viestissäni mainitsin abortin kertoessani Kuwaitin aborttilainsäädännöstä, muussa yhteydessä en aborttia maininnut.

        Vastauksena kysymykseesi, en mielestäni yllytä ketään aborttiin, enkä muuten käsitä, miten aborttiin yllyttämistä on se, että kertoo abortin olevan laiton jossain valtiossa.


      • no minkähän
        Dara kirjoitti:

        Viestissäni mainitsin abortin kertoessani Kuwaitin aborttilainsäädännöstä, muussa yhteydessä en aborttia maininnut.

        Vastauksena kysymykseesi, en mielestäni yllytä ketään aborttiin, enkä muuten käsitä, miten aborttiin yllyttämistä on se, että kertoo abortin olevan laiton jossain valtiossa.

        takia Suomeen pitäisi lähtee jos ei abortin?


      • Dara
        no minkähän kirjoitti:

        takia Suomeen pitäisi lähtee jos ei abortin?

        Minä en tiedä, miten juuri Kuwaitissa suhtaudutaan raiskaukseen, mutta sen tiedän, että muutamissa islamilaisissa maissa se katsotaan hyvin herkällä silmällä uhrin omaksi viaksi. Ylipäätään länsimaiset naiset eivät muutamissa islamilaisissa maissa ole kovinkaan kovassa kurssissa muutenkaan ja heitä pidetään kevytkenkäisinä ja moraalittomina muutenkin.

        Jos nyt ajatellaan, että minulla olisi 15-vuotias lapsi, eläisimme islamilaisessa maassa ja tyttäreni raiskattaisiin, en todellakaan jäisi katsomaan, kuinka sikäläinen yhteiskunta ja oikeuslaitos asiaan suhtautuisi, tuomitsisiko se raiskaajan vaiko minun tyttäreni. Minä toisin raiskatun lapseni Suomeen jo siksi, ettei hänen tarvisisi kestää mahdollista syyllistämistä siitä, että tuli raiskatuksi.

        Mitä raskauteen tulee, niin kyllä minä haluaisin taata raiskatulle lapselleni vapauden valita itse, miten oman raskautensa kanssa haluaa toimia. Tätä valinnanvapautta en voisi taata maassa, jossa se valinnanvapaus kielletään lailla. Se olisi toinen syy siihen, miksi minä toisin lapseni Suomeen, tai vaihtoehtoisesti johonkin muuhun maahan, jossa hänellä olisi samat mahdollisuudet paitsi saada ammattiapua raiskauksen takia, myöskin mahdollisuus tehdä laillinen ja turvallinen raskauden keskeytys niin halutessaan.

        Jos sinusta aborttiin yllyttämistä on se, että haluaa suojella omaa lastaan, niin ei voi mitään.


    • .....

      Jos tämä ei ole provo, niin.....kerrohan äidillesi HETI, isi on syyllistynyt rikokseen.

      Sinulle jo on vastattukin toisaalla asiallisesti...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1099
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      891
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe