Tuolla vähän alempana oli juttua että lestat ei saisi harrastaa anaani- tai oraaliseksiä! Pitääkö paikkansa?
T. L25
Oral- ja Analsex?
10
1671
Vastaukset
- mie
Ei pidä paikkaansa. Saa...
- käppäilijä
ne ovat syntiä.
- ...
käppäilijä kirjoitti:
ne ovat syntiä.
Ja perustelusi olivatkaan..mitkä?
Voihan sitä tietysti heitellä kaikenlaista, noin niinkuin huumorimielessä , mitä ei oikesti tarkoita.. - ...
käppäilijä kirjoitti:
ne ovat syntiä.
Ja perustelusi olivatkaan..mitkä?
Voihan sitä tietysti heitellä kaikenlaista, noin niinkuin huumorimielessä , mitä ei oikesti tarkoita..
- Juhani M
Ja kenelle se kuuluu millaista sexiä harrastaa vihityn kumppaninsa kanssa.
Olen ollu naimisissa 37 vuotta ja enpäole vielä ajatellut sellaista että onko tämä syntiä kun vaimoani rakastelen.
Varmaan kohta joku tällä palstalla kysyy että saako tissejä puristella vai onko se syntiä tai saako vaimon kanssa kaydä alasti uimassa omalla mokillä jne... - ex-vl
..oman aviopuolisonsa kanssa tehdä mitä haluaa, kun vaan molemmat sitä haluaa.
- vaimosta eronnut vl-mies
erosin vaimostani, kun alkoi tulla kiusauksia.
monta kertaa nännejäkin puristelin.
kerran annoin pepunposkellekin pusun ja sen jälkeen koskin kädelläni vaimon alapääkarvoitusta.
siihen se jäi, mutta niin jäi vaimokin.
uutta en ole ottanut, koska niitäkin tekisi mieli koskea ja eihän sitä saa mitään muuta kuin rakastelua normaalisti, se käpppäilijähän tietää mikä on ok. hän on varmaan rippikoulussa kuullut.
kysykää häneltä.- ...
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa--
Ei voi olla totta.. buahahaahaahhaaaahaaaahaaaahhaah - escort
Niin sitä pitää.Ah, kun kaikki ymmärtäisimme noin keskeltä. ;)
- Munkki
Periaatteessa näin on.
Ihminen on niin syntinen ettei se tekis lapsiakaan jollei siinä olis himoa mukana. Joten Jumala asetti ihmisiin lihanhimon, jotta ihmiset lisääntyisi.
Ja ihmiset ei lisäänny sen enempää oraali kuin anaaliyhdynnöillä ja siksi se on luonnotonta ja syntiä.
Ja jos tämä luonnottomuus hyväksyttäisi, niin silloin olisi luvallista masturbointi ja homoseksinkin kieltämiselle ei enää olisi perusteita koska silloin olisi samasta luonnottomuudesta kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683