Jos oksentaa kerran tahallaa nii tuleeko siitä välttämättä bulimiaa?
Vastaukset 3
- eeei
ei
- bulimikko
ittelläni se lähti just siitä,se oli niin helppoa ja sen takia siihen jää helposti koukkuun,itse en tarvitse työntää sormia tai mitään suuhun opin helposti palleaa kouristamalla,ikävä kyllä,ja nyt tätä helvettiä on kestänyt 22 vuotta,ei sillon mistään bulimiasta täällä päin ollut tietookaan,älä anna alkua tälle sairaudelle.
- danyneni
Mä tajusin just et jäin koukkuu muutaman kerran oon oksentanu jo :o Emmää tajunnu et se tälleen tulis...
se on vaan nii helppoo. Ensin syön ja sit vaan tungen hammasharjan kurkkuu. Paljon helpompaa ku näännyttää itteeni. Mä vihaan mitä mä teen mut mä en jaksa lopettaa.
bulimikko: Hemmetti toi sun viesti tuli liian myöhään se on jo saanu mut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681026
- 60822
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46663
- 62599
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko76597Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569- 28565
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35565