PS3 SUPER SLIM 12GB

KT88

Onko kukaan vielä hankkinut tätä viimeisintä mallia kotiinsa? Olisin ollut lähinnä kiinnostunut siitä pelkästään bd-soittimena. Muistelen, että vanhemmat mallit olivat aika äänekkäitä eli flektit puhisi ja kohisi aika voimakkaasti mutta miten mahtaa olla tässä uudessa mallissa...? Onko siinä voimakas käyntiääni?

34

5291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä otin
    • Moi,

      Itse olen hankkinut uuden PS3 ja se tuntuu hiljaisemmalta kuin vanhat, olen omistanut kaikki pleikkarit ja tämä on hiljaisin tähän mennessä. Jos olet aikeissa hankkia uuden konsolin tässä on siihen linkki josta pääset tutustumaan.

      https://expert.fi/Tuotteet/Kuva/Pelikonsolit/Pelikonsolit/Sony-PS3-12GT-FLASH

      älä unohda pystytukea mihin laittaa uusi konsoli tyylikkäästi

      https://expert.fi/Tuotteet/Kuva/Pelikonsolit/Tarvikkeet/Playstation-3-PYSTYTUKI-500-12GB-Konsoleille

      Ystävällisin Terveisin Matias Expertiltä
      www.expert.fi

    • es pärisee

      Pystytuki :D lähes yhtä turha keksintö, kun joskus ps2:seen oli myynnissä vaakatuki :D mut kaippa joku sellasenkin osti? :O

    • jussmieea

      Mielenkiinto tuohon versioon, eli onkait tuossa mallissa kuitenkin kovalevykehikko mukana, eli en tarvi kuin kovalevyn jonka laitan paikalleen, vai onko kehikkokiin vielä erikseen jostain ostettava ?

    • oldskoolz.

      Älä hyvä mies mee lankaan! Osta se vanhampi slim joita on esim. 160gb ja 320gb malleja! Syy on tässä tuo uus 12gb malli on lähinnä hyvä vitsi tässä esimerkki mulla on battlefield 3 siihen peliin on tullut pelkästään yli 3gigaa päivityksiä! Kauanko luulet pärjääväsi 12gigalla? Minä sanon suoraan sulla ei mee ku hermot jos sen ostat ku joudut poistaan tallennuksia että tila riittää ku ostat uuden pelin.

      • 500gb

        Ihan tiedoksi et on myös 500gb pleikkarin 3sii ja se tuki on hieno


    • turhake...

      12GB vehje on ihan onneton. 500GB ja 12GB:n hintaero on kyllä niin pieni että kannattaa unohtaa 12GB malli.

      • Bifhuj

        ...mmitäää...
        12 GB on riittävästi muistia. Mihin sitä enempää tarvitsee?


      • Huh huh
        Bifhuj kirjoitti:

        ...mmitäää...
        12 GB on riittävästi muistia. Mihin sitä enempää tarvitsee?

        12gb... Joku vitsi! Puhelimessaki enemmä :D


    • 15+12

      Mitäs muuten tuolla ps3 muistilla tekee? ite ostin ton 500gb konsolin pari päivää sitten, onko mahdollista asentaa pelit jotta konsoli on hiljaisempi kuten xboxilla?

      • 16+11

        Oman hankin noin kuukausi sitten. Ainakin Gran Turismon pitäisi kuulemma asentua pikkuhiljaa pelatessa itsestään kiintolevylle. En kyllä tiedä onko tuo kiintolevy hidas, konsolissa jotain häikkää vai mikä, mutta tuntuu kaikki valikot ja ohjelmat erittäin hitailta ja toiminta tahmeaa. Vielä kun koko käyttis on sekava niin vailla mitään logiikkaa. Mutta kyllä kai kaikista peleistä ainakin osan saa asennettua kovolle. Storessahan on hyvä valikoima kohtuu hintaan kaikenlaista ladattavaa jotka menee sitten kovolle, kuolettavan hidasta toki lataaminenkin... 50 mekanen kuitu, että luulisin että vika jossain muualla.


    • Peluri

      Tiedoksenne että toi kovo on todella helppo vaihtaa, joten kauaa ei tarvi 12GB:lla kärvistellä.

      • 6t4ger

        PS3 12gb: ssä ei ole kiintolevyä, se on flashmuisti. Tiedä sitten voiko siihen kiintolevyä asentaa miten helposti..


      • leikkariasema
        6t4ger kirjoitti:

        PS3 12gb: ssä ei ole kiintolevyä, se on flashmuisti. Tiedä sitten voiko siihen kiintolevyä asentaa miten helposti..

        On se kiintolevyn paikka siellä. Asennus kehikko vain pitää hankkia kiintolevylle. Näitä saa netistä ja joistain marketeista ja kodinkoneliikkeistä. Kiintolevyn malli tulisi selvittää onko joitain rajoituksia. Jossain ainakin sanottiin että varmuuden vuoksi 5400rpm malli kannattaisi valita, mutta youtubeen tai googleen hakua niin varmaan selviää. Niin ja 2,5" levyhän tuo on.


    • slimps312gb

      kyllä 12 gb riittää itelläni on ja eihän yksipeli viekkään kuin jotain 2300 mb

      • N.25gb reilusti

        Asennappas vaikka Gran Turismo 5 kiintolevylle ja päivitykset, taitaa 12gb olla kuule liian vähän, tai onkin.


