Odotin ystävääni käymään niin jokin selittämätön ahdistus hiipi vaan päälle, yritin pyristellä vastaan mutta mikään ei auttanut, jouduin ottamaan rauhoittavan lääkkeen. Mikä pettymys! Tunsin itseni aivan lannistetuksi, kysyin Jumalalta apua että ota pois ahdistus ja pelko, mutta eipä auttanut!
Olisiko minun pitänyt ahdistuksessani ja peloissani kärvistellä ystäväni edessä ja hän olisi ajatellut ties mitä minusta, että olenko sekoamassa tai muuta typerää vastaavaa?
Ystävälläni oli ongelmia ja tunsin sen kyllä nahoissani, keskustelimme ja yritimme käydä niitä läpi, jotain selvemnnystä tuli, mutta ongelma edelleen on.
Mutta miksi Jumala ei auttanut minua rauhoittumaan, vaan piti ottaa lääke? Juuri tuollainen vastaamattomuus masentaa.
Mikä mulle tuli?
74
175
Vastaukset
- Perus K Kristitty
Oletko uskossa?
Tarkoitan oletko uudestisyntynyt Herraan Jeesukseen Kristukseen uskova?- Mikä neuvoksi
No tottakai!
- Hoidata itseäsi
Mikä neuvoksi kirjoitti:
No tottakai!
Ette te ole oikeasti ystäviä jos ystäväsi ei tiedä sinun käyttävän psyykenlääkkeitä ja sinun pitää salata oma sairautesi.
Syvä masennus, kaksisuuntainen mielialahäiriö ja paniikkihäiriöt ovat joskus yks yhteen.
Miksi sotket Jumalan sairauteesi, vai onko niin että uskonnolla leikkiminen on sairastuttanut sinut tai sairastuttuasi olet hakenut uskonnosta itsellesi kainalosauvan. Kummin päin tuo asia on? - Mikä neuvoksi
Hoidata itseäsi kirjoitti:
Ette te ole oikeasti ystäviä jos ystäväsi ei tiedä sinun käyttävän psyykenlääkkeitä ja sinun pitää salata oma sairautesi.
Syvä masennus, kaksisuuntainen mielialahäiriö ja paniikkihäiriöt ovat joskus yks yhteen.
Miksi sotket Jumalan sairauteesi, vai onko niin että uskonnolla leikkiminen on sairastuttanut sinut tai sairastuttuasi olet hakenut uskonnosta itsellesi kainalosauvan. Kummin päin tuo asia on?Miten niin uskonnolla leikkiminen?
Älä laita suustasi sanoja joita en ole sanonut.
Et tiedä mitään minun uskostani, joka on vahva. Mulla ei tulisi mieleenkään alkaa kyseenalaistamaan sun uskoasi. Asiaan.
Me ollaan oikeasti ystäviä, mutta en ole vain halunnut puhua koko asiasta koska en ole moneen vuoteen tarvinnut rauhoittavia. Nyt ärsyttää ja ihmetyttää miksi juuri ennen hänen tuloa iski aivan mahdottomat pelkotilat ja ahdistus? En tajua. Mikä neuvoksi kirjoitti:
Miten niin uskonnolla leikkiminen?
Älä laita suustasi sanoja joita en ole sanonut.
Et tiedä mitään minun uskostani, joka on vahva. Mulla ei tulisi mieleenkään alkaa kyseenalaistamaan sun uskoasi. Asiaan.
Me ollaan oikeasti ystäviä, mutta en ole vain halunnut puhua koko asiasta koska en ole moneen vuoteen tarvinnut rauhoittavia. Nyt ärsyttää ja ihmetyttää miksi juuri ennen hänen tuloa iski aivan mahdottomat pelkotilat ja ahdistus? En tajua.* En tiedä minäkään sinun uskostasi muuta, kuin että et ole sisäisesti uskossa ollenkaan. Olet ehkä vauvakasteen armossa, ja näin luulo uskossa. Jos olisit elävässä uskossa Jeesukseen, ne henget, jotka vieraasi toi mukanaan, eivät olisi voineet sua masentaa, vaan olisit voinut jopa auttaa sitä ystävääsi. Hoida oma sielusiasiat ensin kuntoon, ennen kuin alat itse kenekään sieluja hoitamaan. Revitte toisenne vielä, koska teillä molemmilla on mielen häiriöitä, ei sokea voi sokeaa auttaa.
Mohikaani_27 kirjoitti:
* En tiedä minäkään sinun uskostasi muuta, kuin että et ole sisäisesti uskossa ollenkaan. Olet ehkä vauvakasteen armossa, ja näin luulo uskossa. Jos olisit elävässä uskossa Jeesukseen, ne henget, jotka vieraasi toi mukanaan, eivät olisi voineet sua masentaa, vaan olisit voinut jopa auttaa sitä ystävääsi. Hoida oma sielusiasiat ensin kuntoon, ennen kuin alat itse kenekään sieluja hoitamaan. Revitte toisenne vielä, koska teillä molemmilla on mielen häiriöitä, ei sokea voi sokeaa auttaa.
"Jos olisit elävässä uskossa Jeesukseen, ne henget, jotka vieraasi toi mukanaan, eivät olisi voineet sua masentaa, vaan olisit...."
Ethän sinä Mohikaani ole sitten itsekään elävässä uskossa tuon kaavasi mukaan, kun olet monet kerrat kertonut itselläsi olevan juuri tuon ongelman.- Mikä neuvoksi
Kiitos Tomumaja !!!
Olet aivan oikeassa. Mä olen aivan varmasti uskossa, mä haluaisin tietää mistä oikein se ahdistus tuli, koska eihän Jumala salli lapsilleen ahdistusta noin vaikealla paikalla. Eihän? - -tomumaja-
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Kiitos Tomumaja !!!
Olet aivan oikeassa. Mä olen aivan varmasti uskossa, mä haluaisin tietää mistä oikein se ahdistus tuli, koska eihän Jumala salli lapsilleen ahdistusta noin vaikealla paikalla. Eihän?Onhan totuus että ahdistuksia kokee oli uskossa tai ei, ei siihen kyllä mitään muuta apua Jumala minua joskus auttaa kun ahdistun, lääkkeet ovat ihan paikallaan jos on pitempiä ahdistuskausia. Uskovat käyttävät samalla lailla psyykelääkkeitä kuin kuka tahansa.
Ahdistuksiin on omat syynsä jokaisella, niitä on tiedostettuja tai sitten ei tiedosteta mistä johtuu. - Voe hyvän tähen
Mohikaani_27 kirjoitti:
* En tiedä minäkään sinun uskostasi muuta, kuin että et ole sisäisesti uskossa ollenkaan. Olet ehkä vauvakasteen armossa, ja näin luulo uskossa. Jos olisit elävässä uskossa Jeesukseen, ne henget, jotka vieraasi toi mukanaan, eivät olisi voineet sua masentaa, vaan olisit voinut jopa auttaa sitä ystävääsi. Hoida oma sielusiasiat ensin kuntoon, ennen kuin alat itse kenekään sieluja hoitamaan. Revitte toisenne vielä, koska teillä molemmilla on mielen häiriöitä, ei sokea voi sokeaa auttaa.
Voi mohikaani sentään, että oletkin uskonnollinen hörhö!!!
Sinussa taitaa itsessä olla jotain mörköhenkiä, mohikaani -tarkista OMA hengellinen tilasi!!!
Etkös muka ole lukenut Raamatussa minkälaisissa ahdistuksissa, paineissa, masennuksissa ja hengen menettämisen pelossa ym ym eleli Paavalikin kumppaneineen ja sanoihan Jeesuskin, että "Maailmassa teillä on AHDISTUS, mutta olkaa turvallisella mielellä, minä olen voittanut maailman".
Kun ajatellaan, miten paljon pahoja henkivaltoja nykyään LOPUN AIKANA ollaankaan laskettu vapaaksi, enemmän kuin koskaan, ei kai se ole ihme jos uskoviakin ja varsinkin uskovia ahdistaa jo vähän enemmänkin!!! - Täti
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Kiitos Tomumaja !!!
Olet aivan oikeassa. Mä olen aivan varmasti uskossa, mä haluaisin tietää mistä oikein se ahdistus tuli, koska eihän Jumala salli lapsilleen ahdistusta noin vaikealla paikalla. Eihän?Olet todennäkoiset saanut aivan väärää opetusta. Jos vaikka käyt helluntaiseurakunnassa, ei ihme että alkaa ahdistaa.
Oletko ottanut vastaan Pyhän Hengen? Jumalan sana kehottaa rukoilemaan Hengessä, uusin kielin. Myös Jumalan sanan lukeminen ääneen auttaa, jos ahdistus iskee. - Mikä neuvoksi
Täti kirjoitti:
Olet todennäkoiset saanut aivan väärää opetusta. Jos vaikka käyt helluntaiseurakunnassa, ei ihme että alkaa ahdistaa.
Oletko ottanut vastaan Pyhän Hengen? Jumalan sana kehottaa rukoilemaan Hengessä, uusin kielin. Myös Jumalan sanan lukeminen ääneen auttaa, jos ahdistus iskee.Ei mulla ole mitään väärää opetusta enkä käy hellareissa, olen käynyt upotuskasteella että mikään ei ole uskossa pielessä omalla kohdallani, tilanne tuli vaan muutama tunti ennen ystäväni tuloa, alkoi puristaa ja mennä aivankuin koko kroppa lukkoon ja samaan aikaan tuli selittämätön pelko päälle. Mä sainkin kuulla että ystävälläni ei ole kotiasiat kondiksessa, hänelle saattaa tulla avioero, tätä mä nyt mietin että antoiko Herra mulle pahan oloni ystäväni "hengestä" ? Koska ei ole mitään järkeä ahistua kun muutenkin hauska ja mukava ystäväni on tulossa käymään?
- Täti
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Ei mulla ole mitään väärää opetusta enkä käy hellareissa, olen käynyt upotuskasteella että mikään ei ole uskossa pielessä omalla kohdallani, tilanne tuli vaan muutama tunti ennen ystäväni tuloa, alkoi puristaa ja mennä aivankuin koko kroppa lukkoon ja samaan aikaan tuli selittämätön pelko päälle. Mä sainkin kuulla että ystävälläni ei ole kotiasiat kondiksessa, hänelle saattaa tulla avioero, tätä mä nyt mietin että antoiko Herra mulle pahan oloni ystäväni "hengestä" ? Koska ei ole mitään järkeä ahistua kun muutenkin hauska ja mukava ystäväni on tulossa käymään?
"Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra."
Raamattu kehottaa: "Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaa,... pahuuden henkiolentoja vastaan.. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen..."
Taistelu henkivaltoja vastaan käydään Pyhässsä Hengessä rukoillen. - Mikä neuvoksi
Täti kirjoitti:
"Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra."
Raamattu kehottaa: "Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaa,... pahuuden henkiolentoja vastaan.. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen..."
Taistelu henkivaltoja vastaan käydään Pyhässsä Hengessä rukoillen.Niin?
- Mikä neuvoksi
Täti kirjoitti:
Taistelu henkivaltoja vastaan käydään Pyhässsä Hengessä rukoillen.Voisitko selostaa Suomen kielellä mitä tarkoitat?
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Kiitos Tomumaja !!!
Olet aivan oikeassa. Mä olen aivan varmasti uskossa, mä haluaisin tietää mistä oikein se ahdistus tuli, koska eihän Jumala salli lapsilleen ahdistusta noin vaikealla paikalla. Eihän?' Mikä neuvoksi" juuri tuosta tietää, että et ole oieksti uudestisyntynyt, voi olla olevinaan uskossa, mutta ei kuitenkaan sitten olla. Jos olet, kerro koska tulit uskoon, ja sitten kävitkö myös kasteella. Se on niin, että jos "uppiniskaisuuttaan" ei mene kasteelle, uskovien upotuskasteelle, ei niinku pääse uskossaan eteenpäin, ja jää siihen niinku puolitiehen. No ei kaste pelasta, se on saletti, mutta ei akstetta voi kieltääkään, tästä syystä Pietarikin joutui sanomaan juutalislle uppiniskaille, että saisiavat syntinsä anteeksi vasta, kun ottavat kasteen. He kun mainas kiertää kasteen Kristukseen, ja ottaa vaan syntien anteeksiantamus, ja palata niinehyvineen takaisin synägoogaan, siis olla vilippisiä. Ja se on aivan sama millä tavalla on vilpillinen kasteen suhteen. Ei kaste pelasta, mutta et voi sitä kieltääkään, vain oman minän niin halutessa. Jokin sun uskossa mättää, ei pahat henget tule samaan sydämeen, missä Jeesus asuu!
* Mene oman itsesi tähden, jonkun tosiusovan luo, mieluimmin helluntaiseurakuntaan, ja juttele vaikka vanhimmiston kanssa tilastasi, siinä teet hyvin, ja saat varmasti avun. Voi tuntua kovalta, mutta ei se sitä oikeasti ole, päinvastoin, koska rakastan sinua Jeesuksessa, toivon vaan, että saat oikeanlaista apua, ei turha voivottelu sinua auta. Jeesus auttaa, mutta mene hakemaan apua, h-seurakunnasta.Pe.ku kirjoitti:
"Jos olisit elävässä uskossa Jeesukseen, ne henget, jotka vieraasi toi mukanaan, eivät olisi voineet sua masentaa, vaan olisit...."
Ethän sinä Mohikaani ole sitten itsekään elävässä uskossa tuon kaavasi mukaan, kun olet monet kerrat kertonut itselläsi olevan juuri tuon ongelman.* Jaahas, ja minkähän onegelman. Arkiset vastoinkäymiset ja ajalliset ongelmat ei ole sitä, että on pahoja henkiä sydämessä. Olist sinä itse hiljaa, koska et kerran voi ymmärtää hengellisistä asiosta yhtään mitään. Itselläsi on Jumalan kieltäjä demonit sisälläsi, yrittäisit päästä niistä ensin. !
Voe hyvän tähen kirjoitti:
Voi mohikaani sentään, että oletkin uskonnollinen hörhö!!!
Sinussa taitaa itsessä olla jotain mörköhenkiä, mohikaani -tarkista OMA hengellinen tilasi!!!
Etkös muka ole lukenut Raamatussa minkälaisissa ahdistuksissa, paineissa, masennuksissa ja hengen menettämisen pelossa ym ym eleli Paavalikin kumppaneineen ja sanoihan Jeesuskin, että "Maailmassa teillä on AHDISTUS, mutta olkaa turvallisella mielellä, minä olen voittanut maailman".
Kun ajatellaan, miten paljon pahoja henkivaltoja nykyään LOPUN AIKANA ollaankaan laskettu vapaaksi, enemmän kuin koskaan, ei kai se ole ihme jos uskoviakin ja varsinkin uskovia ahdistaa jo vähän enemmänkin!!!* Kyllä olen lukenut, olen itsekkin ollut monenmoisissa ahdistuksissa. Raamattukin sanoo, että, " monen ahdistuksen kautta menette taivasten valtakuntaan". Ahdistukset on aivan eri asia, kuin että on pahoja nekiä sisällään. Uskovaisen elämään kuuluu ahdistukset, mutta ei pahathenget.
* " Kaikki pahat henget, kaikki pahat henget, väistyy nimes Jeesuksen......!Mikä neuvoksi kirjoitti:
Voisitko selostaa Suomen kielellä mitä tarkoitat?
* Nyt mä oon vielä enemmän huolissani sun uskosta, kun sanot, ettet käy helluntailaisten kokouksissa? Miksi et käy, jos kerran olet uskossa, siellä on uskovaisia yleensä sali täynnä, mitä vikaa heissä muka on?
* Multa meni usko "Tätiinkin", kun antoi ala-arvoisen kommentin heistä. Missäs Täti sitten käy ?
* Ja jos nim. "Mikä neuvoksi" on vihasuhteessa h-seurakuntaan, niin ei ihme, jos pöyrööt pelottaa ja ahdistaa. Tomumajakin oli ihan jees, niin kauan kun oli reilusti helluntailainen, mutta alkoi taas kuunnella Pekua ja muita shamaanin ystäviä. Oliko se Savonlinnassa kun Tomumaja sai kokea ihan reilun uudistuksen Jumalan puolelta, mikä mieheen sitten meni taas, kun piti kääntyä h-seurakuntaa vastaan ?- Mikä neuvoksi
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Kyllä olen lukenut, olen itsekkin ollut monenmoisissa ahdistuksissa. Raamattukin sanoo, että, " monen ahdistuksen kautta menette taivasten valtakuntaan". Ahdistukset on aivan eri asia, kuin että on pahoja nekiä sisällään. Uskovaisen elämään kuuluu ahdistukset, mutta ei pahathenget.
* " Kaikki pahat henget, kaikki pahat henget, väistyy nimes Jeesuksen......!Mistä mohikaani kuvittelet että olisi ollut kyse pahasta hengestä, haloooo.
- Mikä neuvoksi
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Nyt mä oon vielä enemmän huolissani sun uskosta, kun sanot, ettet käy helluntailaisten kokouksissa? Miksi et käy, jos kerran olet uskossa, siellä on uskovaisia yleensä sali täynnä, mitä vikaa heissä muka on?
* Multa meni usko "Tätiinkin", kun antoi ala-arvoisen kommentin heistä. Missäs Täti sitten käy ?
* Ja jos nim. "Mikä neuvoksi" on vihasuhteessa h-seurakuntaan, niin ei ihme, jos pöyrööt pelottaa ja ahdistaa. Tomumajakin oli ihan jees, niin kauan kun oli reilusti helluntailainen, mutta alkoi taas kuunnella Pekua ja muita shamaanin ystäviä. Oliko se Savonlinnassa kun Tomumaja sai kokea ihan reilun uudistuksen Jumalan puolelta, mikä mieheen sitten meni taas, kun piti kääntyä h-seurakuntaa vastaan ?Mä en ole missään vihasuhteessa hellareiden kanssa, päinvastoin.
- Ziiiisus
"kysyin Jumalalta apua että ota pois ahdistus ja pelko, mutta eipä auttanut!"
Sepä yllättävää :-D- Mikä neuvoksi
"Sepä yllättävää"
Miten niin ?
Perustele! - ku seinälle puhuis
Mikä neuvoksi kirjoitti:
"Sepä yllättävää"
Miten niin ?
Perustele!Perustele mitä? Mitä perustelemista siinä on että Jumala ei vastaa.
Sehän on itsestäänselvyys. - olet typerys
ku seinälle puhuis kirjoitti:
Perustele mitä? Mitä perustelemista siinä on että Jumala ei vastaa.
Sehän on itsestäänselvyys.nollateisti
- Heh heh heh
Heh heh, älä vitsi.
- Mikä neuvoksi
"Heh heh, älä vitsi."
? ? ?
Ahdistus kertoo aina jostakin, se on selvää. Kiirehditköhän hieman tuossa kertomassasi tilanteessa, Jumalan edellekin, kenties... sitä mietin.
Minä olisin kertonut ystävälleni tuntemuksistani, näin ollen rehellinen omasta olotilastani hänen kohtaamisessaan. Rukoilitteko yhdessä, näin sinetöiden yhteisen keskustelunne, sekin kiinnostaa.
Jumala vastaa ajallaan. Sinuna en tuntisi pettymystä, sillä Hän on kyllä kaikkien tilanteiden tasalla.- Mikä neuvoksi
Tuo muuten tosi totta.
Mä unohdin Jumalan voiman. Ois kai meidän pitänyt uskaltaa rukoilla yhdessä. Oltiinko me pelkureita? Tai minä, kun en kertonut miltä minusta tuntui ystäväni kanssa?
Nyt kyllä harmittaa. - Täti
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Tuo muuten tosi totta.
Mä unohdin Jumalan voiman. Ois kai meidän pitänyt uskaltaa rukoilla yhdessä. Oltiinko me pelkureita? Tai minä, kun en kertonut miltä minusta tuntui ystäväni kanssa?
Nyt kyllä harmittaa.Itse jo vastasit kysymykseesi. Olet aika lapsi ja tietämätön uskonasioissa. Unohdit Jumalan voiman? Et uskaltanut rukoilla? Oletko edes täyttynyt Juman Pyhällä Hengellä? Oi voi!
- Mikä neuvoksi
Täti kirjoitti:
Itse jo vastasit kysymykseesi. Olet aika lapsi ja tietämätön uskonasioissa. Unohdit Jumalan voiman? Et uskaltanut rukoilla? Oletko edes täyttynyt Juman Pyhällä Hengellä? Oi voi!
Mä kuljen rukouksen hengessä koko ajan, ei kai sitä alvariinsa tarvitse olla polvistununeena lattialle jokaisen huonomman ajatuksensa kanssa, et tunnu itse olevan uskossa ollenkaan kun alat heittelemään asioita joista et tiedä mitään.
Olen ollut yli kolmekymmentä vuotta uskossa enkä ole todellakaan tietämätön Jumalasta, viivalle lähen Täti sun kanssa milloin vain, rukoiletko sinä jokaisessa välissä ja menet munaamaan itsesi muiden edessä, haloo, joku järki pitää olla ihmisten edessä kulkiessa, olen varmasti täyttynyt Pyhällä Hengellä, mutta samaa en voi sinusta sanoa. - Täti
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Mä kuljen rukouksen hengessä koko ajan, ei kai sitä alvariinsa tarvitse olla polvistununeena lattialle jokaisen huonomman ajatuksensa kanssa, et tunnu itse olevan uskossa ollenkaan kun alat heittelemään asioita joista et tiedä mitään.
Olen ollut yli kolmekymmentä vuotta uskossa enkä ole todellakaan tietämätön Jumalasta, viivalle lähen Täti sun kanssa milloin vain, rukoiletko sinä jokaisessa välissä ja menet munaamaan itsesi muiden edessä, haloo, joku järki pitää olla ihmisten edessä kulkiessa, olen varmasti täyttynyt Pyhällä Hengellä, mutta samaa en voi sinusta sanoa.Uskovien joukossa on paljon 30 vuotiaita vauvoja. Missä kohtaa lapsukainen. sanotaan esimerkiksi, että rukousta varten pitää polvistua lattialle???
Lapsukainen, älä pilkkaa!!! Täti kirjoitti:
Uskovien joukossa on paljon 30 vuotiaita vauvoja. Missä kohtaa lapsukainen. sanotaan esimerkiksi, että rukousta varten pitää polvistua lattialle???
Lapsukainen, älä pilkkaa!!!* Täti puhuu ihan viisaita. tarttis tämän vauvan kuunnella, mitä kokemus puhuu.
* "Mikä neuvoksi", kerroppa koska tait Pyhän Hengen kasteen, ja milloin sitä ennen sait sydämeesi pelastusvarmuuden, siis PH:n sinetin. Pahat henget ei kuulu uskovan elämään, ne voi ahdistaa ulkoa päin, joskus monipäisesinäkin, mutta ei sisältäpäin. Koska Jeesus on sydämen valtaistuimella, jos on , pahan sinne on paha rynnätä, suuremmallakaan joukollaan, Jeesuksen armeijat ja enkelijoukot on aina suuremmat.- Mikä neuvoksi
Täti kirjoitti:
Uskovien joukossa on paljon 30 vuotiaita vauvoja. Missä kohtaa lapsukainen. sanotaan esimerkiksi, että rukousta varten pitää polvistua lattialle???
Lapsukainen, älä pilkkaa!!!Sinä et ole Täti ollenkaan, vaan aivan typerä lapsukainen.
- Täti
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Sinä et ole Täti ollenkaan, vaan aivan typerä lapsukainen.
Sinulla on ollut yli kolmekymmentä vuotta aikaa kasvaa uskonelämässä. mutta etpä ole mitenkään paljoa tutkinut Jumalan Sanaa ja ollut rukouksessa noiden vuosien aikana, koska esitit alussa kysymyksen, joka olisi paremmin sopinut muutaman viikon uskossa olleen esittämäksi. Jospa sinäkin vihdoin kaisvaisit hengellisesti aikuiseksi. "Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on."
- aglius
Ei Jumala ole mikään automaatti, josta saa avun aina kun haluaa, eikäå aina saa vaikka kuinka haluisi.
jos jollain on jalka poikki, niin tuskin monikaan tänne kirjoittaisi, että miksi Jumala ei vastaa vaikka pyydän uutta ehjä jalkaa.
jollain voi olla jokin poikki jossain mielen säätimissä ja tunteiden tehtaassa, joka ei ole yhtään sen kummenpi kuin se jalkapoikkikaan vaiva.
eli jospa oltaisiin arkiasioissa hengellisiä, ja hengellisissä arkisia, niin on plajon helponpaa ja yksinkertasenpaa Jumalasuhteenkin ylläpito omalta puoleltaan.- aglius
unohtu tuossa, että paniikkihäiriö ilmenee usein just tuolla tavalla.
jokin ennalta ennustamaton lähellä oleva tilanne laukaisee sen, ja kestää aikansa ennekuin palat asettu utakaisin kohdalleen jossain mielen sopukoissa.
psyykettä voi rasittaa aikansa jollain rasitteella, mutta sitetn se puhkeaa jossain muodossa esiin varsin usein. vaikkapa diapeteksenä taikka muuna psyyken häiriöinä.
olemme vain ihmisiä, ja uskommekin on heikkoa kenties koettelematonta monta kertaa. - Käsittämätöntä
"Ei Jumala ole mikään automaatti, josta saa avun aina kun haluaa, eikä aina saa vaikka kuinka haluisi.
jos jollain on jalka poikki, niin tuskin monikaan tänne kirjoittaisi, että miksi Jumala ei vastaa vaikka pyydän uutta ehjä jalkaa."
Aglius kirjoitat järkeä, minuakin kummastuttaa, että joku voi ahdistua noin kovasti omasta ahdistuksestaan, ikäänkuin se olisi jotain aivan kauheaa ja jokin aivan uusi ja outo tunne? - Mikä neuvoksi
aglius kirjoitti:
unohtu tuossa, että paniikkihäiriö ilmenee usein just tuolla tavalla.
jokin ennalta ennustamaton lähellä oleva tilanne laukaisee sen, ja kestää aikansa ennekuin palat asettu utakaisin kohdalleen jossain mielen sopukoissa.
psyykettä voi rasittaa aikansa jollain rasitteella, mutta sitetn se puhkeaa jossain muodossa esiin varsin usein. vaikkapa diapeteksenä taikka muuna psyyken häiriöinä.
olemme vain ihmisiä, ja uskommekin on heikkoa kenties koettelematonta monta kertaa.Me molemmat olemme uskossa ja mulla tuli mieleen halusiko Herra kertoa mikä vikana ystäväni elämässä?
Ystäväni kertoikin pitkään vaikuttaneen ongelman joka rasittaa ja kiusaa häntä. Nyt mä ajattelen että olisi kyllä pitänyt yhdessä rukoilla ja viedä Herran eteen kaikki asiaan liittyvä. Edellinen tosi vaikeaa jos ei ole muutenkaan tapana rukoilla ja jos ei ole aralla tunnolla Jumalan edessä koko ajan.
Harmittaa kyllä. Kyllä Jumalan eteen pitäisi olla alttius viedä aina ja jatkuvasti, koko ajan, ongelmat jotka ylös nousevat. - Mikä neuvoksi
Käsittämätöntä kirjoitti:
"Ei Jumala ole mikään automaatti, josta saa avun aina kun haluaa, eikä aina saa vaikka kuinka haluisi.
jos jollain on jalka poikki, niin tuskin monikaan tänne kirjoittaisi, että miksi Jumala ei vastaa vaikka pyydän uutta ehjä jalkaa."
Aglius kirjoitat järkeä, minuakin kummastuttaa, että joku voi ahdistua noin kovasti omasta ahdistuksestaan, ikäänkuin se olisi jotain aivan kauheaa ja jokin aivan uusi ja outo tunne?Et nyt ymmärrä.
Yleensä ahdistukselle on jokin syy.
Tunnen ystäväni. Ei ole mitään syytä miksi ennen hänen tuloaan mun pitäisi ahdistua.
Ja TÄMÄ ahdistaa. Mikä neuvoksi kirjoitti:
Et nyt ymmärrä.
Yleensä ahdistukselle on jokin syy.
Tunnen ystäväni. Ei ole mitään syytä miksi ennen hänen tuloaan mun pitäisi ahdistua.
Ja TÄMÄ ahdistaa.* Mä sanoin jo, että teillä on molemmilla vieirata henkiä sisällänne, ja henget aihuttaa ahdistusken sisällänne, niillä on valtataistelu keskenään siitä, kummanko henget saa yliotteen teistä kummastakin.
* Ei kannattaisi tuoda tämän tason asiota tälle palstalle ollenkaan, vaan hakeutus ammtti hoitoon, mieluimmin uskovan psykiatrian kanssa keskusteluun !- Mikä neuvoksi
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Mä sanoin jo, että teillä on molemmilla vieirata henkiä sisällänne, ja henget aihuttaa ahdistusken sisällänne, niillä on valtataistelu keskenään siitä, kummanko henget saa yliotteen teistä kummastakin.
* Ei kannattaisi tuoda tämän tason asiota tälle palstalle ollenkaan, vaan hakeutus ammtti hoitoon, mieluimmin uskovan psykiatrian kanssa keskusteluun !Ei pidä paikkaansa sun juttus nyt.
- Ahistutaan yhdessä
VOI KAUHIA KAUHIA KAUHIA - SIUTAKO IHAN AHISTI???
Onkos tuo ahdistus ihan totta sinulle jotain uutta???
Minua ahdistaa harva se päivä, vaikka olenkin uudestisyntynyt, koska elän pahassa maailmassa, jumalattomien ja pahojen henkivaltojen keskellä.
saa-tana ja pahoja henkiä täynnä olevat ihmiset (fariseukset ja kirjanoppineet) ahdistivat ja uhkasivat murhata Jeesuksen harva se päivä ja viimeisenä elinpäivänään Jeesus oli niin ahdistunut, että hikoili VERTA, niin miksi sinun, joka olet hänen seuraajansa pitäisi kauhistua jotain pientä ahdistusta???- Mikä neuvoksi
Mutta minulla Herran rauha on koko ajan sydämessäni, ja se järkkyi nyt. Sen takia koin ja tunsin erityyppisen ahdistuksen. Se oli inhoittavaa pelkoa, ikävää ja tunnistamatonta.
- k.kiusaantunut
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Mutta minulla Herran rauha on koko ajan sydämessäni, ja se järkkyi nyt. Sen takia koin ja tunsin erityyppisen ahdistuksen. Se oli inhoittavaa pelkoa, ikävää ja tunnistamatonta.
Osaatko ajatella että se rauhoittava pilleri olisi se Jumalan apu?
- Mikä neuvoksi
k.kiusaantunut kirjoitti:
Osaatko ajatella että se rauhoittava pilleri olisi se Jumalan apu?
En, en osaa ajatella, ja se mua just ärsyttää!
Kyllähän Jumalan pitäisi olla niin SUURI ettei tarvitsisi turvautua mihinkään muuhun ??? - Hohohooh
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Heh, provopa oletkin - kylläpä vedätät näitä äijiä taas...
Vai tunnistamaton ahdistus, hahaa, kaikenlaista soopaa. - Mikä neuvoksi
Hohohooh kirjoitti:
Heh, provopa oletkin - kylläpä vedätät näitä äijiä taas...
Vai tunnistamaton ahdistus, hahaa, kaikenlaista soopaa.Oletko kunnon trolli?
- k.kiusaantunut
Mikä neuvoksi kirjoitti:
En, en osaa ajatella, ja se mua just ärsyttää!
Kyllähän Jumalan pitäisi olla niin SUURI ettei tarvitsisi turvautua mihinkään muuhun ???Minkälaista apua odotit Jumalalta ja miksi? Oletko joskus ennen kokenut Jumalalta apua ja siksi pyydät sitä nyttenkin? Mistä johtui että silloin sait apua mutta nyt se ei ole pikaratkaisu.
Jospa Jumala tietää että sinä saat avun psyykenlääkkeistä ja se riittää Hänelle. Että saat avun psyykenlääkkeistä. Kyllähän Jumala tietää minkälaisissa olosuhteissa joudut olemaan.
Vai stressasitko etukäteen ystäväsi pahojen ongelmien kuulemista, ja ahdistus tuli siitä? Minulle on joskus käynyt niin, oman ystävän tullessa etukäteen tiedettävien ongelmien kanssa, juuri silloin kun itsellänikin oli huolia. Sitä ei vaan kestä. - Mikä neuvoksi
k.kiusaantunut kirjoitti:
Minkälaista apua odotit Jumalalta ja miksi? Oletko joskus ennen kokenut Jumalalta apua ja siksi pyydät sitä nyttenkin? Mistä johtui että silloin sait apua mutta nyt se ei ole pikaratkaisu.
Jospa Jumala tietää että sinä saat avun psyykenlääkkeistä ja se riittää Hänelle. Että saat avun psyykenlääkkeistä. Kyllähän Jumala tietää minkälaisissa olosuhteissa joudut olemaan.
Vai stressasitko etukäteen ystäväsi pahojen ongelmien kuulemista, ja ahdistus tuli siitä? Minulle on joskus käynyt niin, oman ystävän tullessa etukäteen tiedettävien ongelmien kanssa, juuri silloin kun itsellänikin oli huolia. Sitä ei vaan kestä.En mä stressannut ystäväni huolia ja kuulemisia, päinvastoin, odotin että olisimme voineet virvoittua yhdessä mutta ei.
Mä odotin Jumalalta vahvistusta ja virvoitusta yhteisestä näkemisestä, yhteisestä olemisesta, niinkuin seurakunnassakin vahvistutaan, ja tätä normaalia vahvistumista ei nyt vaan tapahtunut, ja tämä ihmetyttää. - yksin armosta
Mikä neuvoksi kirjoitti:
En mä stressannut ystäväni huolia ja kuulemisia, päinvastoin, odotin että olisimme voineet virvoittua yhdessä mutta ei.
Mä odotin Jumalalta vahvistusta ja virvoitusta yhteisestä näkemisestä, yhteisestä olemisesta, niinkuin seurakunnassakin vahvistutaan, ja tätä normaalia vahvistumista ei nyt vaan tapahtunut, ja tämä ihmetyttää.Oletan, että vihollinen halusi estää tapaamisenne, joka olisi ollut voimallinen virvoituksen lähde molemmille. Yhteinen rukous on voimallinen, samoin asioiden rehellinen tunnustaminen. "Kantakaa toistenne kuormia" "Mitä kaksi maan päällä sopii, että he minulta sitä anovat" "Tunnustakaa siis syntinne toinen toisillenne" Seuraavassa viestissä on muutamia huomionarvoisia kohtia lisäksi:
”Hello! On October 25th, 2012, the next messenger angel of God brought on this message to Benjamin Cousijnsen.
Shalom, Benjamin Cousijnsen! Tervehdin sinua Yeshua HaMashiach`n, Jeesuksen Kristuksen mahtavassa nimessä. Nimeni on Chasa.
Kaikkivaltias varoittaa kaikkia Jumalan lapsia! Nimitän teille henkiä, jotka ovat keskuudessanne-
Jesaja:
2:12 Sillä Herran Sebaotin päivä kohtaa kaikkea ylpeää ja korskeata ja kaikkea ylhäistä, niin että se maahan painuu,
Jesaja:
59:4 Ei kukaan vaadi oikeuteen vanhurskaasti, eikä kukaan käräjöi rehellisesti. He turvautuvat tyhjään ja puhuvat vilppiä, kantavat kohdussaan tuhoa ja synnyttävät turmion.
59:5 Myrkkyliskon munia he hautovat, hämähäkin verkkoja he kutovat; joka niitä munia syö, se kuolee, rikkipoljetusta puhkeaa kyykäärme.
Pahat henget ovat jo saaneet monia ihmisiä, myös kristittyjä, raskaaksi!
Jesaja:
59:6 Heidän verkkonsa eivät kelpaa vaatteeksi, heidän tekemäänsä ei voi verhoutua; heidän työnsä ovat vääryyden töitä, ja heidän kätensä ovat täynnä väkivallan tekoa.
59:7 Heidän jalkansa juoksevat pahuuteen, kiiruhtavat vuodattamaan viatonta verta; heidän ajatuksensa ovat vääryyden ajatuksia, tuho ja turmio on heidän teillänsä.
Nämä pahat henget ovat liikkeellä ihmisiä, erityisesti kristittyjä, varten, jotka uskovat Yeshua HaMashiach`iin, Jeesukseen Kristukseen.
Ne kiirehtivät, sillä ne tietävät: yhä lyhyt aika, sitten monet tulevat olemaan Yeshuan, Jeesuksen kanssa.
Lisäksi siellä on monia langenneita enkeleitä: pahoja henkiä.
Joukossanne on rakkaudettomuuden henkiä, kateuden henkiä, katkeruuden, epäuskon, kiistan, panettelun, epäjumalanpalveluksen, valheiden, loukkauksen, epäpuhtauden, väkivallan, ylimielisyyden, mustasukkaisuuden henkiä…
Sananlaskut:
28:26 Omaan sydämeensä luottavainen on tyhmä, mutta viisaudessa vaeltava pelastuu.
Astukaa ulos heikkoudestanne, olette vahvoja!
Psalmit:
28:7 Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.
Paha henki ei koskaan anna anteeksi ja myönnä, mutta kristitty, joka ajattelee Jumalan asioita ja voi antaa anteeksi lähimmäiselleen, antaa. Todellinen kristitty ei ikinä istu takaisin, vaikka hän on heikko. Mutta jopa heikkoudessa – se on tunne! – teidän ei saa laskea aseitanne, vaan käyttää niitä! Ja käyttäkää suutanne! Mitä minun tarvitsee sanoa, sanon.
Lukekaa Raamattuanne ja oppikaa, ja torjukaa henget Jumalan aseilla, niin tulette olemaan enemmän kuin sankareita Jumalan silmissä. Älkää myöskään antako pettää itseänne. Herran ääni on voimallinen. Herran ääni on täynnä majesteettisuutta.
Psalmit:
29:4 Herran ääni käy voimallisesti, Herran ääni käy valtavasti.
Hän, joka ei vahvista itseään nyt, tulee eksytetyksi/kadotetuksi. Laittakaa yllenne kaikki hengelliset aseenne ja seisokaa voimassa!
Kiitos Hänelle, ja antakaa hänelle kunnia, joka sen ansaitsee.
Benjamin, he kuuntelevat liikaa pahoja henkiä.
1. Korinttolaiskirje 13 – Tämä teidän täytyy lukea ja opiskella itse. Tuokaa itsenne rukouksessa.
Minä menen nyt, Benjamin, Jumalan profeetta, Ruacha, Jeshu, Shalom!
Copyright:
Rakkaat ihmiset, levittäkää tätä viestiä ilman muutoksia!"
Lisää aiheesta löytyy seuraavasta ketjusta, mutta kuten yleensä, siellä on hyvää sekä huonoa asiaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11014270
Lainaan sopivan kohdan omasta tekstistäni:
"Viime syksynä koin myös, kuinka pelko alkoi juosta kintereilläni. Se oli sellainen epämääräinen, läsnäoleva tunne, joka häiritsi minua.
Jäin sitten yksin muutamaksi päiväksi ja illan pimetessä tunsin jälleen tuon pelon kosketuksen. Olin kulkemassa toiseen huoneeseen, kun oviaukon ohitettuani käännyin vaistomaisesti eteiseen päin ja avasin suuni. Suuni muodosti voimakkaita, käskeviä lauseita kielillä puhuen, ja sieluni silmillä paremmin tunsin kuin näin, kuinka eteisestä lähti kiireen vilkkaa pakoon joku.
Loput päiväni sain olla rauhassa.
Hengellinen sodankäynti on todellista. Pelon henget, epäuskon, katkeruuden ja anteeksiantamattomuuden henget ovat todellisia. Lähesty niitä Jeesuksen nimessä. Tee parannusta kaikesta, mitä Hän tuo mieleesi, ja nosta pyhät kätesi vailla epäilystä Hänen puoleensa, joka suojaa sinua. Hän pukee sinut vanhurskauteen ja rakkauteen, Jumalan Pojan Vereen ja suojelukseen. Aamen." - oi eih
yksin armosta kirjoitti:
Oletan, että vihollinen halusi estää tapaamisenne, joka olisi ollut voimallinen virvoituksen lähde molemmille. Yhteinen rukous on voimallinen, samoin asioiden rehellinen tunnustaminen. "Kantakaa toistenne kuormia" "Mitä kaksi maan päällä sopii, että he minulta sitä anovat" "Tunnustakaa siis syntinne toinen toisillenne" Seuraavassa viestissä on muutamia huomionarvoisia kohtia lisäksi:
”Hello! On October 25th, 2012, the next messenger angel of God brought on this message to Benjamin Cousijnsen.
Shalom, Benjamin Cousijnsen! Tervehdin sinua Yeshua HaMashiach`n, Jeesuksen Kristuksen mahtavassa nimessä. Nimeni on Chasa.
Kaikkivaltias varoittaa kaikkia Jumalan lapsia! Nimitän teille henkiä, jotka ovat keskuudessanne-
Jesaja:
2:12 Sillä Herran Sebaotin päivä kohtaa kaikkea ylpeää ja korskeata ja kaikkea ylhäistä, niin että se maahan painuu,
Jesaja:
59:4 Ei kukaan vaadi oikeuteen vanhurskaasti, eikä kukaan käräjöi rehellisesti. He turvautuvat tyhjään ja puhuvat vilppiä, kantavat kohdussaan tuhoa ja synnyttävät turmion.
59:5 Myrkkyliskon munia he hautovat, hämähäkin verkkoja he kutovat; joka niitä munia syö, se kuolee, rikkipoljetusta puhkeaa kyykäärme.
Pahat henget ovat jo saaneet monia ihmisiä, myös kristittyjä, raskaaksi!
Jesaja:
59:6 Heidän verkkonsa eivät kelpaa vaatteeksi, heidän tekemäänsä ei voi verhoutua; heidän työnsä ovat vääryyden töitä, ja heidän kätensä ovat täynnä väkivallan tekoa.
59:7 Heidän jalkansa juoksevat pahuuteen, kiiruhtavat vuodattamaan viatonta verta; heidän ajatuksensa ovat vääryyden ajatuksia, tuho ja turmio on heidän teillänsä.
Nämä pahat henget ovat liikkeellä ihmisiä, erityisesti kristittyjä, varten, jotka uskovat Yeshua HaMashiach`iin, Jeesukseen Kristukseen.
Ne kiirehtivät, sillä ne tietävät: yhä lyhyt aika, sitten monet tulevat olemaan Yeshuan, Jeesuksen kanssa.
Lisäksi siellä on monia langenneita enkeleitä: pahoja henkiä.
Joukossanne on rakkaudettomuuden henkiä, kateuden henkiä, katkeruuden, epäuskon, kiistan, panettelun, epäjumalanpalveluksen, valheiden, loukkauksen, epäpuhtauden, väkivallan, ylimielisyyden, mustasukkaisuuden henkiä…
Sananlaskut:
28:26 Omaan sydämeensä luottavainen on tyhmä, mutta viisaudessa vaeltava pelastuu.
Astukaa ulos heikkoudestanne, olette vahvoja!
Psalmit:
28:7 Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.
Paha henki ei koskaan anna anteeksi ja myönnä, mutta kristitty, joka ajattelee Jumalan asioita ja voi antaa anteeksi lähimmäiselleen, antaa. Todellinen kristitty ei ikinä istu takaisin, vaikka hän on heikko. Mutta jopa heikkoudessa – se on tunne! – teidän ei saa laskea aseitanne, vaan käyttää niitä! Ja käyttäkää suutanne! Mitä minun tarvitsee sanoa, sanon.
Lukekaa Raamattuanne ja oppikaa, ja torjukaa henget Jumalan aseilla, niin tulette olemaan enemmän kuin sankareita Jumalan silmissä. Älkää myöskään antako pettää itseänne. Herran ääni on voimallinen. Herran ääni on täynnä majesteettisuutta.
Psalmit:
29:4 Herran ääni käy voimallisesti, Herran ääni käy valtavasti.
Hän, joka ei vahvista itseään nyt, tulee eksytetyksi/kadotetuksi. Laittakaa yllenne kaikki hengelliset aseenne ja seisokaa voimassa!
Kiitos Hänelle, ja antakaa hänelle kunnia, joka sen ansaitsee.
Benjamin, he kuuntelevat liikaa pahoja henkiä.
1. Korinttolaiskirje 13 – Tämä teidän täytyy lukea ja opiskella itse. Tuokaa itsenne rukouksessa.
Minä menen nyt, Benjamin, Jumalan profeetta, Ruacha, Jeshu, Shalom!
Copyright:
Rakkaat ihmiset, levittäkää tätä viestiä ilman muutoksia!"
Lisää aiheesta löytyy seuraavasta ketjusta, mutta kuten yleensä, siellä on hyvää sekä huonoa asiaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11014270
Lainaan sopivan kohdan omasta tekstistäni:
"Viime syksynä koin myös, kuinka pelko alkoi juosta kintereilläni. Se oli sellainen epämääräinen, läsnäoleva tunne, joka häiritsi minua.
Jäin sitten yksin muutamaksi päiväksi ja illan pimetessä tunsin jälleen tuon pelon kosketuksen. Olin kulkemassa toiseen huoneeseen, kun oviaukon ohitettuani käännyin vaistomaisesti eteiseen päin ja avasin suuni. Suuni muodosti voimakkaita, käskeviä lauseita kielillä puhuen, ja sieluni silmillä paremmin tunsin kuin näin, kuinka eteisestä lähti kiireen vilkkaa pakoon joku.
Loput päiväni sain olla rauhassa.
Hengellinen sodankäynti on todellista. Pelon henget, epäuskon, katkeruuden ja anteeksiantamattomuuden henget ovat todellisia. Lähesty niitä Jeesuksen nimessä. Tee parannusta kaikesta, mitä Hän tuo mieleesi, ja nosta pyhät kätesi vailla epäilystä Hänen puoleensa, joka suojaa sinua. Hän pukee sinut vanhurskauteen ja rakkauteen, Jumalan Pojan Vereen ja suojelukseen. Aamen."Sotkekaa tuohon vielä saa.tana pahoine henkineen niin hyvä tulee.
Sitähän sitä voi aina syyttää kaikesta kun oma järki ei mitään sano.
" yksin armosta" kirjoitus on täyttä potaskaa ja tämän sivun pohjanoteeraus.
Säälittävä tyyppi.
- Että se siitä.
Jaa että mikäkö neuvoksi. Olisko tästä apua: lopeta valehtelu ja tule pimeästä valoon.
- Teologian lääkäri
Riippuu siitä, minkä hengen tuotos tämä sinun ystäväsi on, jos itse olet raittiin Jumalan Hengen lapsi!
Jos hän on tai olette juosseet näiden harhaopettajien käsien alla, niin olette saaneet tartunnan, joka sotii Jumalan Pyhää Henkeä vastaan. Tällaiseen tartuntaa voi joutua mm Marko Selkomaan kokouksissa. Tai aiemmin Koiviston, tai Paavo Järvisen jne jne.
Sinulla on hieman oppimista, vaikka itse hengellisesti terve olisitkin. Siihen oppimiseen ei tosin kemikaalit auta ja kun sellaiseen ensimmäiseksi turvasit, ihmettelen isosti!!!- Mikä neuvoksi
Miten niin minulla on oppimista, sinulla on oppimista siitä ettei saisi koskaan aliarvioida tänne kirjoittajia, tiedän tasan tarkkaan missä mennään Herran edessä, mutta joskus kuitenkin tulee sellaisia hetkiä jolloin ei jaksa tavata ketään, mullakin oli tukka pesemättä kämppä sotkussa, vaatteet likaisina vaikka ystäväni ei todellakaan välitä tällaisista asioista, tiedän, että mun ois pitänyt alkaa kalttaamaan itseäsi juhlakuntoon, höpö höpö, mutta jostain tämän paketin sisältä se tunnistamaton paha olo ja ahdistus kimposi, etkä sinä Teologian lääkäri osoittanut ymmärrystä yhtään asialle, vaan ympäripyöreän nollan. Hah haa.
Joskus tuntuukin siltä että olisikin helpompi turruttaa itsensä kemikaaleilla, niin ei näkisi ja tuntisi asioita niin kirkkaan selvästi. Mikä neuvoksi kirjoitti:
Miten niin minulla on oppimista, sinulla on oppimista siitä ettei saisi koskaan aliarvioida tänne kirjoittajia, tiedän tasan tarkkaan missä mennään Herran edessä, mutta joskus kuitenkin tulee sellaisia hetkiä jolloin ei jaksa tavata ketään, mullakin oli tukka pesemättä kämppä sotkussa, vaatteet likaisina vaikka ystäväni ei todellakaan välitä tällaisista asioista, tiedän, että mun ois pitänyt alkaa kalttaamaan itseäsi juhlakuntoon, höpö höpö, mutta jostain tämän paketin sisältä se tunnistamaton paha olo ja ahdistus kimposi, etkä sinä Teologian lääkäri osoittanut ymmärrystä yhtään asialle, vaan ympäripyöreän nollan. Hah haa.
Joskus tuntuukin siltä että olisikin helpompi turruttaa itsensä kemikaaleilla, niin ei näkisi ja tuntisi asioita niin kirkkaan selvästi.Onko sinun nyt hyvä olla kuitenkin?
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Joskus tuntuukin siltä että olisikin helpompi turruttaa itsensä kemikaaleilla, niin ei näkisi ja tuntisi asioita niin kirkkaan selvästi.* Yksi hyvä lääke on, ihan luonnostaan tarjolla. Mene ulos luontoon, ota se tavaksi, voi olla happivajauttakin aivoissa, kun et viitsi edes pestä itseäsi, pyykit pesemättä, ja arvatenkin muutenkin tiskipöytä on kaaoksessa, laittamalla nämä jokapäiväiset askareet kondikseen, olosi paranee jo puolella, ja nyt sauna kuumaksi ja kylpemään, siellä puhdistuu sielukin, kun oikein niin uskoo :)
- Mikä neuvoksi
psalmilaulu kirjoitti:
Onko sinun nyt hyvä olla kuitenkin?
On, on, kyllä on, tuo ylpiäs lääkäri vaan ottaa kupoliin. Kuvittelee että minä ja ystäväni olisimme eri Herran henkeä, ei pidä kuule paikkaansa yhtään. Kumma juttu muutenkin että jos kysyy jotain aivan yksinkertaista neuvoa täällä, niin joku "wise-guy" heti kuvittelee tietävänsä kaiken kirjoittajan elämästä, hoh hoijakkaa !
- Mikä neuvoksi
Tiskipöytäni ei ole kaaoksessa, ei pidä paikkaansa!
- -tomumaja-
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Tiskipöytäni ei ole kaaoksessa, ei pidä paikkaansa!
>>Tiskipöytäni ei ole kaaoksessa, ei pidä paikkaansa!
- Mikä neuvoksi
-tomumaja- kirjoitti:
>>Tiskipöytäni ei ole kaaoksessa, ei pidä paikkaansa!
Ei se mitään.
Miksi ihmiset valehtelevat täällä, ja päin naamaa? Keksitään asioita, jotka eivät todellakaan pidä paikkaansa????? - -tomumaja-
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Ei se mitään.
Miksi ihmiset valehtelevat täällä, ja päin naamaa? Keksitään asioita, jotka eivät todellakaan pidä paikkaansa?????>>Miksi ihmiset valehtelevat täällä, ja päin naamaa? Keksitään asioita, jotka eivät todellakaan pidä paikkaansa?????
- Mikä neuvoksi
-tomumaja- kirjoitti:
>>Miksi ihmiset valehtelevat täällä, ja päin naamaa? Keksitään asioita, jotka eivät todellakaan pidä paikkaansa?????
"Sitten eräät ovat kertakaikkisen läpeensä pirullisia"
Ja nämä väittävät olevansa Jeesukseen uskossa? Ei hyvää päivää, jos he kuvittelevat pääsevänsä hyvällä omallatunnolla taivaaseen haukkumisiensa ja ilkeilyjensä kanssa, niin siinä kyllä erehtyvät.
Jos mä nyt rapaisen keskusteluvyyhdin jälkeen vielä kysyn, joltakin mahdollisesti ymmärtävältä mistä selittämätön ahistukseni tuli, se vaan tuntui yhä enemmän ja enemmän, ja se tuntui sitten koko kropassani, tunsin sen siis luissani saakka tavallaan, yleensä rentoudun ja alkaa tulla hyvä olo, kun kaveri tulee käymään, mutta nyt vaan ei.
Kannanko mä maailman tuskia, tapahtuiko jossain Nigeriassa tai Fidzillä samaan aikaan Seurakunnassa jotain ikävää ja Herra otti mun hengestä voimanpalasen jonnekkin päin maailmaa käyttöönsä? - Mikä neuvoksi
Eikö sulla ole tullut koskaan paha olo ennen kun jotakin maailmalla tapahtuu, ihmisiä kuolee paljon tai jotain muuta vastaavaa?
Mä voin sanoo sulle että mulla tuli tosi kovat selittämättömät kivut päälle tässä taannoin, enkä tiennyt mistä ne johtuivat, mutta sitten kun katsoin uutiset televiosta illalla, niin suuri katastrofi keikkui uutisissa, ja sitä käydään vieläkin läpi. Ajoitus mun kivuissa oli juuri ennen joukkokuolemaa. Väitätkö tämänkin siis mun kohdalla, että se oli potaskaa vaan? Voihan se olla just sopivasti ajoittunut juttu, mutta se silti, silti, tapahtui juuri sopivasti. - Mikä neuvoksi
Ja miten niin muka provo?
Luuletko että jaksaisin jankuttaa koko tästä jutusta enää, jos se ei olisi totta, haloo. - -tomumaja-
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Ja miten niin muka provo?
Luuletko että jaksaisin jankuttaa koko tästä jutusta enää, jos se ei olisi totta, haloo.Minä kehoitan sinua juttelemaan lääkärille samallalailla kun tänne palstallekin, harhaisuutta ei itse voi tiedostaa.
Älä suotta juttele kenellekään uskoville tuolaisia, hehän vaan lyövät lisää vettä myllyyn, ja täällähän varmasti niitä HUUHASTELIJOITA kyllä riittääkin.
Neuvoni todellisena uskovana sulle; lääkärille vain, siellä olen miekin muinoin käynyt, tepsii kyllä ja parantaa, - Mikä neuvoksi
-tomumaja- kirjoitti:
Minä kehoitan sinua juttelemaan lääkärille samallalailla kun tänne palstallekin, harhaisuutta ei itse voi tiedostaa.
Älä suotta juttele kenellekään uskoville tuolaisia, hehän vaan lyövät lisää vettä myllyyn, ja täällähän varmasti niitä HUUHASTELIJOITA kyllä riittääkin.
Neuvoni todellisena uskovana sulle; lääkärille vain, siellä olen miekin muinoin käynyt, tepsii kyllä ja parantaa,Tepsii kyllä ja parantaa minkä? Ja minkä takia sitten itse kävit lääkärillä? Ethän sinä voi tietää vaivaako minua mikään, yksi mitätön ahistus mulle tuli päälle ja sillä sipuli. Halusin sinun kaltaisilta uskovilta kirjoittajilta positiivisesti suhtautuvan vastauksen mikä mahdollisesti, mutta alat uhkailemaan vaan lääkäriin menolla.
Perustele nyt sitten kun aloitit. - Mikä neuvoksi
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Tepsii kyllä ja parantaa minkä? Ja minkä takia sitten itse kävit lääkärillä? Ethän sinä voi tietää vaivaako minua mikään, yksi mitätön ahistus mulle tuli päälle ja sillä sipuli. Halusin sinun kaltaisilta uskovilta kirjoittajilta positiivisesti suhtautuvan vastauksen mikä mahdollisesti, mutta alat uhkailemaan vaan lääkäriin menolla.
Perustele nyt sitten kun aloitit.Siis tosi ilkeää heittelyä, vailla perustelujen pohjaa. En tajua.
Nyt alkaa loppua tämän kärpasen härkästely, terve !! - -tomumaja-
Mikä neuvoksi kirjoitti:
Tepsii kyllä ja parantaa minkä? Ja minkä takia sitten itse kävit lääkärillä? Ethän sinä voi tietää vaivaako minua mikään, yksi mitätön ahistus mulle tuli päälle ja sillä sipuli. Halusin sinun kaltaisilta uskovilta kirjoittajilta positiivisesti suhtautuvan vastauksen mikä mahdollisesti, mutta alat uhkailemaan vaan lääkäriin menolla.
Perustele nyt sitten kun aloitit.Tässä alla peruste mitä juttelit.
>>Kannanko mä maailman tuskia, tapahtuiko jossain Nigeriassa tai Fidzillä samaan aikaan Seurakunnassa jotain ikävää ja Herra otti mun hengestä voimanpalasen jonnekkin päin maailmaa käyttöönsä?>Tepsii kyllä ja parantaa minkä? Ja minkä takia sitten itse kävit lääkärillä? - Mikä neuvoksi
-tomumaja- kirjoitti:
Tässä alla peruste mitä juttelit.
>>Kannanko mä maailman tuskia, tapahtuiko jossain Nigeriassa tai Fidzillä samaan aikaan Seurakunnassa jotain ikävää ja Herra otti mun hengestä voimanpalasen jonnekkin päin maailmaa käyttöönsä?>Tepsii kyllä ja parantaa minkä? Ja minkä takia sitten itse kävit lääkärillä?Minähän kysyin vaan olisiko mahdollisesti noin, ei sen kummempaa. Ja etkö koskaan mieti minne me ollaan menossa, mehän kristityt pidämme yhtä, ja jos olemmekin riitaisia ja eripuraisia, niin "kaikki vaikuttaa YHDESSÄ niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat."
Mehän olemme Herran hengessä yhtä. Miksei siis Herra henkensä välityksellä jakaisi ilmestyksiä ja aivan todellistakin tietoa osaksemme? Sanakin sanoo, että kun uskosta osaton saapuu kokoukseemme, niin Jumalan voimasta me paljastamme KAIKKI hänen salansa. KAIKKI. Jumalamme on ehdoton, Hän antaa tarvittaessa meille kaiken tiedon ja vaikka etukäteen. Miksei sitten luonnonmullistuksistakin tms tms? Vai onko uskosi sitten niin heikko, ettet usko edelliseen?
Vahvistu nyt vaan uskossa, -tm-, kun uskot vain, niin se kyllä riittää.
Jos oletkin itse uskotellutkin aikoinaan kaikkea mahdollista tai liikaa ja sen takia joutunut lääkäriin, niin älä laita minun suuhuni sun sanojasi, tiedän kyllä uskoni. Mikä neuvoksi kirjoitti:
"Sitten eräät ovat kertakaikkisen läpeensä pirullisia"
Ja nämä väittävät olevansa Jeesukseen uskossa? Ei hyvää päivää, jos he kuvittelevat pääsevänsä hyvällä omallatunnolla taivaaseen haukkumisiensa ja ilkeilyjensä kanssa, niin siinä kyllä erehtyvät.
Jos mä nyt rapaisen keskusteluvyyhdin jälkeen vielä kysyn, joltakin mahdollisesti ymmärtävältä mistä selittämätön ahistukseni tuli, se vaan tuntui yhä enemmän ja enemmän, ja se tuntui sitten koko kropassani, tunsin sen siis luissani saakka tavallaan, yleensä rentoudun ja alkaa tulla hyvä olo, kun kaveri tulee käymään, mutta nyt vaan ei.
Kannanko mä maailman tuskia, tapahtuiko jossain Nigeriassa tai Fidzillä samaan aikaan Seurakunnassa jotain ikävää ja Herra otti mun hengestä voimanpalasen jonnekkin päin maailmaa käyttöönsä?Kyllä Jumala laskee meidän sydämillemme taakkojaan, jotka voi kokea fyysisinä ja henkisinäkin tuntemuksina olemuksemme eri alueilla. Henkikin voi käydä ylen raskaaksi. Ei pidä näitä pelästymän. Hengellinen erottamiskyky näissä asioissa, mistä mikäkin johtuu tai juontaa, tarkentuu uskon tiellä edetessämme Hänen kanssaan. Esirukoilijan kutsumuksesta sanon sen verran, että Hän etsii sydämiä, joilla on kantokykyä taakoistaan ja alttiutta Hänen töihinsä ihan maailmanlaajuisellakin rukousrintamalla. En silti välttämättä päätyisi niin hurjaan johtopäätökseen, että kyseinen ahdistuksesi menisi ihan yks yhteen mainitsemistasi asioista Nigeriassa tms. Tuskin niin ykskantaan sitä tarkotitkaan. Sinä tapasit ystävääsi, jonka jälkeen koit sitä ja tätä.Tutki Herran edessä avoimena näitä tänne kirjoitettuja kommentteja, aihe on rönsyillyt jo melkoisesti. Jätä omaan arvoonsa sellaiset kommentit, joista oikeasti pahoitat mielesi.
Toivon kaikkea hyvää sinulle, Jeesuksen veren suojaa ympärillesi ja kiinnostavia päiviä tulevaan. Olen muistanut sinua rukouksissani. :)- Mikä neuvoksi
No sunhan tilanne kuulostaa tosi hyvältä, voin vakuuttaa itse olevani täyden tolkun ihminen, mutta en halua sulkea mahdollisuuksia ihmeiltä, ja tämähän on valinta. Koko raamattuhan todistaa Jumalasta, jota seuraavat palvelijat saavat lohduttautua ihmeillä. Vaikka tunnen itseni hellarityyliseksi ehkä eniten, niin mun juuret ovat luterilaisuudessa ja kaippa ne siellä pysyvätkin, en halua silti missään nimessä sulkea mahdollisia ihmeitä pois, olen niitä kyllä kokenut muutamia, ja sen muistan että ne tulikin sitten tarpeeseen, juuri siinä paikassa, ja sillä hetkellä. Edelleen haluan pitää auki mahdollisuuden sille, että jos minä tai ystäväni tai koko seurakuntamme koemme hengessämme tai vieläkin vahvemmin jotain tapahtuvan, niin se voipi olla Jumalasta. Jos hyvin käy, niin jälkiarvostelut osuu aivan kohdalleen tapahtuneesta.
Mieleeni ei tule yhtäkään todistettua tilannetta, jossa joku uskis olisi ennustanut etukäteen, varmasti, jonkun tapahtuman. Raamatussa näitä profetioita kyllä piisaa, mutta en luota nykyaikana kerrottuihin tippaakaan, tuntuu että ne on keksitty vain rahastusmielessä. - Mikä neuvoksi
psalmilaulu kirjoitti:
Kyllä Jumala laskee meidän sydämillemme taakkojaan, jotka voi kokea fyysisinä ja henkisinäkin tuntemuksina olemuksemme eri alueilla. Henkikin voi käydä ylen raskaaksi. Ei pidä näitä pelästymän. Hengellinen erottamiskyky näissä asioissa, mistä mikäkin johtuu tai juontaa, tarkentuu uskon tiellä edetessämme Hänen kanssaan. Esirukoilijan kutsumuksesta sanon sen verran, että Hän etsii sydämiä, joilla on kantokykyä taakoistaan ja alttiutta Hänen töihinsä ihan maailmanlaajuisellakin rukousrintamalla. En silti välttämättä päätyisi niin hurjaan johtopäätökseen, että kyseinen ahdistuksesi menisi ihan yks yhteen mainitsemistasi asioista Nigeriassa tms. Tuskin niin ykskantaan sitä tarkotitkaan. Sinä tapasit ystävääsi, jonka jälkeen koit sitä ja tätä.Tutki Herran edessä avoimena näitä tänne kirjoitettuja kommentteja, aihe on rönsyillyt jo melkoisesti. Jätä omaan arvoonsa sellaiset kommentit, joista oikeasti pahoitat mielesi.
Toivon kaikkea hyvää sinulle, Jeesuksen veren suojaa ympärillesi ja kiinnostavia päiviä tulevaan. Olen muistanut sinua rukouksissani. :)Kiitos Psalmilaulu, olet niitä harvoja, jotka eivät lähde lyömään haavoitettua, kaunis on nimimerkkisikin.
Ja sulle alle -tomumaja- älä huolehdi mun uskostani, se on vahva mutta meidänhän pitäisi kasvaa jopa vielä vahvemmiksi kuin Herramme, Hänhän sanoi että te tulette minun nimessäni tekemään vielä suurempia tekoja kuin itse minä, Jeesus.
No tässäpä:)meillä onkin sitten mihin jatkossa ponnistaa:)eikö?
Mun osaltani aihe ja aiheeni ovat loppuunkäsiteltyjä, siunausta teille kaikille, Jeesuksemme nimessä.
- Teologian lääkäri
Kemikaaleissa ei kyllä Herrakaan välttämättä toimi!
Et tainnut kyetä lukemaan mitä kirjoitin ja mistä! - 11f
Kyse saattaa olla ystäväsi kohdalla henkivalloista, tai jostain sellaisesta henkisestä sairaudesta, jota vaistomaisesti pelkäät hänessä.
Mieti tätä asiaa. Ehkä jostain syystä pelkäät häntä, eikä siinä ole mitään väärää, sillä alitajuinen pelko on varoitusvalo, vaistosi toimivat! Itse jouduin kerran aivan paniikkiin skitsofreenisen ihmisen lähellä. Sain kauhun ja olo oli epätodellinen vielä kotonanikin, olin koko seuranneen illan ja yön aivan kauhuissani!
Jos ystäväsi pelottaa, pysy hänestä erossa. Toisessa ihmisessä oleva demoni myös aikaansaa paniikinomaisia tuntemuksia, alkaa luulla itsensä tulleen hulluksi, vaikka asia on aivan todellinen.
Rukoile aina ajatuksissasi Isä Meidän ja Herran siunaus.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767