Hyvästä pelaajamateriaalista huolimatta ei ole kausi alkanut toivotulla tavalla. Tai ainakin itse odotin enemmän, niin varmaan moni muukin. Mutta en minä ainakaan vielä masennu. Tappara on kuitenkin väläytellyt välillä mihin se pystyy, viimeisenä mainittakoon sarjaykkösen voitto ja vielä vieraissa. Eli potentiaalia on. Samoin Tappara voitti bluesin espoossa ja hifk:n stadissa kun olin kattomassa molemmat ottelut ja peli on todellakin hyvänlaista. Turussa viimeviikon lauantaina olikin sitten Tapparalla tosi aneemista peliä, olin sielläkin paikalla, ottelu alkoi hyvin kun Tappara iski jo 14 sekunnin pelin jälkeen maalin, mutta siihen se sitten valitettavasti jäikin ja loppu aika katsottiin vierestä kun Tps pyöritti ja Tappara pyöri vain keskialuella, kun saatiin hyökkäys aikaiseksi oli vedot niin onnettomia että jokainen tietää ettei ne edes voi mennä maaliin. Mutta eipä masennuta. Uskoa riittää, että Tappara vielä herää ja suunta on kokoajan vain ylöspäin! Tappara pelaa suurella sydämellä, on aina pelannut. Itse olen seurannut Tapparan pelejä enemmän ja välillä ehkä vähän vähemmän mutta pikkupojasta saakka eli reippaasti reilut parikyt vuotta. Jotenkin vain haiskahtaa kun Tapparan otteluja välillä katsoo, että ongelma olisi enemmän henkisellä puolella, en tiedä tämä on vain minun näkemys. Barkovia pelutetaan myös liikaa, hyvä pelaaja erittäin hyvä mutta ei hänkään pysty yksin kaikkea hoitamaan. Pitäisi iskeä enemmän laajalla rintamalla kun kerran potentiaalisia maalintekijöitä joukkueessa on selvästi paljon. Puolustus saisi pelata nopeammin. Luottaa pitäisi myös enemmän itseensä ja näyttää mistä on Tamperelainen jääkiekko tehty! Tsemppiä, kyllä se vielä siitä lähtee olen varma siitä! Kultamitalia odotellessa, mutta ensin pitää alkaa tulemaan voittoja enemmänkin kuin vain joka 3:s ottelu. Tappara kykynee voittamaan tällä kaudella ihan jokaikisen joukkueen!
Tapparalla hyvä kapasiteetti.
Tapparan mies.
1
67
Vastaukset
- Todellakin!
On hyvä pelaajamateriaali, Ville Nieminen, Barkovin poika, On Fosteria Hansenia ja Connollya. Nämä ovat ne huiput. Ei pidä unohtaa myöskään esim. Koskirantaa, Makkosta, Haapalla, Venäläistä, jne... Ja itseasiassa koko joukkue on täynnä hyviä pelaajia, joka kaveri kykenee tekemään maalin, potentiaalia on. Jotenkin sellanen fjiilis et vois tulla mitali tällä kaudella, toivottavasti kultainen sellainen! :-)
T: Tapparan mies etelä- suomest...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977