Vaikka olen ollut monta viikkoa lähes syömättä.. Vaaka näyttää samaa vanhaa lukua.. tell me, please!
miksi en laihdu..
6
3109
Vastaukset
- sopiva
Tarviiko sun laihtua? Kerropa pituutesi ja painosi
- voe!
voe hölömö!! ei sitä syömättä laihdu!!!!! liikunnalla ja SYÖMÄLLÄ TERVEELLISESTI JA MONIPUOLISESTI L A I H T U U !!!
sitäpaitsi, olet TAATUSTI vielä murrosiässä ja VARMASTI aivan sopivan painoinen!!! älä sääli itseäsi, vaan liiku!! (tietenkin kohtuuden rajoissa!) tuolla syömättömyydellä pilaat vain terveytesi ja tulevaisuutesi!!! hyh hyh! - deena
...sun kroppas käy säästöliekillä! Katsos, jos lopettaa syömisen, ni sun kroppa ajattelee tavallaan, et "aha, nyt tuli nälänhätä tms" ja se ei anna sun laihtua, vaan kerää sitä energiaa itseensä eikä kuluta ollenkaan juurikin pahan päivän varalle. Ruokaa tarttee syödä, jotta aineenvaihdunta pysyy päällä, mut mukaan kandee ottaa myös liikunta. Niin sä laihdut, jos oikeesti ees sitä tarttet...
- lähellä käynyt
syömättä olemisella pääsee viimein sairaalaan tiputukseen kuin ei ole enään juuri mitään jäljellä. olen itse ollut varsin lähellä sitä tilannetta onneksi, selvisin siitä ilman tiputusta en ilman lääkäriä kuitenkaan.
- Aurinko
Syömättömyys hidastaa aineenvaihdunnan minimiin. Se on elimistön alkukantainen reaktio, eli jollei ympäristössä löydy syömistä elimistö kituuttaa kaikin tavoin ja pyrkii pitämään kiinni kiloista. Jos taas syö riittävästi, terveellisesti ja sopivasti paino hakeutuu nk. elimistön ideaalipainoon. Se on yllättävän paljon mitä elimistö tarvitsee erilaisia vitamiineja ym pysyäkseen täydessä iskussa. Jos ulkonäön takia laihduttaa, kannattaa pitää mielessä et etiooppialaisittain kolisevat luut eivät ole kovin viehättäviä, varsinkaan kundeista. Naistenlehtien ihanteet muokkaavat lähinnä naisten ajattelua.
- noppa
...tätä :
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=601&posting=22000000004233596
...ja jo rupes paino putoaan.
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662281Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."221925Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2481454Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.581375Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531145Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki231030En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711010- 96939
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin65932