Kuis se olis? Järkätäänkö epäviralliset Chryslerien kokoontumisajot jonnekin päin Suomea? Ihan kaikille malleille
Vastaukset 6
- liikaa ihan liikaa
Ei kiitos.
- Krysy.
Tapaaminen olis ihan mukava, porukkaa varmaankin tulisi ihan mukavasti. Eikä siinä järjestelyissäkään niin paljon tarvitsisi vaivaa nähdä, paikan järjestäminen / sopiminen. Osallistujat hoitaisivat itse majotuksen ja muonituksensa.
Tapaaminen voisi olla esim. pick-nick tyyppinen perhe- päiväajelu.
Joku ravitsemusliikkeen pitäjä saattaisi järjestää ihan mielellään, kun vaan antaa vinkin.- Whildo
Tuohan kuulostaisi ihan kivalta! Meiltä tultaisiin ainakin kahdella Chryssellä :)
- Kuis se olis?
No eiköhän aleta järjestämään? Minnekkä päin olisi hyvä kokoontua? Olisiko keskellä Suomea hyvä? Olisi vähän niinkuin sama matka kaikille, lukuunottamatta näitä keski-Suomalaisia, itselläni sinne noin 400 km matkaa, mutta mikäs siinä ajellessa.
- Ehditus.
Jyväskylä - Lahti - Hämeenlinna - Tampere alue.
- Whildo
Ehditus. kirjoitti:
Jyväskylä - Lahti - Hämeenlinna - Tampere alue.
Jyväskylä voisi olla hyvä! Vai miten olisi Kuopio tai vaikka Iisalmi jos Pohjois-Savoon mennään? Jyväskylä voisi olla enempi "keskellä" Suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502