Samanlaisia kokemuksia ?

Erkkimerkki1

Minua veetuttaa kun oma 14cm peruskalu ei yllä kenenkään pil..pohjaan. Onko kaikki naiset niin iso vit ... sia ?

45

713

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h-xn taatto

      Usko hyvä mies, ettei sen pohjaan tartte mennäkään. Ei se Q-piste siellä ole vai mikä se ny olikaan kuen oikein enää muitsa:)

      Sinuna en epäilisi naisten vulvia liian suureksi, jos arvaat mitä tarkoitan.

    • sdsdg5

      Isovíttuisuudella tarkoitetaan yleensä isoutta leveyssuunnassa eli väljyyttä. Peniksen ei periaatteessa ole tarkoituskaan yltää pillun pohjaan, joten siitä asiasta on turha ottaa stressiä. Varsinkaan kun moni nainen ei edes pidä pohjakosketuksesta. Jotkut saattavat toki pitääkin.

      • h-xn wanking parrot

        Olet asiantuntija ja kysynkin, että vaikuttaako naisen vittutoosan kokoon kiristävästi metallirengas vasemman käden nimettömässä?

        Olen täältä lukenut, että kahden lapsen yh-äippä on löysempi, kuin naimisissa oleva kahdeksan lapsen äiti.
        Ja paljonko vaikuttaa yh-naisen kanssa seurustelevan miehen kulllin kokoon hullu exä?


      • 0sjdfiifds
        h-xn wanking parrot kirjoitti:

        Olet asiantuntija ja kysynkin, että vaikuttaako naisen vittutoosan kokoon kiristävästi metallirengas vasemman käden nimettömässä?

        Olen täältä lukenut, että kahden lapsen yh-äippä on löysempi, kuin naimisissa oleva kahdeksan lapsen äiti.
        Ja paljonko vaikuttaa yh-naisen kanssa seurustelevan miehen kulllin kokoon hullu exä?

        Jänniä kysymyksiä, mutta vastaukset ovat vieläkin jännempiä. Joskus totuus on tarua ihmeellisempää. Tämä aihe ei mulle ole sinänsä tuttu, mutta aikoinaan, oliko nyt Tiede- lehdestä (saattoi olla Tieteen kuvalehtikin!), lukaisin jonkun tohtorismiehen kirjoittaman artikkelin, jossa aihetta käsiteltiin. Gabriel Zoffren tai joku vastaava erikoisempi nimi oli tällä tohtorilla, jolla oli myös tutkimusryhmä takanaan.

        Tutkimuksessa huomattiin, että naisen nimettömässä oleva sormus itseasiassa vaikuttaa naisen hormonitoimintaan! Se juttu oli itseasiassa otsikoitu juuri tohon tyyliin, mutta ei se itse sormus nyt suoranaisesti asiaa tehnyt, vaan naisen siviilisääty. Ihmiset reagoivat fyysisesti monenlaisiin henkisellä tasolla tapahtuviin asioihin, kuten esimerkiksi stressaantuminen. Tuo naisen hormonitoiminnassa tapahtuva muutos on yksi näistä muutoksista.

        Muistaakseni joku tästä asiasta palstalla kirjoitti aikasemminkin. Itse aluksi vähän naureskelin asialle, mutta löysin jotain siihen viittavaa ihan googlellakin. Nyt en kyllä jaksa hakea. Mut kuitenkin, se on yksi näitä maailman ihmeellisyyksiä!


      • h-xn wanking boa
        0sjdfiifds kirjoitti:

        Jänniä kysymyksiä, mutta vastaukset ovat vieläkin jännempiä. Joskus totuus on tarua ihmeellisempää. Tämä aihe ei mulle ole sinänsä tuttu, mutta aikoinaan, oliko nyt Tiede- lehdestä (saattoi olla Tieteen kuvalehtikin!), lukaisin jonkun tohtorismiehen kirjoittaman artikkelin, jossa aihetta käsiteltiin. Gabriel Zoffren tai joku vastaava erikoisempi nimi oli tällä tohtorilla, jolla oli myös tutkimusryhmä takanaan.

        Tutkimuksessa huomattiin, että naisen nimettömässä oleva sormus itseasiassa vaikuttaa naisen hormonitoimintaan! Se juttu oli itseasiassa otsikoitu juuri tohon tyyliin, mutta ei se itse sormus nyt suoranaisesti asiaa tehnyt, vaan naisen siviilisääty. Ihmiset reagoivat fyysisesti monenlaisiin henkisellä tasolla tapahtuviin asioihin, kuten esimerkiksi stressaantuminen. Tuo naisen hormonitoiminnassa tapahtuva muutos on yksi näistä muutoksista.

        Muistaakseni joku tästä asiasta palstalla kirjoitti aikasemminkin. Itse aluksi vähän naureskelin asialle, mutta löysin jotain siihen viittavaa ihan googlellakin. Nyt en kyllä jaksa hakea. Mut kuitenkin, se on yksi näitä maailman ihmeellisyyksiä!

        Kiitos asiallisesta tekstistä.

        Mites tuo hullu ex? Pienentääköhän se hullu exä ja villit, ei sinun siittämät, lapset kulllia ehkä jännityksestä ja pelosta johtuvan adrenaliinin vuoksi? Ja voisiko v-toosan väljyys johtua osaksi siitä. Tässäpä pohdittavaa.

        Oliko Tiede-lehdessä tästä mitään?


      • g-zn vällykäärme
        h-xn wanking boa kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta tekstistä.

        Mites tuo hullu ex? Pienentääköhän se hullu exä ja villit, ei sinun siittämät, lapset kulllia ehkä jännityksestä ja pelosta johtuvan adrenaliinin vuoksi? Ja voisiko v-toosan väljyys johtua osaksi siitä. Tässäpä pohdittavaa.

        Oliko Tiede-lehdessä tästä mitään?

        Tuosta ei muistaakseni ollut mitään mainintaa lehdessä. Hyviä näkökulmia ja melkein voisin allekirjoittaa tuon väittämän...mutta vain _melkein_. Nimittäin eräs hyvin arvostettu akateeminen henkilö tälläkin palstalla on erinomaisin perustein tuonut esille, että vaginan väljyys on ehdottomasti vain yyhoon vastuulla. Tämän karismaattisen henkilön mielipide on, että miehen vehkeen koosta ei tule edes keskustella. Eipä tässä itse voi muuta kuin luottaa tuon auktoriteettisen kulttihenkilön mielipiteen oikeellisuuteen.


    • Tutkimista riittää

      Ei sillä pituudella, vaan paksuudella. Ja siis naisissa on mys eroja, itsellä on 18cm, eikä osu vaimoa pohjaan, eikä oikein meinaa osua leveyssuunassakaan! Aiemmissa suhteissa on välillä tehnyt jopa tiukkaa, mutta vaimoni on kaikista hanakimmin minulta seksiä hinkumassa.

    • Sul ei ole 14cm

      Ei ole, mutta kaikki miehet mittaatte munanne liian isoksi tai valehtelette mitat.

      • 657u6th

        Stana, prkle *!!@@ No mul on sitten 11 cm, saanko sulta luvan omistaa edes sen kokoisen??


      • Sul ei ole 11cm
        657u6th kirjoitti:

        Stana, prkle *!!@@ No mul on sitten 11 cm, saanko sulta luvan omistaa edes sen kokoisen??

        Muitsa maksimi...


      • 09sjd
        Sul ei ole 11cm kirjoitti:

        Muitsa maksimi...

        Muitsan toki. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että saan korottaa 11-senttiseni huikeaan 13,52 cm mittaan!? Siis edes kysymättä lupaa mahti-asukselta??


      • Sullon ehkä pillu
        09sjd kirjoitti:

        Muitsan toki. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että saan korottaa 11-senttiseni huikeaan 13,52 cm mittaan!? Siis edes kysymättä lupaa mahti-asukselta??

        Poikkeusluvalla 19,2 saa olla uusi lukemanne.

        MahtiAsuksen kanssa sisäpiirissä sovittu juttu, että yksi isohko saa olla Suomessa, mutta muut on 12,88-mallia. Ja ei muita poikkeuksia sit enää.


      • Ehkä on, ehkä ei :D
        Sullon ehkä pillu kirjoitti:

        Poikkeusluvalla 19,2 saa olla uusi lukemanne.

        MahtiAsuksen kanssa sisäpiirissä sovittu juttu, että yksi isohko saa olla Suomessa, mutta muut on 12,88-mallia. Ja ei muita poikkeuksia sit enää.

        Suurkiitokset! Tässä on nyt fiilikset katossa kuin vaalien voittajapuolueella :)

        Olen kuitenkin tätä nykyä sillä linjalla, että tällä palstalla mulla on korkeintaan se 13,52 cm. Näin ei kenellekään tule paha mieli eikä kukaan pääse epäilemään lukeman paikkaansapitävyyttä :)


      • :...:...:....:
        Sullon ehkä pillu kirjoitti:

        Poikkeusluvalla 19,2 saa olla uusi lukemanne.

        MahtiAsuksen kanssa sisäpiirissä sovittu juttu, että yksi isohko saa olla Suomessa, mutta muut on 12,88-mallia. Ja ei muita poikkeuksia sit enää.

        Miten mittaatte kusimulkkunne? Eikö se ole ihan sama minkä kokoista runkkaatte?


      • seksi neuvos
        :...:...:....: kirjoitti:

        Miten mittaatte kusimulkkunne? Eikö se ole ihan sama minkä kokoista runkkaatte?

        Luulisin käteenvedonkin tuntuvan paremmalta isossa munassa.
        Siinähän olisi enemmän tunnettavaa. Eihän sormenkaan paleleminen tunnu niin kovalta kuin käden paleltaminen. Siksi varmaan iso kaluiset tykkäävät seksistä kauheasti ja kun naiset antaa kehuskellen suorastaan kerjäävät isoa kullia.


      • Jormaattori
        :...:...:....: kirjoitti:

        Miten mittaatte kusimulkkunne? Eikö se ole ihan sama minkä kokoista runkkaatte?

        Taas keskustelu meni siihen voiko olla 13.52 suurempia Kul..ja .Piti keskustella millaisilla peniksillä pil..un pojjaan on päästy .


      • juuso juustopää
        Jormaattori kirjoitti:

        Taas keskustelu meni siihen voiko olla 13.52 suurempia Kul..ja .Piti keskustella millaisilla peniksillä pil..un pojjaan on päästy .

        Eikö se ole aika erikoista, että täällä kaikilla on kauhee letku? Kaikilla joku 16cm vähintään, joka kirjallisuutta tutkimalla on iso.
        Mikä täällä vetää isikaluiset paikalle?
        Miksi hirveän harva täällä myöntää olevansa normimunainen eli se jolla on sellainen perus 13cm noin, vaan yleensä kaikilla on iso päälle 16cm ellei 20cm tasan tai sitten muutamilla ääripäillä mikropenis alle 9cm.

        Missä on ne normaalit?


      • asdffds
        juuso juustopää kirjoitti:

        Eikö se ole aika erikoista, että täällä kaikilla on kauhee letku? Kaikilla joku 16cm vähintään, joka kirjallisuutta tutkimalla on iso.
        Mikä täällä vetää isikaluiset paikalle?
        Miksi hirveän harva täällä myöntää olevansa normimunainen eli se jolla on sellainen perus 13cm noin, vaan yleensä kaikilla on iso päälle 16cm ellei 20cm tasan tai sitten muutamilla ääripäillä mikropenis alle 9cm.

        Missä on ne normaalit?

        Siksi, että 13-senttinen penis on poikkeavan pieni. Saisit kyseistä mallia etsiä ohikulkijoiden housuista huomattavasti pidempään, kuin 16-senttistä normipenistä.


      • erikoko
        juuso juustopää kirjoitti:

        Eikö se ole aika erikoista, että täällä kaikilla on kauhee letku? Kaikilla joku 16cm vähintään, joka kirjallisuutta tutkimalla on iso.
        Mikä täällä vetää isikaluiset paikalle?
        Miksi hirveän harva täällä myöntää olevansa normimunainen eli se jolla on sellainen perus 13cm noin, vaan yleensä kaikilla on iso päälle 16cm ellei 20cm tasan tai sitten muutamilla ääripäillä mikropenis alle 9cm.

        Missä on ne normaalit?

        Mittaamallahan saa minkä lukeman itse haluaa.

        Minulla on iso, 17cm. Luulin omistavani normaalin kokoisen ennenkuin mittasin (kiva yllätys oli kyllä).

        Joskus juttelimme kaveriporukalla pituuksista ja ne vaihteli 12-15.5cm.


      • Mittatapa oleellista
        erikoko kirjoitti:

        Mittaamallahan saa minkä lukeman itse haluaa.

        Minulla on iso, 17cm. Luulin omistavani normaalin kokoisen ennenkuin mittasin (kiva yllätys oli kyllä).

        Joskus juttelimme kaveriporukalla pituuksista ja ne vaihteli 12-15.5cm.

        Niin no miten mittasit?


      • erikoko
        Mittatapa oleellista kirjoitti:

        Niin no miten mittasit?

        etsin ohjeet netistä: kalun yläpuolelta juuresta mittaa hieman painaen häpyluuta kohti ja vartta pitkin huipulle. huipulla en kääntänyt mittaa virtsaputken reikää kohti vaan silmämääräisesti suorassa kulmassa arvioin mitan. saattaa heittää millin pari jompaan kumpaan suuntaan. kai tuo on oikein mitattu?


    • kokem. 20 naisesta

      mulla on 14,5 cm pituutta ja kaikkiin pilluihin mihin olen lykkinyt niin aina pohjaan päässy.

      • Ukkomehto1977

        Kyllä se niin on. Pillunpohjahan ei tunnu sellaisena pohjana, vaan se on sellainen nyppylä/ kapenema. Pimpsahan on sen keskimäärin 12cm syvä ja venyy kohtuudella ("anatomian oppikirjat") eli 14.1/2 kulli menee näinollen pohjaan, joskaan se ei tarpeen naisen tyydytystä ajatellen.

        Tietäisitte pojat jos olisitte joskus nussineet naista, mutta teitähän miehet kiinnostaa ja naapurin pavelia olette jyystäneen persereikään ainoana penetraationanne.
        13cm on normaali suomimuna. Moni vain mittaa sen 13cm nappulan isommaksi tyhmyyttään ja kun ei myönnä itselleen asian todellisuutta. Joka "tutkimus" on antanut suomikilkille tuloksen 13cm jäykkänä.

        Ei varmaan missään muualla maailmassa kikkelin pienuus aiheuta niin paljon epävarmuutta miehille kuin suorituskeskeisessä Suomessa?

        Asddfs: Kävitkö Kiinassa tilaamassa merikontillisen kullinvenytyslaitteita myyntiin? Mihin hintaan myyt pumppuja?


      • 6545t
        Ukkomehto1977 kirjoitti:

        Kyllä se niin on. Pillunpohjahan ei tunnu sellaisena pohjana, vaan se on sellainen nyppylä/ kapenema. Pimpsahan on sen keskimäärin 12cm syvä ja venyy kohtuudella ("anatomian oppikirjat") eli 14.1/2 kulli menee näinollen pohjaan, joskaan se ei tarpeen naisen tyydytystä ajatellen.

        Tietäisitte pojat jos olisitte joskus nussineet naista, mutta teitähän miehet kiinnostaa ja naapurin pavelia olette jyystäneen persereikään ainoana penetraationanne.
        13cm on normaali suomimuna. Moni vain mittaa sen 13cm nappulan isommaksi tyhmyyttään ja kun ei myönnä itselleen asian todellisuutta. Joka "tutkimus" on antanut suomikilkille tuloksen 13cm jäykkänä.

        Ei varmaan missään muualla maailmassa kikkelin pienuus aiheuta niin paljon epävarmuutta miehille kuin suorituskeskeisessä Suomessa?

        Asddfs: Kävitkö Kiinassa tilaamassa merikontillisen kullinvenytyslaitteita myyntiin? Mihin hintaan myyt pumppuja?

        Taisit kirjoitella asus tällä kertaa ihan tietokoneelta etkä iPhonesta? Tää ei ole vittuilua, mutta tuollaista virheettömämpää tekstiä on vaan kivempi lukea :)


      • Ukkomehto1977
        6545t kirjoitti:

        Taisit kirjoitella asus tällä kertaa ihan tietokoneelta etkä iPhonesta? Tää ei ole vittuilua, mutta tuollaista virheettömämpää tekstiä on vaan kivempi lukea :)

        Kiitos ytsävä):
        Muija istuu vessassa kun silölä on maha vaivoja niin pääsin sen omena koneeseen kiinni kun oli uhohtanut ukia.
        Hermotsuttaa et se tulee ja vetää taas ympäri korvia tiski rätillä.
        Pavelilla on namu rusina kymppi kyllä ja hirniu iso lähes neljätoitsa sebttinen kuli.
        n


      • e4t
        Ukkomehto1977 kirjoitti:

        Kiitos ytsävä):
        Muija istuu vessassa kun silölä on maha vaivoja niin pääsin sen omena koneeseen kiinni kun oli uhohtanut ukia.
        Hermotsuttaa et se tulee ja vetää taas ympäri korvia tiski rätillä.
        Pavelilla on namu rusina kymppi kyllä ja hirniu iso lähes neljätoitsa sebttinen kuli.
        n

        Vai semmoista... ;)


      • Perkele itse
        e4t kirjoitti:

        Vai semmoista... ;)

        Ootteko homot provosoituneet asuksen totuuksista?


      • 543treg
        Perkele itse kirjoitti:

        Ootteko homot provosoituneet asuksen totuuksista?

        Mä haluisin olla tästä kokoasiasta samaa mieltä asuksen kanssa. Siis että suomipenis olisi sen 13,5 cm. Tosiasia nyt vaan on se, että asiaa ei ole tutkittu vaan hutkittu. Suomikullille koot on saatu kyselytutkimuksilla, jotka eivät ole oikeita tutkimuksia ollenkaan. Täten ei ole kannattavaa kovaan ääneen julistaa noita totuuksiaan.

        Muunkin maailman tutkimukset on pääsääntöisesti kyselytutkimuksia. Joitain "aitoja" tutkimuksia on ja niissä koot taisi olla 15 sentin hujakoilla. Oiskohan ollut jenkeissä tehtyjä tutkimuksia.

        Mun mielestäni tälle sivustolle voisi järjestää sellaisen kyselyn, joka olisi lukittuna tuossa palstanäkymän yläpäässä. Siinä tulisi tehdä hyvin perustein selväksi, että on kaikkien etu kun jokainen anonyymisti ilmoittaa oman oikeaoppisesti mitatun pituuden ja ympärysmitan. Onglma tässäkin on se, että kyseessä on kyselytutkimus ja porukat saattavat kusettaa ja mitata väärin.


      • Ukkomehtoxxx
        543treg kirjoitti:

        Mä haluisin olla tästä kokoasiasta samaa mieltä asuksen kanssa. Siis että suomipenis olisi sen 13,5 cm. Tosiasia nyt vaan on se, että asiaa ei ole tutkittu vaan hutkittu. Suomikullille koot on saatu kyselytutkimuksilla, jotka eivät ole oikeita tutkimuksia ollenkaan. Täten ei ole kannattavaa kovaan ääneen julistaa noita totuuksiaan.

        Muunkin maailman tutkimukset on pääsääntöisesti kyselytutkimuksia. Joitain "aitoja" tutkimuksia on ja niissä koot taisi olla 15 sentin hujakoilla. Oiskohan ollut jenkeissä tehtyjä tutkimuksia.

        Mun mielestäni tälle sivustolle voisi järjestää sellaisen kyselyn, joka olisi lukittuna tuossa palstanäkymän yläpäässä. Siinä tulisi tehdä hyvin perustein selväksi, että on kaikkien etu kun jokainen anonyymisti ilmoittaa oman oikeaoppisesti mitatun pituuden ja ympärysmitan. Onglma tässäkin on se, että kyseessä on kyselytutkimus ja porukat saattavat kusettaa ja mitata väärin.

        Näihän se on, että kyselynä suoritettu tutkimus kun kyseessä, miehet liioittelee varsinkin suomalaiset tuntien. Lisäksi mittatavat eroavat ja yleensä mitataan niin että saadaan eniten senttejä. Kaikkien tulisi mitata yhtenäisesti jos meinataan vertailla, mutta eihän ne mittaa. Paljon mitataan "kissanhäntätyylillä" sun muuta väärää,

        14.6cm on kirjoissa keskipituus maailmassa, että eiköhän se suomalainen kalu olle lyhempi kuin se 13.52, koska kuten sanottua, kyselytutkimuksiin liioitellaan, mitataan virheellisesti jne.


      • 456r
        Ukkomehtoxxx kirjoitti:

        Näihän se on, että kyselynä suoritettu tutkimus kun kyseessä, miehet liioittelee varsinkin suomalaiset tuntien. Lisäksi mittatavat eroavat ja yleensä mitataan niin että saadaan eniten senttejä. Kaikkien tulisi mitata yhtenäisesti jos meinataan vertailla, mutta eihän ne mittaa. Paljon mitataan "kissanhäntätyylillä" sun muuta väärää,

        14.6cm on kirjoissa keskipituus maailmassa, että eiköhän se suomalainen kalu olle lyhempi kuin se 13.52, koska kuten sanottua, kyselytutkimuksiin liioitellaan, mitataan virheellisesti jne.

        Tuo on yksi ihan realistinen vaihtoehto. Toinen vaihtoehto voisi olla se, että miehet heittävät liian pieniä lukuja parantaakseen asemaansa. Tosin kuinka laajassa mittakaavassa tällaista sitten tapahtuu oikein? Järkevämpäähän on ilmoittaa liian pieni lukema noihin kyselyihin. Sitä vaan huonontaa asemaansa liioittelemalla tuloksia.


      • Ukkomehtoxxx kirjoitti:

        Näihän se on, että kyselynä suoritettu tutkimus kun kyseessä, miehet liioittelee varsinkin suomalaiset tuntien. Lisäksi mittatavat eroavat ja yleensä mitataan niin että saadaan eniten senttejä. Kaikkien tulisi mitata yhtenäisesti jos meinataan vertailla, mutta eihän ne mittaa. Paljon mitataan "kissanhäntätyylillä" sun muuta väärää,

        14.6cm on kirjoissa keskipituus maailmassa, että eiköhän se suomalainen kalu olle lyhempi kuin se 13.52, koska kuten sanottua, kyselytutkimuksiin liioitellaan, mitataan virheellisesti jne.

        Epäilen tällä palstalla erästä 17-senttiä itselleen mitanneen tulosta persemitatuksi.
        Perusteluni ovat vähän samanlaiset kuin sinullakin Ukkomehtoxxx:
        --14.6cm on kirjoissa keskipituus maailmassa, että eiköhän se suomalainen kalu olle lyhempi kuin se 13.52, koska kuten sanottua, kyselytutkimuksiin liioitellaan, mitataan virheellisesti jne.--

        Tässä on terve epäily ja niin vankat perustelut, että tuohon ei ole mitään lisättävää.

        Ukkomehtoxxx ei sentään antanut väärää todistusta peniksestään ja syykin on selvä. Hän ei antanut omastaan mitään mittaa, joten kukaan ei pääse kusetuksesta syyttämään. Hyvä.


      • Mahtisonni15cm
        456r kirjoitti:

        Tuo on yksi ihan realistinen vaihtoehto. Toinen vaihtoehto voisi olla se, että miehet heittävät liian pieniä lukuja parantaakseen asemaansa. Tosin kuinka laajassa mittakaavassa tällaista sitten tapahtuu oikein? Järkevämpäähän on ilmoittaa liian pieni lukema noihin kyselyihin. Sitä vaan huonontaa asemaansa liioittelemalla tuloksia.

        Muistan itse nuorempana kun netti tuli ja tämä kullikeskustelu avautui: Oli sitten galluppeja keskustelupalstoilla, muun muassa Jippiillä, Omakuvassa, Mahtisonni.com:ssa ym, että "kuin iso on" tai "peniksesi koko".
        Muistan, kun siellä kaikki heti liioitteli, että " jooo, tasan 20cm" jokaisella, niin itsekin nakkasin joku 20.5cm. Tai sitten jos joku nakkasi että 16cm, niin totta kait pistin sentillä paremmaksi ja ihmettelin miten isoja muilla. Uskon kuitenkin, että valtaosa ajatteli kuten minä ja toimi samoin - aina vähän paremmaksi.
        Nuoret muutenkin huolestunemnpia kullinsa koosta ja vastailevat nettikyselyihin liioitellen. En siis usko mitään syytä alakanttiin laittaa.

        Minulla oli kuva Mahtisonni.com -sivustolla. Sain kehuja kuinka iso minulla on ja kuinka mahtavat kananmunankokouset pallit minulla. Kulliani luultiin 20 senttiseksi, koska kuvissa näyttää isommalle.

        Kantani on, että ei ole mitään syytä alakanttiin laittaa.
        Kyllä enin osa luioittelee isommaksi, muttaa väärin sun muuta.
        Pitää muistaa, että on tehty maailmanlaajuista tutkimusta asiassa ja siihen peilaten täälläkin väitetty jopa 16cm suomi-keskikoko on pahasti liioiteltu. Esillä monessa mediassa ollut 13.52cm voi olla liki totuutta.


      • Mahtisonni15cm kirjoitti:

        Muistan itse nuorempana kun netti tuli ja tämä kullikeskustelu avautui: Oli sitten galluppeja keskustelupalstoilla, muun muassa Jippiillä, Omakuvassa, Mahtisonni.com:ssa ym, että "kuin iso on" tai "peniksesi koko".
        Muistan, kun siellä kaikki heti liioitteli, että " jooo, tasan 20cm" jokaisella, niin itsekin nakkasin joku 20.5cm. Tai sitten jos joku nakkasi että 16cm, niin totta kait pistin sentillä paremmaksi ja ihmettelin miten isoja muilla. Uskon kuitenkin, että valtaosa ajatteli kuten minä ja toimi samoin - aina vähän paremmaksi.
        Nuoret muutenkin huolestunemnpia kullinsa koosta ja vastailevat nettikyselyihin liioitellen. En siis usko mitään syytä alakanttiin laittaa.

        Minulla oli kuva Mahtisonni.com -sivustolla. Sain kehuja kuinka iso minulla on ja kuinka mahtavat kananmunankokouset pallit minulla. Kulliani luultiin 20 senttiseksi, koska kuvissa näyttää isommalle.

        Kantani on, että ei ole mitään syytä alakanttiin laittaa.
        Kyllä enin osa luioittelee isommaksi, muttaa väärin sun muuta.
        Pitää muistaa, että on tehty maailmanlaajuista tutkimusta asiassa ja siihen peilaten täälläkin väitetty jopa 16cm suomi-keskikoko on pahasti liioiteltu. Esillä monessa mediassa ollut 13.52cm voi olla liki totuutta.

        Kiitos Asus

        Olet tulossa kohti rehellisyyttä kun tipautit jo pari senttiä pois persemitatustasi...

        Hyvä ja maltillinen kirjoitus, joskin mielikuvituksen rikastama. Kerro vaan, olenko arviossani oikeassa?


      • erikoko
        h-x kirjoitti:

        Epäilen tällä palstalla erästä 17-senttiä itselleen mitanneen tulosta persemitatuksi.
        Perusteluni ovat vähän samanlaiset kuin sinullakin Ukkomehtoxxx:
        --14.6cm on kirjoissa keskipituus maailmassa, että eiköhän se suomalainen kalu olle lyhempi kuin se 13.52, koska kuten sanottua, kyselytutkimuksiin liioitellaan, mitataan virheellisesti jne.--

        Tässä on terve epäily ja niin vankat perustelut, että tuohon ei ole mitään lisättävää.

        Ukkomehtoxxx ei sentään antanut väärää todistusta peniksestään ja syykin on selvä. Hän ei antanut omastaan mitään mittaa, joten kukaan ei pääse kusetuksesta syyttämään. Hyvä.

        epäilet turhaan. kirjoitin tuohon ylemmäs mittaustavan. voin kyllä vielä kolmannen kerran tarkemitata. en ole kyllä omaani pitänyt erityisenä, kun pornoleffoissa tyypeillä on hirvee mela.


      • erikoko kirjoitti:

        epäilet turhaan. kirjoitin tuohon ylemmäs mittaustavan. voin kyllä vielä kolmannen kerran tarkemitata. en ole kyllä omaani pitänyt erityisenä, kun pornoleffoissa tyypeillä on hirvee mela.

        Enpä tarkoittanut "erikoko" sinua ja en huomannutkaan aiemmin tuota sinun tekstiä. Pahoittelut.
        Minä en epäile rehellisen miehen 17 -senttistä sentään erään toisen aktiivin tavoin;)

        Se juttuni koski erästä kusettajaa, joka väittää ettei maailmassa ole kuin hänellä yli 13.52. Ja se kusetettu lukema on sattumoisin juuri 17cm.

        17cm, jos vielä paksuutta löytyy, on hyvä lukema ja siitä onnittelut. Ei toki mikään mahdottoman iso vielä. Kyllä isot alkavat siitä 19 sentin huitteilta.


    • Melaa mekkoon!

      Just äsken mittasin oikeaoppisesti päältä, ja tulos oli 19,5cm
      Ilmankos olen tullut naisten kanssa aina hyvin toimeen seksirintamalla.
      Jos tuo 13,52 cm vai mikä se oli, on totta, niin ei voi kuin harmitella että mistä olette jääneet paitsi. Ja naisenne, jos he eivät ole kuin teidän kokoistanne saaneet.

      • Kohta eräs palsta-aktiivi kysyy sinulta, että oliko mitan alkupää perserusinan päällä, kun kerta päältä mittasit:D

        Täällä ei kuule uskota yli 12-senttisiä olevan edes olemassa. Karibialla yhdellä tummalla oli kuulemma melkein 14,5cm ja se on jo melkoinen ihme.

        Sen tulet kohta lukemaan;)
        Onnittelut sulle kohtuullisen kokoisesta kullista.


      • Niin varmaan ...

        Mittasitko munanjuuret mukaan vai otitko mitan navasta tai leuasta?


    • umberto callas

      En tiedä, mistä ne suurimulkkuiset taaperot tänne.Tyyliin ; "Mull´on joku 37,5-senttinen.Mahtaako se riittää naisille?"Oon sen verran käynyt taloyhtiön lenkkisaunoissa ja uimahallin saunoissa, etten ole tuollaista nähnyt.Tosin minulla ei ole ollut mittanauhaa mukanakaan ja vaatisi aika paljon pokkaa pyytää saada mitata jonkun vehje.Eiköhän siellä ole sitä tavallista 13-senttistä peruskalua etupäässä esiinny eikä vanhat äijät nyt toisteinsa munia siellä mittaile:Ainakin näin ajattelisin.Voisitteko edes pysyä jonkinlaisessa totuudessa mittaustuloksia ilmoittaessanne.Ja aika tarkkaan on mitattu, jos joku ilmoittaa omistavansa 13,52-senttisen.Mikrometrilläkö te mittaatte?Pysykää edes jonkinlaisessa totuudessa.Absoluuttista totuutta teiltä lienee turha vaatiakin.Ja nyt te tietysti leimaatte tämän pienimulkkusen lässytykseksi, mutta omia mittojani en tänne ilmoittele, sillä tämä olkoon vain mielipiteeni tästä iänikuisesta asiasta.

      • 346tgr

        13,52 cm on se kuuluisa keskimitta, joka kyselytutkimusten perusteella on laskettu suomimiehen penikselle. Tuskinpa ketään siis millin kymmenesosan tarkkuudella alkaa peniksensä pituutta määrittelemään. Millin tarkkuudella saa riittää :)

        Tällä palstalla paljon vääntöä aiheuttaa se, että onko se keskimitta nyt 13 vai 16 cm...tolleen kärjistetysti. Iso ero kuitenkin vaikka kolmisen senttiä munan pituudessa. Mutta ei niin iso, että saunakavereiden lepomulkuista mitään kauhean pitkälle menevää voisi päätellä.


      • Ollaan ylpeitä siitä mit
        346tgr kirjoitti:

        13,52 cm on se kuuluisa keskimitta, joka kyselytutkimusten perusteella on laskettu suomimiehen penikselle. Tuskinpa ketään siis millin kymmenesosan tarkkuudella alkaa peniksensä pituutta määrittelemään. Millin tarkkuudella saa riittää :)

        Tällä palstalla paljon vääntöä aiheuttaa se, että onko se keskimitta nyt 13 vai 16 cm...tolleen kärjistetysti. Iso ero kuitenkin vaikka kolmisen senttiä munan pituudessa. Mutta ei niin iso, että saunakavereiden lepomulkuista mitään kauhean pitkälle menevää voisi päätellä.

        16cm on kongon keskimitta..suomalaisella kalu on keskimäärin 12.9cm paraatikunnossa.


      • Ollaan ylpeitä siitä mit kirjoitti:

        16cm on kongon keskimitta..suomalaisella kalu on keskimäärin 12.9cm paraatikunnossa.

        Mistä sinä sen tiedät?

        Ja missä niitä piilotellaan? No yhden paikan saatan tietää ja se on melko varmasti sinun isojen varpaiden väli.


    • hjkho

      Älkää nyt viitsikö väittää että pystytte mittaamaan mulkut millin tarkkuudella! Oikeasti mistä edes saisit niin tarkan referenssin? Ei ainakaan ole mitään höylättyä pintaa, johon rullamitalla voisi nojata.

    • Isopil..

      Kyllä naiset on Iso Pil..sia !

    • Pohjaan

      Kyllä se aina juurtamyöten menee mut ei välttämättä pohjaan ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3264
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2553
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      136
      2118
    4. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1551
    5. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1544
    6. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1426
    7. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1349
    8. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      53
      1320
    9. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1319
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      240
      1117
    Aihe