Teillä on hyvä systeemi. Ajanvaraus renkaanvaihtoon on asiakkaan kannalta verraton järjestelmä. Homma toimii, eikä tarvitse tuntikausia istua jonottamassa palveluun. Kaikki eivät ole tätä hoksanneet, omapa on häpeänsä. Kiitoksia Teille!
Kantolan Rengas
25
2322
Vastaukset
- klkioj
omakehu haisee...
- Tulen vastakin
Valitettavasti on tuotettava pettymys. Ei olllut omakehu asialla. Asiakas vain tyytyväisyyttään purki. Anteeksi että tuntui pahalta. Täällä pitäisikin vain moittia. Olen hyvin pahoillani. Silti menen samaan rengasliikkeeseen uudelleen ensimmäiseksi. Sopiihan se Sinulle?
- naapurkaupuntilainen
En ole käynyt haminan kaikissa liikkeissä, mutta näissä joita käytän, Kantolan renkaan palvelu on kohdallani ollut kärkipäästä.
- hamina.............
Eikös omas kaupungis ole renkaanvaihtajia kun pitää tulla naapurikaupungiin ?
- naapurkaupuntilainen
hamina............. kirjoitti:
Eikös omas kaupungis ole renkaanvaihtajia kun pitää tulla naapurikaupungiin ?
Taitaa olla haminalainen ajattelutapa sulla. Ei ol missää lukennu ettei haminaa sais tulla asioille naapurkaupunkista, olen kyllä pyrkinyt vähentämään asioimistani kaupunnissanne. Lienee sulle uusi ja outo asia, mutta rengasliikkeessä voi asioida muutakin kun renkaanvaihdossa.
- talvirengas.....
Parasta ja halvinta renkaanvaihtoa kun itse vaihtaa.... jos vain avain pysyy kädessä...
- Jonotusaika-ei hetki
Sama kokemus, kuka haluaa jonottaa jonottamisen vuoksi, käytän aikani johonkin muuhun.
- Cr rengas rulettaa!
Jaa, itse diggaan cr rengasta. Hyvä ja halapa, joskin se kumin katku...
- lolz!
Minä taas pidän uusien autonrenkaiden hajusta, tosin pieninä annoksina :)
- sdfhxdhxdh
jos mies ei osaa edes auton renkaita vaihtaa tai viitsiä niin miten pystyy naisen pitämään tyytyväisenä vaakatasossa?????
AVUTTOMIA UKKOJA NÄÄ RENGASLIIKKEIDEN KÄYTTÄJÄT SANON MINÄ!- Avuton???
Arvaas pöljä mitä me tehdään sillä välin kun sinä tuherrat eukkosi auton alle talvirenkaita. Etpä ikinä arvaakkaan. Käyttele sinä rauhassa vain ristikkoavainta. Mepä pojat viihdytämme rouvaasi, hyvin tuntuu ajanvaraus pelaavan teilläkin päin.
- jamilahen harry.
taidat olla niitä köyhiä työttömii jolla ei ole rahaa vaihattaa renkaitaan.ja kyllä nainenkin jörnitään kuivaksj perscereikää myöten isolla jormalla jos sitä olet vajaa.
- VainHullutRehkivät
Kyllähän ne renkaat vaihtaa melkeinpä kuka hyvänsä, mutta kun pitää saada uutta rengasta vanteelle, siihenpä ei ihan joka poika pystykään. Lisäksi jotkut rengasliikkeet tarjoavat myös säilytyspalvelua, mikä minimoi paskaisten renkaiden kanssa puljaamisen lähes nollaan ja varastotilankin voi käyttää johonkin tähdellisempään.
Sama se on öljynvaihdonkin kanssa. Melkeinpä kuka hyvänsä voi sen tarvittaessa tehdä helpostikin, mutta onko se ajan ja vaivan arvoista, kun homman saa teetettyä muutamalla kympillä ilman että tarvitsisi omistaa haalareita tai liata vaatteet ja itsensä auton alla ryömiessä ja vieläpä huolehtia jäteöljyn asianmukaisesta hävittämisestä. - Avuton???
VainHullutRehkivät kirjoitti:
Kyllähän ne renkaat vaihtaa melkeinpä kuka hyvänsä, mutta kun pitää saada uutta rengasta vanteelle, siihenpä ei ihan joka poika pystykään. Lisäksi jotkut rengasliikkeet tarjoavat myös säilytyspalvelua, mikä minimoi paskaisten renkaiden kanssa puljaamisen lähes nollaan ja varastotilankin voi käyttää johonkin tähdellisempään.
Sama se on öljynvaihdonkin kanssa. Melkeinpä kuka hyvänsä voi sen tarvittaessa tehdä helpostikin, mutta onko se ajan ja vaivan arvoista, kun homman saa teetettyä muutamalla kympillä ilman että tarvitsisi omistaa haalareita tai liata vaatteet ja itsensä auton alla ryömiessä ja vieläpä huolehtia jäteöljyn asianmukaisesta hävittämisestä.Just niin. Kun kerran on hyviä palveluja tarjolla, niin miksi niitä ei käytettäisi? Kyse ei todellakaan ole avuttomuudesta.
- uutteliasss
jamilahen harry. kirjoitti:
taidat olla niitä köyhiä työttömii jolla ei ole rahaa vaihattaa renkaitaan.ja kyllä nainenkin jörnitään kuivaksj perscereikää myöten isolla jormalla jos sitä olet vajaa.
sullotko sen jorman sinne pää vai jalat edelta?
- Kiitokset
CR
- lyhenne
CR = Cantolan Rengas
- näin on,,,,,,,,,
Nyt voi vaihtaa kesäkumit takas alle kelit kuin kesällä
- Perapersvako
Huvittavinta tässä on että öljy-hetkeen ollut jono viikkotolkulla, mutta kantolan renkaalla ei näkynyt mitään liikettä.
Pari kertaa päivässä ainakin tulee ajettua ohi.
On varmaan hinnoittelu kohdallaan.- Kokemusta on...
Hinnoissa ei juuri eroa. Kantolassa asiakkaan ei tarvitse istua tuntikausia jonossa kun aika on sovittu etukäteen. Koko ajan tapahtuu, jonottamatta.
- Käyty on joskus!!!
Kantolan renkaan vanha jyyrä! On PERSEESTÄ!!
- karataan
lahtikolla renkaat vaihdetaan!
- Timo t
Lahtikko on renki.
Airaksiselta ostetaan renkaat. - jartsu osaa
Timo t kirjoitti:
Lahtikko on renki.
Airaksiselta ostetaan renkaat.Lahtikko on rengas alan ammattilainen.
- kumi laulaa.........
Kumpi on edullisempi rengasliike Kantolan rengas vai Öljyhetki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916