Kun asentaa Vista Home uusiksi, niin pitääkö ajuriCD-ltä asentaa myös jotain? Jos toimii ilman tikut, äänet. hiiri jne
Kun ominaisuuksissa ei lue SP 1 eikä Sp 2 versiota, niin tarkoittaako ettei kumpaakaan ole. Päivityksissä näkyy SP1.
Vista Home uusi asennus
5
183
Vastaukset
Pitää asentaa, jos esimerkiksi koneella ei asennuksen jälkeen pääse nettiin tai jos äänet eivät toimi.
Tarkoittaa. SP1 ja Sp2 päivitykset tulee Windows updaten mukana.- vistattaa
Sp1 lataa ja asenna onnistui. Mikä järjestys SP2 ja IE versioissa. Nyt näkyy vielä IE7., mutta tietoturvapäivitys IE8 ilmoitti tärkeäksi.
Onko viisasta ladata ie8 ja sitten SP2 ja viimeisenä IE9.
Itse asentaisin ihan siinä järjestyksessä mitä Windows update tarjoaa.
- Tollo 8
Kun Windouws vistaan asennettiin uusi kansiokuvake, katosi samalla esim. kaikki kuvatallennokset ja paljon muutakin hakemuksissa tuli muutoksia.
Miten saan alkuperäisasennukset, sekä tallennokset takaisin. Mistä löytyy sellainen painike, millä alkuperäisasennuksen voi palauttaa ? Siis kertoisitko tarkemmin että mikä kansiokuvake?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206