mitäs pahaa siinä oli kun kysyin onko herättäjäjuhlat niin riettaita kuin väitetään? kyllä kai VL-kansakin lisääntyy eikä siihen ole juuri muuta tapaa kuin seksi.Vai yritätkö tukahduttaa totuuden tulon julkisuuteen??
ahdasmielinen sheriffi
4
499
Vastaukset
- Ihmettelen??
Seriffi poistaa kaikki keskustelut, joissa arvostellaan tai kyseenalaistetaan VL-liikettä.
Täällä sallitaan vain selalinen kesustelu, jossa ihannoidaan VL-liikettä.
Niin ja tämä keskustelu varsinkin poistetaan, koska tässä arvostellaan seriffiä.- admata
>>
Seriffi poistaa kaikki keskustelut, joissa arvostellaan tai kyseenalaistetaan VL-liikettä.
Täällä sallitaan vain selalinen kesustelu, jossa ihannoidaan VL-liikettä.
>>
Olisikohan sinun aika hankkia silmälasit??
Samaa rutinaa oli aikoinaan lestadiolaisuuspalstalla:(
Yhtä lailla näköjään täällä on helppo rutista mukamas puolueellisesta seriffistä.
Kun lukee näitä kirjoituksia niin... HETKINEN... ok. nyt ymmärsin, kyseessä oli huumorikommentti:)
heh! aika hyvä. meinasin mennä lankaan ja luulla että joku olisi tosissaankin tätä mieltä, mutta eipä tuollaiselle voi muuta kuin nauraa:D
Ajatellaanpa vaikkapa Melperiä, joka ei juurikaan ole sanojaan säästellyt tai sitten vaikkapa allekirjoittanutta, niin enpä huomaa että kritiikki vl-liikettä kohtaan olisi minnekään hävinnyt.
En juurikaan vl-liikkeen päätä silittele, Melperistä nyt puhumattakaan enkä ole huomannut kritiikkikommenttien kadonneen minnekään, mutta silkat räävääjät joutaakin poistaa;)
Kyllä feikit ja valheelliset mustamaalaukset poistaisin minäkin, vaikka opillisesti vl-liikettä arvostelenkin;)
- Lekokemo
Serihvi toimii just niiku tälläsellä listalla pittää!
- admata
>>
Serihvi toimii just niiku tälläsellä listalla pittää!
>>
Itse olisin kyllä paljon ankarampi kaikenlaisille huuhaa avauksille, joita täälläkin on sivutolkulla.
Vaikka varmasti monet vl:ät vihaavat tätä allekirjoittanutta nikkiä, niin en voi kertakaikkiaan suvaita täysin mielivaltaista ja naivia huuhaata, joita jotkut provot tänne laittavat. Eipä ne tosin pahemmin keskustelua herätä, mutta silti...
Eipä noista jonnin joutavista tyhmistä provoista toisaalta hirveesti haittaakaan ole, mutta ankarana vl-kriitikkona kyllä huvittaa nuo puheet sensuurista;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664