Orimattilan tatuoidut kundit nyt ja ennen

Kuka menneitä muista

Kyllä on Olan tatuoidut kundit onnettoman näköisiä nykyisin kun niitä tatskoja on joka jullilla ja tytön hupakolla, elikä niillä ei ole enää mitään arvoa kenenkään silmissä taikka sitten tatskan pitää olla jollakin tapaa säväyttävä - vaikkapa kasvoihin tehty.

Toisin oli tatuoidut hemmot vaikkapa 70 tai 80 luvuilla, silloin tatuoitu jätkä oli joko ollut linnassa tai merillä ... siis niihin aikoihin tatuointi toi henkilölle automaattisesti ylimääräistä huomiota ... oli se sitten positiivista tai negatiivista.

Silloin vanhoina hyvinä aikoina " kävelevät kuvakirjat" olivat vielä oikeita jätkiä eikä niinkuin nyt - tatskattu kundi tai gimma on vain yksi onneton ressu monien muiden tatskattujen joukossa.

Vieläkö muistat vanhojen hyvien aikojen tatskakundeja?

99

3448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä muistan

      Muistatko Sirin ???

      • Toki Toki

        Kukapa ei edesmennyttä Aria muistaisi - kysytkin.


      • Minä muistan
        Toki Toki kirjoitti:

        Kukapa ei edesmennyttä Aria muistaisi - kysytkin.

        Hieno mies oli,aina niin mukava ja ystävällinen kaikille !!!!!!!!


      • Hieno oli mies
        Minä muistan kirjoitti:

        Hieno mies oli,aina niin mukava ja ystävällinen kaikille !!!!!!!!

        Oli kyllä ja naiset varsinkin hänestä pitivät.


      • Minä muistan
        Hieno oli mies kirjoitti:

        Oli kyllä ja naiset varsinkin hänestä pitivät.

        Oikeassa olet,nainen olen minäkin ja pidin hänestä,tosin olin aika nuori silloin,kun Siri täällä pyöri,mutta silti pidin hänestä.


      • Hieno oli mies
        Minä muistan kirjoitti:

        Oikeassa olet,nainen olen minäkin ja pidin hänestä,tosin olin aika nuori silloin,kun Siri täällä pyöri,mutta silti pidin hänestä.

        Mikä hänessä naisia kiinnosti ja varsinkin niitä nuoria naisia. Hän pyöri täällä 90 luvun puoleenväliin ja sitten siirtyi Lahteen jossa kuoli vuosituhannentaitteen tienoolla alle 50 vuotiaana.


      • Minä muistan
        Hieno oli mies kirjoitti:

        Mikä hänessä naisia kiinnosti ja varsinkin niitä nuoria naisia. Hän pyöri täällä 90 luvun puoleenväliin ja sitten siirtyi Lahteen jossa kuoli vuosituhannentaitteen tienoolla alle 50 vuotiaana.

        Jaa-a,voisko olla pelkästään jo se,että hänen luonne oli vaan niiiiin kiltti......surullista että kuoli. Apropoo,onhan tossa kylillä vielä pyörimässä toi Assi,hän ja niiiin tatuoitu kun vaan voi olla,sanooko nimi mitään ?


      • Hieno oli mies
        Minä muistan kirjoitti:

        Jaa-a,voisko olla pelkästään jo se,että hänen luonne oli vaan niiiiin kiltti......surullista että kuoli. Apropoo,onhan tossa kylillä vielä pyörimässä toi Assi,hän ja niiiin tatuoitu kun vaan voi olla,sanooko nimi mitään ?

        Assin tunnen kyllä. Siinä vasta sitkee jätkä juonut vuosikymmeniä ja vielä elää. Assi on suurinpiirtein samaa ikäluokkaa kun Siri oli.


      • Minä muistan
        Hieno oli mies kirjoitti:

        Assin tunnen kyllä. Siinä vasta sitkee jätkä juonut vuosikymmeniä ja vielä elää. Assi on suurinpiirtein samaa ikäluokkaa kun Siri oli.

        Sitkee,oikea sana kuvaamaan Assia,harvase päivä poliisit tai ambulanssi kuskaa hänet pois tosta kyliltä. Ketähän niitä muita on tai on ollut,pitää oikein fundeerata.


      • Hieno oli mies
        Minä muistan kirjoitti:

        Sitkee,oikea sana kuvaamaan Assia,harvase päivä poliisit tai ambulanssi kuskaa hänet pois tosta kyliltä. Ketähän niitä muita on tai on ollut,pitää oikein fundeerata.

        Ei täällä ole kovin montaa läpeensä tatuoitua ollut Assin ja Sirin lisäksi - muilla elämäntapa intiaaneilla on vain muutamia tatskoja.


      • Minä muistan
        Hieno oli mies kirjoitti:

        Ei täällä ole kovin montaa läpeensä tatuoitua ollut Assin ja Sirin lisäksi - muilla elämäntapa intiaaneilla on vain muutamia tatskoja.

        ÖÖÖÖÖ...tuli tosta intiaani sanasta mieleen yksi heppu tos kylillä,tosin hänkin jo kuollut,mutta kutsuttiin intiaaniksi,musta tukkainen heppu,teki jotain " taidetta" tais piirtää tauluja,sitten tossa kylillä niitä yritti kaupitella kaljarahan puuteessa,nimeä en nyt muista,muistuuko moinen mieleen? Hänellä myös tatuoineja oli.


      • Minä muista
        Minä muistan kirjoitti:

        ÖÖÖÖÖ...tuli tosta intiaani sanasta mieleen yksi heppu tos kylillä,tosin hänkin jo kuollut,mutta kutsuttiin intiaaniksi,musta tukkainen heppu,teki jotain " taidetta" tais piirtää tauluja,sitten tossa kylillä niitä yritti kaupitella kaljarahan puuteessa,nimeä en nyt muista,muistuuko moinen mieleen? Hänellä myös tatuoineja oli.

        ...siis tatuointeja,kai kaikki ymmärsi vaikka kirjoitusvirhe tulikin....


      • Minä muistan
        Minä muista kirjoitti:

        ...siis tatuointeja,kai kaikki ymmärsi vaikka kirjoitusvirhe tulikin....

        Vastaan itselleni,hah. Taisin nimen muistaa Arto P.....


      • Hieno oli mies
        Minä muistan kirjoitti:

        Vastaan itselleni,hah. Taisin nimen muistaa Arto P.....

        Oikein Muistit Arton nimen. Hän tosiaan oli jonkin sortin taiteilija. Hänen kuolemaansa liittyi monenlaisia tarinoita ja kyläjuoruja joita poliisikin tutki että oliko kuolema tapaturma vai jotakin muuta.
        Erään jo edesmenneen P kirjaimella alkavan miehen poliisi epäili jollakin tavalla liittyvän kuolemaan ... liittyikö se ei koskaan kenellekään selvinnyt.


      • Minä muistan 2
        Hieno oli mies kirjoitti:

        Oikein Muistit Arton nimen. Hän tosiaan oli jonkin sortin taiteilija. Hänen kuolemaansa liittyi monenlaisia tarinoita ja kyläjuoruja joita poliisikin tutki että oliko kuolema tapaturma vai jotakin muuta.
        Erään jo edesmenneen P kirjaimella alkavan miehen poliisi epäili jollakin tavalla liittyvän kuolemaan ... liittyikö se ei koskaan kenellekään selvinnyt.

        Kyllähän tonkin jutun muistan,mikäköhän siinä on,että aina kun joku noista kylän kaljaveikoista heittää lusikan nurkkaan niin useesti epäillään kuolemaan liityvän jotain rikollista..tai miten sen nyt sanoisi,mutta on niitä ukkoja kuollut tässä pilvin pimein,aivan saatanasti.


      • Minä muistan
        Minä muistan 2 kirjoitti:

        Kyllähän tonkin jutun muistan,mikäköhän siinä on,että aina kun joku noista kylän kaljaveikoista heittää lusikan nurkkaan niin useesti epäillään kuolemaan liityvän jotain rikollista..tai miten sen nyt sanoisi,mutta on niitä ukkoja kuollut tässä pilvin pimein,aivan saatanasti.

        ..mitä ihmettä mä säädän,tuli kakkonen nimen perään,tää on tätä kun pimeessä kirjoittaa.....


      • Hieno oli mies
        Minä muistan 2 kirjoitti:

        Kyllähän tonkin jutun muistan,mikäköhän siinä on,että aina kun joku noista kylän kaljaveikoista heittää lusikan nurkkaan niin useesti epäillään kuolemaan liityvän jotain rikollista..tai miten sen nyt sanoisi,mutta on niitä ukkoja kuollut tässä pilvin pimein,aivan saatanasti.

        Se on niin että tuollaisissa juoppoporukoissa väkivalta ja tapaturmat ovat aina läsnä muodossa jos toisessa. Harva se päivä joka näistä saa nyrkistä toiselta juopolta taikka sitten kaatuilee niin että mustelmia ja kolhuja tulee ja sitten jos sattuu henki lähtemään jostakin syystä, niin ruumiinavauksessa löytyy monenlaista ruhjetta ja mustelmaa joiden synnystä ei oikein pysty sanomaan kuinka vammat ovat tulleet ja ovatko ne vaikuttaneet jollakin tavalla kuolemaan .. niin siinä sitten syntyy tilanne jossa poliisi saa tutkia mitä oikeasti on tapahtunut ja siihen kun vielä lisätään kyläjuorut ja kaikenlaiset huhut niin soppa on valmis.

        Tässä 10 viimeisen vuoden aikana suuri osa " alan miehistä" on siirtynyt tuonpuoleiseen ... kuka on tapettu, kuka hukkunut, keneltä on sisuskalut menneet, kuka on tappanut itsensä ...


      • Minä muistan3
        Hieno oli mies kirjoitti:

        Se on niin että tuollaisissa juoppoporukoissa väkivalta ja tapaturmat ovat aina läsnä muodossa jos toisessa. Harva se päivä joka näistä saa nyrkistä toiselta juopolta taikka sitten kaatuilee niin että mustelmia ja kolhuja tulee ja sitten jos sattuu henki lähtemään jostakin syystä, niin ruumiinavauksessa löytyy monenlaista ruhjetta ja mustelmaa joiden synnystä ei oikein pysty sanomaan kuinka vammat ovat tulleet ja ovatko ne vaikuttaneet jollakin tavalla kuolemaan .. niin siinä sitten syntyy tilanne jossa poliisi saa tutkia mitä oikeasti on tapahtunut ja siihen kun vielä lisätään kyläjuorut ja kaikenlaiset huhut niin soppa on valmis.

        Tässä 10 viimeisen vuoden aikana suuri osa " alan miehistä" on siirtynyt tuonpuoleiseen ... kuka on tapettu, kuka hukkunut, keneltä on sisuskalut menneet, kuka on tappanut itsensä ...

        Kyllä kuule kuulosti NIIIIIIN tutulta toi sun teksti,mun edesmennyt mieheni kuoli vähän samoissa puitteissa.Ja sekin totta että viimesen 10 vuoden aikana porukkaa mennyt niiiiin paljon,ettei kaikkea ees varmasti muistaisi.


      • Minä muistan
        Minä muistan3 kirjoitti:

        Kyllä kuule kuulosti NIIIIIIN tutulta toi sun teksti,mun edesmennyt mieheni kuoli vähän samoissa puitteissa.Ja sekin totta että viimesen 10 vuoden aikana porukkaa mennyt niiiiin paljon,ettei kaikkea ees varmasti muistaisi.

        ...ei juma tätä mun kirjoitusta,no huh,huh,nyt kyllä laitettava valot päälle,mikä ihmeen 3....


      • Se oli tatuoiduin
        Hieno oli mies kirjoitti:

        Assin tunnen kyllä. Siinä vasta sitkee jätkä juonut vuosikymmeniä ja vielä elää. Assi on suurinpiirtein samaa ikäluokkaa kun Siri oli.

        Assi kuoli hiljattain 58 vuotiaana .... se oli Orimattilan tatuoiduin mies...paljasta pintaa ollu kuin... varpaat... ja kämmenet... ja kasvot.


      • Tosiveikko
        Minä muistan kirjoitti:

        Hieno mies oli,aina niin mukava ja ystävällinen kaikille !!!!!!!!

        Täys paska koko heppu, aatelkaa tyhjäpäät.


      • Kuku tunsi

        " Siri" .... Siis oliko tää se Ampasen Siri?


      • Anonyymi
        Se oli tatuoiduin kirjoitti:

        Assi kuoli hiljattain 58 vuotiaana .... se oli Orimattilan tatuoiduin mies...paljasta pintaa ollu kuin... varpaat... ja kämmenet... ja kasvot.

        Assi otti suihin monesti


    • Tatskalla tuheroa?

      Saiko tuo siti nus`sia aikoinaan paljon orimattilassa?

      • Pani !

        Aivan varmaan sai ... Oli meinaan sillä kundilla saanti taattu ... Kelaa vähän - Tatuoinnit ja sitten vielä jonkin verran lihaksia sekä hyvät supliikkitaidot, eli saanti taattu!


    • minä muistan

      eikös tolla sirillä ollut vaimo ja kolme lasta.

      • Minä muistan

        No nyt en kyllä muista minäkään.


      • riminaali 63

        joo 2tyttöä ja poika.ari oli mun ystävä joten ottakaa selvää ennen ku kirjoittelette paskaa siristä


      • Isyystesti?
        riminaali 63 kirjoitti:

        joo 2tyttöä ja poika.ari oli mun ystävä joten ottakaa selvää ennen ku kirjoittelette paskaa siristä

        Mistäs sen tietää montako lasta " Sirillä" oikeasti oli? Niitähän saattaa olla useampikin tai sitten vähempi kun sanotaan - Eihän sitä koskaan voi ilman isyystestiä sanoa kuka lapsen isä oikeesti on.


      • riminaali63
        Isyystesti? kirjoitti:

        Mistäs sen tietää montako lasta " Sirillä" oikeasti oli? Niitähän saattaa olla useampikin tai sitten vähempi kun sanotaan - Eihän sitä koskaan voi ilman isyystestiä sanoa kuka lapsen isä oikeesti on.

        eiköhän ne testit joskus tehny


      • Mutta kun ..
        riminaali63 kirjoitti:

        eiköhän ne testit joskus tehny

        Mutta kun se totuus on se että niitä lapsia saattaa olla pitkin poikin kyliä - ei sitä koskaan tiedä.


    • Kylällä oltu

      Sirillä oli ainakin kaksi lasta....Muistaako kukaan Olskia ?

      • Hieno oli mies

        Hämärästi muistan Olskin - Hän menehtyi väkivallan uhrina 80- luvun puolessa välissä.


      • v.m.-61

        Muistan hyvinkin Olskin .


      • Niin muistaisin
        v.m.-61 kirjoitti:

        Muistan hyvinkin Olskin .

        Eikös hän ollut joku nuorten poikien kaveri?


      • Anonyymi
        Hieno oli mies kirjoitti:

        Hämärästi muistan Olskin - Hän menehtyi väkivallan uhrina 80- luvun puolessa välissä.

        Eikö se ollut väkivaltaa,. Panin kuivana kakkoseen


    • yhdessä pyöritty

      sirillä oli poika ja kaksi tyttöä.jotka ovat nyt aikuisia.ikävää kun viina tuhosi miehen.

    • supermantattoo :)

      Sellaista se on, ennen nuo tatuoinnit liitettiin lähinnä merimiehiin, linnakundeihin, ja joihinkin "muka kyläkoviksiin". Nykyään tatska on joka pissiksellä. Itse en ole koskaan millään tavalla arvostanut "sarjakuvapoikia" mieluumminkin päin vastoin.
      Ymmärrän kyllä, kun 3 vuotias saa käteensä tussit ja sotkee ihonsa, mutta että aikuinen ihminen viitsii karsinogeenejä tunkea ihonsa alle, ja kun ne ovat kaikesta muka kovisglamourista huolimatta helvetin rumiakin.
      Kun tänään ottaa muotitatskan, kymmenen vuoden kuluttua on kuin kulkisi vanhassa takissa, ja poistaminen onkin sitten hiukka vaikeampaa, kuin takin heittäminen narikkaan. Mutta suotakoon kaikille omat juttunsa, ei meidän kaikkien tarvitse mahtua samaan massaan, jos joku vaikka tervaa itsensä ja kierii höyhenissä......niin paskaako se minulle loppupelissä kuuluu. Sitten toisaalta kyllä tatska karsinoi kantajansa, ei aivan sinne penaalin terävimpiin kyniin.

    • raitis 1

      jokainen taaplaa tyylilään,kyllä noita juoppoja on menehtynyt aika paljon,mutta ketä siitä voi syyttää kun itteään,kun se viina on nii saakelin hyvää.

    • Ola losers

      Taitaa olla nykyään niinpäin että velliperseillä tatuoinnit!. Merilläkäyntiä nähtykään ainoa vesistö mitä on nähty on myllylampi. Ainoa polku on kaupunginasunnon ja arvidin/Erkon pubin väli.

      • näin onnnn

        Se on juuri niin että vain velliperseillä on tatuointeja ja näistä nykyisistä tatuointien kantajista ei olisi menemään vankilaan se on varma.
        Ennen tatuoitu kundi oli KOVA tyyppi josta oli menemään vankilaan taikka mihin vaan, mutta toisin on nyt kun joka saatanan peräkammaripojalla ja pissistytölläkin on joku tribaani tai muu yhtä typerä kuva kalpessa ihossaan.


      • Olatattoo
        näin onnnn kirjoitti:

        Se on juuri niin että vain velliperseillä on tatuointeja ja näistä nykyisistä tatuointien kantajista ei olisi menemään vankilaan se on varma.
        Ennen tatuoitu kundi oli KOVA tyyppi josta oli menemään vankilaan taikka mihin vaan, mutta toisin on nyt kun joka saatanan peräkammaripojalla ja pissistytölläkin on joku tribaani tai muu yhtä typerä kuva kalpessa ihossaan.

        Siwan kassatytöilläklin näyttääolevan jo tatskoja...aivan naurettavaa pelleilyä omalta kylältä ei äidin helmoista ole uskallettu lähteä ja tatskaa jo otetaan....Ennen muinoin tatska oli niin kovan jätkän merkki että raksoillekkaan ei otettu töihin...


      • kkk
        näin onnnn kirjoitti:

        Se on juuri niin että vain velliperseillä on tatuointeja ja näistä nykyisistä tatuointien kantajista ei olisi menemään vankilaan se on varma.
        Ennen tatuoitu kundi oli KOVA tyyppi josta oli menemään vankilaan taikka mihin vaan, mutta toisin on nyt kun joka saatanan peräkammaripojalla ja pissistytölläkin on joku tribaani tai muu yhtä typerä kuva kalpessa ihossaan.

        Ooksä ollu vankilas vai muuten vaa kehuskelet? :D


    • hoho

      tekeekö tatuoinnit kovan jätkän.

      • Etkö oikein ymmärrä?

        Ei nykyisin, koska niitä on joka saatanan ressukalla ja avuttomuudella, mutta vielä 80-luvulla teki . Silloin tatuoitu oli 99% varmuudella linnakundi tai maailmaa nähnyt merimies.


      • Anonyymi
        Etkö oikein ymmärrä? kirjoitti:

        Ei nykyisin, koska niitä on joka saatanan ressukalla ja avuttomuudella, mutta vielä 80-luvulla teki . Silloin tatuoitu oli 99% varmuudella linnakundi tai maailmaa nähnyt merimies.

        Kuulostat homoseksuaalilta. Oletko?


    • ...

      Olkkonen

      • Kerrohan

        Mikä vitun Olkkonen?


      • luu10
        Kerrohan kirjoitti:

        Mikä vitun Olkkonen?

        Olkkis oli kylän kingi aikoinaan. Menkääs lapset päikkäreille.


      • Ai oli?
        luu10 kirjoitti:

        Olkkis oli kylän kingi aikoinaan. Menkääs lapset päikkäreille.

        Kukaan ei ole kuullutkaan tuollaisesta " Ollkkiksesta" Voisitko kertoa milloin tää Olkkis on ollut jotakin, vai onko kyseessä sun mielikuvitushahmosi?


      • voi lapsia
        Ai oli? kirjoitti:

        Kukaan ei ole kuullutkaan tuollaisesta " Ollkkiksesta" Voisitko kertoa milloin tää Olkkis on ollut jotakin, vai onko kyseessä sun mielikuvitushahmosi?

        Varmaan huuli. Yhtä Olkinuoraa sanottiin aikanaan olkkikseksi. Kaikkea muuta kuin kingi.


    • exolalainen

      Olski-muistan

    • restinshit

      Kuka noita juopporetkuja haluaisi muistaa?

      • mielipiteeni-

        En tiedä kuka noita saamattomia ressukkatyyppejä haluaa muistaa, mutta eipä heitä hevillä unohdakaan.

        Miehinä olivat täysiä nollia, epäonnistujia joista ei oikein ollut mihinkään. Kyllä MIES on täysin erilainen kun nämä joita täällä muistellaan - MIES ei ole mikään pullo kourassa kaupankulmilla pummaava tatuoitu ressukka vaan aivan jotakin muuta, mutta se on eri juttu se .......


    • vangin vaimo

      jos ihminen on ollut vankilassa,niin hänellä ei ole ollut muuta tekemistä kun tatuoida itseää.ei sirilläkään ollut kun yksi tatska,mutta monta vuotta kun istui niin koko keho oli täynnä.tatuoinnit on mun mielestä aika lapsellista hommaa.se on itsesä esiin tuomista.

    • häpeä

      minä ainakin rakastuin miehee jolla ei ollut tatuointeja,mutta sitten niitä alkoi ilmaantua,uimaranalle ei voinnut mennä,kun ihmiset tuijottivat,otin miehestä eron koska häpesin hänen tatuointija.

    • Neiti ujo.

      Tulipahan joutessa luettua tätäkin palstaa.Tietääkö,tunteeko kukaan ? käy useesti olan uimahallissa yläkropaltaan aikas tatuoitu keski ikäinen mies,ei mikään pienikokoinen.Olen sen verran ujo etten ole kehdannut mennä juttusille.

      • Riksu 76

        Joku vanha linnanraakki,unohda koko mies.


      • No miten män

        No tutustuiko Neiti ujo tuohon tatskattuun ukkoo?


      • Neiti ujo
        No miten män kirjoitti:

        No tutustuiko Neiti ujo tuohon tatskattuun ukkoo?

        Juu juteltu muutaman kerran tosi mukava.Sano istuneensa kakolassa hakattuaan miehen hengiltä mutta siitä on jo vuosia aikaa.Nyt on kuulemma kiltti poika.


      • Puhut Skeidaa!
        Neiti ujo kirjoitti:

        Juu juteltu muutaman kerran tosi mukava.Sano istuneensa kakolassa hakattuaan miehen hengiltä mutta siitä on jo vuosia aikaa.Nyt on kuulemma kiltti poika.

        Älä valehtele!


    • Entinen oppilas

      Muistaako kukaan Reino Snelliä? Oli tatuoitu kaveri ja kova budomies.

      • Ehkä muistan

        Minkä alan " budomies" oli? Onko sama tyyppi joka piti kirpparia?


      • Siellähän se

        Miten niin OLI,on edelleen ja asuu Myllylässä.


    • Uubert

      Taekwondo miehiä Snelli. Reenaakohan vieläkin?

      • .....

        Eipä reenaile enää.


      • Niinpäää
        ..... kirjoitti:

        Eipä reenaile enää.

        Onko koskaan treenannutkaan?


      • Entinen oppilas
        Niinpäää kirjoitti:

        Onko koskaan treenannutkaan?

        On ja kovaa. Miten herralla nykyään menee?


      • Soke63
        Niinpäää kirjoitti:

        Onko koskaan treenannutkaan?

        4. dan mustavyö.


      • Vitsin murjasit
        Soke63 kirjoitti:

        4. dan mustavyö.

        Salli mun nauraa!


      • 23v reenannut
        Vitsin murjasit kirjoitti:

        Salli mun nauraa!

        Jos et tiennyt snellin vyö-arvosta niin se kertoo jo sen että sinulla ei ole mitään tekoa kamppailulajeista.


      • Puik
        23v reenannut kirjoitti:

        Jos et tiennyt snellin vyö-arvosta niin se kertoo jo sen että sinulla ei ole mitään tekoa kamppailulajeista.

        Oliko/onkos herra amerikanautomiehiä?


      • Ei oo, Ei tuu
        23v reenannut kirjoitti:

        Jos et tiennyt snellin vyö-arvosta niin se kertoo jo sen että sinulla ei ole mitään tekoa kamppailulajeista.

        Netti ei tunne Reino Snell nimistä kamppailulajiharrastajaa vaikka kuin ka googlettaa.


      • Matias Kauhanen
        Ei oo, Ei tuu kirjoitti:

        Netti ei tunne Reino Snell nimistä kamppailulajiharrastajaa vaikka kuin ka googlettaa.

        Ei varmaan netti tunnekaan. Orimattilan taekwondo seuran suurin vyöarvo oli herralla. Harrasti amerikan autoja. Reinon vaimollakin oli 1dan mustavyö. Muistelisin että herra sairastui johonkin ja ikäkin alkoi painaa. Joka tapauksessa kovan luokan herra on kyseessä.


      • epätietoutta?
        Ei oo, Ei tuu kirjoitti:

        Netti ei tunne Reino Snell nimistä kamppailulajiharrastajaa vaikka kuin ka googlettaa.

        kyllä tulee
        otappa selvää kuka perusti seurat nastolaan orimattilaan hollolaan ja lahteen.
        kyllä on ollut ja on vieläkin jenkkimiehiä


      • Anonyymi
        Matias Kauhanen kirjoitti:

        Ei varmaan netti tunnekaan. Orimattilan taekwondo seuran suurin vyöarvo oli herralla. Harrasti amerikan autoja. Reinon vaimollakin oli 1dan mustavyö. Muistelisin että herra sairastui johonkin ja ikäkin alkoi painaa. Joka tapauksessa kovan luokan herra on kyseessä.

        Hitto. Vuosia olen reiskaa ajatellut ja miettinyt mitä hänelle kuuluu kun ei itse ole ottanut yhteyttä. Aikoinaan tein KAIKKI hänen kuvansa uusiksi ja lisääkin väännettiin. Olisin kiitollinen tiedosta jos saisin hänen vaimonsa yhteystiedot ja voisin soitella ja kysyä mikä Reinon kohtalo oli. Hieno ja rehti mies. Harrasti kamppailulajeja ja teki töitä lajin eteen sekä harrasti jenkkiautoja kuten aiemmin on spekuloitu. Todistan ne 100% oikeaksi. Ja oli vanhanliiton linnakundi linnakuvineen mutta ikä toi herralle järkeä päähän ja päihteet ja tupakat oli kyllä lopettanut, eli terveellistä ja aktiivista elämää🙏🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto. Vuosia olen reiskaa ajatellut ja miettinyt mitä hänelle kuuluu kun ei itse ole ottanut yhteyttä. Aikoinaan tein KAIKKI hänen kuvansa uusiksi ja lisääkin väännettiin. Olisin kiitollinen tiedosta jos saisin hänen vaimonsa yhteystiedot ja voisin soitella ja kysyä mikä Reinon kohtalo oli. Hieno ja rehti mies. Harrasti kamppailulajeja ja teki töitä lajin eteen sekä harrasti jenkkiautoja kuten aiemmin on spekuloitu. Todistan ne 100% oikeaksi. Ja oli vanhanliiton linnakundi linnakuvineen mutta ikä toi herralle järkeä päähän ja päihteet ja tupakat oli kyllä lopettanut, eli terveellistä ja aktiivista elämää🙏🏻

        Mihin on kuollut? Oli peukalonhangassa skorpionitatuointi. Muistan miehen hyvin. Olin viimeksi tekemisissä vuonna 2006


      • Anonyymi
        Matias Kauhanen kirjoitti:

        Ei varmaan netti tunnekaan. Orimattilan taekwondo seuran suurin vyöarvo oli herralla. Harrasti amerikan autoja. Reinon vaimollakin oli 1dan mustavyö. Muistelisin että herra sairastui johonkin ja ikäkin alkoi painaa. Joka tapauksessa kovan luokan herra on kyseessä.

        Kovan luokan homoseksuaali


      • Anonyymi
        23v reenannut kirjoitti:

        Jos et tiennyt snellin vyö-arvosta niin se kertoo jo sen että sinulla ei ole mitään tekoa kamppailulajeista.

        Snell on homo


    • ....

      Ja miksiköhän tatuointiin pitäisi liittyä jotain salaperäistä ja mystistä? Mä olen tavallinen perheenäiti ja tatuointini olen ottanut itselleni, enkä kyläläisille ihmeteltäväksi. Tatuointi kun ei kerro ihmisestä pintaa syvemmin vielä mitään.

      Ihmisiin vois tutustua, ennen arvioimista. Tyhmää vedellä johtopäätöksiä kenenkään terävyydestä tatuoinnin mukaan. Ihan kuin arvostelisi jonkun muun henkilökohtaisen asian mukaan, tukkamallin vaikkapa. Kaljut on idiootteja tai muuta vastaavaa.

      • .....

        Arvaanpa että sinulla on suomileijona tatuointi....Kaikki yh-ämmät ottaa sellaisen tai neekri-ukon XDDD


      • herra X
        ..... kirjoitti:

        Arvaanpa että sinulla on suomileijona tatuointi....Kaikki yh-ämmät ottaa sellaisen tai neekri-ukon XDDD

        Hahaa tässä tyypillinen suomitytön treffi ilmoitus:

        Täällä 34 vuotias neiti, etsin ymmärtäväistä miestä. Minnulla on kolme lasta siis YH 3L. Eihän sinulla ole päihde ongelmaa, toivoisin että tulosi olisivat 40000...70000€ vuodessa. Itse olen täydellinen prinsessa.


      • ....
        ..... kirjoitti:

        Arvaanpa että sinulla on suomileijona tatuointi....Kaikki yh-ämmät ottaa sellaisen tai neekri-ukon XDDD

        Mä en ole yh-äiti, vaan vakituisessa parisuhteessa elävä onnellinen perheenäiti. Tatuointina ei ole mitään niin mautonta, kuin leijona. Neekereistä en ole koskaan kumppanina edes haaveillut. Suomalainen rehti mies on ollut mun makuun. valitan. Et sinä yleistämällä pääse sanomaan itseäsi yhtään fiksummaksi.


      • ....
        herra X kirjoitti:

        Hahaa tässä tyypillinen suomitytön treffi ilmoitus:

        Täällä 34 vuotias neiti, etsin ymmärtäväistä miestä. Minnulla on kolme lasta siis YH 3L. Eihän sinulla ole päihde ongelmaa, toivoisin että tulosi olisivat 40000...70000€ vuodessa. Itse olen täydellinen prinsessa.

        Johtuuko ties mistä mutta on aika puusilmäinen käsitys sullakin olan naisista. Kaikki ei ole yksinhuoltajia ja kaikki ei ole koko kylän yhteisiä. Prinsessana pitää itseään hyvin harva, jos päässä liikkuu muutakin kuin silmät.


      • ....
        .... kirjoitti:

        Mä en ole yh-äiti, vaan vakituisessa parisuhteessa elävä onnellinen perheenäiti. Tatuointina ei ole mitään niin mautonta, kuin leijona. Neekereistä en ole koskaan kumppanina edes haaveillut. Suomalainen rehti mies on ollut mun makuun. valitan. Et sinä yleistämällä pääse sanomaan itseäsi yhtään fiksummaksi.

        Täytyy tosin sanoa, että Orimattilasta sitä kunnollista miestä ei koskaan vastaan tullut. Piti hakea kauempaa, ennen kuin löysi kaikilla muumeilla kanootissa varustetun yksilön. :)

        Vuosia yhdessä, eikä siellä täällä tien päällä.


      • Gaynola
        .... kirjoitti:

        Täytyy tosin sanoa, että Orimattilasta sitä kunnollista miestä ei koskaan vastaan tullut. Piti hakea kauempaa, ennen kuin löysi kaikilla muumeilla kanootissa varustetun yksilön. :)

        Vuosia yhdessä, eikä siellä täällä tien päällä.

        No ei sillä kyllä kaikki muumit kanootissa ollut jos suostui olaan muuttamaan!.


      • ....
        Gaynola kirjoitti:

        No ei sillä kyllä kaikki muumit kanootissa ollut jos suostui olaan muuttamaan!.

        No me ei asutakkaan olassa. Ainakaan vielä. :)


      • ....
        .... kirjoitti:

        No me ei asutakkaan olassa. Ainakaan vielä. :)

        Jos asutaankin, niin keskustaan ei koskaan muuteta kuitenkaan. Laitamilla on vielä ihan inhimillistä elämää. Meistä kumpikaan ei ole syntyjään olasta. Eli kai sitä turpaankin vielä tullaan saamaan. ;)


      • ....
        Gaynola kirjoitti:

        No ei sillä kyllä kaikki muumit kanootissa ollut jos suostui olaan muuttamaan!.

        Lisään nyt vielä, että Olassa edullisempia asuntoja ostaa oma. Muutenhan siinä kyllässä ei tarvi asioidakaan. Ellei väkisin halua. Eikä tarvitse kaveerata kenenkään kanssa jos ei pakosti halua. Eli kyllä Olassakin pystyy elämään ihan hyvää elämää sekaantumatta mihinkään typerään. Sen verran on kuitenkin kokemusta siinä pitäjässä asumisesta ja elämisestä. Ei ole tarvinut sekoilla muiden ohessa, kun voi olla sekoilematta. Ei ole pakko olla kaiken typerän jatkeena, voi ajatella ihan itsekin. Laumasielut on sitten asia erikseen, ne menee jonon jatkona vaikka suohon.

        Orimattilassa elää kuitenkin jokunen prosentti ihan älyllisiäkin olentoja, jotka osaa ajatella itse ja pysyä lestissään.


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        Lisään nyt vielä, että Olassa edullisempia asuntoja ostaa oma. Muutenhan siinä kyllässä ei tarvi asioidakaan. Ellei väkisin halua. Eikä tarvitse kaveerata kenenkään kanssa jos ei pakosti halua. Eli kyllä Olassakin pystyy elämään ihan hyvää elämää sekaantumatta mihinkään typerään. Sen verran on kuitenkin kokemusta siinä pitäjässä asumisesta ja elämisestä. Ei ole tarvinut sekoilla muiden ohessa, kun voi olla sekoilematta. Ei ole pakko olla kaiken typerän jatkeena, voi ajatella ihan itsekin. Laumasielut on sitten asia erikseen, ne menee jonon jatkona vaikka suohon.

        Orimattilassa elää kuitenkin jokunen prosentti ihan älyllisiäkin olentoja, jotka osaa ajatella itse ja pysyä lestissään.

        Älykkyytesi ei loista tässä sanomassa


    • Tiedän monia!

      Kuinkahan saatanan moni näistä Orimattilan naisista onkaan näiden tatuoitujen tolvanoiden nussima tapaus - varmaan aika moni on näille vittuaan jakanut ja nyt sitten moni ns. kunnollinen mies on parisuhteessa ja lapsiakin näiden entisessä elämässään tatuoitujen tollojen panopatjoina viihtyneiden naikkosten kanssa.

      Luulis vituttavan miestä jos tietäisi " naisensa" jakomenneisyyden ... Siinä on moni tatuoitu jätkä painanut melaa kiimasen naisen pilluun ja nyt sitten nainen on muka joku kunnollinen perheenäiti .. Hyi saatana!

      • ....

        Jaa jaa. Mä en ainakaan ole koskaan seurustellut tatuoidun miehen kanssa. Lapset on yhden miehen kanssa tehty ja sen saman miehen kanssa kimpassa edelleen. Mulla on periaate, että yhden kanssa tehdään lapset. Sellaisen kanssa jonka kanssa yhdessäelo maittaa kaikinpuolin. Olassa vissiin on ongelmia näiden jakojen kanssa? Eikö miehillä sitten ole mitään moraalia olla erossa näistä ja keskittyä tämmösiin fiksumpiin? Kai fiksujakin naisia vapaina löytyy, jotka ei harrasta jakarin hommia?


      • Gaynola
        .... kirjoitti:

        Jaa jaa. Mä en ainakaan ole koskaan seurustellut tatuoidun miehen kanssa. Lapset on yhden miehen kanssa tehty ja sen saman miehen kanssa kimpassa edelleen. Mulla on periaate, että yhden kanssa tehdään lapset. Sellaisen kanssa jonka kanssa yhdessäelo maittaa kaikinpuolin. Olassa vissiin on ongelmia näiden jakojen kanssa? Eikö miehillä sitten ole mitään moraalia olla erossa näistä ja keskittyä tämmösiin fiksumpiin? Kai fiksujakin naisia vapaina löytyy, jotka ei harrasta jakarin hommia?

        Vastuuntunto ei kuulu olapoikien repertuaariin. Jos pomppaa on tarjolla sitä kynitään takuuvarmasti. Eli vastuu seksistä on naisella, miehet kyllä polkee tikapuista heinäsorsaan missä vaan kaksi jalkaa on.


      • Anonyymi

        Kehari hommaa muija. Menneisyyttä ei tarvii toisille jakaa


    • hyvääluvettavaa

      Nosto!

      • Rokkapilikeijo

        Nykyään olan kingi on nahkatakkifagotti Toni. Sellainen parin metrin variksen pelätin. Rokkapilikeijo alias Nahkatakkifagotti. Tykkää ottaa yhteyttä meisseliin takakontin kautta.


    • Anonyymi

      Et sitten enempää vois olla juntti.

    • Anonyymi

      Onko meisselin varsi ja pää tatuoitu!

      • Anonyymi

        Soita Toni Malin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe