Tapparalla hyvä kapasiteetti.

Tapparan mies.

Hyvästä pelaajamateriaalista huolimatta ei ole kausi alkanut toivotulla tavalla. Tai ainakin itse odotin enemmän, niin varmaan moni muukin. Mutta en minä ainakaan vielä masennu. Tappara on kuitenkin väläytellyt välillä mihin se pystyy, viimeisenä mainittakoon sarjaykkösen voitto ja vielä vieraissa. Eli potentiaalia on. Samoin Tappara voitti bluesin espoossa ja hifk:n stadissa kun olin kattomassa molemmat ottelut ja peli on todellakin hyvänlaista. Turussa viimeviikon lauantaina olikin sitten Tapparalla tosi aneemista peliä, olin sielläkin paikalla, ottelu alkoi hyvin kun Tappara iski jo 14 sekunnin pelin jälkeen maalin, mutta siihen se sitten valitettavasti jäikin ja loppu aika katsottiin vierestä kun Tps pyöritti ja Tappara pyöri vain keskialuella, kun saatiin hyökkäys aikaiseksi oli vedot niin onnettomia että jokainen tietää ettei ne edes voi mennä maaliin. Mutta eipä masennuta. Uskoa riittää, että Tappara vielä herää ja suunta on kokoajan vain ylöspäin! Tappara pelaa suurella sydämellä, on aina pelannut. Itse olen seurannut Tapparan pelejä enemmän ja välillä ehkä vähän vähemmän mutta pikkupojasta saakka eli reippaasti reilut parikyt vuotta. Jotenkin vain haiskahtaa kun Tapparan otteluja välillä katsoo, että ongelma olisi enemmän henkisellä puolella, en tiedä tämä on vain minun näkemys. Barkovia pelutetaan myös liikaa, hyvä pelaaja erittäin hyvä mutta ei hänkään pysty yksin kaikkea hoitamaan. Pitäisi iskeä enemmän laajalla rintamalla kun kerran potentiaalisia maalintekijöitä joukkueessa on selvästi paljon. Puolustus saisi pelata nopeammin. Luottaa pitäisi myös enemmän itseensä ja näyttää mistä on Tamperelainen jääkiekko tehty! Tsemppiä, kyllä se vielä siitä lähtee olen varma siitä! Kultamitalia odotellessa, mutta ensin pitää alkaa tulemaan voittoja enemmänkin kuin vain joka 3:s ottelu. Tappara kykynee voittamaan tällä kaudella ihan jokaikisen joukkueen!

1

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todellakin!

On hyvä pelaajamateriaali, Ville Nieminen, Barkovin poika, On Fosteria Hansenia ja Connollya. Nämä ovat ne huiput. Ei pidä unohtaa myöskään esim. Koskirantaa, Makkosta, Haapalla, Venäläistä, jne... Ja itseasiassa koko joukkue on täynnä hyviä pelaajia, joka kaveri kykenee tekemään maalin, potentiaalia on. Jotenkin sellanen fjiilis et vois tulla mitali tällä kaudella, toivottavasti kultainen sellainen! :-)

T: Tapparan mies etelä- suomest...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3390
    Aihe