Onko jollain muulla samanlaista kokemusta vaippafetismistä ja sen vaikutuksesta parisuhteeseen?
Mä ainakin tein suuren virheen siinä että paljastin puolisolleni että mä kiihotun abdl jutuista normiseksin lisäksi.
Tää tunnustus johti siihen että naisystäväni koki olevansa riittämätön mulle vaikka vakuuttelin että tää on asia mitä ei ole pakko toteuttaa käytännössä, vaan tyydyn normiseksiin.
Mua harmittaa tää addiktio, ja tuntuu siltä että 95 % vaippafetisteistä on miehiä.
Kaltaistani heteronaista ei taida löytyä, vaan jatkossa kannattaa pitää suu säkkiä myöten supussa ?
Vaippafetismistä
33
4985
Vastaukset
- Mun oma nimimerkki
Jotkut voivat asiaan tutustuttuaan jopa pitää siitä, vaikka eivät olisikaan varsinaisesti lähtökohtaisesti vaippafetisistejä. Mutta niin, luulen että varsinaisesti näitä aktiivisesti omasta aloitteestaan asiaa harjoittavia naisia on Suomessa yhden käden sormilla laskettava määrä.
- D_girl
Uskoisin naisia olevan jonkin verran, en oiken usko että oma pienimuotoinen vaippafetissi niin harvinainen olisi. Tyttöjen kesken on joskus tullut jopa puheeksi että olisi mukava käyttää vaippaa joskus kun vessajono on tolkuttoman pitkä ja hätä suuri. Itse en näitä juttuja ole aloittanut, mutta toisten innostus on ollut sitä luokkaa että on herännyt epäilys muidenkin tuntevan jotain vaipan pitämistä kohtaan. Omalle kohdalle ei ole sattunut miestä joka olisi innostunut minun vaipan käytöstä. Muutamalle poikakaverille olen asiasta maininnut, kukaan ei ole tyrmännyt mutta se aito kiinnostus on puuttunut täysin. Käytännössä olen aina harrastanut vaippajuttuja yksin.
- wetd1
Jospa löytäisin kaltaisesi naisen, niin en kokisi tätä juttua ongelmaksi.
- vaippa w
Kiva huomata että täälä on muitakin asiasta kiinnostuineita.
Vaikea löytää samoin ajoittelevia suomesta. Pidättekö joka päivä vaippaa ja kiihotutteko jos teette niihin ison hädän? Mä tykkään tehdä ison hädän ja antaa vaipan vaan olla päällä ja tyydyttää itseäni samalla kun teen kakkaa.. uuh niin kiihottavaa :D Joskus myös ulkona on kiva tehdä isot tarpeet vaan vaippaan ja jatkaa kävelyä kiimasena kakat housussa.- housuun
Hei oletko koskaan kakannut suoraan housuun minulla se kiihottaa eniten
- WetD2
Mulla ei kyllä liity asiaan tarpeiden teko vaippaan, vaan vain tunne siitä että on vaippa ja muovihousut.
Olen tosiaan pahoillani siitä että kärsin tällaisesta jutusta.
Olisi helpompaa jos ihan vaan heteroseksi sellaisenaan riittäisi 100 %.
Aina voi tietysti olla huonomminkin.- kokovartalohoito
Asiathan on sinulla hyvin. Muovihousut ovat mahtavat. Ne jalassa on turvallinen olo. Käytämme niitä vaimoni kanssa säännöllisesti.
En sanoisi tätä kärsimiseksi. Meillä on paremmin kuin monella muulla. Ajattele niin. Elämäsi on monipuolisempaa sillä tavalla. Hommaa vaan itsellesi muovihousuja. Ehkä myöhemmin haluat muitakin muoviasusteita. Ne tuntuvat kovin kiihottavilta. - wetD2
kokovartalohoito kirjoitti:
Asiathan on sinulla hyvin. Muovihousut ovat mahtavat. Ne jalassa on turvallinen olo. Käytämme niitä vaimoni kanssa säännöllisesti.
En sanoisi tätä kärsimiseksi. Meillä on paremmin kuin monella muulla. Ajattele niin. Elämäsi on monipuolisempaa sillä tavalla. Hommaa vaan itsellesi muovihousuja. Ehkä myöhemmin haluat muitakin muoviasusteita. Ne tuntuvat kovin kiihottavilta.Moro. Ymmärrän että sun tapauksessasi tämä on ok, kun olet löytänyt puolison jolla on samat kiinnostuksen kohteet.
Mulle ei valitettavasti näin ole käynyt.
Olen tällä hetkellä sinkku, mutta jos sattuisi tällainen onni kohdalle, niin minäkin olisin onnellinen - kokovartalohoito
wetD2 kirjoitti:
Moro. Ymmärrän että sun tapauksessasi tämä on ok, kun olet löytänyt puolison jolla on samat kiinnostuksen kohteet.
Mulle ei valitettavasti näin ole käynyt.
Olen tällä hetkellä sinkku, mutta jos sattuisi tällainen onni kohdalle, niin minäkin olisin onnellinenHaluan vain rohkaista sinua. Itselläkin meni usampi vuosikymmen ennen kuin löytyi sopivaa seuraa. Yritin aluksi aktiivisesti hakea, mutta lopulta koko juttu oli iso yllätys. Olin mukana monessa yhteisössä ja tunsin muita asianharrastajia. Kuitenkaan en hakemalla saanut mitään aikaiseksi.
Asiat tapahtuvat omalla painollaan. Ole vaan aktiivinen ja tulet yllättymään positiivisesti.
Minulla pakettiin kuului sitten vielä bi-seksuaalinen suuntautuminen. Vielä isompi yllätys. Positiivinen sellainen, vaikka olikin kokonaan uutta minulle.
Jos tapaamme joskus, olet tervetullut joukkoon. - wetd2
Haluan vain rohkaista sinua. Itselläkin meni usampi vuosikymmen ennen kuin löytyi sopivaa seuraa. Yritin aluksi aktiivisesti hakea, mutta lopulta koko juttu oli iso yllätys. Olin mukana monessa yhteisössä ja tunsin muita asianharrastajia. Kuitenkaan en hakemalla saanut mitään aikaiseksi.
Asiat tapahtuvat omalla painollaan. Ole vaan aktiivinen ja tulet yllättymään positiivisesti.
Minulla pakettiin kuului sitten vielä bi-seksuaalinen suuntautuminen. Vielä isompi yllätys. Positiivinen sellainen, vaikka olikin kokonaan uutta minulle.
Jos tapaamme joskus, olet tervetullut joukkoon.Kuulostaa hyvältä. Mä oon hetero, mutta jo tämäkin tekee tän asian helpommaksi.
Seksuaaliseen suvaitsevaisuuteen ja erilaisuuden todelliseen hyväksymiseen on vielä matkaa ja sehän oikeastaan aiheuttaa ongelmia.
On kiva kuulla että sulla nää hommat toimii.
Ehkäpä törmätäänkin jossain ?? - kuivana mahd.kauan
Haluan vain rohkaista sinua. Itselläkin meni usampi vuosikymmen ennen kuin löytyi sopivaa seuraa. Yritin aluksi aktiivisesti hakea, mutta lopulta koko juttu oli iso yllätys. Olin mukana monessa yhteisössä ja tunsin muita asianharrastajia. Kuitenkaan en hakemalla saanut mitään aikaiseksi.
Jos tapaamme joskus, olet tervetullut joukkoon.Nimimerkki kokovartalohoito,olis mukavaa vaihtaa sun kanssa ajatuksia ja kokemuksia vaippaleikeistä ja muoviasuista!Itse olen harrastanut vaippoja n.15 vuotta ja tahti tuntuu vaan kiihtyvän,netistäkin saa niin upeita vaippamuoviasuja nykyään.Laita postia osoitteeseen [email protected] niin palataan asiaan!
- D_girl
Mulla tulee harvemmin edes pissattua vaippaan. Ikinä en oo kakannut enkä halua edes kokeilla. Se menee mulla enemmän ällötyksen puolelle. Myöskään märkä vaippa ei saa minua innostumaan vaan vaipan pitää olla kuiva ja vain suojana jos pissa tulee. Tahallaan en pissaa vaippaan vaan tykkään pidättää ja pissa tulee "vahingossa" kun ei mene vessaan.
- Zörnh
Ooh, täällä on taas mielikuvitusnainen harjoittamassa vaippafetissiä! Mikä sinun tarinasi on? Oletko transu vai tykkäätkö vaan kusettaa ihmisiä intternetissä? :)))
- Opettavainen
Minun mielipiteeni vaippoja huvikseen käyttävistä aikuisista:
Polvelle poikittain ja niin paljon piiskaa, että itku tulee.
Ja sen jälkeen pakottaa vaippaan vähintään 12 tunniksi. Myös julkisilla paikoilla. - Hyvä-
Opettavaisella ihan kunnon sub meininki..
- Anonyymi
Moi. Mä. Olen. Jukka. Ja. Olen. Lievästi. Kehitysvammainen. Kaveri. Ja. Asun. Yksin. Omassa. Asunossa. Helsingin. Munkkiniemessö. Saat. Yrittää. Pakottaa. Mulle. Vaipat. Jos. Onnistut. Siinä. Saat. Kokeilla. Soita. Minulle. Num. On. 050.3721215
- D_girl
Näkyypä onnistuneen parilla kommentilla tyrehdyttää koko keskustelu :-/
moikka. olen 27v mies ja käytän vaippoja mutta en ole uskaltanut kertoa asiasta vaimolleni, pari naispuoleista kaveria kyllä tietää ja niille se on ihan ok kuulemma. kannattaako kertoa vai olla hiljaa?
- sckfck
Onhan tämä melko tavanomaista.
Vaippafetissi on yksi yleisimpiä parafilioita.
Johtuiskohan vaikkapa siitä että kaikki me ollaan ne vaipat päällä koettu turvallisuuden tunnetta vaivaiässä. Silloin kun oli huoletonta ja paksut vaipat rapisi housuissa.
Pitäähän sitä toinen huomioida eikä väkisin vaipoittaa kumppania vaikka se itselle olisikin normaalia.
Ja niille jotka ovat onnistuneet löytämään kumppanin joka on kiinnostunut suht niistä samoista jutuista, olkaa prkl onnellisia :D
Juu ja kyllä tää fetissi on melko vahvana meikäläisessäkin :P
Muiden muassa. - kuivana mahd.kauan
Vaippoja tulee toisinaan käytettyä,suorakaidevaipoilla vahvistettu iso,muovitettu teippivaippa ylle,sen päälle paksua pvc:tä olevat vaippahousut,vielä pari kerrosta sadekamppeita päälle niin on tukeva paketti joka vetää monta litraa.Ihana tunne.T.Mies 37v
- Anonyymi
Samat kuviot mullakin. Iso suorakaide vaippa ja vahvat rapisevat muovihousut, väliin kalsarit ja villapaita ym. Päälle mahdollisimman paksut ja kankeat kuravaatteet ja jalkaan isot Kontio kumisaappaat. Ai että on turvallinen olo.
- kuivana mahd.kauan
Ja kyllä,olen vaippaleikkejä miehen kanssa harrastanut myös,ihan mukavaa vaan oleskella isot vaipat ja muovi/kumikamppeet päällä.Sellaisella ajatuksella olen nautiskellut että nainen pukisi ylleni todella isot vaipat ja lukittavan pvc puvun,ottaisi avaimen töihin mukaansa.Ehkä vielä joku päivä..
- D_girl
Lukittava puku kuulostaa kiinnostavalle :) Mä oon haaveillut että saisi lukittavan vyön joka olisi niin huomaamaton että sitä voisi pitää päällä ilman ihmetteleviä katseita. Talvella takin kansa lukko tietysti olisi mahdollista piilottaa. Mää käytän kanssa vaipan päällä kumisia housuja antamassa lisäsuojan ylivuodolta, ainakin silloin kun ajattelee pissaavan vaippaan.
- kokovartalohoito
Lukittavat muovihousut oli minullakin kunnes avain hukkui. Joo, ei olleet housut jalassa silloin. Se on mahtava tunne. Laitan sitten pvc-puvun niitten päälle. Joskus vaipat vuotaa, mutta puku suojaa kun on sisäänkäynti rinnan korkeudella. Käytän myös muovihuppuja tunnelman tiivistämiseksi. Ei ole aika tullut pitkäksi.
- D_girl
Tänään oli pitkähkö bussimatka ja päätin että varustaudun vaipalla. Vaipan lisäksi mulla oli kumiset suojahousut. Ehkä kaikkein kiihottavinta oli odotella bussin lähtöä ennen matkaa. Matkalla välillä vaipat pääsi unohtumaan. En uskaltanut pissata vaippaan vaikka olin varma että vaipat pitäisivät. Pissahätä ei kasvanut niin isoksi että olisi ollut välttämätöntä pissata. Seksihalut vaan pääsee kasvamaan kohtuuttomaksi näissä jutuissa :)
- vaippatyttö
Mistä ostatte vaipat, minkä merkkisiä/ kokosia käytätte. Itse olen 19v likka ja melko hoikahko ja käytän liberon 7- kokoista teippivaippaa, ja ihan kaupasta ostan joskus nolottaa tuo ostaminen, ihmiset ajattevat varmasti että ostan omalle lapselleni enkä itselleni. En tykkää kakata vaippohin, koska se ei tunnu oikealta toisin kuin pissaaminen. Joskus mietin miten päästä eroon vaipoista, mutta mitä pitempään olen ilman sitä suuremmaksi halu vaipoista kasvaa.
- pissapoika1
Mustat housut jalkaan ja liritellään pitkin kinttuja bussissa, lihatiskillä ja missä milloin, voi jotta se tuntuu hyvälle. Eilen Oulun Rotuaarilla sinä tumma nainen yllätimme toisemme näissä hommissa häpesit ja poistuit paikalta [email protected] ota ihmeessä yhteyttä. Isoimmille tarpeille käytän kroonikkovaippoja joita käytetään vanhainkodeissa, päälle tiukat pikkuhousut ja sitten "ylös, ulos ja lenkille".
Nämä nautinnothan ovat jokaiselle simppeleitä ja helposti toteutettavissa, mutta se vaipan vaihtaja varmaan meiltä useammalta puuttuu.
Pidetäänkö kahinapöksyt ja vaipan vaihtajat kokoontumisajot?
Laittakaa meiliä tai jatketaan foorumilla. Feikit helvettiin! - Nimettömät laatikot
Tilaan huomaamattomasti suomalaisesta alan kaupasta:
http://fin.dreamcare.fi/
Vaippa ja muovihousut ovat mukavan tuntuiset, kakkaa ei tulisi mieleenkään mutta pissat on mukava lirauttaa... nykyvaipat eivät tunnu edes märiltä.
- pikkutytteli88
mun mies kertoi vaippa fetissistään ja pelkäsi että jätän hänet sen takia mutta valitettavasti satun itsekkin tykkää vaippa jutuista ;)
- marina9
en ihmettele yhtään vaikka lähtis vetämään,tosi ällö olet.
- sasha91
itekkin kerroin omalle tyttöystävälleni että pidän tytöistä/naisista vaipoissa
kyllä sillä meni jonkun aikaa ennen kuin uskalsi kokeilla vaippoja
hyvä näin - Vaipoitettu
Mulle se jäi näin: Olin esinahkaleikkauksessa, missä nahka poistettiin. Leikkauksen jälkeen jouduin pitämään sellaista ohutta vaippaa jonkun aikaa vuodon takia. Kun sairaalasta saadut mukaan saadut vaipat loppuivat, vaimo osti naisten teipillä varustettuja siteitä. Nyt olen jäänyt vähän kiinni niinhin vaippajuttuihin ja se on usein ajatuksissani. Vaimolta salaa onanoin ne jalassa.
Tuttu tunne, kerroin saman tapaamellani naiselle ja aika nopeasti ei enää tapailtu. Pahinta on se, että hän kertoi siitä myös ystävättärilleen. Musta noin luottamuksellisia asioita ei tulisi kertoa kenellekään, kun ne on luottamuksella kerrottu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti398248Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312202Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori661744- 991518
Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141505Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1741370- 531114
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2051068- 301001
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric285971