Vastaako ehdokkainen eettinen moraali puolueen eettistä moraalia? Kysyin tätä omalta palstaltasi mutta poistit aina aloitukseni pois. Mielestäni äänestäjällä on oikeus kysyä moraalinkin perään. olisitko nyt niin ystävällinen ja vastaisit tähän sinänsä vaatimattoman naisen vaatimattomaan kysymmykseen?
Kysymmys Martti Pohjolaiselle IPU
4
227
Vastaukset
- huuhaa ukko
AVOIMUUS KAUKANA
LAITOIN ALLA OLEVAN KYSYMYKSEN HEIDÄN SIVUILLE MUUTTA HÄVISI ALTA MINUUTIN
"yhtenä kysymyksenä Re: Kysymyksiä kunnallisvaaliehdokkaille 2012 jatkoa 26.10.2012 23:48
Kysymys Martille:
-Oletko koskaan jäänyt velkaa?
-Oletko koskaan jättänyt maksamatta veroja?
-Oletko koskaan jättänyt maksamatta alv tai liikevaihtoveroa?
-Oletko koskaan jättänut maksamatta sakkosi?
-Miksi sinulla ei ole tuloja tai omaisuutta?
-Oletko koskaan valehdellut? "- Huu haa ukko
Joka vanhoja kaivelee, sitä tikulla silmään.
- Niin se vaan on
Huuhaa ukko taitaa olla varsinainen häirikkö ei ole kaikki kohdallaan kun tuollaisia kirjoitteelee. Mistä noita oikein reiittää, muuta näitä aina on. Mutta sellaista on elämä.
- 12 ÄÄNTÄ
VAALITULOS KERTOO TOTUUDEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2257540
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454970- 594772
- 753428
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301880- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481347