Kertokaa, mitkä ovat teidän 10 syytä olla laihempia/laihoja.
Olkaa vahvoja ja itkekää jos itkettää, kaikki tulee kyllä järjestymään. xoxo
10 syytä olla laiha.
54
4221
Vastaukset
- Laihduttaja
1. Tahdon mahtua entisiin vaatteisiin
2. Tahdon myös entisiin mittoihin,
tahdon nähdä tiytyt vaa'an lukemat
3. Tahdon tuntea itseni hoikaksi
4. En tykkää olla tässä painossa
5. En aio olla tällainen punkero
6. Tahdon onnistua laihdutuksessa
7. Tahdon näyttää että onnistun
8. Minulla on tavoite jouluksi
9. Minua on joskus kiusattu painostani
10. En tahdo että kukaan voi sanoa minun
lihoneen, vaan laihtuneen - uforkarig
1. en tiedä
2. ei aavistusta
3.en ymmärrä
4. ei hajuakaan
5. en tajua
6. ihan ulalla
7. käsittämätöntä
8. menee yli hilseen
9. ?????
10. ....koska olen syvästi sairas ja vailla todellisuuden tajua!!!! - Yöllä miettivä
1. Tahdon olla Kaunis
- sarraahh
'' itelle laihduttaminen on se asia mikä tuo tällä hetkellä sen kaiken lohdun ja ennen kaikkea toivon mitä mistään muualta ei saa''
I totally agree. Musta tuntuu ettei mun elämäs oo enään paljo muuta jäljellä. Hyvä mieli tulee kun näkee painon tippuneen.. - sarraahhagain
sarraahh kirjoitti:
'' itelle laihduttaminen on se asia mikä tuo tällä hetkellä sen kaiken lohdun ja ennen kaikkea toivon mitä mistään muualta ei saa''
I totally agree. Musta tuntuu ettei mun elämäs oo enään paljo muuta jäljellä. Hyvä mieli tulee kun näkee painon tippuneen..Ainiin. Ja ne mun 10 syytä:
1. Tosiaan se, että mulla menee muuten niin päin vittua, että paino on jotain.. kontrolloitavaa
2. Kaverien ilmeet >:)
3. Tahdon olla muita ( kavereitani ) parempi ees jossain.
4. Voisin olla ylpee ittestäni ja kropastani.
5. Pienemmän koon vaatteet.
6. Se sirous, hentous..
7. Mä en vaan kestä mun läskimahaani enään hetkeekään
8. se tunne kun paino on tippunut.
9. tavotetta elämään
10. Koska mun on pakko - Nimim. 3
Älyllisiä piireitä sinulla ei näköjään ole ollenkaan kun numeroitakaan et osaa.
- Pojanmielipide
Hmm.. Pojalta semmoset terveiset, että laihuus ei ole välttämättä aina kaunista. Sanoit haluavasi näyttää naiselta. Oikealla naisella on muotoja. Heillä on rinnat, perse ja reidet. Ja semmonen, että jos sä luulet että pojat alkaa tykkää susta enemmän sillon kun sä oot laihempi, niin sä oot väärässä.
- 3535
Pojanmielipide kirjoitti:
Hmm.. Pojalta semmoset terveiset, että laihuus ei ole välttämättä aina kaunista. Sanoit haluavasi näyttää naiselta. Oikealla naisella on muotoja. Heillä on rinnat, perse ja reidet. Ja semmonen, että jos sä luulet että pojat alkaa tykkää susta enemmän sillon kun sä oot laihempi, niin sä oot väärässä.
Naiset eivät välttämättä halua olla kauniita miehiä varten.
- Parantuva
Öö, kai te sentään edes jollain tasolla tiedostatte, että noi teidän listailemat syyt on pelkkää itsepetosta ja pro-anapalstojen valheita?
"Kun kaikki ällöttävä liika läski on poissa kehosta, niin ei enää ahdistaisi läheskään niin paljon kuin nykyään, tulisin siis onnellisemmaksi jos olisin laihempi"
Kuka tahansa pidempään sairastanut voi kertoa, että toi ei ole totta. Et tule yhtään onnellisemmaksi. Ahdistus ainoastaan kasvaa. Sairaus alkaa vähitellen hallita sun koko elämää niin, ettet pysty saamaan onnellisuuden tunteita yhtään mistään. Tarpeeksi pitkään kun sairastat, huomaat, ettei sulla edes ole enää mitään varsinaista elämää, vain laihduttaminen.
"Tahdon oppia kontroilaamn syömistäni ja laihduttamalla sitä oppii."
Nimenomaan ei opi, ei ainakaan anorektisella laihduttamisella. Kontrollia oppii terveellä ja pysyvällä elämänmuutoksella, johon kuuluu se, että syö terveellisiä määriä ja liikkuu sopivasti. Anorektikolla ei ole kontrollia syömiseensä vaan syöminen ja ruoan ajatteleminen kontrolloivat anorektikkoa. Anorektikko on vain sairautensa hallitsema sätkynukke.
"Tahdon näyttää naiselta ja sirolta, että näyttäisin ulospäin siltä mitä olen luonteeltanikin"
Anorektikko ei näytä naiselta vaan 10-vuotiaalta pojalta. Olla "siro" ja olla anorektikko on kaksi eri asiaa. Luonnostaan siro ihminen voi olla kaunis, anorektikko sen sijaan ei ole, paitsi korkeintaan muiden anorektikoiden mielestä. Voi tietysti olla, että haluat olla kaunis juuri muiden sairaiden silmissä. Voi ehkä kuitenkin kysyä, onko toi ihan järkevä tavoite tässä elämässä.- ketjun alottaja
Parantuva, olet vääräsdä. Itse laihduin 8kuukaudessa 20kg. Eli kesällä 2012 painoin 45kg. JA OLIN ONNELLINEN! Elin kesällä täysii ja nautin jona päivästä. Ihanan pienistä vaatteista ja jäätelöstä!
- Effie735
ketjun alottaja kirjoitti:
Parantuva, olet vääräsdä. Itse laihduin 8kuukaudessa 20kg. Eli kesällä 2012 painoin 45kg. JA OLIN ONNELLINEN! Elin kesällä täysii ja nautin jona päivästä. Ihanan pienistä vaatteista ja jäätelöstä!
Huoh, paskin vähään aikaan näkemäni ihkutus-wannabe-feikkaus. Tiedoksi vaan muru sullekin, että anorektikko ei todellakaan nauti jäätelöstä, harvemmin niistä pienistä vaatteistakaan, koska on aina vain mielestään liian lihava niihin. Anoreksia on mielen sairaus, ei mikään muodikas dietti.
- SammieG
ketjun alottaja kirjoitti:
Anoreksia ei ole mikään kevään pikku laihdutusprojekti, jonka jälkeen mennään ja nautitaan kivasti vähän kesästä, kivoista vaatteista ja (voi luoja!) jäätelöstä. Anoreksia on syvää itseinhoa, väsymystä, yksinäisyyttä, pakkomielteistä ajattelua, eristäytyneisyyttä ja epätoivoa. Se on myös rytmihäiriöitä, lihaskramppeja, tiskiveden hajuista hengitystä, pyörtyilyä, ruoansulatuksen häiriöitä ja ainaista palelemista.
Meikälästä lähinnä huvittaa toi lapsellinen ajatus anorektikosta vetämässä jäätelöä jossain kivoissa pikku kesävaatteissa. Ite muistan niistä anorektisimmista ajoistani lähinnä sen, että kesälläkin tuli kuljettua löysissä farkuissa ja villapaidassa, koska palelin koko ajan niin jumalattomasti ja toisaalta myös häpesin vartaloani niin paljon. Ja joo, voin kertoa, että SIINÄ VAIHEESSA EI PALJON JÄÄTELÖÄ SYÖTY.
- MitenmahdollistatI.I
1. That a both about partner-ship.... Se on oma yksityisyyden valinta
2. Se kehittää turvallista ja egoismia, ja hyvinvointia.
3. There's a boat, about two of a mankind..... Se on turvallisempaa, egoistisuudellesi.
4. There's a way between living and a life, by yourself. On olemassa tie yksityisyyden ja egoismin välillä, vain sinulle itsellesi.
5. There's both way of realization and human being. Olet yhdessä muiden kanssa, reaalitajunnassa, ja ihmisen, yksilönä, yksiköllisyyden ympäristöinä.
6. There is a both and a way between living and yourself, siellä on tie, tielle molemmille, egoismissa ja elämässä, eläen sinuna ja minuna, ympäristössämme.
7. Olet ihana, hallitset itsesi, ja fokusaatiosi, myös julman elämän osa-alueen, osilta, ympäristössämme.
8. Huolehdit a-viruksesta ja silmien sinestä, niin monelle taivaan kannen vapauden lentävän linnun lailla, sekä monista yhteisistä elämän osa-alueista: ihanuutta, vapautta: ja ilon sekä onnen tunteita, meille monelle, niin meille monen ihmisen ympäristöön.
9. Huolehdit aina omasta itsestäsi, ja älykkyydestä kauneudella.
10. Vapaus, ilon ja onnen tunteet ovat etusijalla elämässäsi, tehden elämästäsi ihanan itsesi, ja ympäristömme, taivaan kannen alla, lentävän linnun, ja sinen lailla.
"Suru on kyynel, jota yleis-sivistyksesi ei voi kantaa..." - yksvaanmnn
1. et ois tyytyväinen itteensä(ulkonäkö)
2. mahtuis vanhoihin/entisiin farkkuihin
3. olis itsevarmempi vaatteiden/vartalon/muodin suhteen
4. osais ehkä kontrolloida syömistä paremmin
5. ei tarvis huolehtia ylikiloista
6. ehkä sais vähä näyttää kavereille ja muille et oon laiha jee :/
7. saa syödä mitä haluaa ja muut ei ihmettele(lähinnä saattais kadehtia)
8. näyttäs hyvältä joka tilantees, ei tarvi ikinä hävetä vartaloonsa!:)
9. saa ehkä paremmat mahollisuudet elämäs(esim.työelämä) muutenki ku on laiha
10. ei tartte miettii mitä pukee päälle,ku ei läskit pursua vaatteista.
tiedän et ihan sairaita nää jotkut mun kohdat, kiitos kysyjälle siinä mielessä että sain itteni miettiin oikeesti miten sairaasti vastaan näihin. Ja tuli ekaa kerta mietittyä miksi oikeen es haluaisin olla laiha. Ei mitään järkee. En ole ikinä ajatellu itteeni miksikään anorektikoksi, mutta nyt huomaan että ajatteluni ei ole ihan järkevää.:/ - Nuunuu
1. Tahdon ostaa aikuisten puolelta mahdollisimman pieniä vaatteita ja haluan ostaa vaatteita teinien osastolta, vaikka olen jo 29v.
2. Tahdon olla pienin kaikista perheenjäsenistäni. En halua olla nainen vaan teini. En halua koskaan vanhaksi. Kun on pieni, voi käpertyä piiloon kaikilta.
3. Että minussa ei ole "jotain mistä ottaa kiinni", en pidä koko sanonnasta että naisen pitäisi olla sellainen.
4. Voi näyttää hyvälle missä tahansa vaatteessa. Ei tarvitse hävetä sitä, että ällöttävät läskit pursuavat joka saumasta ja puseron alta.
5. Minua on joskus aikoinaan kiusattu painostani, en halua kokea sitä enää ikinä.
6. Pidän siitä, että kuulen toisten sanovan minun hoikistuneen ja ihmettelevän miten onnistuin. Haluan huomiota. "Olet lihonut" sanontaa en halua koskaan enää kuulla.
7. Korealaiset naiset ovat upeita, hoikkia, siroja, pieniä. Miksen minäkin?
8. Kun ei syö paljon, säästää rahaa ruokaostoksista vaateostoksiin.
9. Hoikka hyvinpukeutunut upea nainen kerää aina katseet.
10. Laihduttaminen on ainakin yksi asia minkä osaan ja olen siinä hyvä.- Parantunut_456
"Voi näyttää hyvälle missä tahansa vaatteessa."
Tää kuvitelma on hämmästyttävän vahvaa itsepetosta. Rankasti alipainoinen ihminen ei näytä hyvältä missään vaatteissa - ei ainakaan kenenkään tervejärkisen silmissä. Esim. tiukat pillifarkut ja leggingsit alkaa näyttää lähinnä aika kammottavilta siinä vaiheessa, kun ihmisellä ei ole minkäänlaista persettä ja jalat on pelkät tikut.
"7. Korealaiset naiset ovat upeita, hoikkia, siroja, pieniä. Miksen minäkin?"
Emt, ehkä koska et ole korealainen?
"9. Hoikka hyvinpukeutunut upea nainen kerää aina katseet."
Anorektikko tosiaan kerää kaikki katseet - ne säälivät ja kauhistuneet katseet. Just toissapäivänä spinning-tunnillani oli sellanen aivan tikkulaiha, kalmankalpea pikku ressukka, jonka rasvaprosentti oli niin alhainen, että verisuonet vaan pullotti kammottavan näköisesti ihon alta. Ja eihän se jaksanut siellä paljon mitään tehdä. Eipä todellakaan tainnut kenelläkään olla sitä näkyä katsoessa mitenkään sellainen olo, että wau, mikä dramaattisen uljas kaunotar. - Lisäys
Itse asiassa tohon korealaiskommenttiin liittyen vielä sellaista, että eikö olekin aika ironista, että ne sun palvomat pienet korealaisnaiset usein tavoittelee kaikin keinoin vähän runsaampia muotoja? Kaverini toi Korean lomamatkaltaan läpällä tuliaisiksi TOPATUT pikkuhousut. Ymmärsit oikein, niihin oli lisätty vähän ylimääräistä persettä. Tilanne on siis jokseenkin hupaisa, sikäläiset tekee sitä sun tätä saadakseen kehonsa näyttämään länsimaisen muodokkaalta, ja täällä päässä pissikset vesipaastoaa ja yrjöää välipalansa, koska haluavat näyttää korealaisilta.
- keskikokoinen
Lisäys kirjoitti:
Itse asiassa tohon korealaiskommenttiin liittyen vielä sellaista, että eikö olekin aika ironista, että ne sun palvomat pienet korealaisnaiset usein tavoittelee kaikin keinoin vähän runsaampia muotoja? Kaverini toi Korean lomamatkaltaan läpällä tuliaisiksi TOPATUT pikkuhousut. Ymmärsit oikein, niihin oli lisätty vähän ylimääräistä persettä. Tilanne on siis jokseenkin hupaisa, sikäläiset tekee sitä sun tätä saadakseen kehonsa näyttämään länsimaisen muodokkaalta, ja täällä päässä pissikset vesipaastoaa ja yrjöää välipalansa, koska haluavat näyttää korealaisilta.
Niin ja korealaisten ja länsimaalaisten vertailusta tuli mulle mieleen, että rasvaprosentti on vain osa kokonaisuutta. Laihuus ei tee kestään siroa. Jos olet normaalipainoisena tai lievästi ylipainoisena kolhon / ei siron näköinen, et tule näyttämään sirolta alipainoisenakaan.
Suuri osa korealaisista on siroja muotojenkin kanssa, länsimaalaiset taas ovat usein vähemmän siroja rasvanmäärästä riippumatta. Sirolla ihmisellä laihuus kyllä korostaa siroutta.
Sirous on pitkälti kiinni ruumiinrakenteesta (=luiden ja jänteiden koko ja mittasuhteet). Toki jos on paljon ylipainoa, voi näyttää pienemältä pudottamalla sitä, mutta ruumiinrakennettaan, ei ikivä kyllä normaalikeinoin voi muuttaa.
- nyt parantunut
1) huono itsetunto
2) masennus
3) ruumiinkuvan häiriö
4) illuusio kontrollista
5) itseen kohdistettu aggressio (kun turhautumista toiseen ei uskalla näyttää väkivaltaisessa parisuhteessa)
6) hidas itsetuho (masennus...)
7) juuttuminen psyykkisesti teini-iän kehitysvaiheeseen nuoruuden hyväksikäytön seurauksena --> yritys pysyä pienenä, toisissa hoivavietin herättävänä tyttösenä
8) ruoan, syömisen ja lihomisen näkeminen vaarallisena, vääristyneet ajatukset
9) äiti, jolla epäterve suhtautuminen omaan kehoonsa ja ruokaan
10) yhteiskunnan sairaalloiset, vääristyneet kauneusihanteet ja niiden alitajuinen omaksuminen ja yritys mukautua odotuksiin - sissis_
luiden läpinäkyvyys=laiha
hauraus=kaunis
pieni=nuorekkuus
kontrolli=elämä
hoikka=istuvat vaatteet
ruoka=ei välttämättömyys
nautinto=pudonnut paino
koko "zero"=upea saavutus
kapea vyötärö=nainen
laiha=minä- mietiuudelleen
luiden läpinäkyvyys= luuranko
hauraus= hajoava
pieni= lapsen näköinen
kontrolli= sairaus kontrolloi sinua
hoikka= roikkuvat vaatteet
ruoka= elämän perustarve
nautinto= herkullinen ruoka, ystävät, puoliso ja onnellinen elämä ilman pakkoa laihdutuksesta ja sairasta kalorienlaskentaa
koko "zero"= ihan kiva, paitsi että naisessa on rasvaa
kapea vyötärö= ihan kiva, jos kylkiluut eivät törrötä samalla
laiha= sinä, mutta oletko sittenkään onnellinen?
- muodokasnainen
Minuakin ärsyttää ne 'muodokkaalla naisella on tissiä ja persettä'-kommentit. Onhan se totta, mutta kaikilla ei ole niitä normaalipainossakaan. Mutta sen vain sanon, että naisessa on rasvaa. Luonnostaan enemmän kuin miehessä. Ja... jos rasva lähtee pois, lähtee myös naiseus. Lantio, tissit, perse. Hiukset, kuukautiset hedelmällisyys. Eivätkö nuo kaikki muka ole naisen tunnusmerkkejä? Sitä tarkoitan sillä, että anorektikot eivät ole naisellisia.
- vitaminshake
1. Kun tuntuu, ettei ole muuta elämää, laihduttaminen tuo sisältöä päiviin ja onnistumisen (toki myös pettymyksen) tunteita, joita ei pelkästä sohvalla istumisesta saisi.
2. Kyvystä kontrolloida painoaan ja syömistään saa niin mahtavan fiiliksen.
3. Tahto erottua joukosta, ei olla se yksi normaalipainoisista.
4. Voisin taas pukeutua mihin tahansa vaatteisiin ilman epävarmuutta.
5. Todistaakseni lähinnä itselleni, että pystyn siihen, pystyn taas olemaan siinä painossa, jossa tunnen itseni varmimmaksi.
6. Vastustaakseni kaikkia "kurvit ovat kauniita"-lausahduksia ym.
7. Saavuttaakseni niin pysyvät syömisrutiinit, etten koskaan enää päästäisi itseäni lihomaan.
8. Laihduttaminen on huomaamattomampaa itsetuhoa kuin vaikka viiltely, ja itsetuhoisuus vain kuuluu minuun, on aina kuulunut.
9. Kaipaan niitä aikoja, kun ihmiset ihastelivat kapeita jalkojani ja litteää vatsaani, ja kyselivät laihdutusneuvoja.
10. Yksinkertaisesti, minusta luut ovat kauniita, sanokoon kuka tahansa mitä vain. - hiiii
joku sanoi etä kun olen laiha niin minun rakastutaan tai ihastutaan
bullshit.
itse painoin 43/162 eli laiha olin ja ei mulla mitään poikaystävää ollut ei kukaan kiinnostunut musta! omasta mielestä näytin vaan lihavalta silloinkin ja peittelin kehoani :((
olin kalpea ja hiukset ohuemmat kuin normaalipainossa jossa saan kuula olevani kaunis..
vihasin silloin itseänikin eli ei kukaan sellaiseen rakastu. meikkasin kasvot pakkelin piiloon koska olin helvetin ruma- nuoriano
Niin totta "hiiii" ! Itellä oli ihana poikaystävä normipainosena enkä usko että ikinä parempaa löydän mut kun paino tippu 7 kg poika lähti ja sain vasta lahjaksi vain ja ainostaan anoreksian . Kiitos ! Painoani en kerro koska en ole läskeistäni ylpeä mutta en myöskään halua olla innostava esimerkki painoni takia . En ymmärrä itseäni koska ana sotkee kaiken ja kun olen saanut painoa takaisin kovalla työllä nyt pakko laihduttaa . Alussa kaikki on niin ihanaa mutta kohta kaikki vaihtuu ! En usko että kukaan nauttii lääkäri käynneistä ! Ja taas yksi syy lisää miksi en itseäni ymmärrä, haluan henkisesti normiksi ja kuitenkin laihduttaa, olen luvannut itselleni sekä läheisille että yritän mutta kuitenki luen thinspoo !!!! Joo lopettakaa nämä sivut äkkii jos painonkaa ei viel ongelmia !!!!! Tsemppiii kaikille !
- nuoriano
nuoriano kirjoitti:
Niin totta "hiiii" ! Itellä oli ihana poikaystävä normipainosena enkä usko että ikinä parempaa löydän mut kun paino tippu 7 kg poika lähti ja sain vasta lahjaksi vain ja ainostaan anoreksian . Kiitos ! Painoani en kerro koska en ole läskeistäni ylpeä mutta en myöskään halua olla innostava esimerkki painoni takia . En ymmärrä itseäni koska ana sotkee kaiken ja kun olen saanut painoa takaisin kovalla työllä nyt pakko laihduttaa . Alussa kaikki on niin ihanaa mutta kohta kaikki vaihtuu ! En usko että kukaan nauttii lääkäri käynneistä ! Ja taas yksi syy lisää miksi en itseäni ymmärrä, haluan henkisesti normiksi ja kuitenkin laihduttaa, olen luvannut itselleni sekä läheisille että yritän mutta kuitenki luen thinspoo !!!! Joo lopettakaa nämä sivut äkkii jos painonkaa ei viel ongelmia !!!!! Tsemppiii kaikille !
Korjaannu viel tekstii :) eli painan alle normin joten en sitä painoa kerro ja lopettakaa tän lukeminen siis !
- llllllllllllllllllll
Outoa miten täällä hyökätään, niin rajusti sitä ajatusta vastaan, että vaatteet näyttää paremmilta laihojen ihmisten päällä. Tottahan se on! Mallit näyttää mun mielest aika hiton hyviltä. Ja joo, ei tarvi alkaa selittää, että ne on luonnostaan sellaisia, terveitä, liikunnallisia, pointti on se, että vaatteet näyttää paremmilta laihoilla.
Esim. itse olen 174cm, joten ei ole edes mahdollista, että laihduttaisin itseni niin pieneksi, että vaatteet kirjaimellisesti roikkuisivat päällä. Olisin kuollut ennen sitä, joten sitä en edes yritä.
Mut miten ihanalta näyttää, kun vaikka 34-koon mustat pillifarkut istuu täydellisesti! Niiden kanssa tiukka musta t-paita, ei makkaran makkaraa vyötäröllä ja joku älyn makee bleiseri ja isot värikkäät korvikset ja hulmuava tukka ja hienot bootsit koroilla ! Voisin varmaan nytkin pukea tuollaiset ja näyttää ihan kivalle, mutta en olisi itse tyytyväinen.
Mitä ihmiset ei näytä tajuavan on se, että anoreksiaa on erilaista, kuten kaikki muutkin sairaudet voi ilmetä eri tavoin. On rajumpaa ja on lievempää. Itseni kohdalla jouduin kokemaan rankkaa henkistä painetta kasvaessani, ja tästä syystä kasvanut käsitykseen etten riitä. Vanhempani olivat silti rakastavia, ja olen pystynyt käsittelemään asioita ja saamaan tietyt tunteen lokeroitumaan niin ettei ne vaikuta minuun kokonaisvaltaisesti. Olen onnellinen, minulla on mahtava poikaystävä, jota rakastan, ihanat kämppikset, kavereita, nautintoja ja opiskelen alaa joka kiinnostaa. Koen, että pystyn suhtautumaan vartalooni silti aika objektiivisesti, vaikkakin koen itseni hyvin lihavaksi ja olen anorektikko. Ja kyllä, pystyn syömään jäätelöä kesäisin. Mutta tietysti anatisin mitä vaan siitä, että ettei tähän tautiin olisi ikinä tarvinnut sairastua.
Toisilla taas on ollut tosi rankkoja kokemuksia, hyväksi käyttöä, väkivaltaa, kaameat kasvuolosuhteet, ja tällaiset kokemukset voivat aiheuttaa vaikka mitä, itse en pysty edes kuvittelemaan, ja siksi en edes halua puida asiaa enempää. Mutta moni toi ilmi sen, että ovat parantuneet, ja se jos mikä on mahtavaa! Vähän ihmetyttää, että mitä sitten täällä enää teette, mut kukin tyylillään.
Tarkoitus ei ole yleistää, pointti on se, että kaikkea kaikenlaisista syistä mahtuu anoreksia-sairauden alle ja meidän, jos keiden, tulisi se asia ymmärtää, eikä kilpaa tuomita tällä palstalla toisiamme.- jgy78
ihq ihq ihq ihq. Mee pois.
- soon 2 B thin
En ymmärrä,miksi laihduttamisesta ei saisi nauttia,itse saan kaikista parhaimman tyydytyksen noustessani aamulla vaa'alle ja huomaa kuinka paino päivä päivältä putoaa,ja kyllä.Mun mieheni ainakin tykkää.On se nyt kyllä sanonut että ei sun tarttis tosta enää laihtuu mutta tiedän että kyllä se mua viehättävänä pitäis kun laihdun vielä lisää.Eli oikeastaan,tämä on mulle elämäntapa.Ei oo ikinä tylsää enää ku voit miettii laihdutusta,treenaa,treenaa ja treenaa.Kerrankin tunnen tekeväni jotain asiaa hyvin :-) se antaa voimaa mulle tässä mun elämässä.
- Nähty on
No on sulla siinä kans oikein mahtava "mies" jos tosiaan toivoo, että olet mahdollisimman alipainoinen ja riutunut. Kuulostaa siltä, että sä et ole teistä kahdesta ainoa, joka tarvitsisi ammattiapua. Ja mitä tohon elämäntapa-ihkutukseen tulee, voi muru pieni, toi on se euforinen vaihe, kun olet juuri rakastunut Anaan. "Mä laihdun ja sit vaatteet näyttää ihanalta mun päällä ja kaikki ihmiset vihdoin rakastaa mua ja mulle tapahtuu tässä elämässä vain ihania asioita
- soon 2 B thin
Kuules nyt.Nyt puhut ilman tietämystä parempaa.Mun mies VIHAA laihoja naisia (kuulemma vitun oksettavan näkösiä),se ei haluu että enää yhtään laihtuisin vaikka painan hiukan yli 55kg eli ei todellakaan mitään ano-meininkii.ainakaan vielä.naura vaan ihan rauhassa et "wnb-ano ku ei paina joku 20kg". En tosiaankaan edes halua painaa ku minimissään joku nelosella alkavaa lukua ja mieluiten sieltä isommasta päästä eli en oo ihan niin diipeissä ku jotku. Koko ajan kuulen vaan dissausta muilta että lopeta jo,jäkäjäkä mutta en lopeta ku vasta sitten kun on itellä hyvä mieli itestään.
- LoveMyBody55/160
No toinen teistä puhuu nyt omenoista ja toinen päärynöistä. Tämä on anoreksia-palsta, siksi edellisen tavoin itsekin käsitin että olet anorektikko. Tietysti jokainen, joka kokee, että on vähän liikaa, nauttii kun laihtuu. Siitä voi keskustella laihdutus-palstalla. Näitten anorektikoiden hommat on vähän eri asia kun jonkun 55-kiloisen.
Sen saman oon kyllä huomannu itsekin, että ihmisillä on kauhea tarve todistella että "älä nyt enää laihduta". En tiedä miksi, ehkä ei haluta että toinen on laihempi kuin itse, tai sitten ollaan aidosti huolissaan, ettei ole liian ankara itselleen.. Tiedä häntä. - ooooooog
LoveMyBody55/160 kirjoitti:
No toinen teistä puhuu nyt omenoista ja toinen päärynöistä. Tämä on anoreksia-palsta, siksi edellisen tavoin itsekin käsitin että olet anorektikko. Tietysti jokainen, joka kokee, että on vähän liikaa, nauttii kun laihtuu. Siitä voi keskustella laihdutus-palstalla. Näitten anorektikoiden hommat on vähän eri asia kun jonkun 55-kiloisen.
Sen saman oon kyllä huomannu itsekin, että ihmisillä on kauhea tarve todistella että "älä nyt enää laihduta". En tiedä miksi, ehkä ei haluta että toinen on laihempi kuin itse, tai sitten ollaan aidosti huolissaan, ettei ole liian ankara itselleen.. Tiedä häntä.1. Haluan mahtua vaatteisiin, jotka mahtu mulle vielä vuosi sitten
2. Haluan kapeammat kasvot
3. Haluan lölleröreisistä eroon
4. Haluan olla kauniimpi
5. Haluan pitää minisortseja
6. Haluan käydä yleisillä uinarannoilla ja uimahalleissa, nykyään en kehtaa koska on pömppismaha ja läskiä
7. Haluan olla ketterämpi
8. Plääh! Haluun vaa olla laihempi!
9. Haluun laihtua !!
10. Olen lihava
- entinen anorektikko
Aion laihduttaa pari kiloa 1. koska en halua mitään 30.v naisen vartaloa ja 2. en halua sellliittia, 3. tahdon näyttää hyvältä, 4. inhoan näitä makkaroita mahassani, 5. tahdon saada paremman itsekurin, 6. tahdon karistaa joulukilot, 7.saan sitten syödä taas normaalimmin ja enemmän herkkuja, 9. tavoittelen tiimalasivartaloa 10. kukaan ei enää voi nälviä että mulla ois iso maha.
- Mursu Kivitalo
1. Jotta kuolisin.
2. Jotta kaikki haukkuisivat minua kadulla.
3. Haluan näyttää oksettavalta luukasalta.
4. Haluan suuremmat silmäkuopat.
5. Haluan kuolla myös nuorena.
Keksin vain 5 syytä.
Nyt painan 29kg ja olen kuolemaisillani jos en syö, mutta en aio syödä, joten kuolen kuten te. - Mursu Kivitalo
Nyt painan 23kg eli laihduin 6kg.. Paino, jota tavoittelen on 12,1kg maksimissaan. Olen siis 2,10cm pitkä.
- mursu pois!
Nyt mursu painu täältä! Sulla on hirmu hauskat jutut!
- Mursu Kivitalo
mursu pois! kirjoitti:
Nyt mursu painu täältä! Sulla on hirmu hauskat jutut!
Kiitos, olen samaa mieltä.
T: Mursu, anorektiokoiden ja ylipainoisten vihaaja.
- Marjo Rivitalo
1. Haluan kuolla
2. Jotta mahtuisin pienempään arkkuun
3. Ruoka on pahaa
4. Jotta näyttäisin oksettavalta
5. Jotta minua haukuttaisiin
6. Jotta saisin anoreksia-haiven-peitteen, joka lämmitää talvella
7. Haen huomiota
8. Jää enemmän rahaa muihin asioihin esimerkiksi hirttoköyteen
9. Haluan kiduttaa itseäni
10. Jotta minua voisi käyttää biologian tunneilla luurankona - Läskifädis
Ootte vitun sairaita! Kaikki!
- Possujokasyö
Terveisit kaikille ihmisille mut noi tuol ylhääl on iha sekasi ^
- ldil
ei kannata olla anorektiikko ei voi syödä donitsei
- Läskimakkara
Tykkää enemmän semmosist tytöist jotka on koripallon muotisii ni voi ottaa paremmin kii ;))
- mu.sa1
jos kaupat ei tee irttareille alennuksia niin minä teen ne perkele itse
- Masentunu ;(
Oon 12w 160cm ja painan 42kg ... Meijä luokan pojat haukkuu läskiks.. Masentaa ... Ahdistaaa ;(( Mitä voin tehä ? :/
- Recover/Get ur life back
Miksette mieluummin listais 10 syytä MIKSI OLLA TERVE?
- Oikeassako?
Anoreksia on psyykkinen sairaus eli aivot eivät ole terveet. Aivot ja muu keho sairastuu, kun ei saa tarvitsemiaan ravintoaineita esim. vitamiinit, hivenaineet yms. Anorektiseen ajattelutapaan sairastuu parhaiten siten, että et saa mitään tarvitsemiasi ravintoaineita.
HUOM! Anorektikko saattaa ihan hyvin syödä vaikka viisi donitsia, kunhan pitää huolen että ne kaikki kalorit on kulutettu. Nami-nami-sokeri-donitsissa on suunnilleen 300 kcal, eihän siitä tule kuin 1500 kcal eli ei tarvitse kuin vaikkapa käydä koulussa ja laihdut silti, 50kg peruskulutus on suunnilleen 1200.. Yksipuolinen ruokavalio kuitenkin sairastuttaa yleensä aivot ja muun kropan... - tyhmyys tappaa
Mitäköhän ne teidän vanhat vaatteet on joihin haluatte mahtua? Joitakin tarhaiän vaatteita varmaan. :-D
Hyvä syy olla epä-anorektikko(eli TERVE ja normaalipainoinen):
Olet kaunis. (Anorektikot on rumia. Aina, koska ne ei näytä terveiltä. Ja se teidän ''olen laihana kaunis''-ihkutus on täyttä scheissea, koska jos naama on ruma niin kilot ei siihen vaikuta millään tavalla.) - 12v pro-Ana
1. En tahdo olla vielä 13vuotiaana punkero
2. Laihat on suosittuja ja kauniita
3. Voin käyttää bikineitä uimarannalla rauhassa ja hankkia samalla rusketuksen
4. Helpompi liikkua paikastatoiseen kun ei paina niin paljoa
5. En olisi enää punkero 164senttinen 53kiloinen
6. Olisin upea
7. Itsehillintä kasvaa
8. Itsetunto kohoaa
9. Paino alenee
10. Onnellisuus kohoaa- kakskyt syytä!!! :)
1. Ei tarvii laittaa hiuksia,kun niitä ei enää oo.
2. Hymy kaunistuu kun hampaat lähtee,ja ilonaiheita muutenkin enemmän.
3. Lanugo-karva,pienet pörröset puputkin on niin söpöjä!
4. Olen hakemassa kauhuelokuvan "Luurangon paluu 3" pääosaan.
5. Aina miettinyt oteliaana että miltä se sydänkohtaus tuntuu.
6. Mulla on salainen fetissi valkosiin takkeihin ja sairaalahuoneisiin.
7. Näin vaatekaupassa kivan vauvannutun,sopis niin mun silmien väriin.
8. Voin kiertää ruokamarketit kaukaa ja polttaa kaloreita,kerran viikossa kun kotoo pääsen liikkumaan.
9. Oon halunnut kuulua johonkin.Oon ollut mies,muslimi,hevonen,uusi peruna,pöydänjalka,moottorisaha ja rivitalo,mut kyl tää proanailu on mun juttu.
10. Haluan toki hyötykäyttää rikkaan hyvinvointivaltion rahoja,saapa Kreikka vähemmän!
11. Syömishäiriö on jännempi seikkailu kun kotiseutumuseo,tallinnanristeily ja puuhalandiat yhteensä.
12. Haluan että vaaka,peili,kalorit ja pakkojumpat hallitsee mua kuin marionettia.
13. Pienempi puhelinlasku,kun ei oo ystäviä.
14. Tästä aivotoiminnasta on hyvä antaa aliravitsemuksen sulattaa ainakin puolet pois,sori Mensa.
15. Kivan näkösiä pillereitä kirjottelee noi hassut lääkärisedät ja tädit! :D
16. Murtumien kipseihin näppärä kirjotella laihdutussääntöjä ja turvaruokalistoja.
17. Telkkarista tulee nykyään oikeen hauskoja laihdutusohjelmia,ku alaikäsenä en pääse vielä ostaan pornoo.
18. Kyllä mulle riittää hemoglobiiniarvoks 9,olenhan biologinen ihme,kuolematon yli-ihminen.
19. Äiti ei ostanut xylofonia,voin kostaa sille mokomalle näin,ja soitella haarukalla kylkiluitani.
20. Säästän rahaa,sitä köyttä tai pillereitä menee sitte vähemmän,ja aivojumppaa siinäkin kelle mä testamenttaan päiväkirjani ja kaloritaulukkoni. - repsahduss
kakskyt syytä!!! :) kirjoitti:
1. Ei tarvii laittaa hiuksia,kun niitä ei enää oo.
2. Hymy kaunistuu kun hampaat lähtee,ja ilonaiheita muutenkin enemmän.
3. Lanugo-karva,pienet pörröset puputkin on niin söpöjä!
4. Olen hakemassa kauhuelokuvan "Luurangon paluu 3" pääosaan.
5. Aina miettinyt oteliaana että miltä se sydänkohtaus tuntuu.
6. Mulla on salainen fetissi valkosiin takkeihin ja sairaalahuoneisiin.
7. Näin vaatekaupassa kivan vauvannutun,sopis niin mun silmien väriin.
8. Voin kiertää ruokamarketit kaukaa ja polttaa kaloreita,kerran viikossa kun kotoo pääsen liikkumaan.
9. Oon halunnut kuulua johonkin.Oon ollut mies,muslimi,hevonen,uusi peruna,pöydänjalka,moottorisaha ja rivitalo,mut kyl tää proanailu on mun juttu.
10. Haluan toki hyötykäyttää rikkaan hyvinvointivaltion rahoja,saapa Kreikka vähemmän!
11. Syömishäiriö on jännempi seikkailu kun kotiseutumuseo,tallinnanristeily ja puuhalandiat yhteensä.
12. Haluan että vaaka,peili,kalorit ja pakkojumpat hallitsee mua kuin marionettia.
13. Pienempi puhelinlasku,kun ei oo ystäviä.
14. Tästä aivotoiminnasta on hyvä antaa aliravitsemuksen sulattaa ainakin puolet pois,sori Mensa.
15. Kivan näkösiä pillereitä kirjottelee noi hassut lääkärisedät ja tädit! :D
16. Murtumien kipseihin näppärä kirjotella laihdutussääntöjä ja turvaruokalistoja.
17. Telkkarista tulee nykyään oikeen hauskoja laihdutusohjelmia,ku alaikäsenä en pääse vielä ostaan pornoo.
18. Kyllä mulle riittää hemoglobiiniarvoks 9,olenhan biologinen ihme,kuolematon yli-ihminen.
19. Äiti ei ostanut xylofonia,voin kostaa sille mokomalle näin,ja soitella haarukalla kylkiluitani.
20. Säästän rahaa,sitä köyttä tai pillereitä menee sitte vähemmän,ja aivojumppaa siinäkin kelle mä testamenttaan päiväkirjani ja kaloritaulukkoni.Anteeks jos repesin oks kellää teippiä? Ainii, kellää ei oo mikroskooppia nähdäkseen mun vyötäröö, sori!
- yksi ainoo PAINAVA syy
repsahduss kirjoitti:
Anteeks jos repesin oks kellää teippiä? Ainii, kellää ei oo mikroskooppia nähdäkseen mun vyötäröö, sori!
Oon ylipainonen, sairastumassa ehkä.
Ainakaan ei puolen vuoden päästä enää tarvii hävetä ja vihata läskejään, itteensä, olemustaan ja pysyä piilossa muiden ihmisten katseilta...
- näin
1. kehtaa näyttäytyä alasti toisen ihmisen edessä
2. ei tule makkaraa vatsaan istuessa
3. voi käyttää vartalonmyötäisiä vaatteita, koska missään ei ole ylimääräistä läskiä
4. kehtaa mennä rannalle bikineissä
5. en voi olla kaunis, mukava tai älykäs, mutta voin olla laiha
6. en halua näyttää naiselliselta
7. mulla ei ole tissejä tai pyllyä normaalipainoisenakaan, joten en voi "menettää" niitä
8.ihmiset ovat ystävällisempiä laihoille tytöille
9. minulle oltaisiin lopultakin kateellisia jostakin
10. saavuttaisin edes jotakin elämässäni - Hoikka ja sexy!
1. läski on kuvottavaa
2. läski on rumaa
3. läskit haisee!
4 .läskit ovat rumia
5. läskit ei näytä hyvältä missään vaatteissa
6. läskit on luusereita
7. läskien mässäily on oksettavaa katseltavaa!
8. läski bikineissä! (sanoo jo kaiken)
9. läskeistä ei tykätä
10. läskit ei KOSKAAN ole seksikkäitä
Voisin jatkaa mutta pyysit 10 syytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241