Sille ei näköjään voi mitään, että tuomarivirheitä sattuu ja ne saattavat vaikuttaa suoraan pelin lopputulokseen. Tietysti on ikävä, että näin käy. Viimeksi tämän sai kokea Blues, kun Jokeripelaaja kanpitti Bluespelaajan ja eteni tämän jälkeen tekemään voittomaalin. Näin tuomarivirheeseen päättyi myös Jypin viime peli, vaikka harva sitä huomasi, tuomarit valittettavasti eivät huomanneet. HPK:n maalin takana tapahtui käsisyöttö, jossa jäällä makaava pelaaja huitaisi kiekon joukkuekaverille kädellään ja tästä lähti voittomaaliin lähtenyt maali. Itse näin selvästi tilanteen, olen sellaisessa paikassa katsomossa A3 kohdalla. Valitettavasti tuomarit eivät nähneet tai eivät olleet hereillä ja viheltäneet peliä poikki. Siitä olisi pitänyt tulla HPK:n päädyn aloitus eikä pelin jatkua Jypin päätyyn ja voittomaaliin HPK:lle! Näitä tuomarivirheitä vaan sattuu, ehkä kaksi päätuomaria on liian vähän! Pelkkiin puusilmiin ei voi luottaa!
Tuomarivirheitä sattuu
Näkevä katsoja
2
101
Vastaukset
- seepra6
Itkevälle katsojalle tuli tänään Tappara-pelissä balsamia haavoihin, kun kolme (siis ei vain yksi) tuomarivirhettä ratkaisivat voiton Jypille. Onnea!
- Kardio
Kyllähän tämä on jo nähty niiiin sata kertaa,että jyppi voittaa melkein aina kotipelinsä tuomarien hyvällä avustuksella..Vieras joukkueen pelaaja joutuu lähes joka kerta jäähylle ,kun joku jyp pelaaja sattuu kaatumaan omia aikojaan..Tätä samaa on jatkunut jo usean vuoden ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798