Discovery olisi mahdollista tulossa talouteen,dieselillä ja automaatilla tietysti.
Paljonko dieselit kuluttaa (300tdi ja Td5)?
Ja kumpi mahtaa olla luotettavampi vehje?
Discoveryn dieselit
3
188
Vastaukset
- yrittävä eläkeläinen
Me ollaan nyt ajeltu 10 vuotta Td5:lla kulutus noin 9--11 litraa/100km tuntuuhan se paljolle kun Freelanderilla pääsee 7-8 litralla.
Mutta jos aijot hinata jotain esim asuntovaunua,venettä tai muuta raskaampaa niin vastaus on Discovery remontteja ollut tosi vähän -ajettu 170 000 vm 2003
Vuoden 1990 mallilla ajoin 400 000 km siinä oli yksi vaihdelaatikko remppa ja kytkin
ohjaustehostin rupesi sitten vuotamaan niin laskin sen eläkkeelle,olis kyllä kannattanut peruskorjata,ajaisin sillä vieläkin.
Ei Friikussakaan paljon moittimista mutta ajettu vasta 60 000
mutta ei niin hyvä vetohommissa kun Disco. - Yrittävä eläkeläinen
Niin toi mun Disco on manuaali.Kymmenen vuotta sitten automaatit oli 4 vaihteisia se ei tuntunut silloin hyvälle,niin valitsin manuaalin ja siitä toi vaimokin tykkää eikä ajais muuta kun Discolla.
- Lantikka mies
Minulla on Discovery 4 8 vaihteisella automaatilla, keskikulutus kaupungissa ajellessa on 9,3 litraa satasella.
On muuten lämmin talviauto ja sellainen vaunun veturi , että parempaa saa etsiä.
Malli on halvin S versio, mutta riittävästi on varusteita ja tilaa mukavasti matkatavaroillekkin. Parasta on kuitenkin täysilmajousitus, joka on pehmeä ja silti kantava.
Koneessa on vääntöä, vastaa terhakkaasti kaasuun ja kuluttaa vähän 2,4 tonnia painavaksi autoksi.
Suosittelen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522754790Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003576Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka282977Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672370Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022279TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931566Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761304- 67976