Teillä on hyvä systeemi. Ajanvaraus renkaanvaihtoon on asiakkaan kannalta verraton järjestelmä. Homma toimii, eikä tarvitse tuntikausia istua jonottamassa palveluun. Kaikki eivät ole tätä hoksanneet, omapa on häpeänsä. Kiitoksia Teille!
Kantolan Rengas
28
2617
Vastaukset
- klkioj
omakehu haisee...
- Tulen vastakin
Valitettavasti on tuotettava pettymys. Ei olllut omakehu asialla. Asiakas vain tyytyväisyyttään purki. Anteeksi että tuntui pahalta. Täällä pitäisikin vain moittia. Olen hyvin pahoillani. Silti menen samaan rengasliikkeeseen uudelleen ensimmäiseksi. Sopiihan se Sinulle?
- naapurkaupuntilainen
En ole käynyt haminan kaikissa liikkeissä, mutta näissä joita käytän, Kantolan renkaan palvelu on kohdallani ollut kärkipäästä.
- hamina.............
Eikös omas kaupungis ole renkaanvaihtajia kun pitää tulla naapurikaupungiin ?
- naapurkaupuntilainen
hamina............. kirjoitti:
Eikös omas kaupungis ole renkaanvaihtajia kun pitää tulla naapurikaupungiin ?
Taitaa olla haminalainen ajattelutapa sulla. Ei ol missää lukennu ettei haminaa sais tulla asioille naapurkaupunkista, olen kyllä pyrkinyt vähentämään asioimistani kaupunnissanne. Lienee sulle uusi ja outo asia, mutta rengasliikkeessä voi asioida muutakin kun renkaanvaihdossa.
- talvirengas.....
Parasta ja halvinta renkaanvaihtoa kun itse vaihtaa.... jos vain avain pysyy kädessä...
- Jonotusaika-ei hetki
Sama kokemus, kuka haluaa jonottaa jonottamisen vuoksi, käytän aikani johonkin muuhun.
- Cr rengas rulettaa!
Jaa, itse diggaan cr rengasta. Hyvä ja halapa, joskin se kumin katku...
- lolz!
Minä taas pidän uusien autonrenkaiden hajusta, tosin pieninä annoksina :)
- sdfhxdhxdh
jos mies ei osaa edes auton renkaita vaihtaa tai viitsiä niin miten pystyy naisen pitämään tyytyväisenä vaakatasossa?????
AVUTTOMIA UKKOJA NÄÄ RENGASLIIKKEIDEN KÄYTTÄJÄT SANON MINÄ!- Avuton???
Arvaas pöljä mitä me tehdään sillä välin kun sinä tuherrat eukkosi auton alle talvirenkaita. Etpä ikinä arvaakkaan. Käyttele sinä rauhassa vain ristikkoavainta. Mepä pojat viihdytämme rouvaasi, hyvin tuntuu ajanvaraus pelaavan teilläkin päin.
- jamilahen harry.
taidat olla niitä köyhiä työttömii jolla ei ole rahaa vaihattaa renkaitaan.ja kyllä nainenkin jörnitään kuivaksj perscereikää myöten isolla jormalla jos sitä olet vajaa.
- VainHullutRehkivät
Kyllähän ne renkaat vaihtaa melkeinpä kuka hyvänsä, mutta kun pitää saada uutta rengasta vanteelle, siihenpä ei ihan joka poika pystykään. Lisäksi jotkut rengasliikkeet tarjoavat myös säilytyspalvelua, mikä minimoi paskaisten renkaiden kanssa puljaamisen lähes nollaan ja varastotilankin voi käyttää johonkin tähdellisempään.
Sama se on öljynvaihdonkin kanssa. Melkeinpä kuka hyvänsä voi sen tarvittaessa tehdä helpostikin, mutta onko se ajan ja vaivan arvoista, kun homman saa teetettyä muutamalla kympillä ilman että tarvitsisi omistaa haalareita tai liata vaatteet ja itsensä auton alla ryömiessä ja vieläpä huolehtia jäteöljyn asianmukaisesta hävittämisestä. - Avuton???
VainHullutRehkivät kirjoitti:
Kyllähän ne renkaat vaihtaa melkeinpä kuka hyvänsä, mutta kun pitää saada uutta rengasta vanteelle, siihenpä ei ihan joka poika pystykään. Lisäksi jotkut rengasliikkeet tarjoavat myös säilytyspalvelua, mikä minimoi paskaisten renkaiden kanssa puljaamisen lähes nollaan ja varastotilankin voi käyttää johonkin tähdellisempään.
Sama se on öljynvaihdonkin kanssa. Melkeinpä kuka hyvänsä voi sen tarvittaessa tehdä helpostikin, mutta onko se ajan ja vaivan arvoista, kun homman saa teetettyä muutamalla kympillä ilman että tarvitsisi omistaa haalareita tai liata vaatteet ja itsensä auton alla ryömiessä ja vieläpä huolehtia jäteöljyn asianmukaisesta hävittämisestä.Just niin. Kun kerran on hyviä palveluja tarjolla, niin miksi niitä ei käytettäisi? Kyse ei todellakaan ole avuttomuudesta.
- uutteliasss
jamilahen harry. kirjoitti:
taidat olla niitä köyhiä työttömii jolla ei ole rahaa vaihattaa renkaitaan.ja kyllä nainenkin jörnitään kuivaksj perscereikää myöten isolla jormalla jos sitä olet vajaa.
sullotko sen jorman sinne pää vai jalat edelta?
- Anonyymi
VainHullutRehkivät kirjoitti:
Sama se on öljynvaihdonkin kanssa. Melkeinpä kuka hyvänsä voi sen tarvittaessa tehdä helpostikin, mutta onko se ajan ja vaivan arvoista, kun homman saa teetettyä muutamalla kympillä ilman että tarvitsisi omistaa haalareita tai liata vaatteet ja itsensä auton alla ryömiessä ja vieläpä huolehtia jäteöljyn asianmukaisesta hävittämisestä.hakahuolto vaihtoi aikanaan saab 96 öljyt laski vaihdelaatikosta öljyt pois ja laittoi koneesen 4 litraa lisää lopputulos katastrofi samana päivänä laatikko paskana,olisi kannattanut vaihtaa itse
- Kiitokset
CR
- lyhenne
CR = Cantolan Rengas
- näin on,,,,,,,,,
Nyt voi vaihtaa kesäkumit takas alle kelit kuin kesällä
- Perapersvako
Huvittavinta tässä on että öljy-hetkeen ollut jono viikkotolkulla, mutta kantolan renkaalla ei näkynyt mitään liikettä.
Pari kertaa päivässä ainakin tulee ajettua ohi.
On varmaan hinnoittelu kohdallaan.- Kokemusta on...
Hinnoissa ei juuri eroa. Kantolassa asiakkaan ei tarvitse istua tuntikausia jonossa kun aika on sovittu etukäteen. Koko ajan tapahtuu, jonottamatta.
- Käyty on joskus!!!
Kantolan renkaan vanha jyyrä! On PERSEESTÄ!!
- karataan
lahtikolla renkaat vaihdetaan!
- Timo t
Lahtikko on renki.
Airaksiselta ostetaan renkaat. - jartsu osaa
Timo t kirjoitti:
Lahtikko on renki.
Airaksiselta ostetaan renkaat.Lahtikko on rengas alan ammattilainen.
- Anonyymi
ja saat saman päivän juorut paskanjauhajalta kaupan päälle,kuka jaksaa kuunnella miestä joka puheissa 12 vuotiaan tasolla
- Anonyymi
jartsu osaa kirjoitti:
Lahtikko on rengas alan ammattilainen.
epäilen tuota, mielestäni pelle hermanni ennemmin
- kumi laulaa.........
Kumpi on edullisempi rengasliike Kantolan rengas vai Öljyhetki?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst234882- 2144368
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473837Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1413308Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361828Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.571668Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191668Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251415Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1271238