suoriutuuko mun penis hommista?

kysyjä

nii suoriutuuko penikseni tyydyttämään naista tai jopa lisääntymään?
pituus 10-12cm pitkä erektiossa 2-3cm paksu,niinkuin sillee päältä mitattuna.
ja löysänä pituus 5-7cm

pystyykö tuollaisella hyvin tyydyttämään naisen,vai onnistuuko juuri ja juuri vai miten on?

minkäs kokosia teillä on erektiossa tai löysänä?

eikä mitään nälväilyjä,tiedän että näin pitkällä miehellä on nysä penis:(

9

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34tr

      Kyllä tuolla pystyy tyydyttämään...

      Tottakai lisääntyminen onnistuu. Ei ne tuota isompia ole esim. Kiinassa, ja eipä niillä tuon lisääntymisen kanssa olet tuntunut olevan ongelmaa. Koreassa peniksen keskipituus ei ole edes kymmentä senttiä, joten ole huoleti.

      • Hyvä ja asiallinen vastaus 34tr.

        Jos penis on pieni, niin se on pieni. Asian voi hyväksyä, kuten aloittaja toivottavasti on tehnyt tai tekee, tai toimia erään palsta-aktiivin tavoin ja väittää, että kaikilla muillakin on pieni.
        Sellainen tapa on väärä ja siitä saa huomautuksen...:)


      • Kuukeri nelli
        h-x kirjoitti:

        Hyvä ja asiallinen vastaus 34tr.

        Jos penis on pieni, niin se on pieni. Asian voi hyväksyä, kuten aloittaja toivottavasti on tehnyt tai tekee, tai toimia erään palsta-aktiivin tavoin ja väittää, että kaikilla muillakin on pieni.
        Sellainen tapa on väärä ja siitä saa huomautuksen...:)

        Et osaa olla ottamatta asusta joka viestiin?


      • Kuukeri nelli kirjoitti:

        Et osaa olla ottamatta asusta joka viestiin?

        Silloin kun kullinmitoista puhutaan, Asus on must.


    • kysyjä

      kiitos vastauksistanne. kyllä olen hyväksynyt peniksen kokoni,mutta kavereitten kanssa oli puhetta vaan näistä asioista,ei ne kaverit mua siintä pilkkaa yhtään kyllä,mut oli muuten vaan puhetta.
      meinasin vaa nyt kysästä vielä täältä että onnistuuko tuollaisella vehkeellä hommat.

      • Anna palaa vaan. Kovin häntäheikki kavereistani on heteromies, jolla on korkeintaan sentin pitempi mutta asenne aikalailla pilluuunpäinmenevä ja kyllä se sitä totta tosiaan on saanutkin.
        Harvahan se aluksi kyrvällä hurmaa. Se otetaan sitten käyttöön kun on muuten hurmattu;)


    • Jorma Jortikka

      Sulla normaali pituus, paksuus samoin suht. normaali.
      Lisääntyminen onnistuu - todella, todella pienimunaisilla usein on lapsia liuta, kun taas isomunaiset eivät pärjää kenenkään kanssa.

      Voihan aina olla että olet mitannut liian pieneksi.

      • Kerrotko Joppe, mistä tuo tieto on, ettei isomunaiset pärjää kenenkään kanssa?

        Mutta uutta on, että nyt sentään epäillään liian pieneksi mitattua. Oliskohan sellainen välilihasta mitattu vai puolivarresta?


    • pippelin koosta

      mulla oli ala-astella n.11v juuri tuon kokoinen ..sillon mittasin ekoja kertoja ja sain tuloksen 12/3 , ,nykyään 22/5 ja tytöt pitää ihan sopivana. tosin sun ei tarvii huolehtia että osuu pohjaan ja sattuisi ,sekä voi tuikkasta ilman lämmittelyy.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3264
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2553
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      136
      2118
    4. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1551
    5. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1544
    6. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1426
    7. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1349
    8. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      53
      1320
    9. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1319
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      240
      1117
    Aihe