Pulinat pois, Kansa on puhunut minkalaista politiikkaa kuntalaiset haluaa.
ONNITTELUT JUANKOSKELLE
3
243
Vastaukset
- Here I come
Juuri näin, kansa on puhunut, pulinat pois! Keskusta edelleen reilusti suurin puolue, vaikka menettikin 2 paikkaa. Lösönen ja Jarmo Nykänen keräsivät keskustan suurimmat äänisaaliit, Rauno Kettunen kolmas keskustalaisista. Onnittelut myös Vasemmistoliiton ääniharavalle!
Odottelin suurempaa äänisaalista protestihenkiselle Vapaan Juankosken ryhmälle, mutta äänestäjät eivät tähän ryhtyneet. Suurin yllätys oli Martti Pohjolaisen jääminen rannalle. Perussuomalaiset saivat odotetut 5 paikkaa ja demarit pitivät entiset 5.
Toivotaan, että eri valtuustoryhmät kykenevät yhteistyöhön tulevalla valtuustokaudella, ei se toistensa nokittelu ja kampittaminen pitemmällä tähtäimellä ainakaan paranna kunnan asioita.- 10+2
Maakunnan Masa on ansainnut paikan kupunginhalitukseen.
- Eipä olekaan
kaikkea suodatettu.
Täältä pesee lisää:
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/us-talvivaaran-paikka-petti-sakka-allas-vuotaa-taas/1268562
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2257540
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454970- 594772
- 753428
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301880- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481347