Myynnissä Nikonin D60 Digijärjestelmäkamera. Mukana tulee Nikkorin 35mm Kiinteä objektiivi ja Tamronin 70-300mm Teleobjektiivi macro-toiminnolla ja Tottakai kameran akkulaturi jne. Tuotteiden kunto on uuttavastaava ja ei ole paljoa käytetty
Nikon D60 + Nikkor 35mm + Tamron 70-300mm
6
232
Vastaukset
Hintaa olis koko komeudella 400e
- Missä arvostelukyky?
Ja tämä keskustelupalstako on mielestäsi myyntipaikka?
Rajalassa uusi D5100 18 - 105 VR linssi nyt 599,00€. Tuo 35mm F1.8 on käypä linssi joka kannattaa ostaa seuraavaksi, uutena noin 200€.
Varmaan tosin saat kuvia sillä D600:llakin mutta siitä ei ole henkilökohtaista kokemusta vaan D5100 rungosta on. D5100 taitaa ollla ainoa Nikon järkkäri jossa on kääntyvä näyttö josta on ainakin minulle hyötyä monessa kohden.- nikoni
sori hei toi ilmotus tuli vahingossa tänne piti laittaa torille...
- hwo are you
ja yhteystiedotkin on ilmeisesti turhat :-)
- NIKOND3000
En käy näillä sivuilla itse, joten voitko vastata s.postiin [email protected]?
Elikkäs, myytkö pelkkää tuota 35mm objektiivia ja onko siinä AF-S kiinnitys? :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133948- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta109625