    • jtrs

      Lukekaa aloitus uudestaan hyvät ketjulaiset.
      "Olisin ollut lähinnä kiinnostunut siitä pelkästään bd-soittimena."
      Muut jo höyryää gigoista, bf:sta ja ties mistä turismoista....

      Niin kyllä kyseinen versio on sen verran hiljainen, ettei sitä välttämättä heti huomaa onko käynnissä vai ei ;)

      • foureyes

        Joo, mäki olin hommaamassa PELIKONSOLIA silmälasien sälilytyskoteloksi, nää sekoilee ja puhuu jostain PELAMISESTA... Ihme poruakkaa!


      • N.25gb reilusti

        Mitä sillä aöoittajalla on nyt tekemistä asian kanssa?

        Ei koko ketjun tarvitse olla aloittajalle vastailemista vaan jos oikein tarkkaan katsot niin huomaat minun vastanneeni nimimerkille slimps312gb jossa hän sanoin tilan tiittävän, no ei se van riitä.


      • tziz
        N.25gb reilusti kirjoitti:

        Mitä sillä aöoittajalla on nyt tekemistä asian kanssa?

        Ei koko ketjun tarvitse olla aloittajalle vastailemista vaan jos oikein tarkkaan katsot niin huomaat minun vastanneeni nimimerkille slimps312gb jossa hän sanoin tilan tiittävän, no ei se van riitä.

        Eiköhän se ollu jonkinmoinen esimerkki, tarvi noin vakavasti ottaa...

        Tiedätkös nelisilmä että kyllä jotkut vaan voi ostaa pelikonsolia ihan muuhun(kin) tarkotukseen kun pleikkarilla pelaamiseen.
        Se ompi nimittäin viihdekeskus eikä rajoitu pelkästään pelaamiseen.
        Jotkut jopa käyttää sitä paljon leffojen katseluun, kuvien pitämiseen, musiikkilistojen soittamiseen. Tooki sillä voi pelata mutta eihän tollasella 12gigasen läpällä sellasta kehtaa tehdä.


      • N.25gb reilusti
        tziz kirjoitti:

        Eiköhän se ollu jonkinmoinen esimerkki, tarvi noin vakavasti ottaa...

        Tiedätkös nelisilmä että kyllä jotkut vaan voi ostaa pelikonsolia ihan muuhun(kin) tarkotukseen kun pleikkarilla pelaamiseen.
        Se ompi nimittäin viihdekeskus eikä rajoitu pelkästään pelaamiseen.
        Jotkut jopa käyttää sitä paljon leffojen katseluun, kuvien pitämiseen, musiikkilistojen soittamiseen. Tooki sillä voi pelata mutta eihän tollasella 12gigasen läpällä sellasta kehtaa tehdä.

        Huomasitkos että et vastannut nelisilmälle vaan minulle.
        Kyllä elokuvia vrten, musiikkia ja videoita varten on hyvä olla kiintolevytilaa enemmän, ja muistiahan se 12gb ei ole muuten edelleenkään.


    • asiasta tietämätön

      onko muutes nuissa superslim malleissa hyvä netti? jotkus sanovat että on huono ja pelit lagittaa netin takia?

    • toimii kyllä :)

      muinulla on ainakin hyvin toiminut! (:

      • asiasta tietämätön

        oletko pelannut mitään call of dutyä onlinessa, sillä jotkut väittävät että call of dutyissä ei toimi multiplayer ollenkaan ? (:


    • toimii kyllä :)

      olen kyllä, ja toimii moitteettomasti! ;)

      • aikeissa ostaa bo2

        anteeksi kun utelen, mutta mitä call of dutyä pelaat? :)


      • suosittelen bo2
        aikeissa ostaa bo2 kirjoitti:

        anteeksi kun utelen, mutta mitä call of dutyä pelaat? :)

        no lähinnä bo2 (;


      • tahdon tietäää
        suosittelen bo2 kirjoitti:

        no lähinnä bo2 (;

        Tietääkö kukaan tarviiko noihin super slim malleihin ostaa mitään erikseen, jos haluu pelata multiplayerissä? :)


    • kuukkuu

      ei kannata ostaa suuper slimmiä mielummikn normi slim tuo super on tarkka levyn kunnosta toisinkun norm slim eli lukupää ihan onneton

    • Petzaka

      Saako tohon 12gb versioon lisä muistii. Eihän tollasia muuten kehtais erkkikään myydä...

      • Pellimies.

        Ei saa ram muistia lisää.
        Kiintolevyn voi vaihtaa tietenkin.


    • metishemmo

      mul on kyseinen kone otin läppärin vanhan kovon ja toimii. ja kolme fimaa pitää sen koossa

    • kasparaitis67

      Aapuuva!
      nyt saisin pojalleni joululahjaksi
      Sony PlayStation 3 12 GB -pelikonsolin 89eurolla
      ja pojalla aikomuksena pelata VAIN
      GTA V peliä eli kannattaako ostaa????
      eli pienihän toi on mutta pelittääkö
      kyseistä peliä jos ja kun
      muita pelejä ei pelaa?
      se on tuo hinta tuossa joka miellyttää!
      kyseessä on uusi Konsoli!

      Aapuuva Auttakaa ennen kuin pukki tulee!!!!

    • JiNx82

      Just päivitin GTA V omaan PS3 Super Slim 12gb koneeseen ja tallennustilaa ei oo riittävästi eli ei voi pelata. Mitään muuta ei oo koko koneella. Ihan paska ku ei voi ees laittaa vanhan PS3 slim vehkeen 500gb kovoa vaan pitäis ostaa uus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe