seksikäs lenkkeilijä puijossa aina joskus kuuden seitsemän tienoilla. Nainen ja tiukat housut jalassas. Ja silmä lepää
kuopio puijo
arttu4
2
392
Vastaukset
- Anonyymi
puijo
- Anonyymi
Tämän takia peitän aina takapuoleni pitkällä paidalla tai kevyellä väljällä alushameella jonka päälle pistän normi paidan, en kaipaa tuijotuksia. Näin olen kulkenut nyt jo 6 vuotta.
Joskus kauhistelen sitä itsekseni että miten joskus ennen saatoin kulkea niin kireissä housuissa kuin mahdollista ja kokea oloni mukavaksi. Miksi intimiitit kehonosani kuuluisi ventovieraiden silmille, ne on vain minun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764