Hei. Toivoisin saavani neuvoja oireisiini liittyen. Olen 18-vuotias nainen ja minulla on jo vuoden kestänyt nivelkipuja. Joskus on ajanjaksoja kun menee paremmin, eikä kipuja ole lähes ollenkaan, mutta sitten ne taas palaavat jonkin ajan kuluttua. Kesän sain olla lähes kivuitta, kunnes taas syksy tuli ja kylmät kelit alkoivat. Minun jalkojeni päkiät laskeutuivat noin vuosi sitten ja olen siitä lähtien kärsinyt kantapään ja jalkapöydän kivuista. Elohiiret ovat myös lähestulkoon päivittäisiä koko kropassa ja pohkeissa on "kuplimisen" tunnetta useasti. Kynsiini on ilmestynyt vaakaraitaisia valkoisia viiruja. Viime aikoina olen myös alkanut tuntemaan kipuilua sormen päissä, sormeni ovat turvonneet ja niihin ilmaantuu silloin tällöin todella tummat ns. läikät joka sormen päähän sekä rystysiin. Oikean puoleinen silmäni oireilee myös. Yleisesti siihen ilmestyy punainen läikkä joka on tosiaankin kosketusarka ja kipeä. Sekin taas lähtee pois toisinaan ja taas palaa. Väsymystä ja voimattomuutta on myös ilmennyt. Onko kenelläkään samankaltaisia kokemuksia ja mitä olette tehneet jos on? Kiitos todella paljon vastauksista, jos sellaisia tulee. Olen niin kyllästynyt näihin...
Mitä tämä on? Reumaako?
Vivasde
1
140
Vastaukset
- eräskin vaan
Menepäs lääkäriin ja pyydä perusverikokeet mukaanlukein kilpirauhaskokeet ja reumakokeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137