ENNEN KUNNALLISVAALEJA SOTESTA JA KUNTAUUDISTUKSESTA. VIRKKUNENHAN NIMENOMAAN VANNOI, ETTÄ KUNTAUUDISTUS PÄÄTETÄÄN ENNEN VAALEJA. PÄÄTETTIINKÖ, MUTTA JÄTETIIN KERTOMATTA ? SUOMI EI OLE ENÄÄ SUOMI !
NYT NUKKUVATKIN ÄÄNESTÄMÄÄN. IHAN HULLUKSIHAN TÄMÄ MENEE !!!!
JA HOITAJANA VOIN SANOA, ETTÄ EI HEL''''TI NIITÄ PÖRSSIYHTIÖITÄ ENÄÄ KUNTIIN TERVEYSPALVELUJA "TARJOAMAAN". KUKAAN, SIIS KUKAAN EI OTA SILLOIN VASTUUTA, VAIKKA KAIKKI MENIS PÄIN PEETÄ. KASVOTON ORGANISATIO. SELLAISENKO HALUAT HOITAVAN ÄITIÄSI, ISÄÄSI, TÄTIÄSI, SETÄÄSI, TUTTAVAASI, ITSEÄSI ? ÄÄNESTÄKÄÄ IHMISET !!!!!!
HALLITUS JÄTTI TAHALLAAN KERTOMATTA
2
155
Vastaukset
- Näin on näreet
Kokoomus ja sdp ovat tukkanuottasilla pöydän alla, päällä hymyilevät. Etovaa. Kokoomus ajaa liittovaltioon koko maan, sdp ei muuta kuin nyökkää ja murisee.
Kuntavaaleissa on kepu ollut aina vahva. Miksi ? Oliko ennen Kokoomuksen "valtaannousua" näin vaikeaa päästä lääkäriin, oliko vanhusten hoito näin kuralla, oliko päivähoito näin vaikeaa yms. Ei ollut.
Kuntapuolueena kepu on ymmärtänyt aina, että kaikilla ei varaa yksityisiin peruspalveluihin. kepu on puolustanut AINA taspuolisesti kuntalaisten tasa-arvoa peruspalveluiden suhteen.
Kokoomus ja sdp hävittävät ja poistavat niitä ! - ope6
Miksi hallitus ei huolehtinut keliaakikon ruoka pulta,koska ainoa lääke on ruoka.
Herätys hallitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459