Tapparalla hyvä kapasiteetti.

Tapparan mies.

Hyvästä pelaajamateriaalista huolimatta ei ole kausi alkanut toivotulla tavalla. Tai ainakin itse odotin enemmän, niin varmaan moni muukin. Mutta en minä ainakaan vielä masennu. Tappara on kuitenkin väläytellyt välillä mihin se pystyy, viimeisenä mainittakoon sarjaykkösen voitto ja vielä vieraissa. Eli potentiaalia on. Samoin Tappara voitti bluesin espoossa ja hifk:n stadissa kun olin kattomassa molemmat ottelut ja peli on todellakin hyvänlaista. Turussa viimeviikon lauantaina olikin sitten Tapparalla tosi aneemista peliä, olin sielläkin paikalla, ottelu alkoi hyvin kun Tappara iski jo 14 sekunnin pelin jälkeen maalin, mutta siihen se sitten valitettavasti jäikin ja loppu aika katsottiin vierestä kun Tps pyöritti ja Tappara pyöri vain keskialuella, kun saatiin hyökkäys aikaiseksi oli vedot niin onnettomia että jokainen tietää ettei ne edes voi mennä maaliin. Mutta eipä masennuta. Uskoa riittää, että Tappara vielä herää ja suunta on kokoajan vain ylöspäin! Tappara pelaa suurella sydämellä, on aina pelannut. Itse olen seurannut Tapparan pelejä enemmän ja välillä ehkä vähän vähemmän mutta pikkupojasta saakka eli reippaasti reilut parikyt vuotta. Jotenkin vain haiskahtaa kun Tapparan otteluja välillä katsoo, että ongelma olisi enemmän henkisellä puolella, en tiedä tämä on vain minun näkemys. Barkovia pelutetaan myös liikaa, hyvä pelaaja erittäin hyvä mutta ei hänkään pysty yksin kaikkea hoitamaan. Pitäisi iskeä enemmän laajalla rintamalla kun kerran potentiaalisia maalintekijöitä joukkueessa on selvästi paljon. Puolustus saisi pelata nopeammin. Luottaa pitäisi myös enemmän itseensä ja näyttää mistä on Tamperelainen jääkiekko tehty! Tsemppiä, kyllä se vielä siitä lähtee olen varma siitä! Kultamitalia odotellessa, mutta ensin pitää alkaa tulemaan voittoja enemmänkin kuin vain joka 3:s ottelu. Tappara kykynee voittamaan tällä kaudella ihan jokaikisen joukkueen!

1

128

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todellakin!

On hyvä pelaajamateriaali, Ville Nieminen, Barkovin poika, On Fosteria Hansenia ja Connollya. Nämä ovat ne huiput. Ei pidä unohtaa myöskään esim. Koskirantaa, Makkosta, Haapalla, Venäläistä, jne... Ja itseasiassa koko joukkue on täynnä hyviä pelaajia, joka kaveri kykenee tekemään maalin, potentiaalia on. Jotenkin sellanen fjiilis et vois tulla mitali tällä kaudella, toivottavasti kultainen sellainen! :-)

T: Tapparan mies etelä- suomest...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1409
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      840
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      831
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      766
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      92
      755
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      158
      705
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      679
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53