Minua ärsyttää VR:n junissa, kun normaalit matkustajat eivät yhtään ajattele lemmikinomistajia, vaan menevät istumaan lemmikkivaunuun, vaikkei heillä edes ole lemmikkiä! Ja me lemmikkien omistajat, joudumme jäämään ovien luokse. Tämä on väärin, koska lemmikkivaunu on tarkoitettu nimenomaan ELÄIMILLE ja heidän OMISTAJILLEEN. Lemmikittömille matkustajille on monta muuta vaunua, mutta ei, niitä ei voisi ensiksi täyttää, vaan pitää sulloutua lemmikkivaunuun. Aina ei myöskään pääse aikaisin junaan, että saisi istumapaikan lemmikin kanssa lemmikkivaunusta. AJATELKAA LEMMIKINOMISTAJIA! (tämä kyseinen juna on Taajamajuna)
Ajatelkaa lemmikinomistajia!
13
829
Vastaukset
- Hei haloo!
Lemmikit matkustaa konnarivaunussa.
Se ns. lemmikkivaunu ei ole tarkoitettu lemmikeille vaan se on ainoa vaunui jonne voi sellaisen kanssa mennä. Mutta sinne saa mennä muutkin kuin lemmikin kanssa kulkevat. - mie vaan
Niin no mitä helvettiä sä stuot sitä piskiäs kuseksimaan pitkin junia?
- Ootko tollo
No mistäs helvetin piskeistä sää puhut? Kukkaa maininnu piskii?
- mie vaan
Ootko tollo kirjoitti:
No mistäs helvetin piskeistä sää puhut? Kukkaa maininnu piskii?
No mistä lemmikistä sä puhut?
Hevosestako? - Ootko tollo
mie vaan kirjoitti:
No mistä lemmikistä sä puhut?
Hevosestako?Kuule lemmikkivaunut on tarkoitettu muillekkin kuin perus koirille ja kissoille
- mie vaan
Ootko tollo kirjoitti:
Kuule lemmikkivaunut on tarkoitettu muillekkin kuin perus koirille ja kissoille
No mitenkä eksoottisia elukoita siellä on?
- Ootko tollo
mie vaan kirjoitti:
No mitenkä eksoottisia elukoita siellä on?
Kuule vaikkapa hamsteri hihnassa, mitäs väliä sillä sulle on?
- xDDD
Ootko tollo kirjoitti:
Kuule vaikkapa hamsteri hihnassa, mitäs väliä sillä sulle on?
Hehe repesin tolle :'DD hyvä trolli! Mut on juu totta et siel o jyrsijöit (:
- Ootko tollo
xDDD kirjoitti:
Hehe repesin tolle :'DD hyvä trolli! Mut on juu totta et siel o jyrsijöit (:
;) nimenomaan
- Ap:n puolella
Hei ap, olen huomannut saman asian ja se ärsyttää suunnattomasti! Tuolla alussa joku kirjoitti konnarivaunusta, niin kyse on nyt Taajamajunasta, ei konnarivaunuja. LUKISITTE IHMISET VR:N SIVUT NIIN TIEDÄTTE MISSÄ LEMMIKKI OMISTAJINEEN MATKUSTAA. Jos ette tajua, siinä on myös kuvatkin teille.
- Näin on
Hienoa että Ap:lla on rohkeutta sanoa asiansa! Minullakin on koirani aina mukana matkustaessani junilla :) Minusta ei ole mitään väärää ilmoittaa asiasta, koska me lemmikin omistajat tiedämme missä on eläimen paikka ja asiasta tietämättömät olkoon hiljaa.
- TIedoksi vain
Lemmikkivaunun tunnistaa vaunun kyljessä ulkopuolella/vaunun sisällä olevasta mustasta koiran kuvasta. Jos koira on punaisella viivalla vedetty yli niin silloin ei vaunuun saa lemmikit tulla
- Kirjavan kissan emo
Eikö se ruksilla yli vedetty koira tarkoita sitä että siellä ei ole koiria. Menen aina sinne kun mun kissa pelkää koiria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819