juomapuolella vastataan niin laiskasti, että laitan kysymykseni tällekkin palstalle.
Siis. Jos joku tietää ja osaa hiukan neuvoa, voisi ystävällisesti kertoa, että
"..miten siihen perinteiseen kotikaljaan saisi hivenen prosentteja. Ehkä noin, sanoisinko (riittäisi 3,5 - 4,5%).
Mutta niin, ettei siinä pahemmin kärsisi se hieno kotikaljan maku, eikä saisi missään tapauksessa muuttua miksikkään kiljuksi.
Olen aika pettynyt noihin kotiviini- ja kotikaljasatseihin. Eihän niitä oikein viitsi.
Täällä..
eri nimimerkki
2
343
Vastaukset
- kotkalja
Lorauta kotkaljaasi koskista, kyllä rosentit siitä lisääntyy.
- Alkon asiakas
Niin, ja Alkossa myydään erilaisia oluita, sieltä minä ainakin ostan niin ei tarvitse itse väsätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522330
- 85874
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!10822- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 60497