Mistä fuckbuddy?

Neela

Hei,

Kaipaisin asiallista keskustelua siitä, miten löytää kunnollinen fuckbuddy. Harrastusten parista tai työpaikalta en kovin aktiivisesti viitsi etsiä, ja netissä tuntuu liikenteessä olevan äärityyppiäedustavia tai estyneitä henkilöitä. Deitti-ilmoituksia lukiessa huomaan lähes kaikkien miesten olevan liikenteessä "tositarkoituksella", ja chateissa eteen tulee päällekäyviä tai lahkeessa roikkuvia miehiä. Toivoisin kovasti löytäväni estottoman mutta mukavan, normaalin miehen. En parisuhteeseen vaan kaveriksi ja seksiseuraksi :) Neuvoja?

30

3340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepjep.

Alota vaikka tästä. Sano vaan ikä ja asuinpaikka. Jos meillä vaikka natsais.
      Itsellä kokemusta seksisuhteesta, oikein mukavia. Harmi ku se puolen vuoden ilo nyt ohi :/

Nii ja baareista voit löytää sen yhen illan jutun, josta voi kehkeytä vähän pidempiki juttu.

• Nuoruutta

Siis suurin osa miehistä kyl hakee, kuten itsekkin sillä linjalla hakemassa.. Eli kyllä meitä löytyy mut on se vaa niin että jos mies kirjottaa että hakemassa fuckbuddyä niin sille ei kyl mitää viestiä tule..

mut jos nyt nappaisit täältä :)

• Neela

Voiko olla niin että suurin osa miehistä etsii fuckbuddya eikä seurustelusuhdetta? Minulle on seksiseuraa etsiessäni tullut sellainen kuva, että vain häiriintyneet ja kylmät miehet vastaavat naiselle joka etsii fuckbuddya. En halua edes tavata tällaisia miehiä, koska toivon ja uskon löytäväni sellaisen ystävän, jonka kanssa on myös muu yhteys kuin vain seksi.

Myönnän olevani tavallaan nirso. Minulle on tärkeää, että pidän miestä mielenkiintoisena ja mukavana persoonana. Haluan vain sellaista miestä, joka omaa hyvän itsetunnon ja suhtautuu seksiin positiivisen rennosti. Iällä tai ulkonäöllä sen sijaan ei ole niinkään väliä.

Jos iän ja asuinpaikan kertominen voi tuoda tällaisen miehen esiin, tässäpä ne: 37v Espoosta :)

• Jepjep.

Ok, hitto. Ikää ja asuinpaikka eroa aivan liikaa meillä :D

Ei todellakaan vaan häiriintyneet miehet etsi seksiseuraa, kuten esim. minä.
        Satuin onneksi löytämään yhden naisen ja meille muodostu oikein lämmin suhde.
        Teistä naisista on pulaa seuranhaku palstoilla!

• sama kylä.
        Laita viestiä, niin keksitään jotain ;)

• Minnoon

Minnoon valamis alakamaan sulle vukputiksi vaikka minen kyllä tiijä mikä se semmonen vukputti on.

• Mies41Vee

Fuckbuddy touhu olis varmaan mulle edelleen se paras kuvio,mutta tarkkana tuon homman kans kannattaa olla.Itellä oli aikoinaan tämmönen kuvio mikä pelas aika pitkään kunnes tapahtu se "perinteinen": Oltiin sovittu helpot ja tarkat säännöt,asuttiin samassa kaupungissa ja käytiin samoissa baareissa.Sovittiin että kumpikin hakee enemmän tai vähemmän sitä oikeaa kumppania mistä meidän jutussa ei ollut tulevaisuutta,eli jos jompikumpi juttelee jonkun toisen kans,niin siihen EI TULLA hämmentämään (tapaamiset kun pystyttiin sopimaan melkein mille päivälle vaan muutenkin) ja jos jompikumpi sen etsimänsä kumppanin löytää niin homma loppuu siihen.No,tämä neiti sitten alko sitten esittelemään kaiken maailman miekkosia mulle baarissa,mihin toivotin onnea ja menestystä.Joka kerta kun minä taas juttelin jonku tytön kanssa edes hetken,niin tämä sankari hyökkäsi saman tien halaamaan ja työntään kieltä korvaan,eli toisin sanoen piti huolen että en muiden kanssa liikoja juttele.Kitkaahan siitä tuli suhteeseen.Eli näin lyhyesti: Tyttö ilmeisesti ihastui liikaa ja yritti vaan tehdä mustasukkaiseksi (huonolla menestyksellä) ja oli vähällä tuhota meidän suhteen ystävyyttä myöten.Näin on varmasti käynyt muillekkin enemmän tai vähemmän.Ennakkoon kun ei toisesta kaikkia oikkuja voi tietää.Mutta hauskaa oli niin kauan kuin juttu toimi ja toivottavasti löydän joku päivä uuden toimivamman suhteen! :)

• Sat tuma

Olet aivan oikeessa Mies41Vee, mutta miksi kävitte samoissa baareissa? Annoitko tahallasi/tahattomasti signaaleja halukkuudesta, jostain enemmän (esim. kävitte baarissa yhdessä).

Ymmärtääkseni alkuperäinen kirjoittaja haki siis juuri kaveriksi ja seksiseuraksi. Tuskin kuitenkaan kaveriksi huoneiston/asunnon ulkopuolisille touhuille, viitaten tekstiin "lahkeessa roikkuvia miehiä".

• Mies41Vee

pieni paikkakunta = Pienet piirit.todennäköisesti annoin sitten tietämättäni niitä vääriä singnaaleja,mutta yhdessä niitä sääntöjä kyllä kelatiin aika usein.Tietty myös humalapäissään on monesti liian helppo käsittää väärin sen miljoonaankin kertaan puitu juttu.Mutta noin se vaan meni ja jatkossa viisaampi(?)...

niinhän tuo aloittaja asian taisi kertoa,aattelin vaan tuon oman kokemuksen nakata lähinnä niille,jotka näitä suunittelee ensimmäistä kertaa. k.o. asia on jokatapauksessa todella hieno juttu kun toimii,eli onnea vaan yritykselle kaikille tasaisesti! :-)

• Estynyt mies

Minä haluaisin myös fuckbuddyn mutta olen estynyt ainakin aluksi. Joten olen varmaan välittömästi pois laskuista. :( En kylläkään tarkoita että olisin niin estynyt etten edes ilmaantuisi paikalle tapaamiseen mutta en voi luvata että seksi olis mitenkään rentoa heti alusta alkaen tai välttämättä jatkossakaan. Mun pitäis löytää sellainen kumppani joka on valmis antamaan riittävästi aikaa tutustua toiseen niin seksikin alkais ehkä sen myötä luonnistua. En kyllä itsekään halua mitään vakavaa seurustelusuhdetta koska oman tilan ja vapauden säilyttäminen on mulle todella tärkeä asia.

Olen melko kokematon joten se rentouden puute johtuu varmasti siitä. Tiedän jo vastatessani tähän etten tule kelpaamaan kuin korkeintaa harvalle naiselle ja niillekin varmaan säälistä. Ottaa päähän niin paljon kun haluaisin harrastaa seksiä kuten muutkin ihmiset mutta ei mulle anneta siihen edes tilaisuutta heti kun kuullaan sanat ujo ja kokematon. Olen sitä mieltä että seksi on kaikkien ihmisten perusoikeus tai jos ei kaikki sitä saa niin ei kuuluisi kenenkään saada.

• 34tgrr

Sitten meet kuule thaihierontaan ottamaan perusoikeutes vastaan. Siitä se lähtee kun käyt ensin vähän paineita purkamassa siellä ja hakemassa itsevarmuutta. Ei ne niin kalliitakaan ole, etteikö kerran elämässään voisi käydä. Suomíhuorat melkein kalliimpia ovat. En hinnoista tiedä, mutta jotain satkun luokkaan täyshoito? Ite en oo käynyt thaikkua tyypittämässä, mutta varmaan kävisin, jos tilanteeni olisi noin huono mitä se sulla kuulostaa olevan.

Jos et ole kovin kronkeli, niin toinen vaihtoehto on hakea miesseuraa. Tästäkään mulla ei oo omakohtaista kokemusta, mutta helvetísti enemmän seksiseuraa hakevia miehiä (jopa mies-mies) on kuin naisia. Välillä ihmettelen, että eivätkö naiset ollenkaan halua random-seksiä, mutta se on jo sitten oma aiheensa...

• Estynyt mies
        34tgrr kirjoitti:

Sitten meet kuule thaihierontaan ottamaan perusoikeutes vastaan. Siitä se lähtee kun käyt ensin vähän paineita purkamassa siellä ja hakemassa itsevarmuutta. Ei ne niin kalliitakaan ole, etteikö kerran elämässään voisi käydä. Suomíhuorat melkein kalliimpia ovat. En hinnoista tiedä, mutta jotain satkun luokkaan täyshoito? Ite en oo käynyt thaikkua tyypittämässä, mutta varmaan kävisin, jos tilanteeni olisi noin huono mitä se sulla kuulostaa olevan.

Jos et ole kovin kronkeli, niin toinen vaihtoehto on hakea miesseuraa. Tästäkään mulla ei oo omakohtaista kokemusta, mutta helvetísti enemmän seksiseuraa hakevia miehiä (jopa mies-mies) on kuin naisia. Välillä ihmettelen, että eivätkö naiset ollenkaan halua random-seksiä, mutta se on jo sitten oma aiheensa...

En kyllä haluaisi periaatteenkaan takia maksaa seksistä kun useimmat ihmiset saa sitä joutumatta maksamaan mitään. Taitaa kuitenkin suomessa olla asiat niin huonosti että toisten on pakko maksaa tai muuten jää kokonaan ilman seksiä.

Homoilemaan en kyllä ala. Ennemmin sitten vaikka hakkaan hanskaan koko loppuelämäni. Jos mulle ei naista tästä maasta löydy edes seksisuhteeseen niin ollaan sitten perkele ilman.

• jore788

Mä löysin ihan netistä. Siis naishenkilön ja itse olen mies... molemmat olemme sinkkuja joten homma toimii suhteellisen hyvin. Tietysti molemmilla kun on menoja niin eivät aina sovi aikataulut yksiin. Onko teillä muuten mielipiteitä tai kokemuksia siitä miten sovittaa menoja? Välillä vituttaa kun ei ehdi panna kuin öisin ja usein väsyttää kun pitäis herätä töihinkin.

• jore788

• Estynyt mies
        jore788 kirjoitti:

Tässä vielä sivu jota suosittelen ainakin oman kokemukseni perusteella... http://www.panoseuraa.com

Onko tuo ilmainen seuranhakusivusto? Epäilen kyllä vahvasti omalla kohdalla ettei tuollakaan tärppäisi. Varmaan jokaisella sivustolla on miehiä aina enemmän kuin naisia.

• 45yg
        Estynyt mies kirjoitti:

Onko tuo ilmainen seuranhakusivusto? Epäilen kyllä vahvasti omalla kohdalla ettei tuollakaan tärppäisi. Varmaan jokaisella sivustolla on miehiä aina enemmän kuin naisia.

Eipä kauhean hääppöiseltä sivulta vaikuttanut. Iskuri on helppo ja nopea käyttää jos et vielä sitä ole kokeillut. Sitten voit tietty täältä S24 treffeiltä koittaa naisseuraa kalastella. Kokemuksella sanon, että osa niistäkin naisista olisi ihan tyytyväisiä pelkkään seksiin. Se pitäisi vaan osata lukea rivien välistä.

• habla.

Netistä niitä varmaan parhaiten löytää, esim. iskuri.
      Netissä on se hyvä puoli, että voi tosiaan heti tehdä selväks mitä on hakemassa.
      Epäilemättä monenlaista kuraa on tarjolla teille naisillekkin, mut kyllä sieltä varmaan parhaimmat onnistuu valkkailemaan kuitenkin.
      Sanoit,että lähes kaikki miehet on liikkeessä tositarkoituksella, niin luulempa, et ne vaan kuvittelee, että se on se mitä naiset nykypäivänä haluaa kuulla, mut paskat sanon minä. Naiset ei kaipaa lähtökohtaisesti mitään takertujaa ja muutenkin on naurettavaa olla liikkeellä "tositarkoituksella". Kyllä siitä tosi tulee jos on tullakseen, tuollaisesta lähestymisestä tulee vain tunne, et otetaan heti se ensimmäinen, jonka kanssa vain treffeille päästään. Luulen,että aika moni nainen ahdistuu, kun ne lukee sanan tositarkoitusella.

• Estynyt mies

Tuon iskurin nyt voi unohtaa samantien. Aivan turha paikka sanon minä. Ainuttakkaan vastausta en ole sieltä naisilta saanut ja tuskin tulen saamaankaan. Olen kyllä sitä mieltä että naisille on sanottava että haluaa seurustella vaikka ei haluiskaan.

Sitä kautta ehkä avautuis todennäköisemmin mahdollisuus seksiin kun kertoo naisille "haluavansa" seurustella. Itse en ole uskaltanut koskaan sitä sanaa käyttää kun en todellakaan ole valmis sitoutumaan kehenkään. Voi olla että tämä estyneisyys ja tuon seurustelusanan käyttämättä jättäminen on vienyt multa muutaman mahdollisuuden.

En kyllä ymmärrä miksi sitten ainakin 90% naisista hakee seuraa tositarkoituksella ja sitten ne muka ahdistuu kun mies kertoo olevansa tosissaan. Ota noista naisista nyt selvää. Hermot tässä menee kun mikään ei onnistu.

• Uuulalalaaaa...

Juuh, kilttejä tyttöjä (tytöistä kilttejä suurin osa) täytyy vähän koijata, että pääsee niitten pöksyihin

• habla.

Joo, mut aloittaja olikin nainen. Ne saa kyllä satoja viestejä ilmoitukseensa. Meillä miehillä hiljaisempaa, mut aina joskus poksahtaa verkkoon kumminkin.
        Kannattaa myöskin muistaa,että viisi katiskaa pyytää paremmin kuin yksi. Voi myöskin tehdä monenlaisia profiileita puhutellakseen monenlaisia naisia.
        Esim. iskurissa nämä naiset jotka hakee seuraa tositarkoituksella on yleensä niitä ylipainoisia sukankutojia, kun taas seksiä hakevat on niitä herkkuperseitä. Mieluummin keskityn sitten jälkimmäisiin.

• Hobla! :D
        habla. kirjoitti:

Joo, mut aloittaja olikin nainen. Ne saa kyllä satoja viestejä ilmoitukseensa. Meillä miehillä hiljaisempaa, mut aina joskus poksahtaa verkkoon kumminkin.
        Kannattaa myöskin muistaa,että viisi katiskaa pyytää paremmin kuin yksi. Voi myöskin tehdä monenlaisia profiileita puhutellakseen monenlaisia naisia.
        Esim. iskurissa nämä naiset jotka hakee seuraa tositarkoituksella on yleensä niitä ylipainoisia sukankutojia, kun taas seksiä hakevat on niitä herkkuperseitä. Mieluummin keskityn sitten jälkimmäisiin.

Ite kyllä mielummin panen näitä hieman ylipainoisia sukankutojia, koska ne eivät ole olleet 1000 miehen patjana mua ennen. Ne herkkuperseet on ehkä hotimpia, mutta nää sukankutojat on aivan riittävän hotteja ja pimppi se on niilläkin...ja kuten sanottua, vähän käytetty sellainen! Lisäksi sellaiset LIIAN ulkonäkökeskeiset naiset eivät ole enää oikein edes seksikkäitä...

• itselläni oli haku jossa etsin sinun laistasi naista.ei kiinnosta yhdessä asuminen eikä uusioperhe kuviot.naista kaveriksi ja seksiin...poistin profiilin,kun ei oikein löytynyt ymmärrystä

• kokjep

Älä etsi omien vaan sopivien miesten harrastusten parista.
      Minut ”löysi” iimeksi työkaverin sisko, olin kuulemma luotettavan maineessa.

Maa on pullollansa mukavia normaaleja miehiä estottoman heistä saat sopivasti rohkaisemalla.

• yksinkertaista

Neela, jos vaikkapa unohdat aluksi tämän ns. "sexbuddy" homman ja lähdet kehittää kavereita/ystäviä/mitä ny niitä kutsutaanki miehistä joiden seura kelpaa sinulle. Eiköhän sit pian siitä lähde kehittyy sexbuddy sit kun alatte vihjailla keskenänne rohkeammin ja pian omistat hyvän ystävän jonka kanssa voit tehdä muutaki kuin rupatella.

• kokenut.

Omat kokemukset panokavereista on aika vaihtelevia. Yleensä juttu päättyy siihen että jompikumpi pitää toisesta enemmän. Eli kannattaa heti tehdä selväksi asiat.
      Yleensä niitä ystäviä löytyy yllättävän läheltä. Tyyppi jonka oot tuntenu koko elämäs ehkä myöskin etsii panokaveria ja voila! Teillä on toisenne. Asiat sujuu paljon paremmin jos tyyppi on vanha tuttu ja tunnette toisenne hyvin ennestään. Tiedän sitten noin suunnilleen miten hän ajattelee ja voitte keskustella asioista että ei jää sitten mitään hampaankoloon.

• Capt Haddock

Itsellä mukava pidempi aikainen kokemus "fuckbuddysta" muutaman vuoden takaa itseäni(50v) hieman nuoremman naisen kanssa.Valitettavasti vain itse menin katkaisemaan tuon mukavan jutun kun exä ilmaantui takaisin kuvioihin.Nyt taas haku päällä koska se vanhan suhteen uudelleen lämmitys ei vaan onnistu.Iskurista ainakin minulla hyvät kokemukset.

• xcxcx

Yo!

Itse erosin juuri 5 vuotta kestäneestä suhteesta. Kaikkeni tein että olisin saanut naiseni takaisin, mutta 2 viikkoa eromme jälkeen hänellä oli jo seksikumppani!!? luulin aina et miehet ois niitä ketkä lähtee heti eron jälkee nussimaan ventovieraita.. Tuntuu jotenki petetyltä, ja en vaan voi käsittää tilannetta. Kyllähän se seksi ventovieraiden kanssa olisi varmasti mukavaa, mutta en tiedä pystyisinkö siihen ennenkö tutustuisin naiseen vähäsen. Ja en tiedä haluisinko seksisuhdetta vai en. Pidän itseäni hyvännäköisenä miehenä, ja olen saanut sen myös kuulla muualtakin. Sen takia toisen henkilön kuva olisi melkeimpä pakollista nähdä, koska itse ihastun ensiksi ulkonäköön. Jos netissäkin joku kiinnostuu ja laittaa viestiä, mutta kyseinen henkilö ei olekkaan tarpeeksi kaunis tai hyvännäköinen omaan mieleen, niin en kumminkaan haluaisin loukata toisen ihmisen tunteita sanomalla ei, tai alkaa sitten valehtelemaan sille miksi en voi tavata ym.

mies-83

• toisinaan toimii

Naisena voin todeta, että laittaa perus ilmoituksen tänne, niin kyllä niitä ehdotuksia tulee pelkäksi seksikumppaniksi. Se on ihan sama haluatko ko. seuraa vai et. Joten ei ehkä kannata laittaa pelkkää fb hakusessa, vaan katsellaan mitä tulee asenteella. Itse olen löytänyt satunnaisen partnerin, jonka kanssa ainakin toistaiseksi homma toimii. Sitten vaan tasapainoillaan siinä välissä ettei kumpikaan ihastu, edellinen jäi pois kuvioista parisuhteeni alta. Joten unohda lenkillä käymiset ja illalliset yhdessä pelkän fb:n kanssa. Ilmoituksiin itse vastailen todella tiukan seulan läpi, ja ilokseni toka jonka tapasin natsasi.

• lifemocker

olet mies, et voi löytää fuckbuddyä. jos joku nainen sinusta kiinnostuu niin kyllä ne tulee luoksesi. ainut vain, että harva mies on oikeasti niin "kuuma", että hänellä on minkäänlaista menestystä naisten keskuudessa!

• Anonyymi

Siis mistä saa yhteyden miesammattilaiseen naisen tyydyttjäksi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3225
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      47
      899
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    9. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      864
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe