mittasin minäki

totuus sattuu

Tulos oli, että velttona 9 cm ja ympärys 9 myös ja jäykkänä 15,8 ja ympärys 12,53 ja kyllä mittasin todellakin millilleen tai niin tarkkaan kun osasin. Jäykkäviivoitin häpyluuhun painettuna yläpuolelta ja ympärys sellaisella narumitalla tai mikä lie, löytyi vaimon ompelulaatikosta.

Pieneltä se vaan näyttää. ajattelin ryhtyä syömään suurennus pillereitä

21

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan komee

      Kyllähän tuo on ihan komee peli. parisen sentiä normia pidempi ja sentin verran paksumpi. Turha mitään pillereitä syödä...kyl tuol pärjää ihan hyvin vertailussa.

      • jumaperksaa

        Kyllä kannattaa syyä pillereitä, mutta semmosia joila pää paranee pakkomielteistä.


    • pofk 4

      Voiku oiskin noin iso kalu. Itsellä reilusti lyhyempi ja ohuempi. En silti sanoisi itseäni pienimunaiseksi ainakaan mitä uimahallissa velttoja kaluja katselee.

      • Jaettikyrpae

        Anteeksi nyt mutta minkä helvetin takia katselet velttoja kaluja uimahallissa?


    • hj7tgj

      Niin siis ympäryksen mittasit 0,1 millin tarkkuudella. Ei kovin uskottavaa. Jos olisit mitannut laserkannerilla, niin silloin tuon voisi uskoakin.

      • Päärseestäkö?23

        Normaali sulla löysänä ja ISO jäykkänä. Miten mittasit?


      • h-x
        Päärseestäkö?23 kirjoitti:

        Normaali sulla löysänä ja ISO jäykkänä. Miten mittasit?

        Jooo
        Nyt epäillään jo norminakkiakin perseestämitatuksi...

        Minkähän kokoinen epäilijällä on. Norsukonoinen? Vai marsukonoinen...


    • yrmy ukko

      Itselläni kolmisen milliä lyhyempi ja puoli senttiä enemmän ympärysmittaa mutta eipä sillä vaimoa saa tyytyväiseksi. Jätettävä kai nuo seksihommat oikeille miehille ja ruvettava työnarkomaaniksi tai juopoksi.

      • 32cm

        Niin tai ota sitä mittaa välillä ulos perseestäsi...


      • yrmy ukko
        32cm kirjoitti:

        Niin tai ota sitä mittaa välillä ulos perseestäsi...

        Ai minuako tarkotit?
        Nuo on mitat ja niillä ei tunnu nykypäivänä pärjäävän. Kai se niin on että kun on kerran saanut isoa niin enää ei normi tunnu miltään.


      • joni h.
        yrmy ukko kirjoitti:

        Ai minuako tarkotit?
        Nuo on mitat ja niillä ei tunnu nykypäivänä pärjäävän. Kai se niin on että kun on kerran saanut isoa niin enää ei normi tunnu miltään.

        Tyttöystäv'n mielestä 15cm on pieni.


      • Cock sucker BOY (h-x)
        joni h. kirjoitti:

        Tyttöystäv'n mielestä 15cm on pieni.

        Sun tyttöystäväs mielestäs sulla on pieni, mutta sulla onkin 10cm eikä mittaamas 15cm..


    • joni h.

      Ei ollut kyse minun peniksestä vaan tällä palstalla puhutuista 15 senttisistä. Minulla on onneksi isompi josta tyttöystävä tykkää. Hänellä oli aiemmin poikaystävä jolla oli 15cm ja se oli kuulemma auttamattoman pieni.

      • John Hölmös

        Niin no sun tyttökaveri on tyhmä ja sellanen ruma killiskö, että sekään ei oikein hahmota asioiden oikeellisuutta, vaan arvioi sinunkin 12cm munas paljon paljon isommaksi. Mutta samanlainen idiootti olet itsekin, että ootte tasavertainen pari.

        Tietääkö se joni mukä on keskikoko munille maailmassa?


      • Napero

        Ynnäilin nopeasti... siis tuosta Yrmyn pelistä nyt kyse, 15,5 pituus ja 13 ympärysmitta. Kyllä pitäisi olla kelpo peli. Melkonen loso pitää naisen olla jos tuo ei riitä!! Moni nainen kiljuisi riemusta jos heidän miehellään olisi tuollainen... valitettavasti myös minun naiseni.


    • Kyllä naiset sanoo aina miehen mitaksi minimissään 20cm.

      Mitataanko pituus kuitenkin perseestä ja paksuus peukalo mitan alla?

      • 20cm löytyy

        20cm mitataan yleensä perseestä, lantion kupeelta tai ylähuulesta asti.


    • Aloittajalla on ihan peruskokoa oleva mulukku, ehkä karvan verran paksumpi kuin keskivertomuna.

      No mutta, erittäin hyvä nimimerkki ap:lla ainakin on, keksitkö ihan itse ? :)

    • tinodaaa

      hei auttakaa mua oon 13v ja panin mun muijan kaa ja se sano et mul on iso, mut mul on siis 11cm ni onks se teistä iso?????????? auttakaa mua oikeesti mun itsetunto on nii heikko nyt

      • h-xn vrara-mues:D

        Menepä asus ny maate jo.


      • Abdullah 20cm
        h-xn vrara-mues:D kirjoitti:

        Menepä asus ny maate jo.

        Eipä ole asus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3264
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2553
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      136
      2118
    4. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1551
    5. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1544
    6. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1426
    7. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1349
    8. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      53
      1320
    9. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1319
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      240
      1117
    Aihe