Onneksi olkoon opiskelupaikan saamisesta! Pari sanaa vanhemmalta opiskelijalta...Ensimmäinen vuosi on paras ja pahin. Bilettäkää rauhassa, mutta huolehtikaa myös että opintonne pysyvät ajan tasalla. Joillain vanhemmista opiskelijoista on kova pätemisen tarve, älkää välittäkö typeristä kommenteista (Kuten itseä 2 vuotta nuoremman haukkuminen teiniksi ja pissikseksi). Jättäkää omaan arvoonsa lipevien tyyppien fuksilihan toivossa tehdyt iskuyritykset (lähinnä tytöille) sekä rehentelyt ja kukkoilut, joilla miespuoliset opiskelijat yrittävät lannistaa samaa sukupuolta olevia fukseja. Tällaisia ohjeita tällä kertaa, muistakaa ettette ole yksin.
Fukseille käytäntöä
8
2262
Vastaukset
- ...
Missä yliopistossa/tiedekunnassa/laitoksessa oikein olet tuollaista kokenut?
Tuo kuulosti lähinnä inttimäiseltä menolta enkä voi sanoa että ainakaan omat yliopsistokokemukset olisivat lähelläkään tuota. Mitään ylenkatsontaa en ole koskaan kokenut.- "vanhus"
Hyvä, ettet sinä ole kokenut.
- Fuksi
Alkoi jännittää tuo opiskelu pikkaisen enemmän kun puhuit nuorempien mollaamisesta yms. Olen nuorimmasta päästä, kirjoitin vasta keväällä ylioppilaaksi ja nyt aloitan opiskelut Helsingin yliopiston humanistisessa tdk:ssa.Jo pääsykokeessa tunsin itseni aivan"raakileeksi"kun suurin osa oli minua varttuneempia.=) Onneksi sieltä kai löytyy myös"vanhuksen"kaltaisia opiskelijoita,jotka antavat kaikille mahdollisuuden!Kiitos viestistäsi!
- Juba
Minä en ainakaan oikein jaksa uskoa siihen, että vanhemmat opiskelijat juurikaan fukseja mollaisivat. Tiettyä ylemmyyden tuntoa ja ehkä pientä välinpitämättömyyttää saattaa joissain tyypeissä esiintyä, mutta sellaiset tapaukset ovat varmasti vähemmistössä. Näin ainakin oman kokemukseni perusteella. Ehkäpä on alakohtaisia eroja? (Minäkin muuten aloitan nyt opinnot HYO:n humanistisessa tiedekunnassa.)
- Fuksi
Juba kirjoitti:
Minä en ainakaan oikein jaksa uskoa siihen, että vanhemmat opiskelijat juurikaan fukseja mollaisivat. Tiettyä ylemmyyden tuntoa ja ehkä pientä välinpitämättömyyttää saattaa joissain tyypeissä esiintyä, mutta sellaiset tapaukset ovat varmasti vähemmistössä. Näin ainakin oman kokemukseni perusteella. Ehkäpä on alakohtaisia eroja? (Minäkin muuten aloitan nyt opinnot HYO:n humanistisessa tiedekunnassa.)
Toivotaan näin,ettei jouduta pahemman mollaamisen kohteeksi=)Mikäs on pääaineesi?Itselläni slaavilaiset kielet ja kulttuurit
- Juba
Fuksi kirjoitti:
Toivotaan näin,ettei jouduta pahemman mollaamisen kohteeksi=)Mikäs on pääaineesi?Itselläni slaavilaiset kielet ja kulttuurit
Mun pääaineeni on yleinen kirjallisuustiede. Onkohan täällä muita?
Otettiinko slaavilaisten kielten ja kulttuurin lukijoita paljon sisään tänä vuonna? - Sic
Juba kirjoitti:
Otettiinko slaavilaisten kielten ja kulttuurin lukijoita paljon sisään tänä vuonna?Aiheen vierestä menee, mutta menköön. Itsekin olen Helsingin humanistisen uusi opiskelija ja pitipä tervehtiä teitä. Itse aloitan suomen kielen opinnot (tai paremminkin jatkan... Takana jo 21 opintoviikkoa avoimen opintoja).
- Fuksi
Juba kirjoitti:
Otettiinko slaavilaisten kielten ja kulttuurin lukijoita paljon sisään tänä vuonna?7 hlöä otettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1862733- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261183Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083