Itsemurha on täysin väärin!

avunsaanut

Jos sinä haudot sydämelläsi itsemurhaa, niin sinun olisi hyvä lukea tämä kirjoitus, koska sinä voit saada avun elämääsi ja jatkaa elämääsi onnellisena ihmisenä. Itsemurha on jokaisessa tapauksessa väärä ratkaisu. Jokaisesta elämän umpikujasta löytyy aina ulospääsy. Näin on myös sinun kohdallasi, vaikka kokisit olevasi umpikujassa, josta ei ole ulospääsyä, niin ratkaisu on aina olemassa.

Itsemurhaa aikova on ajautunut erilaisten syiden takia elämässään ahdinkoon ja umpikujaan, kokien ettei umpikujasta ole ulospääsyä. Kun ihmisen sydän on valtavan ahdistuksen tai masennuksen taakoittamana, niin hän kokee, että tilanteesta ei ole ulospääsyä. Ahdistus luo mieleen kuvan loputtomasta umpikujasta, josta ei ole ulospääsyä. Ahdistunut ja umpikujassa oleva ihminen ei ymmärrä sitä, että hänen sisäinen maailmansa on ahdistunut ja sekaisin, mutta ulospääsy on aina olemassa.

Kun sydämessäsi ensimmäistä kertaa alkaa pyöriä ajatus itsemurhan tekemisestä, niin hakeudu välittömästi hakemaan apua. Voit ottaa yhteyttä kriisipuhelimeen, terveyskeskukseen.

Jumala joka on luonut ihmisen on kuitenkin paras avunantaja itsemurhaa hautovalle ihmiselle. Herra Jeesus haluaa auttaa sinua elämänhalusi palaamisessa. Älä tee itsemurhaa. Lue miten Jumala voi sinut vapauttaa ja palauttaa elämänhalusi.

Teksti kopsattu sivulta; http://koti.phnet.fi/petripaavola/itsemurhavaararatkaisu.html

10

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23r4tgtf

      Sen lisäksi että teksti itsessään on oksennusreaktion aikaansaavaa, kuvottavaa jeesustelusontaa, rikot Suomi24:n sääntöjä massapostittamalla sitä sinne tänne.

      Häpeä.

    • havainnut1

      Ensinnäkään itseään ei voi murhata tuhoamalla itsen syden vuoksi viattoman ruumiinsa
      Tuossa tapahtumassa ruumis kuolee, mutta itse jää, samoin itsen tuntemat tuskat kärsimykset, ja se on silloin liian myöhäistä, sillä itse on syyn ja seurauksen lain alainen, ja jatkuu niin kauan kun se on tuon lain alainen, joten se ei voi päättyä kuolemassa
      vaan sen on jatkettava tulevassa syntyvässä ihmisestä joka sitten joutuu ottamaan kannettavakseen nuo seuraukset, ja niin kierre jatkuu
      Tuon kierteen voi katkaista vain täällä maanpäällä ollessa, ns. psykologisessa kuolemassa, jossa ymmärretään syyt miksi ja minkävuoksi tuo itse on syntynyt ja miksi se seuraa meitä psykologisena perimän, perisyntinä elämästä toiseen

      Kun tuo asia on ymmärretty, niin itse hajoaa, ja sen seurauksena kaikki kärsimykset ja tuska päätyy ikuisiksi ajoiksi

    • Kaikki synti on

      aivan väärin ja kadottaa ihmiset Helvettiin. Ainoastaan Jeesus voi pelastaa ihmisen kadotustuomiosta.

    • havaitseva

      Vain psykologinen kuolema on ainut kuolema jolla on ihmiselle merkitystä, sillä se palauttaa ihmisen juurilleen , kaiken lähteen yhteyteen josta hän ajautui ulos paratiisin tapahtumissa
      Siitä asti olemme kantaneet perisynnin taakkaa vuosituhannesta toiseen
      Vain ns. psykologisessa kuolemassa on mahdollisuu että portti avauttuu ja voimme, elää autuaallista elämää jo täällä maabpäällä ollessa

      • 24retg

        Synti on ongelma vain teille, jotka koko käsitteeseen uskotte. Ei muille.


    • Ebo2

      voi p....a mitä jeesustelua,luuletko jeesus että kun lukisit tuon olisit ettet tekisi i................aa, palaa maanpinnalle pahvi
      Ebo2

      • ...

        Jeesushan teki itsemurhan.

        Hän tiesi kohtalonsa rikoksena seurauksina mutta ei pistänyt rikkua ristiin estääkseen sitä.

        Itsemurha on itsemurha.


    • Tämähän on

      TOTTA...SIIS se että jos Jeesus lukisi tätä palstaa,niin Hän juoksisi ihan muihin maisemiin :D ,inhottava huijari kun on osoittanut olevansa. Mutta itsemurhasta: Monet raukat ja heikot ihmiset pitävät Suicidea huonona ratkaisuna!! Jokaisella elollisella on HYVIN voimakas halu ja tarve ELÄÄ!! Itsemurha on äärimmäisen vaikea ja rohkeutta vaativa Teko. Juuri sen takia,että meillä on hyvin syvällinen halu Elää!! Itsemurha on suurta rohkeutta vaativa tempaus. Tietysti nykyään on yleistynyt tämä muiden tappaminen siinä sivussa,mikä on tietty hyvin noloa!! Itsemurha on äärimmäisten ongelmien äärimmäistä PAKOA!! Mielestäni näiden kuolleiden omaiset liian monasti syyttävät tätä tekijää!! Eli monesti omaiset ja ns. ystävät eivät Uskalla ja Halua millään Järkevällä tavalla Auttaa näin masentunutta ihmistä!! Ja sitten nämä parka-omaiset syyttävät MUITA.Eikö ole inhottavan raukkamaista!!

    • Jeesuksen kuolema oli ns, psykologinen kuolema joka tapahtuu elämän aikana, ja se on todellinen itsemurha

      Itsemurhaa ei voi tehdä tappamalla oman viattoman ruumiinsa
      sillä jos niin tekee niin itse jää ja ruumis kuolee, eikä ole enään mahdollisuutta päästä niistä vaikeuksista , sillä se on liian myöhäistä
      Jeesus näytti esimerkkiä psykologisesta kuolemasta, joka on ainut kuolema jolla on ihmiselle merkitystä, fyysisellä kuolemalla ei ole merkitystä

    • totuuden torvi

      Itsemurha on ainut järkevä ratkaisu tilanteessa jossa tajuaa pahan/ väärän voittaneen!!!!

      Olen aina ihaillut itsemurhan tehneiden rohkeutta ja viisautta!!!!! Tietty mieluummin olisi heille toivonut toivoa ja elämän jatkumista hyvänä. Asiat ei mene aina kuten toivoo!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe