Hei. Toivoisin saavani neuvoja oireisiini liittyen. Olen 18-vuotias nainen ja minulla on jo vuoden kestänyt nivelkipuja. Joskus on ajanjaksoja kun menee paremmin, eikä kipuja ole lähes ollenkaan, mutta sitten ne taas palaavat jonkin ajan kuluttua. Kesän sain olla lähes kivuitta, kunnes taas syksy tuli ja kylmät kelit alkoivat. Minun jalkojeni päkiät laskeutuivat noin vuosi sitten ja olen siitä lähtien kärsinyt kantapään ja jalkapöydän kivuista. Elohiiret ovat myös lähestulkoon päivittäisiä koko kropassa ja pohkeissa on "kuplimisen" tunnetta useasti. Kynsiini on ilmestynyt vaakaraitaisia valkoisia viiruja. Viime aikoina olen myös alkanut tuntemaan kipuilua sormen päissä, sormeni ovat turvonneet ja niihin ilmaantuu silloin tällöin todella tummat ns. läikät joka sormen päähän sekä rystysiin. Oikean puoleinen silmäni oireilee myös. Yleisesti siihen ilmestyy punainen läikkä joka on tosiaankin kosketusarka ja kipeä. Sekin taas lähtee pois toisinaan ja taas palaa. Väsymystä ja voimattomuutta on myös ilmennyt. Onko kenelläkään samankaltaisia kokemuksia ja mitä olette tehneet jos on? Kiitos todella paljon vastauksista, jos sellaisia tulee. Olen niin kyllästynyt näihin...
Mitä tämä on? Reumaako?
Vivasde
1
162
Vastaukset
- eräskin vaan
Menepäs lääkäriin ja pyydä perusverikokeet mukaanlukein kilpirauhaskokeet ja reumakokeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512