Skeptikkoonkin teki vaikutuksen- Arja Juottonen

Puullapäähän

Ystäväni raahasi minut Hengen ja Tiedon messuille. Kaikenlaista siellä oli ... henkeleitä (siis ihmisiä jotka muuttuvat tai kouluttavat muuttumaan enkeleiksi) ja mm mies joka piti ylhäällä lappua, jonka mukaan jakoi halauksia ilmaiseksi...

Mutta kun olin sinne lähtenyt niin avoimin mielin vaan... Piti tietysti kokeilla selvännäkijää, mutta kun kaikki olivat niin outoja (kahvinporoista ym ennustamista)

Sitten yhdestä nurkasta löysin nuoren naishenkilön ja ajattelin, että tuolle vaikka...

Hän todella näki minulle asioita... olin ällistynyt...

Nimi oli Arja Juottonen. Ilmeisesti toimii Korsossa, Vantaalla. Hänen käyntikortissaan oli nettiosoite, mutta suureksi pettymykseskseni se ei toimi.

Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia hänestä. Minä todella joudun uskomaan hänen näkyihinsä. Ne oli todella tarkkoja.

30

3471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkevainen68

      Näkikö hän sinun elämäsi aikaisempia tapahtumia,ja kuinka tarkasti hän näki ne asteikolla 1-10??

    • tulet menestymään

      puullapäähän

      Kertoisitko noin suurinpiirtein, mitä hän näki sinulle?

      Olet ilmeisesti aika nuori, joten hän ennusti sinun menestyvän? Lukaiseppa huviksesi lehtien horoskooppeja, siis kaikki. Valitse sieltä lauseet, jotka ovat mieleisesi. Ennustettiinko sinulle juuri noin?

      • puullapäähän

        Täällä epäiltiin, että olen nuori ja että minulle ennusteltiin mukavia asioita, joiden toivon kovasti toteutuvan. Että povattiin menestystä, johon vain haluan uskoa.

        No, ei.

        En ole nuori. Olen lähes 50-v.

        Minulle hän kertoi asioita, joita olin juuri vastikää alkanut ylipäätään harkita. Anti olikin se, että sain vahvistuksen sille, että valitsemani tie oikea. Hän näki myös tutulleni asioita, jotka eivät olleet erityisen mukavia juttuja, joten se teoria siitä, että näkijä haluaa imarrella ja mielistellä itselleen asiakkaita, ei kyllä tässä tapauksessa päde. Mutta hänenkin kohdallaan osui kyllä näyt ihan oikeaan.

        Pyydettiin myös konkreettisia asioita siitä, mitä hän minulle näki. En halua niitä kertoa, mutta arvosteluasteikolla 1-10 annan tarkkuudesta 9 . Täydeksi kympiksi arvosana noussee piakkoin, sillä vaikuttaa hyvin vahvasti siltä, että nähdyt asiat tulevat toteutumaan. Menneisyyden asiat ja sen hetken tilanteen hän näki jo täyden kympin edestä.


    • Mielenkiintoista!

      Kiva kuulla! :) Olen menossa hänelle pian. Jännityksellä odotan...

      • enkeleiden kieli

        Olen ollut kerran hänen pakeillaan messutilanteessa ja täytyy sanoa, että jos kaikki on totta mitä puhui, niin ihmeelliseksi elämäni muuttuisi. Teen itsekin selvännäkijän työtä ja tiedän jokaisen tekevän tällaista työtä omalla tavallaan, mutta hän oli jotenkin erikoinen. Puhui sellaisin sanoin, että "ihminen ei puhu niin" eli kuunteli ja kävi sisäistä keskustelua "yläkerran" kanssa. Ja silmät muuttuivat silloin myös.
        Mielelläni ottaisin uuden ajan, mutta ei vastaa ja s-posti ei toimi. Miten olet saanut varattua ajan?


    • Mielenkiintoista!

      Miksi ihmiset näitä kommentteja miinustelevat?? :O

      Löysin messuilta hänet, otin käyntikortin, soitin ja varasin ajan. :)

      • pisa2

        Hei,
        kun olet hänen luonaan käynyt, viitsitkö kommentoida asiaa? Jos tässä itsekin uskaltautuisi käymään..


      • Mielenkiintoista!!
        pisa2 kirjoitti:

        Hei,
        kun olet hänen luonaan käynyt, viitsitkö kommentoida asiaa? Jos tässä itsekin uskaltautuisi käymään..

        Joo voin tulla kertomaan osuiko jotain kohdalleen ja mitä sain irti. :)


      • Mielenkiintoista!!!
        Mielenkiintoista!! kirjoitti:

        Joo voin tulla kertomaan osuiko jotain kohdalleen ja mitä sain irti. :)

        No niin, kävin hänellä ja kokemukseni oli erittäin positiivinen. Mitään korkealentoista se ei ollut eikä luvattu suuria ja ihmeellisiä asioita, hän oli tilanteessani hyvin kiinni ja näki asiat sellaisina kuin ne ovat. Olen aika skeptinen ja vähällä minua ei saa vakuuttumaan, mutta nyt en epäile enää, ettei joillakuilla olisi kykyjä nähdä!


    • mietityttää

      Minäkin kävin messuilla hänen luennassaan, ei käyttänyt mitään kortteja, tms.
      Puhui aikas korkealentoista tekstiä, että olin ihmeissäni. Tietenkin siis ihanaa, jos toteutuu ja itsestä se toki on kiinni myös, mutta juuri nyt olen pohjalla, kuten hän sanoikin. Se muu mitä tapahtuu lähiaikoina vaikuttaa aika superisolta asialta, tosi ihme jos tapahtuu....toivon niin.
      Mutta mitään ns. tavallisia asioita ei minulle puhunut. Kysyin mitä työrintamalla on tulossa tai näkyvillä ja hän ei tietenkään voinut tietää mitä teen työkseni, enkä sitä kertonut. Ja siis tosi ihmeellistä muutosta, valtavaa.
      Olisin varannut ajan hänelle uudestaan myöhemmin, vaan en saa tavoitettua mitenkään. Harmi.

    • hoitajainen

      Vanha ketju jo ja nyt jo messut 2013,mukava taas mennä.Piti vastata tähän siksi,kun itse kävin tarot-tulkilla,ei kysynyt mitään,mutta todella tiesi asiat.Toteutunutkin vuoden aikana asioita mitä minulle kertoi.aion mennä tänäkin vuonna jos hänellä vielä vapaita aikoja,suosittelen.Toisessa kerroksessa ottaa vastaan,mirjami nimeltään.

    • nimetön_

      Mulle ei ainakaan saanut menneestä, nykyisestä eikä tulevastakaan yhtään mitään kiinni. Olen käynyt aika monella hyväksikin kehutulla ennustajalla mutta ei ole kyllä kukaan koskaan tiennyt mitään. Hassua että mulla on silti huono mieli siitä että tuo Arja ei ennustanut minulle mitään hyvää, koska jos hän ei tiennyt mennyttä tai nykyisyyttä niin miksipä tietäisi tulevaisuuttakaan.

      • hoitajainen

        Miksi et mennyt tälle mirjamille,minulle hän tiesi.Kertoi lohduttavasti ja kannustavasti asioita ja mikä parasta osui oikeaan,ei tarvinnut kysyä mitään,hän vain kertoi mitä näki.kävin hänen luonaan lauantaina messuilla,jälleen olen erittäin tyytyväinen hänen tulkintaansa.


      • uSkOmAtOnTa..

        nimetön_ : sinulle jäi paha mieli koska ei ennustanut sinulle mitään hyvää. Miten voit sanoa ettei tiedä tulevaisuudestasi? nyt jo itse päättelet niin että ei varmasti tule niin tapahtumaan, no tuskin tapahtuukaan kun jo olet valmiiksi tuolla kannalla. Tässä on juuri se pointti että miksi täällä haukutaan ennustajia, kun jo valmiiksi mukamas tiedetään että mitään ei tapahdu.


    • spels

      Googlasin Arja Juottosen ja sattui tämä ketju tulemaan. Eikä sitten kauheasti loppujen lopuksi muuta.

      Minä olen myös skeptikko, mutta kieltämättä tämä henkilö teki itseeni suuren vaikutuksen. Hän teki minullekin messuilla luennan, jonka en todellakaan uskonut toteutuvan. Mutta ovat toteutuneet. Lisäksi hän näki asioita, jotka olivat omia salaisuuksiani, mikä pani jo silloin kylmät väreet menemään selkäpiitä pitkin.

      Joten olisin nyt lähes parin vuoden jälkeen taas halukas hänelle menemään, mutta jännä että hänelle ei löydy mitään yhteystietoja netistä.

      Eikä edes sitä, tekeekö hän näitä hommia enää ? Minuin käsittääkseni hänen on pakko oikeasti olla ihan oikea näkijä.

      • ennusteluja

        Hui, tuo oli aika jännittävä tarina.
        Olen kokenut samankaltaisen kokemuksen kerran ja se riitti.


    • jokkaantii

      ei muuta kun taksat ja yhteystieoja esiin n iin mekin saamme ottaa ennusteen,,,kai sulla on se kun mainostit niin kympillä?

      • tietoja

        Googlettamalla löytyy;


        Arja Juottonen
        Itä-Vantaa

        maailmanyhteys ät gmail.com
        www.maailmanyhteys.net

        Puhelinnumeroa en laita koska ei ole asiallista!


      • spels
        tietoja kirjoitti:

        Googlettamalla löytyy;


        Arja Juottonen
        Itä-Vantaa

        maailmanyhteys ät gmail.com
        www.maailmanyhteys.net

        Puhelinnumeroa en laita koska ei ole asiallista!

        Ei tuo nettiosoite johda mihinkään. Kyllä minullakin se on.


      • Anonyymi
        tietoja kirjoitti:

        Googlettamalla löytyy;


        Arja Juottonen
        Itä-Vantaa

        maailmanyhteys ät gmail.com
        www.maailmanyhteys.net

        Puhelinnumeroa en laita koska ei ole asiallista!

        Onkohan mikään tuossa, selvää itsemainontaa.


    • kiva kun vastasit

      kiitos sinulle,,,ja enkeleitä

      • 22889944

        Onkohan se mainostaminenkaan asiallista?


      • minänäkijäinen
        22889944 kirjoitti:

        Onkohan se mainostaminenkaan asiallista?

        Nämä ennustajat aloittavat itse näitä kehuketjuja,sitten ilmottavat yht.tietonsa,aika läpinäkyvää,vai mitä arja?


      • ssssspppppppppppppp
        minänäkijäinen kirjoitti:

        Nämä ennustajat aloittavat itse näitä kehuketjuja,sitten ilmottavat yht.tietonsa,aika läpinäkyvää,vai mitä arja?

        Yleensä skeptisyys karisee, kun saa riittävän vahvan henkilökohtaisen kokemuksen.


      • Anonyymi
        minänäkijäinen kirjoitti:

        Nämä ennustajat aloittavat itse näitä kehuketjuja,sitten ilmottavat yht.tietonsa,aika läpinäkyvää,vai mitä arja?

        Selvästi kyseisen Arjan itsensä aloitus. Kehuu kovasti itseään.


    • Vaahterasiirappi

      Nosto

    • Anonyymi

      Tämä rouva oon kuuleman mukaan Niuvaniemen vankimielisairaalassa.

      • Anonyymi

        No ei todella ole! Äitiyslomalla….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todella ole! Äitiyslomalla….

        Erikoinen on äitiysloma, kun on kotinsa jättänyt vuosi sitten😅. Ja koti on tyhjennetty kaatopaikalle..


    • Anonyymi

      Kiitos Arjalle aloituksesta ja yhteystiedoista, jostain syystä ei nyt nappaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe