Moi! Apuaaa!!!! Pitäisi viedä lapsi Korkeasaareen mutta siellä on se trooppinen osuus ja pelkään käärmeitä niin paljon että tärisen ja itken ku tiedän että niitä on lähellä. En voi katsoa niitä koska tärinä on nii pahaa ja itkettää. Mitenvoin helpottaa oloa? En haluaisi näyttää 4v lapselle että pelkään niitä ettei hänen tarvitse pelätä! Joudun aina katsomaan pöntön ennen kun istun, suihkun yläosan, sängyn alle ja peiton jaloista joka päivä ja joka kerta! Tää on todella raskasta!! Mitä voin tehdä? Onko jtn keinoa?
Fobia???
Apuafobia
2
191
Vastaukset
- ????????????????????
ei ole
- snakelover
On! Minulla on käärme kotona ja olen auttanut monia tuttujani joilla oli käärmefobia. Yksikään näistä ei pelkää käärmeitä enää. Käärmeisiinkin voi "siedättää", annoin heille aikaa enkä pakottanut koskemaan käärmeeseen, mutta kerroin paljon käärmeistä ja niiden anatomiasta yms ja lopulta joka ikinen heistä on pitänyt käärmettäni sylissä ja päässyt eroon pelostaan! :) Pitää vaan saada todiste siitä että ei se käärme satuta eikä tahdo pahaa ihmiselle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199